Sergiej Zgłoś #1 Napisano 2 Grudnia 2012 Witam, Mam problem jak w tamacie. Na zimnym jakposoi >24h zawsze na początku silnik pracuje nierówno. Poniżej logi z uruchomienia zimnego silnika: Log (0 - 013,018) w grupie 018 na początku nie ma 0 tylko np. 6. Czy to jest normalne? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #2 Napisano 3 Grudnia 2012 Przy odpalaniu dwójki są normalne, natomiast 6 (czyli 2+4) nie powinno raczej być (muszę to jeszcze sprawdzić). Raczej wygląda to jak zapowietrzenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #3 Napisano 3 Grudnia 2012 (edytowane) Przy odpalaniu dwójki są normalne, natomiast 6 (czyli 2+4) nie powinno raczej być (muszę to jeszcze sprawdzić). Raczej wygląda to jak zapowietrzenie.Dzięki Tomek za wyjaśnienie (jeśli jest zgodne z prawdą),. Nigdzie nie mogłem tego znależć- 6(czyli 2+4). To info jest pewne ?U mnie 6-tki też występują przy zimnym starcie. Brak objawów, jakie opisał Sergiej. 2-ka - sterowanie podczas rozruchu .Zrozumiałe. ale te 4-ki - male dawki wtrysku lub zawór zamkniety . Jak to rozumieć ? Edytowane 3 Grudnia 2012 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sergiej Zgłoś #4 Napisano 4 Grudnia 2012 ale te 4-ki - male dawki wtrysku lub zawór zamkniety . Jak to rozumieć ? Może szukam nie tam gdzie trzeba, nierówna praca jest przeze mnie odczuwalna. Są podobno jakieś uszczelnienia na pomopowtryskach, ale czy nieszczelność tam może coś powodować w odczytach VAGa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #5 Napisano 4 Grudnia 2012 Nigdzie nie mogłem tego znależć- 6(czyli 2+4)Tak, suma binarna; 2 (010b) + 4 (100b) = 6 (110b) ale te 4-ki - male dawki wtrysku lub zawór zamkniety . Jak to rozumieć ? Właśnie tego nie mogę rozgryźć, w końcu dawka rozruchowa nie jest taka mała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #6 Napisano 4 Grudnia 2012 Sergiej, zapytam dla pewności - jak tam świece żarowe, sprawdzałeś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sergiej Zgłoś #7 Napisano 4 Grudnia 2012 Sergiej, zapytam dla pewności - jak tam świece żarowe, sprawdzałeś ? Nie sprawdzałem świec, nierówna praca pojawiała się nawet we wrześniu (było ciepło >10 st) A jak się sprawdza, dam rade sam? Bo chyba w moim AVB ich nie widać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #8 Napisano 4 Grudnia 2012 Zlogowałem sobie mojego ajm, silnik lekko ciepły, odpala bez problemów i żadnych objawów jak u Ciebie: http://vaglog.rtnet.pl/test_107049.html U mnie tych szóstek jest dużo mniej. Jak będę miał okazję to zloguję na zimno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #9 Napisano 5 Grudnia 2012 A jak się sprawdza, dam rade sam? Bo chyba w moim AVB ich nie widać.Plastikowa osłona w górę. Patrząc na motor z pozycji serwisowej(naprawiacza) , świece znajdują się po prawej stronie głowicy. Zatknięte są na nich cztery przewody zakończone "fajkami". Wypinasz każdą z nich i przewodem połączonym z "plusem" aku dotykasz do odkrytej właśnie końcówki świecy. Iskrzenie na styku przewód-świeca dowodzi(na ogół) , że ta jest sprawna. Brak iskrzenia -wiadomo, uszkodzona. Do czwartej świeczki dostęp utrudnia filtr paliwa i jego uchwyt. Nie musisz go jednak wyjmować w celu testu tej czwartej. Zdejmij wszystkie trzy przewody do świec i naszym przewodem-testerem dotknij(wewnątrz "fajki"), do któregokolwiek wolnego, uprzednio zdjętego. Iskrzenie dobry znak , brak-uszkodzona ta czwarta. U mnie tych szóstek jest dużo mniej. Jak będę miał okazję to zloguję na zimno.Tak, tak, zloguj na zimnym, Tomek . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golas333 Zgłoś #10 Napisano 5 Grudnia 2012 Tak, tak, zloguj na zimnym, Tomek . Właśnie, tak jak mówisz. I ja jestem też ciekawy wyników, bo mam ten sam problem. Wszystkie filtry wymienione razem z olejem, świece komplet też, a problem pozostał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sergiej Zgłoś #11 Napisano 16 Grudnia 2012 Teraz dałem z grupą 23 dość duże BIPy ale jak sie nagrzeje są na poziomie 30-40. Log jak auto miało -6stC: Log (0 - 018,023) Może nie równa praca to kończące się pompowtryski? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chaker24 Zgłoś #12 Napisano 13 Stycznia 2013 Teraz dałem z grupą 23 dość duże BIPy ale jak sie nagrzeje są na poziomie 30-40.Log jak auto miało -6stC: Log (0 - 018,023) Może nie równa praca to kończące się pompowtryski? Ja mam BIPy od 80 do 120 a silnik odziwo pracuje idealnie. Tyle ze przekladalem skrzynie z automatu na manual i silnik przekodowywalem. Dla kodowania na automat BIPy mam od 0 do 29. Natomiast jak zakoduje na manual to wartosci rosna i sa od 80 do 120. :dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #13 Napisano 14 Stycznia 2013 Teraz dałem z grupą 23 dość duże BIPy ale jak sie nagrzeje są na poziomie 30-40.Log jak auto miało -6stC: Log (0 - 018,023) Może nie równa praca to kończące się pompowtryski? Pompki umierają lub kiepski kontakt na listwie lub we wtyczkach PD. Podoginaj konektory we wtyczkach i zrób raz jeszcze logi (na ciepłym) kanału 13,18,23 a dostaniesz odpowiedź w jakim stanie są PD. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
birko2 Zgłoś #14 Napisano 14 Stycznia 2013 witam koledzy może się ktoś wypowiedzieć na temat tych logów gr 001 i 018? http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_111021.html logi te są z innego wątku http://forum.vw-passat.pl/threads/128207-Prosze-o-analize-logow-1-9-TDI-AFV w którym dostałem sugestię aby was poprosić o pomoc pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
delus502 Zgłoś #15 Napisano 14 Stycznia 2013 (edytowane) witamkoledzy może się ktoś wypowiedzieć na temat tych logów gr 001 i 018? http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_111021.html Wygląda mi to na log podczas rozruchu, więc te 6 w 018 moim zdaniem są normalnym zjawiskiem. Edytowane 14 Stycznia 2013 przez delus502 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #16 Napisano 14 Stycznia 2013 Wygląda mi to na log podczas rozruchu, Bankowo, temp. w układzie -6.3'C więc te 6 w 018 moim zdaniem są normalnym zjawiskiem. :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
birko2 Zgłoś #17 Napisano 15 Stycznia 2013 ok wielkie dzięki pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach