Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Kapie mi po plastikowej osłonie silnika od strony silnika. Jest tego tak mało, że zasycha i ......znika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fantastyczne rozwiązanie :D:D:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Receptą na skomplikowane problemy powinny być proste rozwiązania ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie rozwiązanie będzie się sprawdzać ale nie zimą. Na forum skody już czytałem jak to użytkownicy z entuzjazmem montowali takie patenty, a potem w zimę przynajmniej dwie osoby mało nie straciły silnika jak OCT zamarz, zaczęło robić się ciśnienie w skrzyni korbowej i tym samym wypychać olej przez uszczelnienia silnika... Więc osobiście według mnie OCT nie jest bezpiecznym i bezobsługowym rozwiązaniem problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to co piszesz to woda na młyn tego do czego przekonuje: sama rurka bez niczego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeje temat wycieku oleju, mam paska B5 V6 2.8 benzyna z 1999 i okropnie leje mi olej na wydech ( na oba), wymieniłem uszczelki nad zaworami i jest sucho, nie wiem skąd dokładnie wycieka bo komora silnika od strony kabiny jest cała w oleju ale wydaje mi się najwięcej przy zaworach odpwietrzenia korbowodu ( chyba tak się te grzybki nazywają) na połączeniu z blokiem silnika. Proszę o wskazówki gdzie szukać, co jeszcze można doszczelnić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżę temat mi też wyciekał olej. Winne uszczelki pod pokrywą zaworów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi leci olej tylko po zgaszeniu silnika.

ok. 50ml skapnie pod silnik.

Dolot mokry , pewnie turbo przepuszcza, odma wygląda na suchą.

EGR mokry.

Wycieki wyglądają jakby z tyłu prawej strony silnika- nie mogę zlokalizować problemu.

Czy to Uszczelka kappy zaworów?

 

PS: silnik 1.9TDI 115km PD - dopiero co wymieniłem olej na 5W30 syntetyk- wcześniej nie wiadomo co było lane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mi leci olej tylko po zgaszeniu silnika.

ok. 50ml skapnie pod silnik.

Dolot mokry , pewnie turbo przepuszcza, odma wygląda na suchą.

EGR mokry.

Wycieki wyglądają jakby z tyłu prawej strony silnika- nie mogę zlokalizować problemu.

Czy to Uszczelka kappy zaworów?

PS: silnik 1.9TDI 115km PD - dopiero co wymieniłem olej na 5W30 syntetyk- wcześniej nie wiadomo co było lane.

 

Do PD lejemy 5W40 505.01 do końca jego żywota

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz rację, pomyliłem się , mam olej 5w40 z aprobatą 505 01 - ale nie mam pewności, że takowy olej tam był wcześniej.

Nie mogę zlokalizować wycieku - jutro wymienię uszczelkę kappy i zobaczymy co dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam problem odnośnie tego tematu. Mój pasio to 1.9TDI 90 km ahu lub ahh. Mialem wyciek z odmy przy bloku silnika i zmienilem oring. Niestety nie pomoglo. Wiec poskładałem dodajac silikon i dalej nic. Czy jest mozliwosc ze rura jest jakas odkształcona czy cos??? Druga sprawa to to ze po calej misce olejowej jest mokro. Czy to napewno uszczelka czy moze byc jakies uszczelnienie ponad nia?? dzis umylem od spodu silnik i sprobuje zlokalizowac wycieki z gory dzieki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam problem odnośnie tego tematu. Mój pasio to 1.9TDI 90 km ahu lub ahh. Mialem wyciek z odmy przy bloku silnika i zmienilem oring. Niestety nie pomoglo. Wiec poskładałem dodajac silikon i dalej nic. Czy jest mozliwosc ze rura jest jakas odkształcona czy cos??? Druga sprawa to to ze po calej misce olejowej jest mokro. Czy to napewno uszczelka czy moze byc jakies uszczelnienie ponad nia?? dzis umylem od spodu silnik i sprobuje zlokalizowac wycieki z gory dzieki za pomoc

Trzeba było całą rurkę odmy od razu wymienić - one pękają przy bloku i ciekną - czas i wibracje robią swoje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam podobny problem z tdi AHU, miałem zalany olejem bok silnika i trochę z tyłu i znaczył teren. Wymieniłem popękaną odmę i uszczelkę pokrywy zaworów, umyłem silnik i nic, ale po 2 tygodniach znów to samo:rumieniec. W ostatnim okresie wyczaiłem że najmokrzej jest po stronie gdzie jest filtr oleju, cieknie jakby z nad chodniczki oleju, ale dokładnie nie widać:/, miał ktoś podobny problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,mi chyba tez wkoncu sie stalo cos z ta rurka od skrzyni a odma .Zaczyna mi ciec gdzies z tamtad i mam pytanie do kogos kto ma juz z tym doswiadczenie....

 

Jak najszybciej,bez niepotrzebnego odkrecania innych elementow moge sie do tego dobrac.Patrzylem tam z gory i miejsca tam nie widac :D albo co musze odkrecic by miec do tego dostep.Z gory dziekuje za pomoc

 

Dodam,ze moj silnik to blizniaczy AFN ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności