Skocz do zawartości
Passat7

Passat B3 Temperatura pod maską

Rekomendowane odpowiedzi

Ten termometr to se można w d.pę wsadzić, a nie w zbiorniczek.

Aż do 100 stopni dochodzi Ci temperatura ciała że potrzebujesz takiej skali? ;)

 

 

Gdzie zbiorniczek, a gdzie czujnik temperatury. Już masz przekłamanie przynajmniej 5stopni.

Chyba tego nie sprawdzałeś bo po tym co napisałeś widać że dokładnie nie wiesz jakie jest przekłamanie...

 

Juz nie wspomnę o odkręcaniu korka na gorącym silniku,

A po co na gorącym odkręcać jak można porównywać wskazania wcześniej...

 

 

Temperaturę mierzysz termometrem na podczerwień.

Gdy nie było takich termometrów to czym mierzyłeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Aż do 100 stopni dochodzi Ci temperatura ciała że potrzebujesz takiej skali? ;)

 

Do jakiej? Zamknięty zbiorniczek, ciśnienie ok. 1 bar temp. wrzenia płynu 110st. C

 

Chyba tego nie sprawdzałeś bo po tym co napisałeś widać że dokładnie nie wiesz jakie jest przekłamanie...

 

A co mi po temperaturz płynu w zbiorniczku, skoro chodzi o wskaźnik.

 

A po co na gorącym odkręcać jak można porównywać wskazania wcześniej...

 

Na zimnym? Przestań.

 

Gdy nie było takich termometrów to czym mierzyłeś?

 

Były inne, ale i nimi mierzyłem przy czujniku.

Zresztą przestań, bo .... zresztą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do jakiej? Zamknięty zbiorniczek, ciśnienie ok. 1 bar temp. wrzenia płynu 110st. C

Babka o niebie dziadek o chlebie...

Na zimnym? Przestań.

Ja nie powiedziałem że na zimnym. Ale jak czujnik jest uwalony to i w innych zakresach będzie przekłamywał...

Zresztą przestań, bo .... zresztą.

Jeżeli masz coś do mnie to napisz mi to na pw a nie z głupimi hasłami o częściach ciała wyjeżdżasz żeby mnie ośmieszyć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łukasz nie przejmuj się Tomkiem.

Pojawia się na forum co jakiś czas, zjedzie nas jak bure

suki i zniknie na jakiś tydzień.;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No masz racje, wczoraj jechał wszystkich po kolei,

pewnie takie fazy łapie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze i w trakcie jazdy sie zalacza i po. A co do miejsc to po dluzszej jezdzie w korkach lub po miescie. Tak jak przejade 37km z czego 35 autostrada z predkoscia okolo 120 to nic sie nie dzieje. Podczas takiej jazdy temperatura jest tuz pinad 70. Ale dluzsze swiatla i juz mknie w gore. Nie wiecej niz ok. 92. Sasiad mowi tez ze czujnik. I wogole wskaznik od paliwa mi sie nie podnosi od dawna po wczesniejszym wyjezdzeniu paliwa do zera.

 

---------- Dodano o 07:11 ---------- Poprzednia wiadomość o 07:04 ----------

 

Apropos tomeczka to chyba partner mu nie dogadza jezeli to sie powtarza. Takze niema co sie takimi ludzmi spinac.

A Życzliwym dziekuje za pomoc. W ramach rewanżu w sprawach komputra lub renowacji wnetrz na prv moge doradzic

 

---------- Dodano o 07:34 ---------- Poprzednia wiadomość o 07:11 ----------

 

Jak juz tam pytam to jeszcze takie pytanie: gdy rano go odpalam to zaczynam krecic ale strasznie wolno dziala jakby sily niemial nagle wogole nic po chwili znow wolno i lapie. Trwa to razem z 10sek a gdy jest cieply normalnie dziala. Czy to wina akumulatora slabego czy znow jakas magia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W ramach rewanżu w sprawach komputra lub renowacji wnetrz na prv moge doradzic

Tutaj się możesz odwdzięczyć:

http://forum.vw-passat.pl/threads/30193-Wszystko-o-komputerach-pomoc-informatyka-) ;)

Jak juz tam pytam to jeszcze takie pytanie: gdy rano go odpalam to zaczynam krecic ale strasznie wolno dziala jakby sily niemial nagle wogole nic po chwili znow wolno i lapie. Trwa to razem z 10sek a gdy jest cieply normalnie dziala. Czy to wina akumulatora slabego czy znow jakas magia?

Być może coś Ci rozładowywuje aku, być może jest niedoładowany (jeżeli dzieje się tak po krótkiej jeździe i odstawieniu auta na dłuższy czas np. noc) a być może aku kończy żywot. Zawsze tak masz? Musisz dawać więcej szczegółów jak pytasz, żeby można było szybko dojść ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od niedawna gdy sa mrozy tak sie dzieje. fakt ze jezdze nim tylko do pracy na stalym odcinku wiec moze niema czasu sie jakos znacznie podladowac. dzis troche cieplej i szybciej krecil ale tez go zawiesilo na sekunde i znów

 

---------- Dodano o 07:27 ---------- Poprzednia wiadomość o 07:25 ----------

 

wracajac do temperatury to waz ktory doprowadza wode do chlodnicy jest cieplejszy a ten na dole zimny. jezel to ma jakies znaczenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
od niedawna gdy sa mrozy tak sie dzieje. fakt ze jezdze nim tylko do pracy na stalym odcinku wiec moze niema czasu sie jakos znacznie podladowac. dzis troche cieplej i szybciej krecil ale tez go zawiesilo na sekunde i znów

 

Prosty test na akumulator za pomocą mulimetru (nie musi być jakiś super dokładny)

 

Akumulator w stanie spoczynku (silnik wyłączony) : napięcie w granicach 12,5 - 13,5V

Akumulator podczas pracy silnika: napięcie w granicach 13,6 - 14,5V, jeśli wyższe sprawdzić regulator alternatora

Napięcie podczas rozruchu silnika ( kręcimy rozrusznikiem i obserwujemy wskazanie miernika) nie powinno być niższe niż 9-10V.. jeśli niższe to są dwie możliwości: padnięty aku lub kończący się rozrusznik.

 

To wieszanie się może oznaczać padającą cele w akumulatorze, ale także problemy z rozrusznikiem

 

Jeśli nie masz miernika pod ręką to skocz do pierwszego lepszego sklepu z aku i tam Ci dokładnie sprawdzą zarówno akumulator, prąd ładowania jak i prąd pobierany przez rozrusznik przy starcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wikipedia napisał:

Typowy akumulator samochodowy, złożony z 6 ogniw posiada:

 

* siłę elektromotoryczną = 12,6 V

* Minimalne napięcie (wskazujące na stan głębokiego rozładowania) - 10,8 V

* Prawidłowe napięcie ładowania - minimalne: 13,9 V - maksymalne 14,5 V

* Napięcie przeładowania - występujące w trakcie wydzielania wodoru > 14,7 V

* W przypadku rozładowania akumulatora celowe jest ładowanie go niskim stałym prądem do napięcia nawet 16,5 V

Dlatego nie wiem skąd u Ciebie to 13,5V w spoczynku. Dane dla akumulatora ołowiowego. Nowsze technologie różnią między sobą akumulatory i to nie konieczne na lepsze. Jakiego nowego nie mierzę nie przekracza 12,5V.

Twoje "przystawanie, blokowanie" w czasie kręcenia może być spowodowane przestawionym zapłonem. Może też Twój aku nie mieć za dobrego prądu rozruchowego /fajnie mieć przy najmniej 600A/- stary, zużyty, lub słabe połączenia klem i złącz przy rozruszniku, masy.

Edytowane przez toku74

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego nie wiem skąd u Ciebie to 13,5V w spoczynku. Dane dla akumulatora ołowiowego. Nowsze technologie różnią między sobą akumulatory i to nie konieczne na lepsze. Jakiego nowego nie mierzę nie przekracza 12,5V.

 

Ale gdy zmierzysz aku, które używane jest w samochodzie z normalnym sprawnym ładowaniem (przy wyłączonym silniki) to miernik może pokazać nawet do 13,5V i wcale nie oznacza to że akumulator jest przeładowany itp.

 

Trop ze sprawdzeniem klem oraz połączeń do masy, rozrusznika jak najbardziej popieram. Kiedyś kupiłem klemę, która oblana była złotawego koloru farbą: nie przewodziła i występował podobny efekt: rozrusznik mielił, a zegary gasły całkowicie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o wskazania temperatury to miałem kiedyś B3 1.8. Wskazówki od temperatury i poziomu paliwa dziwnie się zachowywały. Okazało się że w zegarach był zimny lut i czasem nie łączył. Po poprawieniu lutu wszystko wróciło do normy. Później doczytałem że to częsta przypadłość w B3. Jak masz możliwość podpięcia się kompem to możesz porównać temperatury z komputera i na zegarach bo korzystają z dwóch różnych czujników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam wyciek paliwa pod filtrem powietrza.Proszę o pomoc co to może być .Passat b3 1.8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam wyciek paliwa pod filtrem powietrza

filtr jest mokry czy jest plama w miejscu gdzie jest filtr.

Zresztą jeden czort.

Masz uwalony regulator ciśnienia paliwa na listwę wtryskową o ile masz faktycznie taki silnik jak w opisie.

Awaria regulatora to standard po tylu latach,

W listwie wtryskowej masz metalowe "coś" z podłączonym wężykiem podciśnienia, jak na pracującym silniku odłączysz wężyk i poleci paliwo to do wymiany regulator.

Czasem nie masz problemów z odpalaniem po dłuższym postoju?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest tak jak napisałeś czy da się to naprawić czy tylko wymiana.Czy może być zamiennik.to 1.8 107 KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy da się to naprawić czy tylko wymiana

Nie ma szans na naprawę regulatora, tylko wymiana.

Bez problemu kupisz czy to w sklepie czy na allegro.

Prawdopodobnie masz taki sam jak w 2E.

Najlepiej kup gdzieś u siebie w sklepie aby w razie czego wymienić bo czasem jest kiepsko z wykonaniem i zbyt luźno wchodzi a powinien być wciśnięty na spory wcisk w listwę.

Jak spiszesz numery ze swojego to wszystko będzie wiadomo.

http://allegro.pl/nowy-regulator-cisnienia-paliwa-vw-037133035c-audi-i3908784713.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno do tego silnika tylko bosi podchodzi,jak tak czy można zamontować z regulacją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bosi

Znaczy się "bosch", czy tak? Nie tylko bo w przeciwnym razie regulator kosztowałby z pięć stów ;)

jak tak czy można zamontować z regulacją.

Tego nie rozumiem, chcesz całą listwę wymieniać czy jak? Regulator nie ma żadnej ręcznej regulacji jest ustawiony fabrycznie na ileś tam bar i basta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Znaczy się "bosch", czy tak? Nie tylko bo w przeciwnym razie regulator kosztowałby z pięć stów ;)

 

Tego nie rozumiem, chcesz całą listwę wymieniać czy jak? Regulator nie ma żadnej ręcznej regulacji jest ustawiony fabrycznie na ileś tam bar i basta.

 

Tą sprawę rozwiązałem,ale mam inny problem.Nie mogę wyregulować obrotów silnika ,mechanik mówi że jakaś cewka nad listwą wtrysku do wymiany.Jak możesz to powiedz co to może być .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mechanik mówi że jakaś cewka nad listwą wtrysku do wymiany

Jakas tzn jaka?

Co najwyżej masz chyba, z naciskiem na chyba (nie wiem..albo nie pamiętam)stycznik biegu jałowego i sprawdziłbym czy jakieś podciśnienie się nie odpięło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności