dev14 Zgłoś #21 Napisano 4 Kwietnia 2013 jeżeli jest w awaryjnym logów nie ma sensu robić, możesz jak masz możliwość podmienić czujnik od kogoś wtedy wykluczysz czujnik. Jak będzie to samo to kable. Błąd daje się skasować i zaraz się pojawia czy zaraz po odpaleniu ? O prawidłowym działaniu turbo nie świadczy to co wykonałeś, sterowanie kierownicami musi chodzić bez oporu tzn. płynnie bez jakich kolwiek przycięć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekmizer Zgłoś #22 Napisano 5 Kwietnia 2013 Blad pojawia sie nawet po przekreceniu tylko kluczyka. Dzis zamowie nowy czujnik i zobacze co z tym. A kable od czujnika do ECU da sie tez wymienic czy trzeba sprawdzac kabel po kablu? Przy ECU jest wtyczka czy kabel tam poprostu wchodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #23 Napisano 5 Kwietnia 2013 Tego to Ci nie odpowiem bo jeszcze nie naprawiałem kabelków na tym odcinku, ale za pewnie mają swoje kolory i można je w wiązce wchodzącej do ECU znaleźć. Najlepiej zobaczyć miernikiem cyfrowym czy jest na nich przejście czyli tzw. ustawienie na dźwięk i sprawdzać. Jeżeli pojawia się od razu po przekręceniu kluczyka no to jedna z tych 2 opcji czujnik, kable. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekmizer Zgłoś #24 Napisano 5 Kwietnia 2013 Zauwazylem ze jak ruszam wtyczka przy czujniku i samym czujnikiem to auto delikatnie zmienia obroty. Zamowie czujnik dzis. Zaloze i jak dalej bedzie sie pojawiac ten blad to czeka mnie sprawdzanie kabli. Miernika niestety nie posiadam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #25 Napisano 5 Kwietnia 2013 miernik najtańszy ~15 zł , lepiej kupić trochę droższy i lepszy za ok. 50 co ma tzw. buczek sygnalizujący że jest przejście od punkt. a do pkt.b gdzie wbijesz końcówki miernika. Jeżeli wtyczką ruszałeś i było wiać że inaczej silnik pracuje coś obawiam się że wydałeś niepotrzebnie kasę na czujnik a problem będzie w wtyczce na kabelkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekmizer Zgłoś #26 Napisano 5 Kwietnia 2013 Czujnik wymieniony. Auto dziala bez problemow narazie. Mam nadzieje ze to koniec problemow z turbo:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #27 Napisano 6 Kwietnia 2013 z ciekawości ile zawołali za nowy czujnik oraz aso czy sklep oby to rozwiązało problem może kabelki się zwarły przy ruszaniu i teraz jakoś trzymają ( oby to był żarcik ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekmizer Zgłoś #28 Napisano 6 Kwietnia 2013 Czujnik €52. Tez myslalem o takiej mozliwosci, ze kabelki poruszalem przy zakladaniu i dziala znowu. Jak przejdzie w tryb awaryjnybto przynajmniej bede wiedzial gdzie szukac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach