baksik28 Zgłoś #1281 Napisano 31 Sierpnia 2014 Tomek, jesli wentylator nie dziala to moze tak sie dziac, ewentualnie zeberka w chlodnicy klimy sa ostro zabite lub sie utlenily i wypadly, dlatego nawet sprawny wentylator nie dajeradyschlodzic czynnika wystarczajaco i klima sie rozlacza dlatego w korku nie masz klimy. Ostatnia rzecz ktora moze to powodowac to klapy w nagrzewnicy cos mieszaja i jak sie zatrzymujesz to przestawiaja sie nie tak jak powinny.. Wentylator jest sprawny, niedawno wymienialem szczotki, takze pozostaje mi sprawdzic jeszcze ta chlodnice moze faktycznie jest w nie zadobrym stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #1282 Napisano 1 Września 2014 Wentylator jest sprawny, niedawno wymienialem szczotk Czyli rozumiem że na postoju normalnie co chwilę się załącza? - - - - - aktualizacja - - - - - Tomek, jesli wentylator nie dziala to moze tak sie dziac, Potwierdzam,u mnie tak się właśnie działo( może bezpiecznik od tego wentylatora albo regulator) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #1283 Napisano 1 Września 2014 Czyli rozumiem że na postoju normalnie co chwilę się załącza? Nie rozumiem tego bo wprowadzasz w błąd, w momencie uruchomienia climy wentylator sam startuje i ma cały czas chodzić, się nie wyłącza, w momencie przejścia na econ wentylator powinien stanąć, tak to ciągle pracuje, a przy dużych temp. włącza się 2 bieg co wyraźnie słychać nawet. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baksik28 Zgłoś #1284 Napisano 3 Września 2014 (edytowane) Czyli rozumiem że na postoju normalnie co chwilę się załącza? Wentylator zaczya pracowac po wlaczeniu klimy czyli przycisku AUTO. Dzis zauwazylem cos dziwnego, w sumie nie wiem czy tak ma byc. Rurki od klimatyzacji ktore wchodza do kabinypatrzac od strony silnika: pierwsza lodowata(chyba tak powinno byc) ale druga dopiero goraca za tym "zaworem". No i na biegu jalowym przy postoju dalej letnie powietrze a gdy zaczynam jechac to lodowate. No i druga rzecz, po jezdzie na klimiegdy zatrzymuje sie przed brama(stoje pod gorke) po wjechaniu na podworku po autem jest troche wody(tylko po jezdzie z wlaczona klima). Edytowane 3 Września 2014 przez baksik28 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #1285 Napisano 3 Września 2014 po wjechaniu na podworku po autem jest troche wody(tylko po jezdzie z wlaczona klima). martwić byś się powinien jak by jej nie było , gdzieś te powietrze po wymianie na zimne musi się skraplać, i właśnie ta woda leci pod auto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekk Zgłoś #1286 Napisano 12 Września 2014 od jakiego samochodu podejdzie sprężarka do passata 97 rok ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #1287 Napisano 12 Września 2014 Witam:) Widzę że nie tylko moduł Ci się popsuł Chyba by musiała być przynajmniej z volkswagena a przynajmniej z 1.9 TDI (już chyba nie koniecznie z 90Km) Ale najlepiej wg nr dobrać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1288 Napisano 12 Września 2014 od jakiego samochodu podejdzie sprężarka do passata 97 rok ? Tylko z tego samego modelu :fajny Bo od '98 były inne koncówki na wężach i przy sprężarce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1289 Napisano 12 Września 2014 od jakiego samochodu podejdzie sprężarka do passata 97 rok ? Uwaga, odpowiadam - od Passata B5 ! Brawwoooo, co wygrałem? Ciężko użyć szukajki? Boli, gryzie??? Audi A4, A6. Wielka filozofia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baksik28 Zgłoś #1290 Napisano 13 Września 2014 Sprawdzilem swoja chlodnice klimatyzacji i jest ok, nie pogieta itp. Nie mialem jak zajechac do facchowcow ale dzisiaj jak ja wlaczylem to dzialo seie co innego. Jak jechalem wszystko jest ok, chlodzi miodzio, jak sie zatrzymalem zaczelo leciec letnie powietrze a silnik zaczynal jakos tak "ciezko" pracowac, przerywal jakby byl za bardzo obciazony. Moze to za duze cisnienie w ukladzie, sprezarka? A ten zawor rozprezny to jest umiejscowiony tu gdzie sie uzzupelnia czynnik? Jak go sprawdzic? i czy zeby go wymienic to trzeba oproznic uklad? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #1291 Napisano 13 Września 2014 Tak, zeby wymienictrzeba opruznic uklad. http://forum.vw-passat.pl/threads/84181-klimatyzacja-zaw%C3%B3r-rozpr%C4%99%C5%BCny w tym temacie masz troche wiecej na temat dlawika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekk Zgłoś #1292 Napisano 14 Września 2014 no to już w końcu nie wiem bo jedni mówią że tylko od passata a inni też od a4 a6 to jak to w końcu jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1293 Napisano 14 Września 2014 (edytowane) Zarówno audi a4 jak i passat są ze sobą bardzo spokrewnione. A wiele podzespołów dzielą nawet właśnie z audi a6, skoda superb, a czasami niektóre podzespoły pasują nawet od golfa, Octavii czy Leona vs. Toledo II. Musisz szukać od aut grupy vw. - - - - - aktualizacja - - - - - Jak wyjmiesz cokolwiek z auta to znajdziesz tam logo Vw/Audi. W skodzie i seacie jest dokładnie tak samo. Stosowanie tych samych podzespołów w wielu autach obniża koszt ich produkcji, a co za tym idzie cenę zakupu i łatwość w zaopatrzeniu w części nawet po wielu latach. Edytowane 14 Września 2014 przez pietrek_g błędy słownika t9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekk Zgłoś #1294 Napisano 14 Września 2014 no wiem tylko na razie nie chce wyciągać sprężarki z auta tylko jakbym już miał inną to w tedy ale chyba trzeba będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
parad4 Zgłoś #1295 Napisano 14 Września 2014 witam Mam taki problem, klima po włączeniu zapłonu miga to chyba oznacz ze jest jakis błąd, po jakims czasie wraca do normy, ale wentylator chodzi na maxa i nie można go wylączyc, nawet po całkowitym wylączeniu klimy, sprawdzałem bezpieczniki i nawet odłączyłem akumulator zeby zresetowac kompa i nic. Jaka moze byc przyczyna ? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #1296 Napisano 14 Września 2014 (edytowane) Sprawdz kody klimatronika, jest odpowiedzi temat o tym w dziale Warsztat. A u ciebie najprawdopodobniej jest zbyt malo czynnika w ukladzie klimy Koledy wie ktos moze jaka sprezarka siedzi w passacie takim jak w opisie, padlo mi lozysko i chcialbym je wymienic ale nie wiem jakie tam siedzi a nie chcialbym dwa razy klasc sie pod auto, acha i ewentualnie czy ktos zna moze wymiary tego lozyska Edytowane 19 Września 2014 przez driver187 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rpassat Zgłoś #1297 Napisano 19 Września 2014 Witam. Przy wyjeździe z parkingu zaczepiłem przewodem od sprężarki o jakiś kamień i przewód pękł. Podobno przy wymianie nakrętki odkręcają się razem z gwintem i koszt wymiany może być dość wysoki. Czy można jakoś to zalutować lub skleić? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #1298 Napisano 19 Września 2014 Witam. Przy wyjeździe z parkingu zaczepiłem przewodem od sprężarki o jakiś kamień i przewód pękł. Podobno przy wymianie nakrętki odkręcają się razem z gwintem i koszt wymiany może być dość wysoki. Czy można jakoś to zalutować lub skleić? Pozdrawiam. no niestety czasem tak jest ale nie zawsze a skleic i zalutowac sie juz nie da ale jesli nie ukrecisz krocca sprezarki to mozna przegwintowac pozostalosc po nakretce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hrynio16v Zgłoś #1299 Napisano 21 Września 2014 (edytowane) Witam. Przejechałem wczoraj trase 500 km, goracy dzien i klima przestala wiac po ponad 100 km słychać bylo ,ze dziala ale nie wiało do kabiny. gdy dojechałem do celu po 10/15 min. zobaczylem mala kałużę wody pod autem od strony pasażera,gdy podniosłem maske zobaczyłem również zamarzniete rurki od klimy. Wiecie dlaczego tak sie dzieje,prosze o pomoc. Auto to passat b6 2007r. 170 ps - - - - - aktualizacja - - - - - Witam. Przejechałem wczoraj trase 500 km, goracy dzien i klima przestala wiac po ponad 100 km słychać bylo ,ze dziala ale nie wiało do kabiny. gdy dojechałem do celu po 10/15 min. zobaczylem mala kałużę wody pod autem od strony pasażera,gdy podniosłem maske zobaczyłem również zamarzniete rurki od klimy. Prosze o pomoc. Auto to passat b6 2007r. 170 ps [email protected] - mój mail Edytowane 21 Września 2014 przez Hrynio16v Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hrynio16v Zgłoś #1300 Napisano 22 Września 2014 WitamJezeli macie jakiekolwiek problemy ze swoja klima w aucie piszcie w tym temacie, postaram sie wam pomóc, jezeli ciezki bedzie to przypadek i duzo pisania to równiez telefonicznie 500 236 866, po ustaleniach opiszemy potem problem na forum. Witam. Przejechałem wczoraj trase 500 km, goracy dzien i klima przestala wiac po ponad 100 km słychać bylo ,ze dziala ale nie wiało do kabiny. gdy dojechałem do celu po 10/15 min. zobaczylem mala kałużę wody pod autem od strony pasażera,gdy podniosłem maske zobaczyłem również zamarzniete rurki od klimy. Prosze o pomoc. Auto to passat b6 2007r. 170 ps [email protected] - mój mail Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach