Rosa Zgłoś #61 Napisano 14 Listopada 2012 tylko głupi w pień jestem dlaczego on kopci mi nadal na niebiesko po postoju; w sumie raz za kopci a raz nie ... nie mam pomysła kompletnie. Niebieskawy dymek to przecież olej ale skąd on w komorze spalania jak uszczelniacze nowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #62 Napisano 14 Listopada 2012 Uszczelka pod głowicą? Sprawdź płyn chłodzący czy nie ma w nim spalin i sprawdź też korek od spodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #63 Napisano 14 Listopada 2012 uszczelka wymieniona , płynu nie ubywa nie przybywa ... korek czysty bez żadnego nagaru/osadu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #64 Napisano 14 Listopada 2012 A przed wymianą uszczelki dymił ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #65 Napisano 14 Listopada 2012 tak , diagnoza uszczelniacze dlatego wywalana była głowa ... zmienione uszczelniacze , prowadnice zaworów .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #66 Napisano 15 Listopada 2012 Zachciało się diesla:D , trza było R6 kupić i spokój:D Zawsze możesz sprzedać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #67 Napisano 15 Listopada 2012 To była tylko anegdotka:P Zawsze chciałem mieć passacika z tym silnikiem:passatfan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #68 Napisano 15 Listopada 2012 Czy pompa vacum moze miec jakikolwiek wplyw na to ze przykopci rano na niebiesko? Moze jakas nieszczelnosc w czesci paliwowej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #69 Napisano 15 Listopada 2012 Czy pompa vacum moze miec jakikolwiek wplyw na to ze przykopci rano na niebiesko? Moze jakas nieszczelnosc w czesci paliwowej ?Moim zdaniem nie ma wpływu na opisywany przez Ciebie objaw.Nawiasem mówiąc, pytanie takie powinieneś zadać w temacie o pompie vacum lub o "kopceniu na niebiesko". "Wtryniłeś się" chłopakowi w temat ... :dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #70 Napisano 15 Listopada 2012 "Wtryniłeś się" chłopakowi w temat ... no nie do końca bo mam podobne objawy co on z kilkoma innymi jeszcze ...też wszystko po wywalenieu głowy .. dlatego śledzę temat i dodaję swoje pytania ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #71 Napisano 15 Listopada 2012 Dokładnie tak jak mówi tomnik , liczę na jakąś rekompensacje Jutro będę już miał kabel, ale zanim to ogarnę to i tak logi pewno będą na sobotę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #72 Napisano 19 Listopada 2012 Dopiero dziś dotarł kabel jutro rano zrobię logi, lecz mam problem z VAG-COM wesja 409.1 , nie chce się odpalić na 7 64 bit, ktoś ma jakieś rozwiązanie lub poleci inną wersję programu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #73 Napisano 19 Listopada 2012 http://forum.vw-passat.pl/threads/63921-vag-com-409-i-windows-7-64-bit-Problem-z-uruchomieniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #74 Napisano 20 Listopada 2012 Są już logi statyczne : http://forum.vw-passat.pl/threads/126942-AVF-1-9-tdi-prosba-o-analize-logow?p=1790157#post1790157 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #75 Napisano 21 Listopada 2012 Głowice remontowałeś? Co z nią było robione? Wg mnie problem leży w akumulatorze i rozruszniku. Poprzez wymianę uszczelki i splanowanie głowicy przywróciłeś prawidłową sprawność silnika (kompresje) co zaowocowało zwiększonym oporem podczas rozruchu, a dokładnie mam na myśli niedoładowany, słaby akumulator oraz noszący znamiona zużycia rozrusznik. Sprawdź ładowanie czy jest właściwe, czy na wyłączonym silniku nie pobierany jest za duży prąd (max 40mA), sprawność akumulatora możesz również wykonać specjalnym miernikiem u elektromechanika. Co do rozrusznika, to jego sprawność diametralnie spada jak jest zabrudzony na satelitach,ma zużyte tulejki, zużyte szczotki, wytarty komutator. Do tego jeśli masz niesprawne świece żarowe efekt jest jak u ciebie, czyli utrudniony rozruch na zimnym motorze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #76 Napisano 21 Listopada 2012 Głowica była planowana (0.2mm), nowe zawory , prowadnice , oringi itp. Właśnie oto chodzi, że przed wymianą autko chodziło jak burza i tak też odpalało po wymianie dopiero zaczęło się krzaczyć. ---------- Dodano o 17:28 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:24 ---------- Dodam, że strasznie śmierdzi spalinami jak się wysiada z auta, i końcówka wydechu jest czarna jak smoła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #77 Napisano 21 Listopada 2012 Daj loga statycznego 001, 004, 007, 013, 018, 023 przy temp 90'C. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #78 Napisano 21 Listopada 2012 Po wymianie termostatu wrzucę logi:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #79 Napisano 21 Listopada 2012 0.2 z głowicy zdjąć pompa tandemowa ma wpływ na pracę silnika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #80 Napisano 21 Listopada 2012 Souler możesz jaśniej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach