piotrek24dm Zgłoś #901 Napisano 3 Maja 2014 dziękuję za odzew w temacie wiatrak już naprawiłem, ale jeszcze nie założyłem do auta póki co sprawdziłem czy działa i po podłączeniu wtyczki i włączeniu klimatyzacji wiatrak normalnie pracuje - więc wymiana szczotek zakończona sukcesem czyli generalnie mogę się spodziewać tego, że jeśli używałem klimatyzacji nieświadomie z niedziałającym wiatrakiem, to czynnika już dawno nie ma i nabić trzeba będzie praktycznie maksymalną ilość czynnika? Ja kupiłem za 100 zł chiński wentylator i śmiga już 2 sezon w poprzednim aucie też śmigał aż do sprzedaży (teraz nie jestem w stanie powiedzieć) Jeżeli czynnika nie ma. To jedziesz do speca od klimy. On odciągnie Ci pozostałą ilość czynnika i oleju i uzupełni jak trzeba. Co do ilości to albo jest naklejka po wewnętrznej stronie maski jeżeli chodzi o ilość gram odczynnika. Albo spec weźmie dane z maszynki (radzę dopilnować pierwszej opcji) + oczywiście odpowiednia ilość oleju. - - - - - aktualizacja - - - - - Witam. Gdzie w b5 znajduje sie czujnik temperatury zewnetrznej Jak otworzysz maskę to bezpośrednio przed chłodnicą klimatyzacji. Zazwyczaj na samym środku między zderzakiem a chłodnicą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #902 Napisano 3 Maja 2014 (edytowane) Podziekowal za info nie znajduje nic miedzy zderzakiem a chłodnicą moze ktos dysponuje jakąs fotką Edytowane 3 Maja 2014 przez driver187 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djmisiek Zgłoś #903 Napisano 5 Maja 2014 driver187 jutro zrobie ci fotke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passeratti Zgłoś #904 Napisano 5 Maja 2014 (edytowane) Witam po zakupie paska okazało się że urwany wąż od klimy pojechałem do gościa co niby ma trochę rozumu w głowie ale wyszło jak zwykle Przejechałem może z 700 km i będąc w pewnym mieście przeleciałem za szybko po lezącym policjancie i niby tam trochę przód dobiło, sprawdziłem czy olej nie cieknie i pojechałem dalej ale za jakieś parę km wysiadłem po czym ruszam dalej w trasie ale już bez klimy .... Jako że wąż był naprawiany obstawiłem że od uderzenia puściły sprawy ale dziś wymieniając olej mechanik zoobrazował mi sytuacje że montaż przewodu byl nie poprawny bo zachaczał o coś tam i zrobiły się wżery na rurce po czym gaz uciekł Przyjrzałem się temu z grubsza i nawet nie możliwe to jest aby od dobicia auta coś takiego mogło się stać Byłem u speca od klimy co prawda nie zaglądał od spodu ale stwierdził że wąż który naprawiałem po prostu od uderzenia pękły spawy Chciałem aby ktoś przyjrzał się fotce i potwierdził że to wada montażu a nie rozszczelnienie który owy Pan od klimy syugeruje p.s. aby zrobić fotki kolega musiał te przewody odgiąć od chłodnicy Edytowane 5 Maja 2014 przez passeratti Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djmisiek Zgłoś #905 Napisano 6 Maja 2014 (edytowane) [ATTACH=CONFIG]118548[/ATTACH] driver187 u mnie w pasku to tak wygląda jest on miedzy chłodnicą a zderzakiem na samym dole może nie zbyt profesionalnie ktoś kiedyś przerabiał ale jest Edytowane 6 Maja 2014 przez djmisiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro76 Zgłoś #906 Napisano 6 Maja 2014 witam ostatnio trochę bardzo parowały mi szyby i pomyślałem ze może mam wodę w nagrzewnicy po wyjęciu wentylatora znalazłem cos takiego[ATTACH=CONFIG]118575[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]118575[/ATTACH] co myślicie da rady jakoś to wyciągnąć nie wyjmując kokpitu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #907 Napisano 6 Maja 2014 [ATTACH=CONFIG]118548[/ATTACH] driver187 u mnie w pasku to tak wygląda jest on miedzy chłodnicą a zderzakiem na samym dole może nie zbyt profesionalnie ktoś kiedyś przerabiał ale jest Podziekowal w tygodniu jeszcze raz poszukam bo mam do wymiany a nie moge go poszukac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz220V Zgłoś #908 Napisano 7 Maja 2014 Witam co oznaczają błędy 4F7 oraz 4F9 dodam że climatronic mocno chłodzi ale od czasu do czasu puszcza na około 1 sekundę ciepło no i czasami żyje własnym życiem tz gdy np przycisnę przycisk zwiększający bądź zmniejszający siłę nadmuchu to mimo że raz nacisnę czasami przeskakuje o 2, 3 a czasami nawet na max Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikee_86 Zgłoś #909 Napisano 16 Maja 2014 Czy ktoś pomoże ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #910 Napisano 16 Maja 2014 Czy ktoś pomoże ??Zacytuj swój poprzedni post. Znalazłem... Podstawą jest samodiagnoza Climatronika. Na podstawie błędów, które odczytasz, Koledzy na pewno pomogą. No chyba, że chcesz litanię ewentualnych usterek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikee_86 Zgłoś #911 Napisano 16 Maja 2014 (edytowane) Jedyny błąd jaki pojawił sie na komputerze to "V68 silnik nastawczy klapy temperatury uszkodzony sporadyczny " sądzę ze coś jest nie tak z ukladem elektrycznym bo kompresory podpinany na tzw "krótko"zawsze sie włącza wiec winą wstępnie obarczam sterowanie...co zrobić ma ktoś jakies pomysły ?? Edytowane 16 Maja 2014 przez Mikee_86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #912 Napisano 16 Maja 2014 zapoznaj się z tym http://forum.vw-passat.pl/threads/74130-Klimatronik-naprawa-silnika-klapy-regulacji-temperatury-b%C5%82%C4%85d-4F7-si%C5%82ownik-V68?highlight=v68 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikee_86 Zgłoś #913 Napisano 16 Maja 2014 Dzięki a znacie dobry serwis w warszawie co zajmuje sie takimi naprawami nie mam warunków żeby zrobić to semu. Pavvlo1988 dzięki za instrukcje :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekklimat Zgłoś #914 Napisano 16 Maja 2014 Ja ci moge zrobic ale dopiero po wekendzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysztofn1983 Zgłoś #915 Napisano 17 Maja 2014 Witam. Zrobiłem test climatronica i wyskoczył mi błąd: 4FA. Zaraz przeszukałem forum i kod tego błędu oznacza że klapa obiegu wewnętrznego nie działa. Wyjąłem filtr kabinowy i żonie kazałem włączać i wyłączać obieg zamknięty i zdziwiło mnie że klapa działa, poprawnie zamykając się i otwierając. Podczas testu climatronica również się otwierała i zamykała. I moje pytanie czemu ten kod błędu cały czas sie pojawia mimo wykasowania tego błędu i poprawnie działającej klapy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #916 Napisano 17 Maja 2014 I moje pytanie czemu ten kod błędu cały czas sie pojawia mimo wykasowania tego błędu i poprawnie działającej klapy?Dlatego, że element odpowiedzialny za informację o pozycji przesłony(klapki)- potencjometr umieszczony w serwomotorze- podaje ją błędnie. http://forum.vw-passat.pl/threads/119131-Klimatyzacja?p=1949815&viewfull=1#post1949815 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikee_86 Zgłoś #917 Napisano 18 Maja 2014 Ja ci moge zrobic ale dopiero po wekendzie Oki jak możemy się umówić i ile to będzie kosztowało ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekklimat Zgłoś #918 Napisano 18 Maja 2014 Telefon jest na dole posta a co do ceny to się dogadamy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
selius Zgłoś #919 Napisano 18 Maja 2014 Koledzy mam pytanie, mam problem z niedzialajaca klimatyzacja, a mianowicie zakupilem Passata z niedzialajaca juz klima, wiec pojechalem do sprawdzenia, klima zostala nabita azotem i wszystko jest szczelne. Azot zostal spuszczony i klima zostala spowrotem nabita gazem lecz niestety nie chce wlaczyc sie sprezarka co moze byc tego powodem? Sprawdzalem bledy przez vag-coma i wszystko ok, zero bledow. Sprawdzalem rowniez bledy w klimatroniku i tak samo 444 zero bledow. W czym jeszcze szukac przyczyny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #920 Napisano 20 Maja 2014 Dorób sobie kawałek kabelka, podłącz do PLUSa z AKU a drugi koniec do wtyczki przy sprężarce bezpośrednio. na włączonym silniku oczywiscie. Jak wystartuje sprężarka, to musisz szukać , gdzie znikło napiecie do sprężarki - moze przekaźnik jest walnięty. A jak sprężarka nie wystartuje, to znaczy, ze jest zatarta, spalona...itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach