pablers
-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O pablers
- Urodziny 01.09.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wrocław
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
-
Rok produkcji
2003
-
Na moje oko to ciśnienie na ssaniu sprężarki jest zbyt niskie (za niskie ciśnienie=za niska temperatura, a temperatura jest za niska bo wymroziła się wilgoć z powietrza) Powodem możne być źle działający zawór rozprężny (zbyt mocno dławi). Jeśli zamiast zaworu rozprężnego w układzie jest kapilara to mogła ona zostać załamana i również zbyt mocno dławi. Daj znać co było gdy już to naprawisz.
-
Polutowałem i wszystko działa:-), jak kabel uszkodzi się 2 raz to wymienię na nowy.
-
Zrobiłem jak zaproponowałeś - żona za kierownicą a ja ruszam wiązką od czujnika ABS - faktycznie wiązka jest uszkodzona. Wcześniej już ja sprawdzałem ale badałem tylko część przy kole, okazało się, że uszkodzona jest w dalszej części. Co ciekawe brak zewnętrznych uszkodzeń. Teraz muszę znaleźć kogoś z prądem w garażu aby podłączyć lutownicę i po sprawie. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc
-
Tylko zastanawia mnie fakt, że gdy jadę prosto to wszystko jest ok. Kontrolki zapalają się gdy kręcę kierownicą nawet na postoju. Co o tym myślisz kolego?
-
Podpoiłem autko pod VAGa i wyszedł jeden błąd: 285-- ------- Right Front ABS Wheel Speed Sensor -G45 Open or Short to B+ SPORADYCZNY Sygnał prędkości kół ABS #2 (prawy przód) zakres / działanie – G45 Dwa dni temu wyjmowałem ten czujnik ABS, przeczyściłem go bo był brudny, koronka też jest troszkę brudna - czy to może być przyczyną? Czemu te kontrolki pala się tylko podczas kręcenia kierownicą, podczas jazdy na wprost jest wszystko ok?
-
Witam, Przeczytałem już prawie wszystko co dostępne na forum na ten temat, ale mimo to postanowiłem się zapytać. Mam takie objawy: Podczas odpalania wszystkie kontrolki zachowują się prawidłowo, po odpaleniu gdy zakręcę mocniej kierownicą (czasem wystarczy obrót o 90 st czasem dwa obroty) zapalają się na kontrolki ABS i ESP (świecą aż do zgaszenia). Światła stopu świecą normalnie - od razu po naciśnięciu pedału i nie miga kontrolka od świec żarowych - wykluczam czujnik położenia pedału hamulca. Jeśli odpalę i jadę prosto, (ewentualnie małe skręty kierownicą) to nic się nie zapala, gdy wykonam mocniejszy skręt to zapalają się kontrolki ABS i ESP i świecą aż do wyłączenia silnika. Zrobiłem nawet eksperyment i wyłączyłem ESP - po mocniejszym ruchu kierą efekt ten co wcześniej. Kolejny eksperyment polegał na tym, że wcisnąłem klakson i kręciłem kierownicą - nic nie przerywało, trąbił bez zająknięcia. Mimo wszystko nadal podejrzewam taśmę pod kierownicą, co o tym sądzicie może ktoś potrafi mi pomóc. Na dniach podłącze również VAGA i podam błędy. Czy ma ktoś zdjęcie jak wygląda ta taśma bo dla mnie to abstrakcja. Pozdro i dzięki za każdą pomoc, Pablo Autko to passat kombi październik 2003 1.9 TDI 101 KM
-
Warsztaty-sklepy-usługi w regionie Dolnośląskim
pablers odpowiedział Blop → na temat → Dolnośląskie Dyskusje
Nikt nic więcej nie słyszał o tych firmach? -
Warsztaty-sklepy-usługi w regionie Dolnośląskim
pablers odpowiedział Blop → na temat → Dolnośląskie Dyskusje
Witam zastanawiam się nad chip-tuningiem swojego paska, mam dwie oferty: 1. Wrocław - to miejsce było już polecane na forum http://www.ecuproject.pl/ - chcą 1200 zł 2. Wałbrzych - http://www.tuneforce.pl/index-h.html - chcą 800 zł Napisze jeszcze tylko, że w Wałbrzychu oferują również wersję ECO (ok 15% przyrostu mocy i spadek spalania 1l/100km), natomiast Panowie z Wrocławia uważają, że ECO to mit. Czy może ktoś coś wie na temat tych firm i pomoże mi w wyborze?