Corvis Zgłoś #21 Napisano 26 Września 2012 (edytowane) Ja zmieniałem swój 3 razy i czyściłem wszystkie punkty masowe i dalej to samo. Podejrzewam, że wiązka gdzieś jest uszkodzona. Ps. Gdzie jest w Passacie B6 czujnik ciśnienia atomosferycznego ? Edytowane 26 Września 2012 przez Corvis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #22 Napisano 26 Września 2012 w sterowniku silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Corvis Zgłoś #23 Napisano 26 Września 2012 No to pozamiatane Mam taki błąd: 18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor P1592 - 006 - Implausible Correlation - MIL ON i ramkę zamrożoną: Freeze Frame: Fault Status: 11100001 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 13 Reset counter: 110 Mileage: 121463 km Time Indication: 0 Date: 2012.07.19 Time: 15:54:43 Freeze Frame: RPM: 0 /min Text: 0 Nm Speed: 0.0 km/h Text: 0.0 % Voltage: 12.43 V Text: 998 hPa - Z którego to czujnika jest ? Text: 1337 hPa - Z którego to czujnika jest ? Zaznaczyłem róznicę ciśnień. Pytanie który zapis pochodzi z którego czujnika. Jak mam wymieniać coś w ECU to muszę być pewny na 100%, że tam jest problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #24 Napisano 27 Września 2012 (edytowane) wskazanie 998 hPa jest z czujnika ciśnienia barometrycznego w sterowniku silnika i to wskazanie jest prawidłowe więc nie musisz się nim martwić. Martwić się trzeba czujnikiem ciśnienia doładowania bo ten na wolnych obrotach wskazuje zbyt dużą wartość ciśnienia czyli 1337 hPa a uzyskanie takiego ciśnienia doładowania przy silniku pracującym na wolnych obrotach jest fizycznie niemożliwe. Aby bardziej było widać co się dzieje z czujnikiem ciśnienia doładowania to możesz wykonać log statyczny grupy 010 oraz dynamiczny grupy 010 i 011 ale rozpocznij logowanie dynamiczne od 1300 obrotów do powiedzmy tych 4000 RPM, jeśli wcześniej nie wpadnie w tryb awaryjny. Zobaczymy jakie głupoty będzie pokazywał czujnik ciśnienia doładowania. Jeśli znajdziesz dawcę to podmień na próbę ten czujnik. Ma on oznaczenie 038 906 051C i na nim też zrób te same logi. Edytowane 27 Września 2012 przez Sztomel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Corvis Zgłoś #25 Napisano 27 Września 2012 Sztomel, Dzięki wszystko pobadam przez weekend. Odnośnie czujnika to zmieniałem go już 3 razy i dalej jest to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #26 Napisano 27 Września 2012 Może być uszkodzona wiązka od czujnika do komputera. Ja miałem taki przypadek , czujnik pokazywał złe wartości nawet jak była wpieta z niego wtyczka. Okazło się że wiązka od czujnika doładowania ciśnienia kończy się wtyczką i wchodzi w główną wiązkę która idzie do komputera. Rozebrałem te połaczenie i okazało się że kilka pinów w gnieździe jesat uszkodzonych i zaśniedziałych. Po naprawie od roku ok. Złacze znajduje się pod filterm powietrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Corvis Zgłoś #27 Napisano 27 Września 2012 (edytowane) sylwek1972 Wielkie dzięki !! muszę to sprawdzić. Czyli szukać gdzie wchodzi wiązka z wtyczką od czujnika ciśnienia doładowania. Edit: Porobiłem na szybko fotki wiązki pod filtrem. Pamiętasz może gdzie szukać ?? Sprawdziałem jedną małą wtyczkę ale nie jest tam najgorzej. Edytowane 27 Września 2012 przez Corvis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #28 Napisano 28 Września 2012 (edytowane) Najlepiej zrób tak, podepnij VAG-a, włacz pomiar grupy 010 i 011 na włączonym silniku. Wartości ciśnienia atmosferycznego i czujnika ciśnienia doładowania powinny być bardzo zbliżone. Poruszaj tą wtyczką i okablowaniem co widać na Twoim zdjęciu.. Ja tak wyczaiłem gdzie jest problem. Tych złączek jest tam chyba kilka więc nie pamietam która to jest dokładnie, żeby mieć pewność odepnij wtyczke z czujnika doładowania i prześledź ten kabelek do której konkretnie wiązki idzie. Powodzenia. Edytowane 28 Września 2012 przez sylwek1972 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Corvis Zgłoś #29 Napisano 29 Września 2012 Dobra zrobiłem wszystko jak opisałeś. Ale nie udało mi się wyczaić problemu. Szarpałem za wtyczki kable wszystko. Pozostaje mi jeszcze: 1. Zrobić to wszystko na mega gorącym silniku 2. Jeździć pare dni z PC i logować cały czas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomay Zgłoś #30 Napisano 28 Stycznia 2013 Witam,mam pytanie w sprawie tego zaworu: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/18d71c7a27fe163a.html Mianowicie u mnie nie ma problemu z turbo ale ten zawór strasznie hałasuje(brzęczy),czasami nawet po zgaszeniu silnika. Miał ktoś podobne objawy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #31 Napisano 29 Stycznia 2013 Miał ktoś podobne objawy? Ja miałem, tylko u mnie brzęczał przy zejściu silnika z obrotów, tak w garnicach 1880-2100 rpm, po wymianie cisza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej1234 Zgłoś #32 Napisano 29 Stycznia 2013 Ja miałem, tylko u mnie brzęczał przy zejściu silnika z obrotów, tak w garnicach 1880-2100 rpm, po wymianie cisza. Potwierdzam -u mnie był był taki sam przypadek. Wymiana i po kłopocie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomay Zgłoś #33 Napisano 29 Stycznia 2013 A więc wszystko jasne:) Dzięki panowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek-Szaku Zgłoś #34 Napisano 9 Września 2013 mam do wymiany czujnik ciśnienia doładowania, gdzie się on znajduje w silniku 2,0 tdi 170KM (BMR), łatwy jest do niego dostęp? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miloszpolo Zgłoś #35 Napisano 6 Sierpnia 2015 Koledzy, czy po wymianie N75 komputer wyrzuca błędy? Potrzebny jest VAG? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrGi Zgłoś #36 Napisano 13 Marca 2022 (edytowane) Witam koledzy. Proszę o pomoc. Chciałbym zamienić blok zaworów magnetycznych oznaczonych jako 3C0906625 z modelem 6Q0906625. Model 3C0 906 625 powyżej. A to model 6Q0 906 625 W mojej ocenie oba modele są takie same (a jednak inne;)) ponieważ różnią się od siebie umiejscowieniem wtyczki. W 3C0 wtyczka jest bardziej z boku a w modelu 6Q0 jest umieszczona centralnie. W obu modelach jest taka sama ilość otworków do podpięcia wężyków podciśnienia jest tak sama. Swap planowany jest do Passata B6 1,9 TDI kod silnika BKC. Obecnie zamontowany mam 3C0 i chciałbym go zamienić na 6Q0 ale mam obawy czy nie wyrzuci błędy na komputerze albo co gorsza zaoram silnik. Proszę uprzejmie o odpowiedź. Edytowane 31 Maja 2023 przez MrGi literówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #37 Napisano 27 Marca 2022 Podmieniałem ten 6q0 bez końcowki literowej na 6q0...F i wywalało masę błędów. Te moduły posiadają w środku rezystory kontrolne i mogą być zabezpieczone przed podmianką. Zwróć uwagę na drobne różnice w gniazdach. Jeśli gniazdo jest identyczne to myślę, że można zaryzykować zamianę na inny pasujący moduł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach