DARECKI84 Zgłoś #1 Napisano 17 Lipca 2012 Witam mam pewien problem w golfie IV silnik ahf na początku zaczął cykać myślałem że to popychacz natomiast teraz zatankowałem na przymarketowej stacji i zaczęły się problemy ciężko pali a jak zapali to strasznie zakopci śmierdzącym dymem silnik przy ok 2400 obr nierówno pracuje i z mocą też jest różnie więc podejrzewam że to wtryskiwacz cykał a teraz do końca padł sprawdzałem błędy ale ich nie ma chciałem zobaczyć wtryski ale coś u mnie jest nie tak albo ja coś robię nie tak wchodzę w silnik potem w 08 i wyskakują 3 bloki podaje wartości 013 018 023 i mam całkiem inne rzeczy jak na forach jest opisane co robię źle ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hansb5 Zgłoś #2 Napisano 17 Lipca 2012 kolego i ja mam problemy po zatankowaniu na stacji tylko że ja na ,,Bliskiej". Przed tankowaniem auto jeździło super a traf chciał że dzień przed zatankowaniem podpiłem vaga i wszystko było oki. zero błędów kanały 13 18 i 23 w normie a dzień po zatankowaniu odczułem delikatnie cieżejsze odpalanie i spadek mocy więc vag znowu został użyty a tu błędy 17678 3 i 4 pompowtryskiwacza plus 17675 i wartości w bloku 23 na 3 i 4 pompo....... bliskie +30 lub za 30 a w obrotach ponad 100 a przy 127 wywala błąd. Silnik dziwnie pracuje, dymi przy odpalaniu i nie równo wchodzi na obroty. Po zalaniu paliwa tam gdzie zawsze odczułem delikatnie poprawę ale to już nie to co zawsze. Radzono mi żebym użył http://allegro.pl/liqui-moly-diesel-spulung-czysci-wtryski-wtrysk-i2464496617.html próbuję różnych rozwiązań puki zapadnie decyzja o wymianie pompek:placzka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #3 Napisano 18 Lipca 2012 Witam mam pewien problem w golfie IV silnik ahf na początku zaczął cykać myślałem że to popychacz natomiast teraz zatankowałem na przymarketowej stacji i zaczęły się problemy ciężko pali a jak zapali to strasznie zakopci śmierdzącym dymem silnik przy ok 2400 obr nierówno pracuje i z mocą też jest różnie więc podejrzewam że to wtryskiwacz cykał a teraz do końca padł sprawdzałem błędy ale ich nie ma chciałem zobaczyć wtryski ale coś u mnie jest nie tak albo ja coś robię nie tak wchodzę w silnik potem w 08 i wyskakują 3 bloki podaje wartości 013 018 023 i mam całkiem inne rzeczy jak na forach jest opisane co robię źle ? Kolego masz zwykłe wtryski nie pompki wiec odczytac wartości możesz tylko z grupy 013 . Na rozgrzanym silniku i na biegu jałowym wartości wtryskiwanego paliwa powinny być w granicach - 2,0 do + 2,0 mg/skok.w poszcegulnych polach. A sprawdzić końcówki wtrysków (rozpylenie i przy jakim ciśnieniu) na maszynie wymontowując je. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DARECKI84 Zgłoś #4 Napisano 18 Lipca 2012 (edytowane) no właśnie tu jest problem bo w grupie 013 mam co innego nie ma cylindrów jest tylko w pierwszej ramce jakaś wartość a wyjeżdżę to co zatankowałem i wymienię filtr i zatankuje jakieś paliwko ulepszone i zobaczę a wtryski to i tak muszę sprawdzić Edytowane 18 Lipca 2012 przez DARECKI84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #5 Napisano 18 Lipca 2012 no właśnie tu jest problem bo w grupie 013 mam co innego nie ma cylindrów jest tylko w pierwszej ramce jakaś wartość a wyjeżdżę to co zatankowałem i wymienię filtr i zatankuje jakieś paliwko ulepszone i zobaczę a wtryski to i tak muszę sprawdzić No to nie ma dobrej komunikacji,według zeszytu serwisowego i pliku label dla tego silnika w grupie 013 powinieneś mieć te dane co je podałem -2,0 do + 2,0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DARECKI84 Zgłoś #6 Napisano 18 Lipca 2012 muszę sprawdzić innym kablem bo na tym przejrzałem i nic takiego nie było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #7 Napisano 18 Lipca 2012 A jaki wyświetla Ci numer sterownika jak się łączysz vagiem z silnikiem? Powinien być 038 906 012 ewentualnie jakies literki na końcu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DARECKI84 Zgłoś #8 Napisano 18 Lipca 2012 jutro sprawdzę bo żona auto wzięła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DARECKI84 Zgłoś #9 Napisano 19 Lipca 2012 dokładnie jest taki nr tylko jest literka L na końcu a w grupie 013 wyskakuje mi inj.quantity 0.09 mg/str i reszta ramek jest n/a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #10 Napisano 23 Lipca 2012 i reszta ramek jest n/a Pewnie wersja 10.6.2 EU (Chinol) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DARECKI84 Zgłoś #11 Napisano 24 Lipca 2012 dokładnie taka wersja czyli nic ze sprawdzenia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #12 Napisano 24 Lipca 2012 dokładnie taka wersja czyli nic ze sprawdzenia ? Kiepski kabelek, kiepski soft do niego. Wersja 10.6.2 nie pokazuje wszystkich wartości w blokach pomiarowych. Ot taki urok tego chinola. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #13 Napisano 25 Lipca 2012 Kiepski kabelek, kiepski soft do niego. Święta prawda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bystra Zgłoś #14 Napisano 7 Sierpnia 2012 1. Było pisane - można podejrzeć w tej wersji przez inną opcję z VCDSA - poszukajcie 2. Można prosić o przybliżenie "przerobienia tego kabelka do wyższej wersji" ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DARECKI84 Zgłoś #15 Napisano 7 Sierpnia 2012 ad.1 szukałem i nie mogę znaleźć wszędzie są te same opisy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bystra Zgłoś #16 Napisano 8 Sierpnia 2012 http://forum.vw-passat.pl/threads/119307-Problem-z-odczytem-danych-w-blokach-(VCDS)?p=1661754#post1661754 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ernest_1978 Zgłoś #17 Napisano 11 Sierpnia 2012 (edytowane) Golf IV powinien dać diagnozować się zwykłym kablem kkl za 40 zeta tzw. niebiekim z allegro. Pełno tego na alledrogo i raczej stabilnie działają. Edytowane 11 Sierpnia 2012 przez ernest_1978 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach