mnichu Zgłoś #61 Napisano 7 Grudnia 2013 wystarczy 51mm. U mnie jest taka instalacja.... a BRD jest mniej wydajne niż moja turbinka. Też się wahałem z wyborem... też mam chłodniczkę i 51mm wchodzi bez problemów (ale jest już ciasno). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Georg_69 Zgłoś #62 Napisano 8 Grudnia 2013 Ok dzięki za info w takim wypadku będe zamawiał 51 tym bardziej ze dzis strzelił wąż od turbo ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trotyll Zgłoś #63 Napisano 28 Maja 2014 Witam, po zmianie turbiny na BRD i dołożeniu FIMC zmieniacie mapowanie silnika, czy też pozostawiacie to bez zmian i tak "z marszu" to gra ? Pytam bo najpierw podbiłem silnik na 149 KM i 330 Nm, a nie chciałbym po raz drugi wydawać kasy. Jeszcze jedno: czy chłodnica spalin z zdjęcia przeszkadza w montażu (zamierzam kupic gotowy komplet od firmy wymienionej wyżej). Czytając wcześniejsze posty proponuję poddać końcówki rur ryflowaniu, wtedy po zaciśnięciu opaski na powno nie spadną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Giantsdz Zgłoś #64 Napisano 1 Czerwca 2014 Witam z tego co widzę to temat ciągle Diesel a ma ktoś fotki jak rozwiązał orurowanie w 1.8 T z aluminium i silikonowych złączek pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaba12161 Zgłoś #65 Napisano 1 Czerwca 2014 Witam ja mam pyatnie odnosnie fmic w b5 ale 1.9 ahh. Czy musze wyrzycac ta plastikowa rure cos zaslepiac chce dodac mu sporo koni zmienic wtryski na wieksze no i program. ale przed tym chcial bym zrobic fmic mysle ze to dobry pomysl ak nie to mnie poprawiecie. No i narazie turbo seria i pytam czy ten fmic ma sens do seryjnej turbiny. Zalezy zeby przeniesc ic poniewaz jestem w trakcie zakladania xenonow i dostalem zbiornik od bezyny i sie nie miesci to za jednym zamachem bym to zrobil. Z gory dzieki za odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #66 Napisano 1 Czerwca 2014 Witam ja mam pyatnie odnosnie fmic w b5 ale 1.9 ahh. Czy musze wyrzycac ta plastikowa rure cos zaslepiac chce dodac mu sporo koni zmienic wtryski na wieksze no i program. ale przed tym chcial bym zrobic fmic mysle ze to dobry pomysl ak nie to mnie poprawiecie. No i narazie turbo seria i pytam czy ten fmic ma sens do seryjnej turbiny. Zalezy zeby przeniesc ic poniewaz jestem w trakcie zakladania xenonow i dostalem zbiornik od bezyny i sie nie miesci to za jednym zamachem bym to zrobil. Z gory dzieki za odpowiedz. nie ma ze z góry dziękuje to trzeba przeczytać cały temat a nie ostatni wpis kolego. W tym temacie i kilku innych o FMIC są zdjęcia opisy i opinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaba12161 Zgłoś #67 Napisano 2 Czerwca 2014 Sory ale przeczytalem ten temat i wszystkie zwiazane fmic ale o ahh i o tym co ja bym chcial sie dowiedziec nikt nie pisal. Nie pytam o montaz bo to nie jest jakas mega skomplikowana sprawa chodzi mi o sens zalozenia wiekszego ic do seryjnej turbiny jezeli chce zwiekszyc moc programem i wiekszymi wtryskami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #68 Napisano 2 Czerwca 2014 To co ze turbo seria Fmic ma zabijać temp dostarczanego powietrza ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cannabinol Zgłoś #69 Napisano 6 Września 2014 Witam, jak się sprawy mają z lagiem po wymianie na fmic? zwiększa się opóźnienie reakcji na gaz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #70 Napisano 7 Września 2014 Nie powinny, przecież rury nie puchną, więc ciśnienie nie jest na nich wytracane, no chyba, że mowa o AHU, gdzie jest znikome ciśnienie turbo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cannabinol Zgłoś #71 Napisano 7 Września 2014 (edytowane) Nie ma z tym nic wspólnego zwiększenie pojemności całego dolotu? Coś takiego właśnie wyczytałem, ale mowa była o subaru imprezie więc nie wiem czy w przypadku passata ( 1.9 tdi 130KM) będzie to samo. EDIT Dobra, ja za jakieś dwa tygodnie też już bede miał FMIC w swoim aucie to sprawdzę na własnej "stopie" jak auto reaguje na gaz. Waszym zdaniem 1400zł za cały dolot z alu/kwasui icek + montaż to dużo? I co lepiej? Alu czy kwasiak? Edytowane 20 Września 2014 przez Cannabinol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misior1993 Zgłoś #72 Napisano 22 Października 2014 Witam. Przeczytalem dokładnie cały ten temat i pare innych na tym forum związanych z zakładaniem większego intercoolera i nie znalazlem odpowiedzi na moje pytania. 1. Czy zamiast składać zestaw samemu nie lepiej kupić gotowy dedykowany do passata B5/B5FL 1.9TDI? Cenowo wychodzi podobnie do tych kompletowanych samemu Podaję przykłady: http://allegro.pl/intercooler-fmic-vw-passat-1-9-tdi-b5-b5fl-zestaw-i4704244007.html http://allegro.pl/intercooler-zestaw-vw-passat-1-9-tdi-b5-b5fl-fmic-i4714490367.html http://allegro.pl/fmic-intercooler-kit-audi-vw-1-9tdi-a4-b5-passat-i4656984605.html 2. Czy po założeniu takiego dedykowanego zestawu jest szansa na założenie kratek wraz z halogenami bo takie właśnie posiadam i nie chciałbym rezygnować z halogenów na rzecz icka. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #73 Napisano 22 Października 2014 na fmic.pl zestaw z 2 linka kosztuje 905zł http://fmic.pl/vw/968-bmw-e46-diesel.html ja bym brał raczej kpl , masz chociaz grawancję że teoretycznie musi to pasowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misior1993 Zgłoś #74 Napisano 22 Października 2014 na fmic.pl zestaw z 2 linka kosztuje 905zł http://fmic.pl/vw/968-bmw-e46-diesel.html ja bym brał raczej kpl , masz chociaz grawancję że teoretycznie musi to pasowac No to wszystko przemawia za dedykowanym zestawem. Tylko nurtują mnie dwa pytania, czy orurowanie w tych zestawach składa sie z duzej ilosci kolanek i łączników czy są to juz jednolite dogięte/wyspawane rury i czy przy takim zestawie uda sie założyć kratki i halogeny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #75 Napisano 22 Października 2014 witajcie kilka dni temu naprawiałem kolego audi a6 allroad i tam był fajny icek i mam pytanko czy cos takiego będzie pasowało do passata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #76 Napisano 1 Listopada 2014 mam podobne pytanko tylko ze ja zauwazylem ze w sharanie 1.9tdi jest wiekszy ic jak w seri 1.8t. warto sie bawic w takie rzeczy przed programem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #77 Napisano 3 Listopada 2014 No to wszystko przemawia za dedykowanym zestawem. Tylko nurtują mnie dwa pytania, czy orurowanie w tych zestawach składa sie z duzej ilosci kolanek i łączników czy są to juz jednolite dogięte/wyspawane rury i czy przy takim zestawie uda sie założyć kratki i halogeny. Ja kupowałem u nich podając każdy element zgodnie z "przepisem" - nie jako zestaw, wszystko pasowało idealnie, chyba tylko 1 lub 2 rury musiałem skrócić. Kolanka i łączenia silikonowe + obejmy, kartki i halogeny można spokojnie założyć. http://forum.vw-passat.pl/threads/122647-FMIC-AVF-cz%C4%99%C5%9Bci?p=1899824&viewfull=1#post1899824 Tak czy inaczej dzwoń pisz @ do nich, konkretni ludzie pomogą w razie co.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Me-how Zgłoś #78 Napisano 25 Sierpnia 2015 Lekko odkopię. Będzie duża różnica w lagu i całej reszcie, pomiędzy FMIC 550x140x65mm, a 550x175x65mm. Rury 57mm (2.25") turbo BRD.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #79 Napisano 30 Sierpnia 2015 Nie odczujesz tej różnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rybak Zgłoś #80 Napisano 15 Września 2015 Witam serdecznie, Może mi ktoś polecić z czystym sumieniem jakiś fachowy warsztat, który zamontuje lub wykona mi FMICA oraz wytnie kata? Lokalizacja to Łódź lub województwo łódzkie. Zależy mi żeby usługa była wykonana na tip top, ponieważ auto często lata w trasy i nie chce jakiś niespodziewanych, przykrych sytuacji, że coś piszczy, ociera, drży lub się urwało. Dzowniłem już do CompSportu z Łodzi, ale odpowiedzieli mi że zajmują się tylko niestety strojeniem. Jak się nie uda kogoś z Łodzi ogarnąć to chyba wybiorę się na wycieczkę do CTR Tuning, bo widać że parę FMICÓW już zamontowali. Aktualnie w autku mam wsadzoną turbinkę GTB17 oraz DP, intercooler seryjny, kat również. Autko wypluło 198 PS oraz 394 Nm dopiero przy około 2800 obrotów. Wydaje mi się, że trochę za wysoko. FMICA chcę wsadzić, bo nie ma co się oszukiwać seryjny cooler to za mało i auto puchnie nawet w niezbyt gorące dni i dymi. Jak ogólnie wypada ten FIMIC ze strony fimic.pl??? Koszt około 905zł. Po złożeniu tego do kupy ma to ręce i nogi? Opaski dobrze się trzymają, nie spadają po jakimś czasie? Bo tak jak wspomniałem nie chciałbym, że np. w połowie 1500 kilometrowej trasie spadnie mi opaska. Czy lepiej nie zawracać sobie głowy tym i zrobić ładnie zespawany razem od turbiny do korektora? Jak sprawa wygląda z wycięciem kata? Rurkę tam najlepiej wspawać, żeby było względnie cicho? Sorry, za multum pytań. Ale męczy mnie temat, a ja niestety jak coś robię to musi być profi i pewne. Pozdrawiam. Moje autko to AVF. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach