Skocz do zawartości

arczipass

  • Liczba zawartości

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O arczipass

  • Urodziny 24.11.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. kupiłem na alledrogo taką samą ramkę w karbonie tylko w kilku miejscach zarysowania miała i zamieniłem swój karbon z tym kupionym. Udało się dosyć ładnie zrobić przekładkę i wszystko już zamontowane na aucie, dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam
  2. Witam , ostatnio mocno irytowało mnie trzeszczenie plastiku w okolicach radia i po rozebraniu dowiedziałem się skąd te trzaski niestety mocowania nie wytrzymały próby czasu co widać na zdjęciach i teraz pytanie czy jest fizyczna możliwość naprawy tego czy trzeba rozglądać się za używaną ramką mniej zdewastowaną co jest dosyć ciężkie, bo to co jest na allegro to najczęściej wygląda w podobny sposób jak u mnie.Dodam że kolor to carbon. Może ktoś już ogarniał ten temat, czekam na jakieś wieści od was
  3. NIe wiem czy było tu coś takiego, ale wstawię feature=share&index=1
  4. faktycznie temp. za niska , albo czujnik, albo termostat, a przepływka wygląda raczej ok, ale nie wiedzieć czemu na wolnych obrotach wskazuje zawyżone parametry i dopiero po przygazowaniu wraca do normy.
  5. zapamiętaj lub zrób sobie fotkę przed demontażem jak jest ustawione górne mocowanie względem kielicha. Tu masz filmik, pełno tego więc możesz coś jeszcze wyszperać http://www.youtube.com/watch?v=eNnSUmCGqa8
  6. Sprężynę ustawiasz w kielichach masz takie wyżłobienie, będziesz widział przy demontażu o co chodzi, i później jak będziesz montował sprężyny to koniec sprężyny dopychasz do takiej wypukłości po prostu inaczej się nie da i nakładasz górne mocowanie no i zakręcasz nakrętkę amortyzatora, i tylko zwracasz później uwagę przy luzowaniu sprężyny żeby się nie przekręciła jak poluzujesz całkiem to przy dokręceniu na fest tej nakrętki, sprężyna już nie będzie miała prawa się przekręcić Pozdro , uciekam z kompa
  7. Spoko, miłej i owocnej zabawy
  8. tak montujesz wszystko do kupy, zakręcasz nakrętkę do momentu jak zauważysz że teleskop się obraca, wtedy luzujesz ściągacze i dokręcasz nakrętkę, najlepiej mieć pneumat(z wyczuciem , ale ręcznie też będzie dobrze
  9. rozumiem że sprężynę masz ściśniętą ściągaczem?? jeśli tak to ściągacz poluzuj tak żeby sprężyna się rozprężyła i wtedy poluzuj nakrętkę, tylko nie odkręcaj całkiem bo sprężyna wystrzeli i Cię "zabije" jak poluzujesz to wtedy ściśnij sprężynę i odkręć całkiem nakrętkę.
  10. wiem dlatego napisałem przy dobrych wiatrach 2500zł , zastanawiam się na razie nad zrobieniem skrzyni, dwumasa nie szarpie, sprzęgło się nie ślizga, tylko tyle że teoretycznie mam 194000 najechane i przy zrzuceniu skrzyni powinienem cały zestaw wymienić tak, żeby dwa razy nie płacić za zrzucenie skrzyni. Jutro jadę do kolesia mechanika i będziemy diagnozować
  11. jak dla mnie to górne łożysko mc phersona
  12. hejka, też mam AVF(skrzynia 6biegów) i również problem ze skrzynią , u mnie jak wejdę pod auto i ręcznie kręcę kołami słychać charakterystyczne charczenie-mielenie z tyłu skrzyni i jest to prawdopodobnie łożysko, na razie nie wiem co robić, ponieważ jak zrzucę skrzynię to i trzeba by wymienić dwumasę i komplet sprzęgła,oczywiście dochodzi robota skrzyni, a to przy dobrych wiatrach razem ze 2500zł gdzieś kiedyś czytałem że padające łożyska w tej skrzyni to przypadłość jej
  13. Powinno się wymieniać co 80tys. Hejka, sam ostatnio doświadczyłem pęknięcia sprężyny lewy przód, zawieszenie w oryginale 192tys przebiegu i 10lat no i nadszedł koniec sprężyny po demontażu okazało się że amorki sachs oryginał ledwo dyszały po prostu strasznie wolno wstawały(prawdopodobnie brak gazu) i to jest najczęstsza przyczyna pęknięć sprężyn, zawieszenie pracuje praktycznie na samej sprężynie no i przychodzi zmęczenie materiału, a że teraz temp. ujemna to pękła i autko przechyliło się na lewą stronę Zakupiłem sprężyny nowe LESJÖFORS LS4095056 140zł szt., oczywiście jak wymieniamy to obie , tak samo nowe amorki KAYABA KYB341844 250zł szt. (na oryginały mnie nie stać, tym bardziej, że autkiem jeszcze ze dwa lata pośmigam, a później będzie zmiana na b6 Z opinii wyczytanych dzięki wujkowi google stwierdziłem że będzie to dobre rozwiązanie, tyle teorii życie zweryfikuje.
  14. aha czyli ta z dwoma ma wlacznik, dzieki za odp, taka wersja z tym wlacznikiem tez podejdzie do mnie?? mam wersje bez wlacznika, czy trzeba jakies dodatkowe przewody doprowadzic do lustra?? Pytanie jeszcze jedno czy podejdzie lustro np z b6 lub audi
  15. dzieki za info , bede szukal bo mnie to denerwuje a musi byc jak fabryka pozdro A jeszcze pytanie czym sie rozni lustro z dwoma czujnikami z przodu bo u mnie jest jeden??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności