-
Liczba zawartości
51 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O arczipass
- Urodziny 24.11.1977
Informacje osobiste
-
Imię
Artur
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wrocław
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2002
-
Ramka panelu sterowania, prośba o pomoc
arczipass odpowiedział arczipass → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
kupiłem na alledrogo taką samą ramkę w karbonie tylko w kilku miejscach zarysowania miała i zamieniłem swój karbon z tym kupionym. Udało się dosyć ładnie zrobić przekładkę i wszystko już zamontowane na aucie, dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam -
Witam , ostatnio mocno irytowało mnie trzeszczenie plastiku w okolicach radia i po rozebraniu dowiedziałem się skąd te trzaski niestety mocowania nie wytrzymały próby czasu co widać na zdjęciach i teraz pytanie czy jest fizyczna możliwość naprawy tego czy trzeba rozglądać się za używaną ramką mniej zdewastowaną co jest dosyć ciężkie, bo to co jest na allegro to najczęściej wygląda w podobny sposób jak u mnie.Dodam że kolor to carbon. Może ktoś już ogarniał ten temat, czekam na jakieś wieści od was
-
NIe wiem czy było tu coś takiego, ale wstawię feature=share&index=1
-
faktycznie temp. za niska , albo czujnik, albo termostat, a przepływka wygląda raczej ok, ale nie wiedzieć czemu na wolnych obrotach wskazuje zawyżone parametry i dopiero po przygazowaniu wraca do normy.
-
zapamiętaj lub zrób sobie fotkę przed demontażem jak jest ustawione górne mocowanie względem kielicha. Tu masz filmik, pełno tego więc możesz coś jeszcze wyszperać http://www.youtube.com/watch?v=eNnSUmCGqa8
-
Sprężynę ustawiasz w kielichach masz takie wyżłobienie, będziesz widział przy demontażu o co chodzi, i później jak będziesz montował sprężyny to koniec sprężyny dopychasz do takiej wypukłości po prostu inaczej się nie da i nakładasz górne mocowanie no i zakręcasz nakrętkę amortyzatora, i tylko zwracasz później uwagę przy luzowaniu sprężyny żeby się nie przekręciła jak poluzujesz całkiem to przy dokręceniu na fest tej nakrętki, sprężyna już nie będzie miała prawa się przekręcić Pozdro , uciekam z kompa
-
Spoko, miłej i owocnej zabawy
-
tak montujesz wszystko do kupy, zakręcasz nakrętkę do momentu jak zauważysz że teleskop się obraca, wtedy luzujesz ściągacze i dokręcasz nakrętkę, najlepiej mieć pneumat(z wyczuciem , ale ręcznie też będzie dobrze
-
rozumiem że sprężynę masz ściśniętą ściągaczem?? jeśli tak to ściągacz poluzuj tak żeby sprężyna się rozprężyła i wtedy poluzuj nakrętkę, tylko nie odkręcaj całkiem bo sprężyna wystrzeli i Cię "zabije" jak poluzujesz to wtedy ściśnij sprężynę i odkręć całkiem nakrętkę.
-
VW Passat 1,9TDI 130KM 2002r wyje skrzynia biegów
arczipass odpowiedział Kristof → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
wiem dlatego napisałem przy dobrych wiatrach 2500zł , zastanawiam się na razie nad zrobieniem skrzyni, dwumasa nie szarpie, sprzęgło się nie ślizga, tylko tyle że teoretycznie mam 194000 najechane i przy zrzuceniu skrzyni powinienem cały zestaw wymienić tak, żeby dwa razy nie płacić za zrzucenie skrzyni. Jutro jadę do kolesia mechanika i będziemy diagnozować -
Dziwny dźwięk podczas kręcenia kierownicą
arczipass odpowiedział tooomuss → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
jak dla mnie to górne łożysko mc phersona -
VW Passat 1,9TDI 130KM 2002r wyje skrzynia biegów
arczipass odpowiedział Kristof → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
hejka, też mam AVF(skrzynia 6biegów) i również problem ze skrzynią , u mnie jak wejdę pod auto i ręcznie kręcę kołami słychać charakterystyczne charczenie-mielenie z tyłu skrzyni i jest to prawdopodobnie łożysko, na razie nie wiem co robić, ponieważ jak zrzucę skrzynię to i trzeba by wymienić dwumasę i komplet sprzęgła,oczywiście dochodzi robota skrzyni, a to przy dobrych wiatrach razem ze 2500zł gdzieś kiedyś czytałem że padające łożyska w tej skrzyni to przypadłość jej -
Powinno się wymieniać co 80tys. Hejka, sam ostatnio doświadczyłem pęknięcia sprężyny lewy przód, zawieszenie w oryginale 192tys przebiegu i 10lat no i nadszedł koniec sprężyny po demontażu okazało się że amorki sachs oryginał ledwo dyszały po prostu strasznie wolno wstawały(prawdopodobnie brak gazu) i to jest najczęstsza przyczyna pęknięć sprężyn, zawieszenie pracuje praktycznie na samej sprężynie no i przychodzi zmęczenie materiału, a że teraz temp. ujemna to pękła i autko przechyliło się na lewą stronę Zakupiłem sprężyny nowe LESJÖFORS LS4095056 140zł szt., oczywiście jak wymieniamy to obie , tak samo nowe amorki KAYABA KYB341844 250zł szt. (na oryginały mnie nie stać, tym bardziej, że autkiem jeszcze ze dwa lata pośmigam, a później będzie zmiana na b6 Z opinii wyczytanych dzięki wujkowi google stwierdziłem że będzie to dobre rozwiązanie, tyle teorii życie zweryfikuje.
-
aha czyli ta z dwoma ma wlacznik, dzieki za odp, taka wersja z tym wlacznikiem tez podejdzie do mnie?? mam wersje bez wlacznika, czy trzeba jakies dodatkowe przewody doprowadzic do lustra?? Pytanie jeszcze jedno czy podejdzie lustro np z b6 lub audi
-
dzieki za info , bede szukal bo mnie to denerwuje a musi byc jak fabryka pozdro A jeszcze pytanie czym sie rozni lustro z dwoma czujnikami z przodu bo u mnie jest jeden??