Skocz do zawartości
mm8255

proszę o pomoc...passat b5 fl 1.9tdi

Rekomendowane odpowiedzi

Po przeskanowaniu wyskakuje mi coś takiego:

 

3 Fehlercodes gefunden:

17957 - Magnetventil für Ladedruckbegrenzung (N75)

P1549 - 35-10 - Unterbrechung/Kurzschluss nach Masse - Sporadisch

17569 - Geber für Saugrohrtemperatur (G72) -czujnik temperatury dla rury

zasysania

P1161 - 35-10 - Unterbrechung/Kurzschluss nach Plus -

Sporadisch/sporadycznie -przerwa/zwarcie na plus

17564 - Geber für Saugrohrdruck (G71) -czujnik cisniania w rurze zasysania

P1156 - 35-00 - Unterbrechung/Kurzschluss nach Masse

przerwa/zwarcie na masse

O co chodzi z tym zwarciem na mase?Co oznacza sporadycznie? Czujniki uszkodzone czy jednak nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najpierw pokasuj błedy i zobacz za prae dni czy wracaja . bład sporadyczny to bład który pojawia sie co jakis czas nie ciagle .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale auto podczas jazdy przechodzi mi w tryb awaryjny...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To weź porób logi wrzuć na forum i zapewne ktoś postara ci pomóc jakoś :)

Z tego co wiem, to albo turbina do przeczyszczenia, albo zawór n75 sie zacina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet jeśli przy tych błędach pisze, że są sporadyczne to i tak może ich nie dać się skasować i będzie ciągły brak zasilania elektrozaworu N75 i czujników ciśnienia doładowania i temperatury powietrza w dolocie. Jeśli dały się skasować to znaczy, że ktoś odpinał wcześniej wtyczkę od N75 i od G71/G72 i nie usunął błędów. Jeśli błędów nie da się skasować to należy sprawdzić wiązkę bo podejrzewam, że nie będzie to wina bezpiecznika (gdyż wtedy wywaliłoby również błąd N18 i N239) a przy tych błędach co masz auto nie przechodzi w tryb awaryjny tylko ciągle w nim jedzie od razu po uruchomieniu silnika więc logowanie bez wcześniejszego usunięcia przyczyny błędów nie ma najmniejszego sensu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam . Mam od dwoch dni problem z moim AWX 1.9 2002. A mianowicie turbo sie zawiesza... czasem dziala bez problemow a czasem wogole. Najdziwniejsze jest to, ze jak np jade turbo dziala, puszcze noge z gazu i znowu nacisne i juz nie ciagnie turbo. Ponownie sciagne noge i dam i znowu dziala. Vag pokazuje 17564 G71. Sprawdzalem kable i nie widac nic niepokojacego. Pomozcie bo nie wiem za co sie zabrac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrób logi z bloku 10 i 11 dynamiczne i stayczne to bedzie mozna cos wiecej powiedziec bo teraz to wrózenie z fusów .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dynamiczny 011 dzis zrobie reszte. MAP daje za duzo i jest duza roznica miedzy wartoscia odpowiednia a wartoscia aktualna. Mozna wg tego cos wydedukowac?

 

Group A: '011 Group B:

Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP

TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80% TIME

STAMP /min mbar % STAMP

0.01 1281 1754.4 994.5 92.4

0.4 1323 1815.6 994.5 92.4

0.8 1365 1856.4 994.5 92.4

1.18 1428 1917.6 994.5 92.4

1.58 1491 1978.8 994.5 92.4

1.98 1554 2040 994.5 92.4

2.38 1596 2080.8 994.5 92.4

2.78 1659 2152.2 994.5 92.4

3.18 1701 2203.2 994.5 92.4

3.58 1764 2244 994.5 92.4

3.98 1848 2274.6 994.5 92.4

4.37 1890 2284.8 994.5 92.4

4.77 1932 2305.2 994.5 92.4

5.17 2016 2315.4 994.5 92.4

5.55 2079 2325.6 994.5 92.4

5.95 2142 2335.8 994.5 92.4

6.35 2205 2335.8 994.5 92.4

6.75 2268 2346 994.5 92.4

7.15 2331 2346 994.5 92.4

7.53 2394 2346 994.5 92.4

7.93 2436 2346 994.5 92.4

8.33 2478 2346 994.5 92.4

8.72 2541 2346 994.5 92.4

9.12 2583 2346 994.5 92.4

9.52 2646 2346 994.5 92.4

9.92 2688 2346 994.5 92.4

10.32 2730 2346 994.5 92.4

10.72 2751 2346 994.5 92.4

11.12 2793 2346 994.5 92.4

11.52 2835 1876.8 994.5 92.4

11.9 2457 2091 994.5 92.4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

logi sa zrobione w trybie awaryjnym zrób jeszcze log jednoczesnie log z bloku 3 11 dynamicznie i na zapłonie z bloku 11 .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no wiec tak. Dzisiaj sciagnalem G71 i spsikalem wszystkie styki. Na spodzie czujnika jest troche oleju i to tez spsikalem i poki co narazie nie lapie trybu awaryjnego. zrobilem logi i wg mnie wyglada ok. Prosilbym Was o pomoc i interpretacje:)

Dynamiczne

Group A: '011 Group B: '010 Group C:

Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP MAF Atmos. pressure Intake air press. Throttle

TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80% TIME 900-1250 sensor -f96- 2100-2600 100% TIME

STAMP /min mbar % STAMP mg/str mbar % STAMP

0.01 1386 1122 994.5 22.3 0.4 289.1 999.6 1006.2 28.6 0.8

1.21 1470 1948.2 1240.2 22.7 1.63 852.6 999.6 1485.9 100 2.04

2.44 1764 2254.2 2258.1 46.2 2.84 1249.5 999.6 2527.2 100 3.24

3.64 2184 2335.8 2457 62.2 4.04 1185.8 999.6 2433.6 100 4.44

4.82 2583 2346 2351.7 65.3 5.22 1249.5 999.6 2410.2 100 5.62

6.02 2982 2346 2340 70.9 6.42 1171.1 999.6 2398.5 100 6.82

7.22 3339 2346 2106 61.8 7.6 1151.5 999.6 2316.6 100 8

8.4 3654 2346 2269.8 68.5 8.8 1082.9 999.6 2281.5 100 9.2

Statyczne

 

Group A: '010 Group B: '011

MAF Atmos. pressure Intake air press. Throttle Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP

TIME 900-1250 sensor -f96- 2100-2600 100% TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80%

STAMP mg/str mbar % STAMP /min mbar %

0.8 431.2 999.6 1017.9 0 0.4 819 1050.6 1006.2 19.9

1.6 426.3 999.6 1017.9 0 1.2 819 1050.6 1017.9 19.9

2.4 426.3 999.6 1017.9 0 2 819 1050.6 1017.9 19.9

3.2 421.4 999.6 1017.9 0 2.8 819 1050.6 1017.9 19.9

3.98 426.3 999.6 1017.9 0 3.58 840 1050.6 1017.9 19.9

4.78 441 999.6 1017.9 0 4.38 819 1050.6 1017.9 19.9

5.58 421.4 999.6 1017.9 0 5.18 819 1050.6 1017.9 19.9

6.38 441 999.6 1017.9 0 5.98 819 1050.6 1017.9 19.9

7.18 416.5 999.6 1017.9 0 6.78 819 1050.6 1017.9 19.9

7.97 426.3 999.6 1017.9 0 7.57 819 1050.6 1017.9 19.9

8.8 436.1 999.6 1017.9 0 8.39 819 1050.6 1017.9 19.9

9.62 426.3 999.6 1017.9 0 9.22 819 1050.6 1017.9 19.9

10.43 421.4 999.6 1017.9 0 10.03 819 1050.6 1017.9 19.9

11.27 441 999.6 1017.9 0 10.85 819 1050.6 1017.9 19.9

12.1 431.2 999.6 1017.9 0 11.68 819 1050.6 1017.9 19.9

12.88 426.3 999.6 1017.9 0 12.5 819 1050.6 1017.9 19.9

13.68 426.3 999.6 1017.9 0 13.28 819 1050.6 1017.9 19.9

14.48 431.2 999.6 1017.9 0 14.08 819 1050.6 1017.9 19.9

15.27 426.3 999.6 1017.9 0 14.88 819 1050.6 1017.9 19.9

16.07 441 999.6 1017.9 0 15.68 819 1050.6 1017.9 19.9

16.87 431.2 999.6 1017.9 0 16.47 819 1050.6 1017.9 19.9

17.7 441 999.6 1017.9 0 17.29 819 1050.6 1017.9 19.9

18.54 436.1 999.6 1017.9 0 18.12 819 1050.6 1017.9 19.9

19.33 441 999.6 1017.9 0 18.93 819 1050.6 1017.9 19.9

20.11 421.4 999.6 1017.9 0 19.73 819 1050.6 1017.9 19.9

20.93 436.1 999.6 1017.9 0 20.51 819 1050.6 1017.9 19.9

21.74 436.1 999.6 1017.9 0 21.33 819 1050.6 1017.9 19.9

22.56 441 999.6 1017.9 0 22.15 840 1050.6 1017.9 19.9

23.38 436.1 999.6 1017.9 0 22.98 819 1050.6 1017.9 19.9

24.17 421.4 999.6 1017.9 0 23.77 819 1050.6 1017.9 19.9

24.97 436.1 999.6 1017.9 0 24.57 819 1050.6 1017.9 19.9

 

Group A: '003 Group B:

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 790-870 230-310 210-350 40-75% TIME

STAMP /min mg/str mg/str % STAMP

0 819 250 245 57.4 0.4

0.8 819 250 230.3 57.4 1.2

1.6 819 250 235.2 57.8 2

2.4 819 250 240.1 57.4 2.8

3.2 840 250 259.7 57.4 3.61

4.03 819 250 240.1 57.8 4.44

4.86 819 250 235.2 57.8 5.26

5.67 819 250 240.1 57.8 6.09

6.5 819 250 230.3 57.8 6.92

7.32 819 250 235.2 57.4 7.7

8.1 840 250 235.2 57.4 8.5

8.9 819 250 245 57.4 9.3

9.7 819 250 245 57.8 10.1

10.5 819 250 249.9 57.8 10.89

11.3 819 250 240.1 57.4 11.71

12.12 840 250 240.1 57.8 12.54

12.94 840 250 235.2 57.8 13.34

13.74 819 250 235.2 57.8 14.14

i jeszcze raz :

Group A: '010 Group B: '011

MAF Atmos. pressure Intake air press. Throttle Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP

TIME 900-1250 sensor -f96- 2100-2600 100% TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80%

STAMP mg/str mbar % STAMP /min mbar %

0.41 534.1 999.6 1029.6 100 0 1575 1040.4 982.8 24.3

1.21 980 999.6 1614.6 100 0.82 1659 2152.2 1275.3 25.1

2.01 1249.5 999.6 2620.8 100 1.61 1869 2274.6 2117.7 44.6

2.84 1200.5 999.6 2480.4 100 2.43 2142 2335.8 2585.7 61

3.68 1249.5 999.6 2503.8 100 3.26 2415 2346 2503.8 68.5

4.47 1146.6 999.6 2316.6 100 4.07 2688 2346 2445.3 72.1

5.26 1097.6 999.6 2258.1 100 4.86 2940 2346 2281.5 66.9

6.05 1141.7 999.6 2351.7 100 5.65 3192 2346 2234.7 66.1

6.87 1131.9 999.6 2351.7 100 6.46 3423 2346 2281.5 67.7

7.7 1117.2 999.6 2398.5 43.9 7.29 3654 2346 2187.9 61

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dynamiczny 011 zaś w trybie awaryjnym - dbaj o to by wskazanie w 011 dynamicznym nie miało wartości 92.4 % w ostatniej rubryce czyli w tym celu zawsze loguj 011 ale wcześniej zgaś i ponownie uruchom silnik. Jeśli w logu dynamicznym takie wskazanie się pjawi to spoko bo może się ono pojawić w trakcie logu ale nigy przed nim.

Edytowane przez Sztomel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Log 3 011 jest tym samym co dwa posty wyzej. Pozostale zrobione w normalnym trybie. Widzisz cos w nich co powinno mnie niepokoic? Od czasu wyczyszczenia przejechalem jakies 50km i narazie dziala turbo.

 

Edit: Sztomel dzieki za informacje. Jestem poczatkujacy i w kazda rada sie liczy ;)

Edytowane przez piotrekmizer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponownie zloguj dynanicznie 011 aby było widać czy łapie tryb awaryjny czy nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Log 5 jest zrobiony dzis. Zrobic go ponownie? Tryb awaryjny lapal w sobote.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Log piąty wygląda już lepiej (bez trybu) ale logowałeś 3 grupy łącznie więc mało widać co dzieje się w samej grupie 011 dynamicznej bo odczyty są podzielone na 3 grupy więc przydałby się pojedynczy 011.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poczytaj wpierw jak wrzucać logi ... bo tego czytać nie można a potem zamieść na pewno szybciej się ktoś odezwie niż w takiej postaci , nawet samemu mi się na to nie chce patrzeć ...

podpowiem

http://vaglog.rtnet.pl/

http://forum.vw-passat.pl/threads/50476-Co-logowac-w-silnikach-TDI?p=508448&viewfull=1#post508448

 

jak auto wpada w tryb awaryjny przed każdym nowym logowaniem zgaś i odpal , jak jest ciągle w tym trybie nawet po odpaleniu to pierw błędy musisz usunąć bo logi nic nie pomogą - błąd z czujnika ciśnienia doładowania

oraz błędy z modułu - zamek kierowcy i tylne prawe ( przyczyna w ciemno - mikrostyki)

Edytowane przez dev14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo znowu przestalo dzialac. Na zimnym silniku jeszcze ciagnie, ale juz pozniej nic. Tryb awaryjny non stop. Wylaczenie i wl stacyjki nie pomaga. co najdziwniejsze czasem zalaczy sie sama w czasie jazdy bez wylaczania kluczyka. Jak teraz mam zrobic logi gdy jest ciagle w trybie awaryjnym? Dzwignia kolo gruszki rusza sie gdy probuje reka. Zaslepilem nawet na chwile wezyk egr i dalej to samo. 2 dni dzialalo super po przeczyszczeniu g71. Teraz znowu mul. Jakies pomysly ?

 

Edit: Dodam jescze tylko, ze termostat mam do wymiany. Ale to raczej nie ma wplywu?:)

Edytowane przez piotrekmizer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponownie odczytaj zapisane błędy w sterowniku silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiec ponownie podlaczylem vaga. Ciagle ten sam blad. Czujnik g71 open/short to ground. Auto nie wychodzi z trybu awaryjnego. Nawet po usunieciu bledow. Czyli teraz co? Sprawdzac kable, wymieniac czujnik? Jakies logi mozna zrobic jesli auto jest w trybie awaryjnym?

 

Edit: w roznych wypowiedziach pisza o tym ze kierownice moga byc zapieczone. sciagnalem wezyk od gruszki i ta mala dzwignia spada w dol. zalozylem i sie podniosla. Czyli to znak ze turbo ok?

Edytowane przez piotrekmizer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności