Skocz do zawartości
Mareve

Problemy po wymianie uszczelki pod głowicą i rozrządu.

Rekomendowane odpowiedzi

tylko głupi w pień jestem dlaczego on kopci mi nadal na niebiesko po postoju; w sumie raz za kopci a raz nie ... nie mam pomysła kompletnie. Niebieskawy dymek to przecież olej ale skąd on w komorze spalania jak uszczelniacze nowe :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uszczelka pod głowicą? Sprawdź płyn chłodzący czy nie ma w nim spalin i sprawdź też korek od spodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uszczelka wymieniona , płynu nie ubywa nie przybywa ... korek czysty bez żadnego nagaru/osadu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A przed wymianą uszczelki dymił ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak , diagnoza uszczelniacze dlatego wywalana była głowa ... zmienione uszczelniacze , prowadnice zaworów ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zachciało się diesla:D , trza było R6 kupić i spokój:D

 

Zawsze możesz sprzedać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To była tylko anegdotka:P

Zawsze chciałem mieć passacika z tym silnikiem:passatfan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy pompa vacum moze miec jakikolwiek wplyw na to ze przykopci rano na niebiesko? Moze jakas nieszczelnosc w czesci paliwowej ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy pompa vacum moze miec jakikolwiek wplyw na to ze przykopci rano na niebiesko? Moze jakas nieszczelnosc w czesci paliwowej ?
Moim zdaniem nie ma wpływu na opisywany przez Ciebie objaw.

Nawiasem mówiąc, pytanie takie powinieneś zadać w temacie o pompie vacum lub o "kopceniu na niebiesko". "Wtryniłeś się" chłopakowi w temat ... :dupablada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
"Wtryniłeś się" chłopakowi w temat ...

 

no nie do końca bo mam podobne objawy co on z kilkoma innymi jeszcze ...też wszystko po wywalenieu głowy .. dlatego śledzę temat i dodaję swoje pytania ... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak mówi tomnik , liczę na jakąś rekompensacje :zdrowko:

Jutro będę już miał kabel, ale zanim to ogarnę to i tak logi pewno będą na sobotę:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopiero dziś dotarł kabel jutro rano zrobię logi, lecz mam problem z VAG-COM wesja 409.1 , nie chce się odpalić na 7 64 bit, ktoś ma jakieś rozwiązanie lub poleci inną wersję programu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Głowice remontowałeś? Co z nią było robione? Wg mnie problem leży w akumulatorze i rozruszniku. Poprzez wymianę uszczelki i splanowanie głowicy przywróciłeś prawidłową sprawność silnika (kompresje) co zaowocowało zwiększonym oporem podczas rozruchu, a dokładnie mam na myśli niedoładowany, słaby akumulator oraz noszący znamiona zużycia rozrusznik. Sprawdź ładowanie czy jest właściwe, czy na wyłączonym silniku nie pobierany jest za duży prąd (max 40mA), sprawność akumulatora możesz również wykonać specjalnym miernikiem u elektromechanika. Co do rozrusznika, to jego sprawność diametralnie spada jak jest zabrudzony na satelitach,ma zużyte tulejki, zużyte szczotki, wytarty komutator. Do tego jeśli masz niesprawne świece żarowe efekt jest jak u ciebie, czyli utrudniony rozruch na zimnym motorze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Głowica była planowana (0.2mm), nowe zawory , prowadnice , oringi itp. Właśnie oto chodzi, że przed wymianą autko chodziło jak burza i tak też odpalało po wymianie dopiero zaczęło się krzaczyć.

 

---------- Dodano o 17:28 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:24 ----------

 

Dodam, że strasznie śmierdzi spalinami jak się wysiada z auta, i końcówka wydechu jest czarna jak smoła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj loga statycznego 001, 004, 007, 013, 018, 023 przy temp 90'C.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie termostatu wrzucę logi:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

0.2 z głowicy zdjąć :D pompa tandemowa ma wpływ na pracę silnika...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Souler możesz jaśniej ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności