reebok
-
Liczba zawartości
15 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O reebok
- Urodziny 10.08.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Bydgoszcz
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1998
-
Proszę o analizę logów 003, 011 - 1.9 tdi 110KM AFN
reebok odpowiedział reebok → na temat → Analizy logów
Może te informacje jeszcze komuś pomogą. Mianowicie, ostatnio znowu passat zaczął mulić, a potem nawet kopcić na czarno powyżej 2000rpm obrotów. Okazało się, że pękła ta złączka (patrz na zdjęciu). Wymieniłem ją i jeszcze wymieniłem nowe węże od podciśnienia, te co idą od zaworu n75 do gruszki, egr itd., były skruszałe. W końcu auto dostało kopa i śmiga aż miło. Także nie powiedziane, że zawsze turbina do czyszczenia. Pozdrawiam -
Witam! Pękła mi ta złączka, znacie może numer tej części ( patrz zdjęcie) czy to będzie 3A0145972 ? Silnik AFN 110km 1.9tdi Pozdrawiam GURAL podziękowania. Pozdr.
-
Witam Panowie! Proszę o analizę logów czy turbo do czyszczenia czy przepływomierz. Oczywiście tryb awaryjny przy 110 km/h, to co passat lubi najbardziej. http://vaglog.rtnet.pl/pol_z_93657.html pozdrawiam
-
MIGAJACA KONTROLKATROLKA CISNIENIA OLEJU - B5 1.8T
reebok odpowiedział temat → Silnik, skrzynia biegów
Czerwona kontrolka od oleju w passacie, to nie żarty. Kumpel zatarł tak silnik jadąc na zapalonej kontrolce w trasę. Tak dla informacji.. pozdro. -
Wertteile to chinczyki, nie kupujcie tego.
-
MIGAJACA KONTROLKATROLKA CISNIENIA OLEJU - B5 1.8T
reebok odpowiedział temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam! Miałem podobny problem z kontrolką oleju, lecz stało się coś gorszego. Jadąc do Krakowa zapaliła się czerwona lampka od oleju i sygnał dźwiękowy. Sprawdziłem poziom oleju i był ok. Po 200km auto szarpnęło, coś strzeliło i silnik zgasł. Auto scholowane do domu. Teraz nie odpala. Sprawdziłem vagiem i jest 8 błędów: 17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit P1426 - 35-10 - - - Intermittent 17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High P1113 - 35-10 - - - Intermittent 16717 - Knock Sensor 2 (G66): Signal too High P0333 - 35-10 - - - Intermittent 16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High P0328 - 35-10 - - - Intermittent 16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal P0321 - 35-00 - - 17796 - Internal Control Module Malfunction P1388 - 35-10 - - - Intermittent 18020 - Engine Control Module Incorrectly Coded P1612 - 35-10 - - - Intermittent 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 35-00 - - z polskiego vaga: 17834 Zawór przewietrzania zbiornika przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17521 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16717 Czujnik antystukowy 2 strona 2 - wysokie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16712 Czujnik antystukowy 1 strona 1 - wysokie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16705 Czujnik obrotów silnika - zakres/możliwości brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17796 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 18020 Elektroniczny Moduł sterujący nieprawidłowo zakodowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16706 Czujnik obrotów silnika - brak sygnału brak osprzętu / nie związany ze sprzętem auto Passat 1.8 T 20v 150km Co się mogło stać? Jakie będą tego koszty? Pozdrawiam -
Proszę o analizę logów 003, 011 - 1.9 tdi 110KM AFN
reebok odpowiedział reebok → na temat → Analizy logów
Narazie chodzi, do 160km/h ciągnie, to mi wystarczy. Jak później nawali, to zacząć od czyszczenia turbiny czy od nowego przepływomierza? Dzięki wielkie za pomoc Panowie. -
Proszę o analizę logów 003, 011 - 1.9 tdi 110KM AFN
reebok odpowiedział reebok → na temat → Analizy logów
Przepływke czyściłem ostatnio benzyna ekstrakcyjną, bo myślałem, że ona ma winę. Za czyszczenie turbo to chyba mnie trochę skasują co ? -
Proszę o analizę logów 003, 011 - 1.9 tdi 110KM AFN
reebok odpowiedział reebok → na temat → Analizy logów
Panowie zrobiłem to o co prosiliście. Przegoniłem auto troche na trasie, aż chmura dymu za mną puściło, ale teraz się kręci do 5000 obrotów. Logi: http://vaglog.rtnet.pl/pol_z_84528.html -
Proszę o analizę logów 003, 011 - 1.9 tdi 110KM AFN
reebok odpowiedział reebok → na temat → Analizy logów
a jak logować razem ? -
Witam! Zrobiłem analizę logów 003 i 011, ponieważ mam problem. Auto wchodzi w tryb awaryjny, 120 km/h i odcina, więcej nie chce iść. Muszę przekręcić kluczyk i wtedy idzie dalej, ale to też nie zawsze. Dlatego nawet podczas robienia logów nie mogłem na 3 biegu dojść do 4500 rpm obrotów. Spójrzcie na to fachowym okiem i może pomożecie czy przepływomierz do wymiany czy turbina?? Pokazuje błąd 0575 - ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania. logi 003 - 4 próby http://vaglog.rtnet.pl/pol_z_84393.html logi 011 - jedna próba http://vaglog.rtnet.pl/pol_z_84394.html Pozdrawiam
-
proszę o poradę-kupno przepływomierza (marka, opinie)
reebok odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam Panowie! Trochę odświeżę temat. Niestety też muszę wymienić przepływomierz. Jak się sprawują wasze co wymienialiście? kupić wkład pierburg czy jednak boscha? Pozdrawiam -
jak myślicie czy ten wąż pasowałby gdybym uciął tą końcówkę metalową z jednej strony i zrobił na opaskę zaciskową? http://img08.allegroimg.pl/photos/oryginal/18/00/16/11/1800161163
-
Dokładnie syczy powyzej 2 tys., kopci i słabszy. Będę próbował szukać na szrotach, a narazie skleję. Dzięki za pomoc
-
Witam! Potrzebuje rury intercoolera dokładnie takiej http://www.at-thielking.de/Beispielbilder/Motoren_Anbauteile/Turbo_usw/Druckschlauche/VW/058-145-856C.jpg nr części 058 145 856c Wiecie gdzie mogę dostać? Na allegro widzę tylko takie z "szybkozłączką" po jednej stronie, a to raczej nie będzie pasować chyba, że przerobić jakoś.