Skocz do zawartości
reebok

Proszę o anliznę logów 003, 011 Passat 1.9 TDI 130KM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie!

 

Proszę o analizę logów czy turbo do czyszczenia czy przepływomierz. Oczywiście tryb awaryjny przy 110 km/h, to co passat lubi najbardziej.

 

http://vaglog.rtnet.pl/pol_z_93657.html

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbina do czyszczenia, a przepływki bez loga 008 nie zweryfikujesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja także proszę o analizę logów grupy 003 011 tak samo jak kolega łapie not lauf

 

grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/mirek.padiasek_93682.html

 

grupa 011 http://vaglog.rtnet.pl/mirek.padiasek_93681.html

Edytowane przez miron

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam ja także proszę o analizę logów grupy 003 011 tak samo jak kolega łapie not lauf

 

grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/mirek.padiasek_93682.html

 

grupa 011 http://vaglog.rtnet.pl/mirek.padiasek_93681.html

Witam!

Tu też wygląda na to że kierownice "stoją" i turbo kwalifikuje się do czyszczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam :) Mirek, u ciebie w logu jeszcze nie pompuje tragicznie, ale jeśli zdarzają ci się tryby awaryjne to wina leży ewidentnie po stronie zmiennej geometrii.

Paweł, jak chcesz to ci pomogę przy czyszczeniu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dodam jeszcze że podczas robienia logów na początku na 3 biegu dochodził do 4000 obrotów i łapał tryb awaryjny dopiero po kilku próbach a konkretnie po trzech i to na 2 biegu wykręciłem go do 4.500 obrotów i mogłem zrobić logi, a turbina chodzi w aucie dopiero od 3 lat , jazda to taka mieszana trochę miasta i trochę poza. czy to aby na pewno jest do czyszczenia na ile jest to prawdziwe SŁAWEK aby zabrać się za czyszczenie? robiliśmy także próbę sztangi wygląda na to że pracuje tak jak trzeba czyli chodzi i w górę i w dół co 10 sekund,pozdrawiam

Edytowane przez miron
dodanie informacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy takich wartościach w logu stawiam, że nie zobaczysz jak przycina się sztanga - za mocna sprężyna w gruszce.

Gdybyś ją odpiął, włączył 011bs i ręką próbował poruszyć wówczas być coś wyczuł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie, mam jeszcze do ciebie pytanie a skąd u ciebie taka wiedza na ten temat ,pracujesz może w serwisie, a może wiesz ile kosztuje takie czyszczenie turbiny ? pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
za mocna sprężyna w gruszce.

Nie ma "za mocnej" sprężyny" w gruszce. Jest ona fabrycznie tak dobrana by spokojnie pokonać spadek podciśnienia i odbić sztangę w pozycję mniejszego doładowania a jednocześnie na tyle obliczona by przy podciśnieniu rzędu 0.9 bara odpowiednio się ugiąć (skrócić) aby sztanga ustawiła kierownice spalin w pozycji maksymalnego doładowania (np. na wolnych obrotach silnika). Faktycznie sprężyna stawia mocny opór przy ściskaniu ją palcami ale podciśnienie rzędu 0,9 bara w zupełności do tego starcza by ją ścisnąć i to w szybkim tempie. Rozbierałem swoją gruchę i osobiście to sprawdzałem (fotki w necie też są zamieszczone np. w tym temacie : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=304079 ). Koszt czyszczenia zmiennej geometrii turbo i polerowania bieżni muszli gorącej dla Passata i A4 powinien się zmieścić w granicach 250-400 zł w zależności od machera, który się tym zajmuje lub całkowicie gratis jeśli weźmiesz się za to sam. Filozofii tam nie ma pod warunkiem, że dysponujesz odpowiednimi kluczami i łatwym dostępem do turbo by go zdemontować z silnika i na wszelki wypadek palnikiem by zdjąć z niej muszlę gorącą.

Edytowane przez Sztomel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sztomel, ja nie napisałem że w gruszce jest jakaś inna sprężyna.

Chodziło mi o to, że jak N75 odetnie podciśnienie na gruchę to jej "mocna sprężyna" przepchnie lekko zapieczoną geometrię.

Tylko tyle miało znaczyć to określenie. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli źle zrozumiałem Twoją wypowiedź, sorry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności