Skocz do zawartości
DARECKI84

sprawdzenie wtrysków vcds

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pewien problem w golfie IV silnik ahf na początku zaczął cykać myślałem że to popychacz natomiast teraz zatankowałem na przymarketowej stacji i zaczęły się problemy ciężko pali a jak zapali to strasznie zakopci śmierdzącym dymem silnik przy ok 2400 obr nierówno pracuje i z mocą też jest różnie więc podejrzewam że to wtryskiwacz cykał a teraz do końca padł sprawdzałem błędy ale ich nie ma chciałem zobaczyć wtryski ale coś u mnie jest nie tak albo ja coś robię nie tak wchodzę w silnik potem w 08 i wyskakują 3 bloki podaje wartości 013 018 023 i mam całkiem inne rzeczy jak na forach jest opisane co robię źle ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego i ja mam problemy po zatankowaniu na stacji tylko że ja na ,,Bliskiej". Przed tankowaniem auto jeździło super a traf chciał że dzień przed zatankowaniem podpiłem vaga i wszystko było oki. zero błędów kanały 13 18 i 23 w normie a dzień po zatankowaniu odczułem delikatnie cieżejsze odpalanie i spadek mocy więc vag znowu został użyty a tu błędy 17678 3 i 4 pompowtryskiwacza plus 17675 i wartości w bloku 23 na 3 i 4 pompo....... bliskie +30 lub za 30 a w obrotach ponad 100 a przy 127 wywala błąd. Silnik dziwnie pracuje, dymi przy odpalaniu i nie równo wchodzi na obroty. Po zalaniu paliwa tam gdzie zawsze odczułem delikatnie poprawę ale to już nie to co zawsze. Radzono mi żebym użył

http://allegro.pl/liqui-moly-diesel-spulung-czysci-wtryski-wtrysk-i2464496617.html

próbuję różnych rozwiązań puki zapadnie decyzja o wymianie pompek:placzka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam pewien problem w golfie IV silnik ahf na początku zaczął cykać myślałem że to popychacz natomiast teraz zatankowałem na przymarketowej stacji i zaczęły się problemy ciężko pali a jak zapali to strasznie zakopci śmierdzącym dymem silnik przy ok 2400 obr nierówno pracuje i z mocą też jest różnie więc podejrzewam że to wtryskiwacz cykał a teraz do końca padł sprawdzałem błędy ale ich nie ma chciałem zobaczyć wtryski ale coś u mnie jest nie tak albo ja coś robię nie tak wchodzę w silnik potem w 08 i wyskakują 3 bloki podaje wartości 013 018 023 i mam całkiem inne rzeczy jak na forach jest opisane co robię źle ?

 

Kolego masz zwykłe wtryski nie pompki wiec odczytac wartości możesz tylko z grupy 013 .

Na rozgrzanym silniku i na biegu jałowym wartości wtryskiwanego paliwa powinny być w granicach - 2,0 do + 2,0 mg/skok.w poszcegulnych polach.

A sprawdzić końcówki wtrysków (rozpylenie i przy jakim ciśnieniu) na maszynie wymontowując je.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie tu jest problem bo w grupie 013 mam co innego nie ma cylindrów jest tylko w pierwszej ramce jakaś wartość a wyjeżdżę to co zatankowałem i wymienię filtr i zatankuje jakieś paliwko ulepszone i zobaczę a wtryski to i tak muszę sprawdzić

Edytowane przez DARECKI84

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no właśnie tu jest problem bo w grupie 013 mam co innego nie ma cylindrów jest tylko w pierwszej ramce jakaś wartość a wyjeżdżę to co zatankowałem i wymienię filtr i zatankuje jakieś paliwko ulepszone i zobaczę a wtryski to i tak muszę sprawdzić

No to nie ma dobrej komunikacji,według zeszytu serwisowego i pliku label dla tego silnika w grupie 013 powinieneś mieć te dane co je podałem -2,0 do + 2,0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

muszę sprawdzić innym kablem bo na tym przejrzałem i nic takiego nie było

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaki wyświetla Ci numer sterownika jak się łączysz vagiem z silnikiem?

Powinien być 038 906 012 ewentualnie jakies literki na końcu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro sprawdzę bo żona auto wzięła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie jest taki nr tylko jest literka L na końcu a w grupie 013 wyskakuje mi inj.quantity 0.09 mg/str i reszta ramek jest n/a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i reszta ramek jest n/a

Pewnie wersja 10.6.2 EU (Chinol) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie taka wersja czyli nic ze sprawdzenia ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dokładnie taka wersja czyli nic ze sprawdzenia ?

Kiepski kabelek, kiepski soft do niego.

Wersja 10.6.2 nie pokazuje wszystkich wartości w blokach pomiarowych.

Ot taki urok tego chinola. :)

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kiepski kabelek, kiepski soft do niego.

Święta prawda :dodupy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Było pisane - można podejrzeć w tej wersji przez inną opcję z VCDSA - poszukajcie

2. Można prosić o przybliżenie "przerobienia tego kabelka do wyższej wersji" ?? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ad.1 szukałem i nie mogę znaleźć wszędzie są te same opisy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Golf IV powinien dać diagnozować się zwykłym kablem kkl za 40 zeta tzw. niebiekim z allegro. Pełno tego na alledrogo i raczej stabilnie działają.

Edytowane przez ernest_1978

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności