Skocz do zawartości
discusec

Prośba o analizę logów passat b5 AFN

Rekomendowane odpowiedzi

zmienna geometria nie reaguje, sprawdz czy jest w wezyku do gruchy podcisnienie bo EGR tez nie reaguje albo zaslepiony jesli nie to przeglad calego podcisnienia zaczynajac od zrodla (vacu)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak można najprostszym sposobem sprawdzić czy jest podciśnienie? zassać po prostu ustami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak można najprostszym sposobem sprawdzić czy jest podciśnienie? zassać po prostu ustami?

 

:nono hehe, chcesz walczyć z autem kto mocniej zassie ?

 

zdejmujesz wężyk z gruszki turbo na włączonym motorze i przykładasz palca, trzymasz sprawdzając czy przyssie się do palca. Możesz też przy tej okazji obserwować sztangę turbo czy rusza się kiedy zdejmujesz wężyk i zakładasz, i tak 2-3 razy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sztanga chodzi pod vagiem ale obawiam się jest to za mały zakres jej pracy, około 1 cm. Czy tyle ma się poruszać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za mało.

Powinno być około 2-2.5cm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

więc najprawdopodobniej zapieczone kierownice?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaślepiony EGR?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, nawet czyściłem go 4 dni temu bo był zasyfiony nagarem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ma to jakieś znacznie ale dzisiaj zauważyłem że w sciance oddzielającej komorę silnika od komory akumulatora po prawej stronie akumulatora wychodzi zespół wężyków, gdy odchyle go lekko w stronę akumulatora ucieka powietrze, słychać syczenie tak jakby kompresor pompował powietrze. Czy tak powinno być? Jeżeli jest sposób to proszę o informację jak mogę sprawdzić zaworek N18.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak z hamulcami nie są jakieś inne -twarde , może pompa vacum ducha wyzionęła i mimo poprawnego szczelnego układu podciśnienia pompa nie wytworzy odpowiedniego - dobrze by było zmierzyć jakie wytwarza podciśnienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hamulce są ok, wszystko tak jak zawsze, nie zauważylem żadnej róznicy. Cholera, to auto mnie do grobu wprowadzi. Kiedys byl podobny problem. wymieniłem turbawkę i teraz się dzieje podobnie lecz juz sam nie wiem co może byc tego przyczyna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak wiec wg logow sa 2 mozliwosci:

- uszkodzone zaworki N18 i N75 (w blokach 003BS i 011BS nie raguje ani EGR ani geometria turba)

- brak podcisnienia w ukladzie

Zlokalizuj to syczenie i dzialaj. W twoim wypadku narazie wystarczy logowac w BS grupy 003 i 011 zeby zobaczyc czy cokolwiek drgnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co się tak uparliście na ten EGR, że zaślepiony lub bez podciśnienia jak sterownik wywala błąd elektryczny elektrozaworu N18 - wtedy logicznym jest, że EGR nie będzie się otwierał skoro N18 bez zasilania nie poda na niego podciśnienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc błedu muszę szukać na początku gdzieś przy kablach/wtyczce do n18?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. to syczenie to normalny objaw - tam wchodzą węże od vacuum do serwa i wychodzą na n75 i n18. Ruszając tym robisz luz na łączeniu i ucieka podciśnienie a to oznacza, że pompa vacuum działa i masz podciśnienie.

 

2.

Cytat Zobacz posta

Po co założyłeś drugi identyczny wątek http://forum.vw-passat.pl/threads/13...ostyce-logow??

 

Cytat Czy ma się to jakoś do tematu?

 

robi się bałagan, wiemy że potrzebna jest pomoc ale po co klepać to samo w różnych wątkach

 

3. sprawdziłeś tę wtyczkę od N75 i N18 ?

Edytowane przez serek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co się tak uparliście na ten EGR, że zaślepiony lub bez podciśnienia jak sterownik wywala błąd elektryczny elektrozaworu N18 - wtedy logicznym jest, że EGR nie będzie się otwierał skoro N18 bez zasilania nie poda na niego podciśnienia.

 

a co powiesz o N75 ze nie reaguje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności