Skocz do zawartości

reebok

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O reebok

  • Urodziny 10.08.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bydgoszcz

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Może te informacje jeszcze komuś pomogą. Mianowicie, ostatnio znowu passat zaczął mulić, a potem nawet kopcić na czarno powyżej 2000rpm obrotów. Okazało się, że pękła ta złączka (patrz na zdjęciu). Wymieniłem ją i jeszcze wymieniłem nowe węże od podciśnienia, te co idą od zaworu n75 do gruszki, egr itd., były skruszałe. W końcu auto dostało kopa i śmiga aż miło. Także nie powiedziane, że zawsze turbina do czyszczenia. Pozdrawiam
  2. Witam! Pękła mi ta złączka, znacie może numer tej części ( patrz zdjęcie) czy to będzie 3A0145972 ? Silnik AFN 110km 1.9tdi Pozdrawiam GURAL podziękowania. Pozdr.
  3. Witam Panowie! Proszę o analizę logów czy turbo do czyszczenia czy przepływomierz. Oczywiście tryb awaryjny przy 110 km/h, to co passat lubi najbardziej. http://vaglog.rtnet.pl/pol_z_93657.html pozdrawiam
  4. Czerwona kontrolka od oleju w passacie, to nie żarty. Kumpel zatarł tak silnik jadąc na zapalonej kontrolce w trasę. Tak dla informacji.. pozdro.
  5. Wertteile to chinczyki, nie kupujcie tego.
  6. Witam! Miałem podobny problem z kontrolką oleju, lecz stało się coś gorszego. Jadąc do Krakowa zapaliła się czerwona lampka od oleju i sygnał dźwiękowy. Sprawdziłem poziom oleju i był ok. Po 200km auto szarpnęło, coś strzeliło i silnik zgasł. Auto scholowane do domu. Teraz nie odpala. Sprawdziłem vagiem i jest 8 błędów: 17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit P1426 - 35-10 - - - Intermittent 17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High P1113 - 35-10 - - - Intermittent 16717 - Knock Sensor 2 (G66): Signal too High P0333 - 35-10 - - - Intermittent 16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High P0328 - 35-10 - - - Intermittent 16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal P0321 - 35-00 - - 17796 - Internal Control Module Malfunction P1388 - 35-10 - - - Intermittent 18020 - Engine Control Module Incorrectly Coded P1612 - 35-10 - - - Intermittent 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 35-00 - - z polskiego vaga: 17834 Zawór przewietrzania zbiornika przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17521 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16717 Czujnik antystukowy 2 strona 2 - wysokie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16712 Czujnik antystukowy 1 strona 1 - wysokie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16705 Czujnik obrotów silnika - zakres/możliwości brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17796 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 18020 Elektroniczny Moduł sterujący nieprawidłowo zakodowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16706 Czujnik obrotów silnika - brak sygnału brak osprzętu / nie związany ze sprzętem auto Passat 1.8 T 20v 150km Co się mogło stać? Jakie będą tego koszty? Pozdrawiam
  7. Narazie chodzi, do 160km/h ciągnie, to mi wystarczy. Jak później nawali, to zacząć od czyszczenia turbiny czy od nowego przepływomierza? Dzięki wielkie za pomoc Panowie.
  8. Przepływke czyściłem ostatnio benzyna ekstrakcyjną, bo myślałem, że ona ma winę. Za czyszczenie turbo to chyba mnie trochę skasują co ?
  9. Panowie zrobiłem to o co prosiliście. Przegoniłem auto troche na trasie, aż chmura dymu za mną puściło, ale teraz się kręci do 5000 obrotów. Logi: http://vaglog.rtnet.pl/pol_z_84528.html
  10. Witam! Zrobiłem analizę logów 003 i 011, ponieważ mam problem. Auto wchodzi w tryb awaryjny, 120 km/h i odcina, więcej nie chce iść. Muszę przekręcić kluczyk i wtedy idzie dalej, ale to też nie zawsze. Dlatego nawet podczas robienia logów nie mogłem na 3 biegu dojść do 4500 rpm obrotów. Spójrzcie na to fachowym okiem i może pomożecie czy przepływomierz do wymiany czy turbina?? Pokazuje błąd 0575 - ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania. logi 003 - 4 próby http://vaglog.rtnet.pl/pol_z_84393.html logi 011 - jedna próba http://vaglog.rtnet.pl/pol_z_84394.html Pozdrawiam
  11. Witam Panowie! Trochę odświeżę temat. Niestety też muszę wymienić przepływomierz. Jak się sprawują wasze co wymienialiście? kupić wkład pierburg czy jednak boscha? Pozdrawiam
  12. jak myślicie czy ten wąż pasowałby gdybym uciął tą końcówkę metalową z jednej strony i zrobił na opaskę zaciskową? http://img08.allegroimg.pl/photos/oryginal/18/00/16/11/1800161163
  13. Dokładnie syczy powyzej 2 tys., kopci i słabszy. Będę próbował szukać na szrotach, a narazie skleję. Dzięki za pomoc
  14. Witam! Potrzebuje rury intercoolera dokładnie takiej http://www.at-thielking.de/Beispielbilder/Motoren_Anbauteile/Turbo_usw/Druckschlauche/VW/058-145-856C.jpg nr części 058 145 856c Wiecie gdzie mogę dostać? Na allegro widzę tylko takie z "szybkozłączką" po jednej stronie, a to raczej nie będzie pasować chyba, że przerobić jakoś.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności