Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, chodzi, sprawdzałem. Przy takiej temperaturze jak dzisiaj to na prawdę, jest fajny chłód, na kratce 6 stopni. Problem się zaczyna jak są wyższe temperatury. Na upałach to ten wiatrak aż wyje.

 

A co do zakładu, to ponoć najlepsi fachowcy w okolicy Tarnowa...robią tylko klimy w zasadzie, więc znać się muszą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

michalk88 jesteś z Małopolski, jaki rejon, jak okolice krk to podjedz do Monster Serwis w Krakowie na ul. Strzelców 28. Tam sobie z tym na pewno poradzą. Polecam bo sam tydzień temu miałem problem z klimatyzacją w pasku - temp z kratek nawiewu 14 stopni i wyjechalem od nich z temp nawiewu 4.5 stopnia. Teraz mam lodówkę w aucie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, pewnie musiał szukać w Twojej okolicy. A mam jeszcze jedno pytanie. Czy klima ma też ogrzewać? Przed chwilą wróciłem, ustawiłem tym razem na hi bo mi bylo zimno i calutką trasę leciało co najwyżej letnie powietrze (o temp 23). Nie mam już nerwów. Na trybie econ grzeje, natomiast normalnie niestety ani nie grzeje ani nie chłodzi porządnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
michalk88 jesteś z Małopolski, jaki rejon, jak okolice krk to podjedz do Monster Serwis w Krakowie na ul. Strzelców 28. Tam sobie z tym na pewno poradzą. Polecam bo sam tydzień temu miałem problem z klimatyzacją w pasku - temp z kratek nawiewu 14 stopni i wyjechalem od nich z temp nawiewu 4.5 stopnia. Teraz mam lodówkę w aucie.

 

11392846_378765848989098_1369880265770565603_n.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam co może być nie tak miałem pęknięty przewód od od klimy został wymieniony klima została odgrzybiona i nabita ,jeździłem tak miesiąc i gdy gasiłem samochód a klima była wyłączona zaczęło syczeć i duża para znalazła się w okół samochodu o drazu wyłączyłem klime i od teraz nie załącza mi sie sprężarka jaka jest tego przyczyna ? Może czas na wymianę sprężarki ? byłem u gościa który mi to robił i oddał 200 zł bo tyle wziął za wymianę przewodu oraz nabicie klimy i powiedział ze niewiem i radź człowieku sobie sam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam co może być nie tak miałem pęknięty przewód od od klimy został wymieniony klima została odgrzybiona i nabita ,jeździłem tak miesiąc i gdy gasiłem samochód a klima była wyłączona zaczęło syczeć i duża para znalazła się w okół samochodu o drazu wyłączyłem klime i od teraz nie załącza mi sie sprężarka jaka jest tego przyczyna ? Może czas na wymianę sprężarki ? byłem u gościa który mi to robił i oddał 200 zł bo tyle wziął za wymianę przewodu oraz nabicie klimy i powiedział ze niewiem i radź człowieku sobie sam...

 

Trzeba poszukać przyczyny tego syczenia , sprawdzić szczelność układu AC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Diagnosta stwierdził że najlepiej będzie jak się wymieni cały układ AC.Sprężarka węże itp cały koszt to 1000 zł ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Diagnosta stwierdził że najlepiej będzie jak się wymieni cały układ AC.Sprężarka węże itp cały koszt to 1000 zł ....

 

A dlaczego ? Na jakiej podstawie taka propozycja?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podobno i tak sprężarka jest na wykończeniu a do tego przewody są bardzo zniszczone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, nim się udam na kolejne naprawy, może ktoś spotkał się z tym, ewentualnie na co zwrócić uwagę, lub coś sprawdzić na vagu? Przypomnę, że u mnie climatronic na upałach bardzo słabo chłodzi, ani też nie grzeje praktycznie w ogóle na ustawieniu na HI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pierwsze co powinieneś sprawdzić to v68 silniczek czy reaguje na zmiane temperatury. Błędy klimatronika masz?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Uwierz mi ze wystarczy 30 min. Osuszacz ciągnie wilgoć jak gąbka

 

ale pier****sz za przeproszeniem. Doucz się

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem błąd v68, mechanik mi to naprawiał jakieś miesiąc temu, tyle że on mi powiedział, że klapka od ciepłego powietrza nie domykała się. Miało to być naprawione i w sumie chyba jest ok, skasowałem błąd i od tej pory nigdy się już nie pojawił. Słychać jak silniczki pracują gdy przestawiam temperaturę. Mam natomiast jeden błąd v71, ale z tego co wiem to w moim przypadku nic nie zmienia i nie rozwiązuje zagadki (obieg zamknięty/otwarty - klapka jest cały czas otwarta i nie drgnie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak nie zamkniesz obiegu, to jak chcesz osiągnąć zimne powietrze, w upalne dni?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

Ok. W porzadku. Ale mimo to u mnie chyba jest inny problem bo na ogrzewanie to chyba to wplywu nie ma. Na econ grzeje natomiast na climatronicu pomijajac slabe chlodzenie takze nie jest w stanie ogrzac powietrza. Apropo tego chlodzenia jak bylem ostatnio i mowilem specom o tym to dostalem odp ze nie ma znaczenia czy obieg jest otwarty czy zamkniety bo powinno bardziej chlodzic..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak nie zamkniesz obiegu, to jak chcesz osiągnąć zimne powietrze, w upalne dni?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Normalnie. Nie trzeba zamykać obiegu. Na Saharze możesz to robić to wydajność podniesiesz.

 

Wysłane z ekranu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok. W porzadku. Ale mimo to u mnie chyba jest inny problem bo na ogrzewanie to chyba to wplywu nie ma. Na econ grzeje natomiast na climatronicu pomijajac slabe chlodzenie takze nie jest w stanie ogrzac powietrza. Apropo tego chlodzenia jak bylem ostatnio i mowilem specom o tym to dostalem odp ze nie ma znaczenia czy obieg jest otwarty czy zamkniety bo powinno bardziej chlodzic..

 

1. Jakie są temperatury przewodów układu chłodzenia na wejściu i wyjściu z nagrzewnicy ?

2. Jakie są temperatury rurek klimy przed dyszą rozprężną za dyszą oraz na powrocie z parownika /rurka grubsza/ przy włączonej klimie LOW

3. Czy po włączeniu AC wentylator mały startuje ?

4. Opisz co się dzieje z rurką LP /grubsza / gdy klima pracuje około 5-10 minut. LOW

5. Umyj porządnie chłodnicę AC najlepiej karcherem NIE Z BLISKA !!!

Edytowane przez waski1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1. Jakie są temperatury przewodów układu chłodzenia na wejściu i wyjściu z nagrzewnicy ?

2. Jakie są temperatury rurek klimy przed dyszą rozprężną za dyszą oraz na powrocie z parownika /rurka grubsza/ przy włączonej klimie LOW

3. Czy po włączeniu AC wentylator mały startuje ?

4. Opisz co się dzieje z rurką LP /grubsza / gdy klima pracuje około 5-10 minut. LOW

5. Umyj porządnie chłodnicę AC najlepiej karcherem NIE Z BLISKA !!!

 

Oki posprawdzam czego jeszcze nie robilem. Chlodnica raczetj ok bo mam nowa od dwoch tygodni. Z rurek przy filtrze kabinowym pamietam ze jedna byla lodowata a druga ciepla. Wentylator takze startuje. Reszte musze sprawdzic

Edytowane przez michalk88

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pamietam ze jedna byla lodowata a druga ciepla

Jeżeli rurka LP /grubsza / jest lodowata , oszroniona to klima działa a problem jest w sterowaniu klapami w obudowie nagrzewnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli rurka LP /grubsza / jest lodowata , oszroniona to klima działa a problem jest w sterowaniu klapami w obudowie nagrzewnicy.

 

Oszroniona to może nie jest, ale zimna, na upale skraplała się na niej woda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oszroniona to może nie jest, ale zimna, na upale skraplała się na niej woda

 

No to szukaj przyczyny w klapie sterującej ciepło /zimno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak miałeś problem z v68 to mimo naprawy może on źle pracować a błędu nie pokaże. Niedawno naprawiałem wszystkie silniczki i mimo naprawy dwóch, (braku błędów i późniejszej adaptacji potencjometr nie dociągał klapy a w drugą stronę przeciągał co było widać na cięgnie jak je wygina) musiałem je wymienić. Kupiłem na miejscowym szrocie po 30zł. Zwróć na to uwagę. Jak Ci się chce to zdejmij schowek, wykręć v68, cięgno silniczka zostaw na miejscu i ręką domknij do oporu klapę. Wtedy zobacz czy chłodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności