Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

W takim razie czy da się to jakoś sprawdzić, bo już trzech kolejnych wieśków tego nie zdiagnozowało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osuszacz? Po prostu trzeba kupić nowy. Około 60-80 zeta. Ewentualnie winny jest wyłącznik ciśnieniowy klimy. Ale to by chyba VAG pokazał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

okej dzięki za poradę, będę dalej walczyć ze "specami" :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich mam następujący problem w moim passacie 1,9TDI AFN klimatronik mianowicie po uruchomieniu klimy w upalny dzień chłodzi ale bardzo słabo tzn z nawiewów leci powietrze chłodne a nie zimne, serwis robiony 8 miesięcy temu gdyż był po wymianie węża od sprężarki proszę o jakieś propozycje sprawdzenia bądź jakiejś podpowiedzi w którą stronę iść z problemem węże pod maska zimne tzn jeden jakby bardziej zimny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema sprawdź ilość czynnika w układzie u jakiegoś speca. Ale u mnie w AFN-nie też tak było nie wiem czy na siłę chłodzenia ma wpływ sprężarka (czy jak jest już zużyta to nie wytwarza takiego ciśnienia i słabo chłodzi) ale ten argument musiałby potwierdzić któryś z kolegów.

 

ps. Takie pytanie gdzie znajduje się dysza rozprężna ??

Edytowane przez PersoN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ps. Takie pytanie gdzie znajduje się dysza rozprężna ??
Na cienkiej rurce w miejscu gdzie podpinasz maszyne do napelniania,do jej wymiany musisz pozbyc sie gazu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na cienkiej rurce w miejscu gdzie podpinasz maszyne do napelniania,do jej wymiany musisz pozbyc sie gazu.

 

Dzięki

lisekexeter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na forum więc pytam tu :) Mianowicie kupiłem panel climatronika od b5 fl krótki model, a mam b5 modelowo 2000 z długim panelem, próbowałem bo wsadzić i nie pokazuje mi temperatury i nie załącza się klima, pozatym wszystko działa. Wywala dwa błedy jeden to 338 a drugi 548 i nie chcą się skasować z poziomu panelu...pomoże ktoś może, czy on wogule będzie działał?? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie pokazuje mi temperatury i nie załącza się klima, pozatym wszystko działa. Wywala dwa błedy jeden to 338 a drugi 548 i
W panelu od lifta sa inaczej rozmieszczone kabelki od temp i podswietlenia,zerknij w temat o zakladaniu licznika z fisem tam jest gdzies rozpiska co i jak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W panelu od lifta sa inaczej rozmieszczone kabelki od temp i podswietlenia,zerknij w temat o zakladaniu licznika z fisem tam jest gdzies rozpiska co i jak.

 

przegrzebałem właśnie cały wątek i nie znalazlem odpowiedzi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, mam mały problem. Jakie są objawy zatartego kompresora? Dziś po całym dniu jazdy na klimie nagle klima zaczęła grzać (temp zew.31^c, a w środku ustawione 19^c) i pojawił się dym spod maski. Po otwarciu maski okazało się ze dym idzie właśnie z kompresora. Czyżby się zatarł?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spalony elektromagnes w sprezarce, spalila sie cewka na sprzęgle i stad ten dym i pewnie smród :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy na vagu wywali błąd? Smród jest jak chol..a. A po chwili od załączenia kompresora słychać wyraźne rzerzenie jakby się w środku coś mieliło. Jaki jest orientacyjny koszt wymiany sprzęgła z elektromagnesem? Da się to zrobić samemu? Trzeba spuszcza czynnik? Klima była nabita dwa tygodnie temu, kompresor tez wymieniony dwa tygodnie temu na uzywke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Blad mialem ale nie pamietam juz jaki? Co do kosztow, udalo mi sie kupic uszkodzona sprezarke zexela za grosze ale ze sprawnym sprzeglem, wymiana zajela łącznie kilka godzin, problem ze zdjęciem samego sprzęgła, co do czynnika niestety trzeba go spuscic, bo z dolu samej sprezarki i sprzegla nie rozdzielisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam taki problemik, może Ktoś miał coś podobnego. Klima jakiś miesiąc temu nabita i działała pięknie, chłodziła. Od jakiegoś czasu głośno było słychać syczenie przy włączeniu klimy które po chwili przerywało.

Dzisiaj (temp. zew. 32) po włączeniu nic się nie działo ( ustawiłem na 17 a później na LO), taka sama temp powietrza jak na zwykłym nawiewie a po chwili zauważyłem iż prawa strona chłodzi (słabo) a lewa od kierowy daje cieplejsze powietrze jakby z nawiewu. Czy Ktoś wie na co zwrócić uwagę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mozesz sprawdzic bledow, vcds cos na pewno powie :-) czy jest sens zgadywac? Bledy i pomiary blokow pomiarowych wiele mowia o problemach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bamse, moim zdaniem masz gdzieś nieszczelność i czynnik Ci ucieka.

 

Dszyszko, tylko ja mam kompresor Denso nie zexel. Nie wiem czy sprzęgła są takie same.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@BAMSE sprawdz koniecznie bledy. W naszych passatach przy klimatroniku czesto padaja tez silowniki sterowania klapami, mimo ze klima wlaczona i dziala to chlodne powietrze nie leci z kratek. Jesli klima jest pusta to tez wywali blad zbyt niskiego cisnienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem z wydajnością klimatyzacji.Dziwny przypadek bo klimatyzacja traci na wydajności wraz z szybszą jazdą.Podam przykład.Na dworze 30 stopni.Uruchamiam silnik włączam tryb Auto wchodzę w kanał 8 i widzę że bardzo szybko zbijana jest temperatura.W krótkim czasie zbija do 5-7 stopni.Jeszcze szybciej jak zmiejsze wentylator na 1-2 kreski wtedy nawet mam 3 stopnie.Ale problem pojawia się jak ruszę.Temperatura wzrasta do 15-19 stopni przy jeździe powiedzmy 100/h przy mocy wentylatora na 4 kreskach .Jak obniżę powiedzmy na dwie kreski osiągnę jakieś 12 stopni.Zatrzymam się na światłach to temperatura znowu spada do 5 stopni jak przyśpieszę to rośnie.

Przegląd był robiony rok temu i była identyczna sytuacja jak teraz.

Co może być przyczyną takiego zachowania klimatyzacji ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

zmieniłem wentylator pojechałem do gościa żeby nabił czynnika. Dodał chyba z 200g i powiedział że syczy i gdzieś jest nieszczelność. Nie miałem czasu wtedy tego szukać i pytanie gdzie w Warszawie mogę to jakoś normalnie ogarnąć a nie zedrą kasy?????????? Czynnika nie miałem bo już klima błąd wywalała.

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności