Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

wlacze silnik i nawiew econ i na wyswietlaczu pokazuja sie dwie kreski,wentylator nie chodzi.Po wlaczeniu auto zalacza sie wentylator a na wyswietlaczu swieca sie juz 4-5 kresek i spalanie powiekszylo sie na wolnych obrotach z 0,8 do 0,9 a nawet do 1,1 ,czyli moim rozumowaniem sprezarka zalaczyla sie i chodzi.

 

No na to wygląda, ze tak :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy wentylator klimy przy załączonej klimie chodzi cały czas czy czasami się wyłącza???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi cały czas. Jedynie może się przełączać pomiędzy pierwszym a drugim biegiem prędkosci obrotowej wentylatora.

A jak się zacina, to coś z nim jest nie tak :fajny Albo zatrzymuje się, bo klima się wyłącza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie wygląda to tak

Wentylator klimy chodzi prawie cały czas przy ostatnich upałach

Na to mam odpowiedź powyzej;-)

 

 

Inna sprawa po włączeniu klimy słyszę jakby świerszcza mam się szykować na wymianę napinacza klimy? Czy może łożysko?, gdy przejade dłuższy odcinek świerszcz ustaje po wyłączeniu klimy gdy słychać swierszcza także ustaje.

 

Poza tym chłodzi i chodzi ok

Edytowane przez eNcoM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

rowniez dolacze sie do tematu. Moj problem z klimatyzacja (passat b5) polega na tym ze kiedy wlacz nadmuch na twarz dmucha na nogi i odwrotnie. Wada ta skutecznie uniemozliwia mi korzystanie z funkcji 'auto' bo przy duzej temperaturze wlacza sie maksymalny nadmuch na nogi a reszta nic. Zauwazylem tez, ze moja klima dmucha o wiele mocniej niz u innych, tzn kiedy ja wlacze ja na dwie kreski chodzi tak mocno jak u innych na okolo 4 kreskach, dlatego zazwyczaj jezdze na 1 lub 2 ale to troche uciazliwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i klima zrobiona.

Do wymiany poszedł wentylator.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy przy obiegu zamknietym działa klima i ma chłodzić czy nie bo już jestem głupi :sciana jedni mówią że ma działać i chłodzić inni że jest obieg zamknięty i klima nie chłodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Działa i ma chłodzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Przewertowałem cały wątek i mojego problemu nie znalazłem, a jest następujący. Ostatnio po odpaleniu klimatronika nie zawsze zaczyna chłodzić. Pomaga kilkakrotne wyłączenie całkowicie wentylacji (na wyswietlaczu OFF). Brak błędów, czynnik jest. Macie jakiś pomysł?

 

---------- Dodano o 22:56 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:54 ----------

 

Witam

Przewertowałem cały wątek i mojego problemu nie znalazłem, a jest następujący. Ostatnio po odpaleniu klimatronika nie zawsze zaczyna chłodzić. Pomaga kilkakrotne wyłączenie całkowicie wentylacji (na wyswietlaczu OFF). Brak błędów, czynnik jest. Macie jakiś pomysł?

PS. Zona twierdzi ze ten problem wystepuje jesli wczesniej wlaczy sie klime na LO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! auto troche inne bo a4 b5 ale klimy dzialaja tak samo. Klima chlodzi dobrze ale tylko przez jakies 30min po tym czasie chlodzi coraz slabiej. Wystarczy wylaczyc klime na ok 20min i klima znowu fajnie chlodzi. Wszystko wyszlo w tarsie na chorwacje caly czas predkosc ok 120-130km/h. wiatrak chodzi, po wlaczeniu klimy na pierwszym biegu a jak stane w korku to po chwili wlaczy sie drugi bieg. Co moze byc tego przyczyna? Aha dodam ze jak stane autem to jest pod nim taka kaluza ze hoho - mam tez passata 3bg i tam ledwo co nakapie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy parowniku jest czujnik temperatury i zapewne nie jest dokładnie na swoim miejscu i zamarza ci klima, tzn parownik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamarza parownik czyli chlodniczka pod kokpitem? ale czy jesli na zewnatrz jest plus 35 stopni to chyba nie powinien zamarznac? gdzie dokladnie szukac tego czujnika i czy mozna go sprawdzic na vagu? Jak powinna zachowac sie klima zeby parownik nie zamarzl - chodzi mi co ten czujnik ma zrobic? Czy dlatego ze zamarzl parownik mialem takie ilosci wody pod autem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ma ktos pomysl na moja przypadlosc? (4 posty wyzej)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Także mam świerszcza.Padło na napinacz-wymieniony,chwila ciszy i znowu.Prysnąłem plakiem cisza na chwile.Wymieniłem pasek,chwile cisza i od nowa,plak cisza.Wymiana drugiego napinacza i scenariusz sie powtarza.Dzisiaj zauważyłem że jak dmuchawa jest na1 ciszej świerszczy,jak na 4 glośniej.Podejrzewałem lożysko ale chyba odpada skoro plak załatwia sprawe.Czy przy zmianie obr. dmuchawy mogą zmieniać sie obr.wentylatora? Może to on piszczy.Jednak zastanawia mnie zabieg z plakiem.Prosze o pomysły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prosze o pomysły.

 

Masz to samo co u mnie. Tylko jeszcze nie jestem pewny, czy to łóżysko sprzęgła sprężarki czy łożysko w sprężarce klimy.

A plak ci pomógł w takim wzgledzie, ze jak blokowało koło napędowe sprężarki, to pasek nie piszczał, bo był pryśnięty plakiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z forumowiczów przerabiał kiedyś historię montażu klimatyzacji do samochodu który go nie ma? Bardzo kusi mnie żeby mojego paskuda doposażyć w takowe udogodnienie. Mam starego paszczaka b5 '97 rok, natomiast jest dość dobrze utrzymany i doinwestowany (przeze mnie), jedyny ból - (lub jak twierdzi Sz.P. Komorowski bUl) to brak klimakterium:P. No i tutaj też pojawia się pytanie - jaki to pi razy passat koszt, i jaka jest opłacalność takiego zabiegu. Dokonywał już ktoś takiej modyfikacji ? A może zajmuje się ktoś takimi przeróbkami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy wentylator klimy ma TYLKO jedną prędkość obrotową i po odpaleniu auta po parogodzinnym postoju na słoneczku zaczyna od razu chodzić???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wentylator od klimy startuje na 1 biegu po zalaczeniu klimy - jak np staniesz w korku i wzrosnie cisnienie w ukladzie to wlaczy sie 2 bieg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masz to samo co u mnie. Tylko jeszcze nie jestem pewny, czy to łóżysko sprzęgła sprężarki czy łożysko w sprężarce klimy.

A plak ci pomógł w takim wzgledzie, ze jak blokowało koło napędowe sprężarki, to pasek nie piszczał, bo był pryśnięty plakiem.

Jeśli dobrze pamiętam jak potraktowałem je wd miałem spokój na jakiś czas po dłuższej jeździe także ustaje, gdy podciaglem pasek także ustało na jakiś czas

Gdy będę,mail chwilę zdejme pasek i zobaczę czy wyczuwalny będzie luz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wentylator od klimy startuje na 1 biegu po zalaczeniu klimy - jak np staniesz w korku i wzrosnie cisnienie w ukladzie to wlaczy sie 2 bieg.

Elektryk w serwisie,który wymieniał mi wentyla powiedział,że Passki mają wentylatory z jedną prędkością.Upss?!?!

Założyłem zamiennik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności