marasec Zgłoś #801 Napisano 1 Września 2013 czy można jakoś samemu ustawić climatronic, żeby nie włączał się po przekręceniu zapłonu ? czy potrzebny jest ktoś z laptopem i programem odpowiednim żeby zmienić ustawienia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #802 Napisano 1 Września 2013 przed wyłączeniem zapłonu zjedź strzałką regulacji wentylatora na OFF i po przekręceniu zapłonu na nowo się nie włączy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojteksend Zgłoś #803 Napisano 2 Września 2013 wody nie mam ani wilgoci wszyskie odpływy czyściłem może ktoś ma jakiś rysunek tych klap??? jakoś to pomontuje może albo jak mają być ustawione żeby nie parowało ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #804 Napisano 3 Września 2013 Klapa od świeżego powietrza musi być ustawiona pod takim kontem by powietrze z filtru dostawało się do auta , jak wyjmiesz wentylator i filtr musisz mieć prześwit . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marasec Zgłoś #805 Napisano 8 Września 2013 przed wyłączeniem zapłonu zjedź strzałką regulacji wentylatora na OFF i po przekręceniu zapłonu na nowo się nie włączy to raczej nie działa, bo nie jeżdżę cały czas na włączonej klimie. A nawet jak mam włączoną i wyłączę przed zgaszeniem auta to i tak na drugi dzień przy przekręceniu kluczyka klima się włączy. Wydaje mi się, że to tylko podłączenie pod Vag-a pomoże zmienić ustawienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #806 Napisano 8 Września 2013 to raczej nie działa, bo nie jeżdżę cały czas na włączonej klimie. A nawet jak mam włączoną i wyłączę przed zgaszeniem auta to i tak na drugi dzień przy przekręceniu kluczyka klima się włączy. Wydaje mi się, że to tylko podłączenie pod Vag-a pomoże zmienić ustawienia. Marek , nie słyszałem o tym że w climatroniku ustawia sie on/off jakoś osobno , wrzucę filmik jak to działa u mnie.... Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #807 Napisano 8 Września 2013 on/off nie działa osobno z rozróżnieniem klima/econ. Po prostu wyłączy dmuchawę całkowicie że po przekręceniu kluczyka się nie załączy wiatrak, dopiero naciśniecie regulacji siły nadmuchu na + ( gorę) załączy. Zresztą w czym to przeszkadza z ciekawości muszę zapytać że ma być wyłączona ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #808 Napisano 8 Września 2013 Tak to działa u mnie : http://www.youtube.com/watch?v=-B3kIxQPQtQ&feature=youtu.be ... U ciebie też powinno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #809 Napisano 8 Września 2013 Tak to działa u mnie : http://www.youtube.com/watch?v=-B3kIxQPQtQ&feature=youtu.be ... U ciebie też powinno dokładnie o tym pisałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BRENDY Zgłoś #810 Napisano 17 Września 2013 Pssat B5 Variant 2004 Lift Witam. Ja mam następujący problem o którym pisałem w innym wątku ale nie otrzymałem wystarczającej odpowiedzi. Jakiś czas temu wymieniałem szczotki w wiatraku bo były naprawdę zużyte i wiatrak przestał działać.Po wymianie długi czas było wszystko w porządku ale teraz jest problem bo wiatrak po załączeniu zapłonu uruchamia się i nie ma możliwości go wyłączyć ani sterować siłą nawiewu tzn,: można zmienić temperaturę a także kierunek nawiewu (nogi, szyba itd..), przełanczać z auto na econ ale prędkość jest ciągle taka sama i wyłączyć można tylko z zapłonem. Wyciagnąłem z kolega wiatrak aby sprawdzić znowu szczotki i wszystko wydaje się być w porządku ale nadal po uruchomieniu wyskakuje mi błąd na panelu ten sam co zawsze przy klimie i jak go resetuje to i tak wiatrak się nie wyłącza. Co może być przyczyną, co powinienem jeszcze sprawdzić??gdzieś słyszałem że morze to wina jakiegoś panelu od klimy ale zanim będę kupował jakieś części to wole zaciągnąć porady???czy ktoś miał podobny problem?? Maciej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phil Zgłoś #811 Napisano 17 Września 2013 to raczej nie działa, bo nie jeżdżę cały czas na włączonej klimie. A nawet jak mam włączoną i wyłączę przed zgaszeniem auta to i tak na drugi dzień przy przekręceniu kluczyka klima się włączy. Dobrze rozumiem, że po ustawieniu dowolnie Climatronica, wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu pojawią się inne, te same wartości, czyli np. 18'C AUTO, tak? Nie mam pojęcia czy dobrze myślę, ale problemu bym szukał w podtrzymaniu pamięci Climatronica. Trzeba by sprawdzić, czy tam jest jakiś stały + i czy przypadkiem u Ciebie się coś z nim nie stało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurasJGA Zgłoś #812 Napisano 19 Września 2013 Witam, Passat B5 FL 2004 sedan, VIN WVWZZZ3BZ4P332011 Czy ktoś z kolegów mających dostęp do ETKI mógłby pomóc zidentyfikować rurę czynnika chłodniczego, którą mam nieszczelną. Na rysunka to ta z nr 7 - nie mam pewności, czy to rysunek tego modelu, ale wygląda tak jak u mnie.[ATTACH=CONFIG]108007[/ATTACH] Proszę nie sugerować się kolorem czerwonym na rysunku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #813 Napisano 23 Września 2013 Panowie mam taki problem że sprzęgło klimy mi obraca się na wałku i lata luźno, cholernie hałasuje... a nie powinno chyba latać bo jest przecież osadzone na wieloklinie, tak ??? problem występuje: -3-4 sekundy po odpaleniu zanim ruszy kompresor; -gdy wył klimę (napis OFF na wyświetlaczu); -gdy włączę klimę w tryb ECON Gdy jest AUTO lub ustawienie manualne cisza... Jakieś rady? Dodam że śrubka mocująca sprzęgło M6 wkręcona do końca, wykręcić jej nie mogę bo obraca się wraz z wałkiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #814 Napisano 23 Września 2013 W trybie ECON masz tylko zwykły nawiew (jak w polonezie) - sprężarka wtedy nie pracuje :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #815 Napisano 23 Września 2013 no czaje.. ale jakiś pomysł żeby odkręcić sprzęgło? tą nieszczęsną śrubkę M6? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #816 Napisano 23 Września 2013 Wymiana łożyska kompresora klimy ---- klik Poczytaj :fajny Przyda się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #817 Napisano 24 Września 2013 dzięki;) przeglądałem ten temat i już miałem jechać po łożysko ale u mnie to raczej nie to. . . po robocie idę na kanał i zobaczę co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #818 Napisano 24 Września 2013 no i przesiedziałem popołudnie w kanale... odkręciłem kompresor i ni chooja nie mogę nic więcej zrobić... koło pasowe kręci się bez oporów jak należy, sprzęgło oberwało sie na frezach, albo ośka oberwana i tak samo się kręci dookoła osi, śruby trzymającej sprzęgło też nie wykręcę bo obraca się razem z ośką, a nie ma jak ośki unieruchomic Jakieś może pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konrad1517 Zgłoś #819 Napisano 25 Września 2013 Witam. Mój problem jest taki, że jak jadę na klimatyzacji to jest wszystko ok ale jak ją wyłączę to bardzo szybko parują wszystkie szyby. Filtr przecipyłkowy węglowy założony i bez różnicy. Ktoś wie w czym może być problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #820 Napisano 25 Września 2013 Kiedyś tak mialem, jak klima nie była wyszyszczona. pozniej okazało sie, ze mam mokro pod dywanikami. Ale zawsze przy econ, jak masz wilgoc w aucie moze parowac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach