Eduardo Zgłoś #21 Napisano 27 Lutego 2013 Zachecony Waszymi wypowiedziami postanowilem jednak sprobowac. W koncu przeciez lawete moge jeszcze wezwac jak mi cos nie wyjdzie;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #22 Napisano 27 Lutego 2013 Tak w ogóle to ten temat jest niedorzeczny Co masz sprawdzić? Skoro ci "spadł" to pierwsze co się robi, to podnosi samochód na lewarku i patrzy :fajny A potem dopiero zadaje się pytania... Byś sprawdził, opisał co trzasnęło i ktoś by coś doradził, jeśli usunięcie usterki nie byłoby oczywiste. A tak to są dwie strony niepotrzebnego spamu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eduardo Zgłoś #23 Napisano 27 Lutego 2013 O, kolega wstał dzisiaj lewą nogą Dobrze, to teraz już konkrety: Czy ktoś wie jak zdjąć tą blaszkę (bo rozumiem, że ją trzeba zdjąć)? Po drugie czytałem, że można wyjąć całą kolumnę, bez rozpinania górnych wahaczy i w tym celu trzeba odkręcić dwie 13, które znajdują się pod tymi zaślepkami: Jak widać u mnie jedna z zaślepek jest skutecznie zasłonięta przez jakieś przewody (dość sztywne). Czy ktoś może potwierdzić lub zaprzeczyć, że da się to jakoś odkręcić bez rozpinania tych przewodów? Liczę na pomoc bo utknąłem i nie wiem czy rozpinać te wahacze czy nie:-( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
89Bartezz Zgłoś #24 Napisano 27 Lutego 2013 O, kolega wstał dzisiaj lewą nogą [ATTACH=CONFIG]97774[/ATTACH] Czy ktoś wie jak zdjąć tą blaszkę (bo rozumiem, że ją trzeba zdjąć)? śrubokrętem podważ i wyskoczy, potem na szynie wyklepiesz na prosto i kluczem nasadowym nabijesz z powrotem. Co do przewodów to od czego one są? bo od klimy chyba ida po prawej stronie samochodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #25 Napisano 27 Lutego 2013 Czy ktoś wie jak zdjąć tą blaszkę (bo rozumiem, że ją trzeba zdjąć)?Jak wyciągasz samego amorka to nie musisz jej ruszać. Po drugie czytałem, że można wyjąć całą kolumnę, bez rozpinania górnych wahaczy i w tym celu trzeba odkręcić dwie 13, które znajdują się pod tymi zaślepkami: Zależy jaki masz klucz, ale raczej dojdziesz, bo śruby są bardziej pionowo. Co do rozpiania wahaczy górnych, bez tego może być ciężko wsadzić kolumnę na miejsce, chyba że mocno ściśniesz sprężynę ściągaczami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eduardo Zgłoś #26 Napisano 27 Lutego 2013 (edytowane) ... Co do przewodów to od czego one są? bo od klimy chyba ida po prawej stronie samochodu Te przewody idą do czegoś co wygląda jak serwo - zaznaczone strzałką na zdjęciu. DODANE Zależałoby mi na potwierdzeniu, że ktoś już odkręcił tą śrubę a też u niego idą te przewody, bo wiem, że nie w każdym modelu one występują. Edytowane 27 Lutego 2013 przez Eduardo dopisek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #27 Napisano 27 Lutego 2013 (edytowane) da się wszystko odkręcić przewody delikatnie możesz odgiąć co nasadka wejdze. - , 2 śruby na 13 klucz z góry ( nasadkowy) i jedna z dołu mocowanie amora do wahacza i wyciągasz całą kolumnę ( delikatnie skręć kierownicą - tu już obadasz jak lepiej wyjdzie) Obowiązkowo brecha i 2 osoba do pomocy co wahacz w dół naciśnie ( konkretnie) i wszystko wychodzi. Sam tak wymieniałem i wiem co pisze. Od dołu nic nie odkręcasz ani blaszek nie wyciągasz. Osoba co się na tym zna zrobi to w 10 minut. Nie lepiej się z mechanikiem dogadać niech Ci to na miejscu wyciągnie. Ps. Jak by minimalnie Cię brakło przy wyciąganiu możesz odkręcić jedną śróbe z stabilizatora oraz UWAŻAĆ NA GUMĘ PRZEGUBU bo można nieświadomie ją uszkodzić! Edytowane 27 Lutego 2013 przez dev14 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eduardo Zgłoś #28 Napisano 27 Lutego 2013 Dzięki za wyjaśnienia, rozumiem, że sam odginałeś te przewody? Sztywne jak diabli! Chciałem się dogadać z mechanikiem ale ten, do którego zawsze jeżdżę nie ma czasu na wyprawy w teren a jak wezmę jakiegoś z ulicy to nie wiadomo jaki będzie efekt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #29 Napisano 27 Lutego 2013 O, kolega wstał dzisiaj lewą nogą Nie wstał lewą nogą, bo słucha Radia ZET Wiec mam dwie prawe. Kolejna rzecz - to tak jak ja bym zapytał - panowie- woda mi leci spod drzwi od łazienki - co to może być? :hmm Rozumiesz teraz? Najpierw samemu sie patrzy na tyle - ile można - a później stawia się pytania podparte opisem i jeśli sie da - zdjęciami. można wyjąć całą kolumnę, bez rozpinania górnych wahaczy Wystarczy postawić przód na cegłach, żeby koła zwisały i wtedy maglownicę wyciąga sie bez rozpinania wahaczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eduardo Zgłoś #30 Napisano 2 Marca 2013 (edytowane) Jak sprezyna byla peknieta to wyszlo ale teraz jak juz jest nowa to wejsc nie chce. Przod caly podniesiony, 90kg wagi na tarczy a i tak brakuje z 1 cm. Jest na to jakis prosty patent? Aaa i mam jeszcze jedno pytanie. Kupiłem sprężynę Lesjofors ale brak na niej jakichkolwiek oznaczeń producenta. Tzn pudełko wygląda OK ale sama sprężyna nie ma nic. Tak ma być? Edytowane 2 Marca 2013 przez Eduardo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #31 Napisano 2 Marca 2013 Możesz spróbować odkręcić dolny prosty wahacz przy zwrotnicy, nie powinno z nim być problemów. Sprężyny kupiłeś dwie? Kupiłem sprężynę Lesjofors ale brak na niej jakichkolwiek oznaczeń producentaJest OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eduardo Zgłoś #32 Napisano 2 Marca 2013 Na razie kupilem jedna, bo nie chce tej drugiej strony tez robic pod blokiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach