Gość inuit Zgłoś #1 Napisano 3 Stycznia 2007 Chce wymienić tarcze hamulcowe z tyłu czy od razu wymienić przód mimo że jest ok ? co jeszcze kupić i wymienić od razu? czy poprostu poczekac i przy robocie wyjdzie co trzeba jeszcze wymienić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Johnny Bravo Zgłoś #2 Napisano 3 Stycznia 2007 jak przód masz ok to nieruszaj szkoda kasy a do tyłu to kup sobie komplet łożysk z zimeringami to sa takie komplety poco wracac do tego zajakis czas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość miszczofkors Zgłoś #3 Napisano 3 Stycznia 2007 Zależy jak mocno są zużyte klocki i tarcze z przodu. Ja mam u siebie wymienione z tyłu nowe tarcze i kloce i muszę przyznać ze przy słabszych tarczach z przodu auto może mocniej hamować tyłem niż przodem(miałem tak u siebie) co doprowadzić może do szybszego ich zużycia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek Zgłoś #4 Napisano 3 Stycznia 2007 Jeśli przód jest ok to nie wymieniaj...bo i po co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #5 Napisano 3 Stycznia 2007 - przód zostaw (jeśli są OK i tak przód częściej się wymienia więc się zrówna) - tył wymień (razem z klockami tej samej firmy co na przód) - sprawdź czy się nie zapiekły zaciski - nowe uszczelki (pamiętaj - tłoczki są wkręcane) - wymień płyn hamulcowy koniecznie (może być standardowy DOT ale ważne że nowy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość inuit Zgłoś #6 Napisano 3 Stycznia 2007 dzięki bo ja jeszcze zielony jestem pierwszy samochód a wiedza książkowa ale szybko się uczę amorki i sprężyny wymieniłem sobie sam hehe (nie ma się czym chwalić wiem) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #7 Napisano 4 Stycznia 2007 inuit, popieram przedmówców i jeszcze dodam że jak nie masz palnika to od razu jedz do warsztatu. Na 99% imbusy które trzymają jarzmo zacisku są tak zapieczone że niczym ich nie odkręcisz ( u mnie nawet nie pomogła metrowa rurka na klucz ) i jak juz z tym sobie poradzisz to zamień je na zwykłe śruby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość DarioLee Zgłoś #8 Napisano 4 Stycznia 2007 Ma moze ktos namiary na jakies dobre i po przystepnej cenie zestawy tarcz i klockow na tylna oś ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Martyn Zgłoś #9 Napisano 19 Września 2016 Witam jest tu krótko o jarzmie więc odgrzeję temacik, chodzi mi o zdjęcie go (wymieniam tarcze, klocki, łożyska) odkręcanie jednej śruby nie wchodzi w grę zapieczone na amen (śruba padła). I teraz moje pytanie (nie wiem czy dobrze rozumuję) czy jak odetnę łeb od tej jednej zapieczonej śruby (druga odkręca się) to jarzmo ładnie zejdzie mi razem z tarczą ???? Potem oczywiście rozwiercenie pozostałości po śrubie Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #10 Napisano 19 Września 2016 Tutaj zaglądnij: http://forum.vw-passat.pl/threads/43636-Demontaż-starych-i-montaż-nowych-tarcz-klocki http://forum.vw-passat.pl/threads/58016-Jak-zmienić-pełne-tarcze-hamulcowe-na-wentylowane-B3-B4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Martyn Zgłoś #11 Napisano 19 Września 2016 Sorka nie zaznaczyłem że chodzi o tył i nie o instrukcję bo to się zrobi, chodzi o pomysł zwalenia jarzma czy tak też się da Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #12 Napisano 20 Września 2016 (edytowane) Jeśli piszesz o tylnych hamulca to po ścięciu jednego łba i odkreceniu drugiej śruby jarzmo zejdzie ci razem z tarcza. Robiłem tak ostatnio Miałem przygotowane zapasowe jarzmo wiec nic nie musiałem wiercic. Edytowane 20 Września 2016 przez adams Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Martyn Zgłoś #13 Napisano 20 Września 2016 adams i o to właśnie chodziło :jupi jutro zaczynam ciąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #14 Napisano 20 Września 2016 dla dopełnienia tematu, żeby zeszła ci tarcza z jarzmem to musisz odkręcić i zdjąć również łożysko zewnętrzne tarczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach