reebok Zgłoś #1 Napisano 8 Sierpnia 2012 Witam Panowie! Proszę o analizę logów czy turbo do czyszczenia czy przepływomierz. Oczywiście tryb awaryjny przy 110 km/h, to co passat lubi najbardziej. http://vaglog.rtnet.pl/pol_z_93657.html pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #2 Napisano 8 Sierpnia 2012 Turbina do czyszczenia, a przepływki bez loga 008 nie zweryfikujesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron Zgłoś #3 Napisano 8 Sierpnia 2012 (edytowane) Witam ja także proszę o analizę logów grupy 003 011 tak samo jak kolega łapie not lauf grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/mirek.padiasek_93682.html grupa 011 http://vaglog.rtnet.pl/mirek.padiasek_93681.html Edytowane 8 Sierpnia 2012 przez miron Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RoGaz50 Zgłoś #4 Napisano 9 Sierpnia 2012 Witam ja także proszę o analizę logów grupy 003 011 tak samo jak kolega łapie not lauf grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/mirek.padiasek_93682.html grupa 011 http://vaglog.rtnet.pl/mirek.padiasek_93681.html Witam! Tu też wygląda na to że kierownice "stoją" i turbo kwalifikuje się do czyszczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #5 Napisano 9 Sierpnia 2012 potwierdzam Mirek, u ciebie w logu jeszcze nie pompuje tragicznie, ale jeśli zdarzają ci się tryby awaryjne to wina leży ewidentnie po stronie zmiennej geometrii. Paweł, jak chcesz to ci pomogę przy czyszczeniu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron Zgłoś #6 Napisano 9 Sierpnia 2012 (edytowane) dodam jeszcze że podczas robienia logów na początku na 3 biegu dochodził do 4000 obrotów i łapał tryb awaryjny dopiero po kilku próbach a konkretnie po trzech i to na 2 biegu wykręciłem go do 4.500 obrotów i mogłem zrobić logi, a turbina chodzi w aucie dopiero od 3 lat , jazda to taka mieszana trochę miasta i trochę poza. czy to aby na pewno jest do czyszczenia na ile jest to prawdziwe SŁAWEK aby zabrać się za czyszczenie? robiliśmy także próbę sztangi wygląda na to że pracuje tak jak trzeba czyli chodzi i w górę i w dół co 10 sekund,pozdrawiam Edytowane 9 Sierpnia 2012 przez miron dodanie informacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #7 Napisano 9 Sierpnia 2012 Przy takich wartościach w logu stawiam, że nie zobaczysz jak przycina się sztanga - za mocna sprężyna w gruszce. Gdybyś ją odpiął, włączył 011bs i ręką próbował poruszyć wówczas być coś wyczuł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron Zgłoś #8 Napisano 10 Sierpnia 2012 witam ponownie, mam jeszcze do ciebie pytanie a skąd u ciebie taka wiedza na ten temat ,pracujesz może w serwisie, a może wiesz ile kosztuje takie czyszczenie turbiny ? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #9 Napisano 10 Sierpnia 2012 (edytowane) za mocna sprężyna w gruszce. Nie ma "za mocnej" sprężyny" w gruszce. Jest ona fabrycznie tak dobrana by spokojnie pokonać spadek podciśnienia i odbić sztangę w pozycję mniejszego doładowania a jednocześnie na tyle obliczona by przy podciśnieniu rzędu 0.9 bara odpowiednio się ugiąć (skrócić) aby sztanga ustawiła kierownice spalin w pozycji maksymalnego doładowania (np. na wolnych obrotach silnika). Faktycznie sprężyna stawia mocny opór przy ściskaniu ją palcami ale podciśnienie rzędu 0,9 bara w zupełności do tego starcza by ją ścisnąć i to w szybkim tempie. Rozbierałem swoją gruchę i osobiście to sprawdzałem (fotki w necie też są zamieszczone np. w tym temacie : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=304079 ). Koszt czyszczenia zmiennej geometrii turbo i polerowania bieżni muszli gorącej dla Passata i A4 powinien się zmieścić w granicach 250-400 zł w zależności od machera, który się tym zajmuje lub całkowicie gratis jeśli weźmiesz się za to sam. Filozofii tam nie ma pod warunkiem, że dysponujesz odpowiednimi kluczami i łatwym dostępem do turbo by go zdemontować z silnika i na wszelki wypadek palnikiem by zdjąć z niej muszlę gorącą. Edytowane 10 Sierpnia 2012 przez Sztomel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #10 Napisano 16 Sierpnia 2012 Sztomel, ja nie napisałem że w gruszce jest jakaś inna sprężyna. Chodziło mi o to, że jak N75 odetnie podciśnienie na gruchę to jej "mocna sprężyna" przepchnie lekko zapieczoną geometrię. Tylko tyle miało znaczyć to określenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #11 Napisano 17 Sierpnia 2012 Czyli źle zrozumiałem Twoją wypowiedź, sorry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach