Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Tomek, jesli wentylator nie dziala to moze tak sie dziac, ewentualnie zeberka w chlodnicy klimy sa ostro zabite lub sie utlenily i wypadly, dlatego nawet sprawny wentylator nie dajeradyschlodzic czynnika wystarczajaco i klima sie rozlacza dlatego w korku nie masz klimy. Ostatnia rzecz ktora moze to powodowac to klapy w nagrzewnicy cos mieszaja i jak sie zatrzymujesz to przestawiaja sie nie tak jak powinny..

 

 

Wentylator jest sprawny, niedawno wymienialem szczotki, takze pozostaje mi sprawdzic jeszcze ta chlodnice moze faktycznie jest w nie zadobrym stanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wentylator jest sprawny, niedawno wymienialem szczotk

Czyli rozumiem że na postoju normalnie co chwilę się załącza?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Tomek, jesli wentylator nie dziala to moze tak sie dziac,

Potwierdzam,u mnie tak się właśnie działo( może bezpiecznik od tego wentylatora albo regulator)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli rozumiem że na postoju normalnie co chwilę się załącza?

 

Nie rozumiem tego bo wprowadzasz w błąd, w momencie uruchomienia climy wentylator sam startuje i ma cały czas chodzić, się nie wyłącza, w momencie przejścia na econ wentylator powinien stanąć, tak to ciągle pracuje, a przy dużych temp. włącza się 2 bieg co wyraźnie słychać nawet.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli rozumiem że na postoju normalnie co chwilę się załącza?

 

 

Wentylator zaczya pracowac po wlaczeniu klimy czyli przycisku AUTO.

 

 

 

 

Dzis zauwazylem cos dziwnego, w sumie nie wiem czy tak ma byc. Rurki od klimatyzacji ktore wchodza do kabinypatrzac od strony silnika: pierwsza lodowata(chyba tak powinno byc) ale druga dopiero goraca za tym "zaworem". No i na biegu jalowym przy postoju dalej letnie powietrze a gdy zaczynam jechac to lodowate. No i druga rzecz, po jezdzie na klimiegdy zatrzymuje sie przed brama(stoje pod gorke) po wjechaniu na podworku po autem jest troche wody(tylko po jezdzie z wlaczona klima).

Edytowane przez baksik28

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po wjechaniu na podworku po autem jest troche wody(tylko po jezdzie z wlaczona klima).

 

martwić byś się powinien jak by jej nie było :> , gdzieś te powietrze po wymianie na zimne musi się skraplać, i właśnie ta woda leci pod auto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od jakiego samochodu podejdzie sprężarka do passata 97 rok ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam:)

Widzę że nie tylko moduł Ci się popsuł:P

Chyba by musiała być przynajmniej z volkswagena a przynajmniej z 1.9 TDI (już chyba nie koniecznie z 90Km)

Ale najlepiej wg nr dobrać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
od jakiego samochodu podejdzie sprężarka do passata 97 rok ?

 

Tylko z tego samego modelu :fajny

Bo od '98 były inne koncówki na wężach i przy sprężarce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
od jakiego samochodu podejdzie sprężarka do passata 97 rok ?

 

 

Uwaga, odpowiadam - od Passata B5 ! Brawwoooo, co wygrałem?

Ciężko użyć szukajki? Boli, gryzie???

Audi A4, A6. Wielka filozofia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzilem swoja chlodnice klimatyzacji i jest ok, nie pogieta itp. Nie mialem jak zajechac do facchowcow ale dzisiaj jak ja wlaczylem to dzialo seie co innego. Jak jechalem wszystko jest ok, chlodzi miodzio, jak sie zatrzymalem zaczelo leciec letnie powietrze a silnik zaczynal jakos tak "ciezko" pracowac, przerywal jakby byl za bardzo obciazony. Moze to za duze cisnienie w ukladzie, sprezarka? A ten zawor rozprezny to jest umiejscowiony tu gdzie sie uzzupelnia czynnik? Jak go sprawdzic? i czy zeby go wymienic to trzeba oproznic uklad?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to już w końcu nie wiem bo jedni mówią że tylko od passata a inni też od a4 a6 to jak to w końcu jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zarówno audi a4 jak i passat są ze sobą bardzo spokrewnione. A wiele podzespołów dzielą nawet właśnie z audi a6, skoda superb, a czasami niektóre podzespoły pasują nawet od golfa, Octavii czy Leona vs. Toledo II. Musisz szukać od aut grupy vw.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Jak wyjmiesz cokolwiek z auta to znajdziesz tam logo Vw/Audi. W skodzie i seacie jest dokładnie tak samo. Stosowanie tych samych podzespołów w wielu autach obniża koszt ich produkcji, a co za tym idzie cenę zakupu i łatwość w zaopatrzeniu w części nawet po wielu latach.

Edytowane przez pietrek_g
błędy słownika t9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no wiem tylko na razie nie chce wyciągać sprężarki z auta tylko jakbym już miał inną to w tedy ale chyba trzeba będzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

Mam taki problem, klima po włączeniu zapłonu miga to chyba oznacz ze jest jakis błąd, po jakims czasie wraca do normy, ale wentylator chodzi na maxa i nie można go wylączyc, nawet po całkowitym wylączeniu klimy, sprawdzałem bezpieczniki i nawet odłączyłem akumulator zeby zresetowac kompa i nic. Jaka moze byc przyczyna ?

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz kody klimatronika, jest odpowiedzi temat o tym w dziale Warsztat. A u ciebie najprawdopodobniej jest zbyt malo czynnika w ukladzie klimy

 

Koledy wie ktos moze jaka sprezarka siedzi w passacie takim jak w opisie, padlo mi lozysko i chcialbym je wymienic ale nie wiem jakie tam siedzi a nie chcialbym dwa razy klasc sie pod auto, acha i ewentualnie czy ktos zna moze wymiary tego lozyska

Edytowane przez driver187

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przy wyjeździe z parkingu zaczepiłem przewodem od sprężarki o jakiś kamień i przewód pękł. Podobno przy wymianie nakrętki odkręcają się razem z gwintem i koszt wymiany może być dość wysoki. Czy można jakoś to zalutować lub skleić? Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Przy wyjeździe z parkingu zaczepiłem przewodem od sprężarki o jakiś kamień i przewód pękł. Podobno przy wymianie nakrętki odkręcają się razem z gwintem i koszt wymiany może być dość wysoki. Czy można jakoś to zalutować lub skleić? Pozdrawiam.
no niestety czasem tak jest ale nie zawsze a skleic i zalutowac sie juz nie da ale jesli nie ukrecisz krocca sprezarki to mozna przegwintowac pozostalosc po nakretce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przejechałem wczoraj trase 500 km, goracy dzien i klima przestala wiac po ponad 100 km słychać bylo ,ze dziala ale nie wiało do kabiny. gdy dojechałem do celu po 10/15 min. zobaczylem mala kałużę wody pod autem od strony pasażera,gdy podniosłem maske zobaczyłem również zamarzniete rurki od klimy. Wiecie dlaczego tak sie dzieje,prosze o pomoc. Auto to passat b6 2007r. 170 ps

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Witam. Przejechałem wczoraj trase 500 km, goracy dzien i klima przestala wiac po ponad 100 km słychać bylo ,ze dziala ale nie wiało do kabiny. gdy dojechałem do celu po 10/15 min. zobaczylem mala kałużę wody pod autem od strony pasażera,gdy podniosłem maske zobaczyłem również zamarzniete rurki od klimy. Prosze o pomoc. Auto to passat b6 2007r. 170 ps

[email protected] - mój mail

Edytowane przez Hrynio16v

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Jezeli macie jakiekolwiek problemy ze swoja klima w aucie piszcie w tym temacie, postaram sie wam pomóc, jezeli ciezki bedzie to przypadek i duzo pisania to równiez telefonicznie 500 236 866, po ustaleniach opiszemy potem problem na forum.

 

 

Witam. Przejechałem wczoraj trase 500 km, goracy dzien i klima przestala wiac po ponad 100 km słychać bylo ,ze dziala ale nie wiało do kabiny. gdy dojechałem do celu po 10/15 min. zobaczylem mala kałużę wody pod autem od strony pasażera,gdy podniosłem maske zobaczyłem również zamarzniete rurki od klimy. Prosze o pomoc. Auto to passat b6 2007r. 170 ps

[email protected] - mój mail

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności