polonez15 Zgłoś #1 Napisano 15 Sierpnia 2012 Czołem. Po regeneracji kompresora zamarzają mi rurki jak widać na zdjęciu. Zawór rozprężny nowy oryginalny ( żółty). Wcześniej nie było takich objawów. Zawór w sprężarce na pewno sprawny, jedyne co, to mógł zostać przesunięty w swej osi a to chyba ma znaczenie. Czego to może być objawem? Czynnika nabito wg. producenta... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablers Zgłoś #2 Napisano 15 Sierpnia 2012 Na moje oko to ciśnienie na ssaniu sprężarki jest zbyt niskie (za niskie ciśnienie=za niska temperatura, a temperatura jest za niska bo wymroziła się wilgoć z powietrza) Powodem możne być źle działający zawór rozprężny (zbyt mocno dławi). Jeśli zamiast zaworu rozprężnego w układzie jest kapilara to mogła ona zostać załamana i również zbyt mocno dławi. Daj znać co było gdy już to naprawisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #3 Napisano 15 Sierpnia 2012 Klima chłodzi do nawet -5 stopni, nie przestaje chłodzić nawet po godzinie. Zawór rozprężny jest nowy więc dlaczego miałby źle działać? Nie podobają mi się przewody do kompresora, są nieźle pozaginane na trasie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekklimat Zgłoś #4 Napisano 16 Sierpnia 2012 W Passatach nie ma zaworu rozpreznego tylko w tym srubunku na zdjeciu jest dysza rozprezna. Jezeli załozyłes zawor to go wymontuj bo rozprezenie nastepuje przed nim i za nim dlatego jest taki efekt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czech Zgłoś #5 Napisano 16 Sierpnia 2012 Witam A przypadkiem nie jeździsz z włączonym osuszaczem szyby przedniej. Ja raz jadąc dłuższą trasą tak jechałem i miałem zamarzniętą prawie całą przegrodę gdzie przebiegają rurki. Chłodniczka klimatyzacji tak się oszroniła, że nie było nadmuchu powietrza, szyby zaczęły parować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #6 Napisano 17 Sierpnia 2012 Sorry, mówiłem o dyszy. Nie ważne gdzie nastawię nawiew a nawet na auto tak jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekklimat Zgłoś #7 Napisano 17 Sierpnia 2012 Napisz jakie masz cisnienia w układzie i czy nie jest tak ze w układzie jest wiecej oleju niz freonu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #8 Napisano 17 Sierpnia 2012 Obecnie ciśnień nie podam bo nie sprawdzę, oleju weszło 9 ml wg maszyny a czynnika 700. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #9 Napisano 21 Sierpnia 2012 Witam Ja też jestem po przejściach z klima było parę nieszczelności dziś udało mi się nabić klimę i zauważyłem że mam jedną rurkę mokra i po pewnym czasie oszrania się lecz dużo mniej niż na zdjeciu w 1 poscie nie wiem dlaczego, ale ciekawostka jest taka że nie widzę aby kapała woda z osuszacza i ta całą rurka jest tam też mokra może w tym tkwi problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #10 Napisano 21 Sierpnia 2012 wygląda trochę jakby Ci ktoś freony pomylił i zamiast 134a nabił 22-kę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #11 Napisano 13 Maja 2013 Odgrzeję kotleta Siema u mnie zaworek wyczyszczony układ napełniony lecz przewody zamarzają mi dopiero poniżej 20 stopni na zewnątrz. Uciążliwe to jest ponieważ po około 40min jazdy zamarza mi całkowicie parownik i nie mam nawiewu :rozpacz Zaś przy 30 stopniach klima super schładza mi kabinę (wieje mi wiatrem 2-3 stopnie) a na przewodach nawet grama lodu nie ma. Na postoju na LP było 2.2 bara a na HP nie bardzo wiem ale facet od klimy mówił że jest ok a poza tym po chwili załączał się 2 bieg wentylatora. Co jest grane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klubbingam Zgłoś #12 Napisano 7 Listopada 2015 (edytowane) Hej odświeżę temat. Czy komuś udało się rozwiązać problem z tymi zamarzającymi rurkami? Bo mam teraz taki sam problem. Od kilku dni jak jeżdżę to zamarzaja mi rurki od klimy i w środku wtedy w ogóle mi nie dmucha powietrze. Dodam że nawet ciepłe bo wiadomo jaka jest pora roku. Dopiero jak wcisne na ekonomia i te rurki odmarzna to wtedy dmucha aż miło cieplutko. Musze jeździć cały czas na Econ i wtedy jest ok. W sumie Tera mi to zbytnio nie przeszkadza ale jak przyjdzie lato to będzie ciężko bez klimy. Proszę.o jakaś pomoc jeżeli komuś udało się rozwiązać problem. Pozdrawiam. Coś ktoś? Uporal się ktoś z tym? Edytowane 8 Listopada 2015 przez klubbingam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #13 Napisano 8 Listopada 2015 Wydałem 1700 na naprawę klimy a po jakimś czasie znowu zamarzały. Serwis powiedział, że wymieni dyszę na inną ale póki co nie zmieniałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klubbingam Zgłoś #14 Napisano 10 Listopada 2015 No właśnie czuję że jak pojadę do jakiegoś magika od klimy to mnie tylko naciagnie na koszty a i tak nic nie pomoże. Trochę tych tematów się naczytalem w necie o tych zamarzajacych rurkach. Ale nikt nie napisał czy w końcu coś mu pomogło. No nic będę szukał i jak co dam znać co mi pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #15 Napisano 10 Listopada 2015 Wymiana dyszy i kontrola cisnień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #16 Napisano 20 Listopada 2015 Miałem ten sam problem, właśnie po wymianie sprężarki. Każdy serwis mówił że wymieniał dyszę, a nic to nie dawało. W końcu sam kupiłem dysze wymieniłem, i problem ustał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azalewsk Zgłoś #17 Napisano 18 Sierpnia 2020 Rurki zamarzają, bo brak odbioru ciepła z parownika. Parownik jest już tak zapchany śmieciami i zlepionymi pyłkami, że wymaga wymiany na nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil1661 Zgłoś #18 Napisano 27 Sierpnia 2020 koledzy udało się komuś ogarnąć temat zamarzających rurek klimatyzacji? ja zmieniłem u siebie już chyba z 5 dysz dławiących różnego koloru zero poprawy kolejnym krokiem był osuszacz nadal nic. jak były upały klima śmigała idealnie ale temperatury spadły poniżej 20 i problem wrócił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach