serek Zgłoś #21 Napisano 14 Grudnia 2012 napisz jeszcze czemu służy ten moduł, tzn. jakie jest jego przeznaczenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arczipass Zgłoś #22 Napisano 14 Grudnia 2012 Gratulacje Świetna robota i przydatny opis. Też się za to zabiorę ale jak zrobi się cieplej. Brakuje mi tego patentu po tym jak pojeździłem teścia A4. Pozdrawiam P. ps. możesz mi podać ori numer każdej części zestawu ?? nie mogę ich odczytać ze zdjęć całość ma oznaczenie 000 998 229 kość 000 971 123 przekaźnik 000 953 227 A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FireBall Zgłoś #23 Napisano 17 Września 2016 Odgrzebię kotleta Mam tylko takie pytanie mam ten moduł zainstalowany tylko inny! I jest tam 4 kable a nie jak tutaj od autora tekstu 5 kabelków, jeżeli bym podłączył pod przycisk awaryjny to będzie trzy razy cykało ? Bo podłączyłem pod manetkę ale cyka tylko raz i pozostałe dwa bez tego! Doradzi ktoś czy to coś zmieni jak podłącze pod awaryjne? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #24 Napisano 17 Września 2016 To masz ten moduł czy inny ? Z tego co piszesz masz moduł elektroniczny, słyszysz jedno kliknięcie z przekaźnika auta, dalej napięcie jest już generowane przez Twój moduł, który już nie ma przekaźników więc nie ma co cykać. Nic nie zmienisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FireBall Zgłoś #25 Napisano 17 Września 2016 Aha no okej To nic nie zrobię Dzięki za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hudek Zgłoś #26 Napisano 8 Kwietnia 2018 A Vagiem można ostawić komfortowe kierunki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #27 Napisano 8 Kwietnia 2018 Godzinę temu, hudek napisał: A Vagiem można ostawić komfortowe kierunki ? Dopiero w B6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hudek Zgłoś #28 Napisano 15 Kwietnia 2018 Dnia 8.04.2018 o 16:01, jihad napisał: Dopiero w B6. a możn to jest jakiś inny przekaźnik do 3 mignięć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #29 Napisano 16 Kwietnia 2018 No taki jak opisano w tym wątku. Lepiej jednak kupić moduł od kolegi z forum: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ruslan Zgłoś #30 Napisano 6 Maja 2018 W INSTRUKCJI dołączonej do zestawu doposażeniowego piszę że wyjmuje się radio a w tej instrukcji na 1 stronie forum piszę że kolumnę kierownicy??! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #31 Napisano 7 Maja 2018 @ruslan, bo tu mowa o innych zestawach... pokaż co masz? Zobacz: http://www.passatplus.de/umbauten/blinker/index.htm są dwa modele. Ten z A na końcu wpina się w wiązke przycisku awaryjnych. WIem, bo ten sam zakładałem kilka tygodni temu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ruslan Zgłoś #32 Napisano 7 Maja 2018 aaa no fakt. JA TEŻ MAM TEN Z A NA KOŃCU. Ja niestety zlecę warsztatowi montaż. Ktoś mi przetłumaczył z niemieckiego ale niestety nie znał do końca fachowego słownictwa. Więc mówisz że to się wpina do wiązki awaryjnych? MAM TO PRZETŁUMACZONE TAK, CZY KTOŚ MÓGŁBY OCENIĆ? ELEMENTY WYPOSAŻENIA (...) KONIECZNE URZĄDZENIA (...) Przed rozpoczęciem pracy odłączyć dopływ prądu do akumulatora Wskazówka; przed odpięciem akumulatora sprawdzić kod radiowy Kroki postępowania zdjąć puszkę (gniazdo wtykowe) przez podniesienie zaślepki -1- od puszki -2- a klamry podtrzymujące -3- wypiąć płaskim śrubokrętem przed wprowadzeniem urządzenia do wymontażu VAS 3316 zostaje wymontowane radio i może być wyjęte. tego urządzenia nie można przekręcać ani zmieniać pozycji wskazówka do wyjęcia tego urządzenia należy wcisnąć wewnętrzne blokady, należy usunąć klin demontażowy 3409 od migacza co umożliwia wysunięcie wtyczki do przodu odbezpieczyć kontakt małym śrubokrętem i przesunąć do tyłu wtyczki kontaktowe z listy kontaktowej wypiąć z kompletu 1978 Pinbelegung Passat B5 wypiąć przewód czarno-biało/zielony z osłony 1 przewód czarno-zielony z osłony 2 wypiąć a przewód czarno-biały z osłony 3 wypiąć przewód brązowy z osłony 5 wypiąć a przewód czarno-zielony z osłony 6 wyjąć Wskazówka proszę zwrócić uwagę na ulożenie przewodow w oslonach proszę kierować się instrukcją z grafiki WPROWADZANIE PRZEWODÓW bialo-zielony - oslona 1 zielony -2 biały - 3 brązowy - 5 czarno-bialy 6 Wtyczka 1 może być wlozona do kierunkowskazów Należy montować wszystkie wymontowane części w odwrotnej kolejnośći ROBIŁEŚ TAK SAMO CZY inaczej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #33 Napisano 10 Maja 2018 nie odpowiem Ci dokładnie czy tak samo robiłem, bo nie mam instrukcji przed oczami... ale tak - brzmi podobnie. Najwięcej zabawy jest z wyskubaniem pinów z wtyczki (użyłem spinki/wsuwki do włosów - ale znalezienie odpowiedniego rozmiaru klucza czy "płaskiego śrubokręta" (jak w tej instrukcji napisali) jak nie masz pod ręką kobiety która używa wsuwek do włosów to męka...). Z tym to pewnie z 15 minut roboty ze złożeniem wszystkiego. "Osłona" w tym tłumaczeniu to po prostu wtyczka... W instrukcji masz zdjęcie/diagram, który w zasadzie nie wymaga żadnego tłumaczenia. AAaa... jedno ważne, ta instrukcja zawiera kroki dla kilku modeli. Ważne, bo te piny w różnych modelach (passat/bora/golf) będą inne, więc warto by było się nie pomylić bo można coś sfajczyć... Akumulatora nie odpinałem bo i po co... za to radio wyjąłem całe, bo przy 2DIN ta kostka od migacza jest zamontowana na BARDZO krótkiej wiązce - wyciąganie tych pinów z wtyczki bez zdjęcia całej ramki na radio wymaga sprawności ginekologicznych... wg mnie niewykonalne przez normalnego faceta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ruslan Zgłoś #34 Napisano 11 Maja 2018 No i po montażu. Facet w serwisie powiedział, że to nie będzie jednak migać po przechyleniu wajchy na ułamek sekundy - miga wtedy 2 razy (+plus ręczne mignięcie). A gdy się mignie ręką na cały okres mignięcia to miga jeszcze 3 razy. TEŻ TAK MACIE? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #35 Napisano 12 Maja 2018 tak. trzeba się nauczyć tego używać po prostu jak chcesz żeby to elegancko wyglądało... i nie mrygać ułamkiem sekundy tylko przytrzymując wajchę przy zmianie pasa na conajmniej sekundę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach