Skocz do zawartości

pablers

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pablers

  • Urodziny 01.09.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Na moje oko to ciśnienie na ssaniu sprężarki jest zbyt niskie (za niskie ciśnienie=za niska temperatura, a temperatura jest za niska bo wymroziła się wilgoć z powietrza) Powodem możne być źle działający zawór rozprężny (zbyt mocno dławi). Jeśli zamiast zaworu rozprężnego w układzie jest kapilara to mogła ona zostać załamana i również zbyt mocno dławi. Daj znać co było gdy już to naprawisz.
  2. Polutowałem i wszystko działa:-), jak kabel uszkodzi się 2 raz to wymienię na nowy.
  3. Zrobiłem jak zaproponowałeś - żona za kierownicą a ja ruszam wiązką od czujnika ABS - faktycznie wiązka jest uszkodzona. Wcześniej już ja sprawdzałem ale badałem tylko część przy kole, okazało się, że uszkodzona jest w dalszej części. Co ciekawe brak zewnętrznych uszkodzeń. Teraz muszę znaleźć kogoś z prądem w garażu aby podłączyć lutownicę i po sprawie. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc
  4. Tylko zastanawia mnie fakt, że gdy jadę prosto to wszystko jest ok. Kontrolki zapalają się gdy kręcę kierownicą nawet na postoju. Co o tym myślisz kolego?
  5. Podpoiłem autko pod VAGa i wyszedł jeden błąd: 285-- ------- Right Front ABS Wheel Speed Sensor -G45 Open or Short to B+ SPORADYCZNY Sygnał prędkości kół ABS #2 (prawy przód) zakres / działanie – G45 Dwa dni temu wyjmowałem ten czujnik ABS, przeczyściłem go bo był brudny, koronka też jest troszkę brudna - czy to może być przyczyną? Czemu te kontrolki pala się tylko podczas kręcenia kierownicą, podczas jazdy na wprost jest wszystko ok?
  6. Witam, Przeczytałem już prawie wszystko co dostępne na forum na ten temat, ale mimo to postanowiłem się zapytać. Mam takie objawy: Podczas odpalania wszystkie kontrolki zachowują się prawidłowo, po odpaleniu gdy zakręcę mocniej kierownicą (czasem wystarczy obrót o 90 st czasem dwa obroty) zapalają się na kontrolki ABS i ESP (świecą aż do zgaszenia). Światła stopu świecą normalnie - od razu po naciśnięciu pedału i nie miga kontrolka od świec żarowych - wykluczam czujnik położenia pedału hamulca. Jeśli odpalę i jadę prosto, (ewentualnie małe skręty kierownicą) to nic się nie zapala, gdy wykonam mocniejszy skręt to zapalają się kontrolki ABS i ESP i świecą aż do wyłączenia silnika. Zrobiłem nawet eksperyment i wyłączyłem ESP - po mocniejszym ruchu kierą efekt ten co wcześniej. Kolejny eksperyment polegał na tym, że wcisnąłem klakson i kręciłem kierownicą - nic nie przerywało, trąbił bez zająknięcia. Mimo wszystko nadal podejrzewam taśmę pod kierownicą, co o tym sądzicie może ktoś potrafi mi pomóc. Na dniach podłącze również VAGA i podam błędy. Czy ma ktoś zdjęcie jak wygląda ta taśma bo dla mnie to abstrakcja. Pozdro i dzięki za każdą pomoc, Pablo Autko to passat kombi październik 2003 1.9 TDI 101 KM
  7. Witam zastanawiam się nad chip-tuningiem swojego paska, mam dwie oferty: 1. Wrocław - to miejsce było już polecane na forum http://www.ecuproject.pl/ - chcą 1200 zł 2. Wałbrzych - http://www.tuneforce.pl/index-h.html - chcą 800 zł Napisze jeszcze tylko, że w Wałbrzychu oferują również wersję ECO (ok 15% przyrostu mocy i spadek spalania 1l/100km), natomiast Panowie z Wrocławia uważają, że ECO to mit. Czy może ktoś coś wie na temat tych firm i pomoże mi w wyborze?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności