Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

czy można jakoś samemu ustawić climatronic, żeby nie włączał się po przekręceniu zapłonu ? czy potrzebny jest ktoś z laptopem

i programem odpowiednim żeby zmienić ustawienia ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przed wyłączeniem zapłonu zjedź strzałką regulacji wentylatora na OFF i po przekręceniu zapłonu na nowo się nie włączy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wody nie mam ani wilgoci wszyskie odpływy czyściłem może ktoś ma jakiś rysunek tych klap??? jakoś to pomontuje może

 

albo jak mają być ustawione żeby nie parowało ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klapa od świeżego powietrza musi być ustawiona pod takim kontem by powietrze z filtru dostawało się do auta , jak wyjmiesz wentylator i filtr musisz mieć prześwit .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przed wyłączeniem zapłonu zjedź strzałką regulacji wentylatora na OFF i po przekręceniu zapłonu na nowo się nie włączy

 

to raczej nie działa, bo nie jeżdżę cały czas na włączonej klimie. A nawet jak mam włączoną i wyłączę przed zgaszeniem auta to i tak na drugi dzień przy przekręceniu kluczyka klima się włączy.

Wydaje mi się, że to tylko podłączenie pod Vag-a pomoże zmienić ustawienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to raczej nie działa, bo nie jeżdżę cały czas na włączonej klimie. A nawet jak mam włączoną i wyłączę przed zgaszeniem auta to i tak na drugi dzień przy przekręceniu kluczyka klima się włączy.

Wydaje mi się, że to tylko podłączenie pod Vag-a pomoże zmienić ustawienia.

 

Marek , nie słyszałem o tym że w climatroniku ustawia sie on/off jakoś osobno , wrzucę filmik jak to działa u mnie.... Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

on/off nie działa osobno z rozróżnieniem klima/econ. Po prostu wyłączy dmuchawę całkowicie że po przekręceniu kluczyka się nie załączy wiatrak, dopiero naciśniecie regulacji siły nadmuchu na + ( gorę) załączy. Zresztą w czym to przeszkadza z ciekawości muszę zapytać że ma być wyłączona ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pssat B5 Variant 2004 Lift

 

Witam.

Ja mam następujący problem o którym pisałem w innym wątku ale nie otrzymałem wystarczającej odpowiedzi.

Jakiś czas temu wymieniałem szczotki w wiatraku bo były naprawdę zużyte i wiatrak przestał działać.Po wymianie długi czas było wszystko w porządku ale teraz jest problem bo wiatrak po załączeniu zapłonu uruchamia się i nie ma możliwości go wyłączyć ani sterować siłą nawiewu tzn,: można zmienić temperaturę a także kierunek nawiewu (nogi, szyba itd..), przełanczać z auto na econ ale prędkość jest ciągle taka sama i wyłączyć można tylko z zapłonem.

Wyciagnąłem z kolega wiatrak aby sprawdzić znowu szczotki i wszystko wydaje się być w porządku ale nadal po uruchomieniu wyskakuje mi błąd na panelu ten sam co zawsze przy klimie i jak go resetuje to i tak wiatrak się nie wyłącza.

Co może być przyczyną, co powinienem jeszcze sprawdzić??gdzieś słyszałem że morze to wina jakiegoś panelu od klimy ale zanim będę kupował jakieś części to wole zaciągnąć porady???czy ktoś miał podobny problem??

Maciej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to raczej nie działa, bo nie jeżdżę cały czas na włączonej klimie. A nawet jak mam włączoną i wyłączę przed zgaszeniem auta to i tak na drugi dzień przy przekręceniu kluczyka klima się włączy.

 

Dobrze rozumiem, że po ustawieniu dowolnie Climatronica, wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu pojawią się inne, te same wartości, czyli np. 18'C AUTO, tak?

Nie mam pojęcia czy dobrze myślę, ale problemu bym szukał w podtrzymaniu pamięci Climatronica. Trzeba by sprawdzić, czy tam jest jakiś stały + i czy przypadkiem u Ciebie się coś z nim nie stało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Passat B5 FL 2004 sedan, VIN WVWZZZ3BZ4P332011

Czy ktoś z kolegów mających dostęp do ETKI mógłby pomóc zidentyfikować rurę czynnika chłodniczego, którą mam nieszczelną. Na rysunka to ta z nr 7 - nie mam pewności, czy to rysunek tego modelu, ale wygląda tak jak u mnie.[ATTACH=CONFIG]108007[/ATTACH]

 

Proszę nie sugerować się kolorem czerwonym na rysunku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam taki problem że sprzęgło klimy mi obraca się na wałku i lata luźno, cholernie hałasuje... a nie powinno chyba latać bo jest przecież osadzone na wieloklinie, tak ??? problem występuje:

-3-4 sekundy po odpaleniu zanim ruszy kompresor;

-gdy wył klimę (napis OFF na wyświetlaczu);

-gdy włączę klimę w tryb ECON

 

Gdy jest AUTO lub ustawienie manualne cisza...

 

Jakieś rady?

 

Dodam że śrubka mocująca sprzęgło M6 wkręcona do końca, wykręcić jej nie mogę bo obraca się wraz z wałkiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W trybie ECON masz tylko zwykły nawiew (jak w polonezie) - sprężarka wtedy nie pracuje :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no czaje.. ale jakiś pomysł żeby odkręcić sprzęgło? tą nieszczęsną śrubkę M6?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki;) przeglądałem ten temat i już miałem jechać po łożysko ale u mnie to raczej nie to. . . po robocie idę na kanał i zobaczę co i jak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i przesiedziałem popołudnie w kanale... odkręciłem kompresor i ni chooja nie mogę nic więcej zrobić...

koło pasowe kręci się bez oporów jak należy,

sprzęgło oberwało sie na frezach, albo ośka oberwana i tak samo się kręci dookoła osi,

śruby trzymającej sprzęgło też nie wykręcę bo obraca się razem z ośką, a nie ma jak ośki unieruchomic :/

 

Jakieś może pomysły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mój problem jest taki, że jak jadę na klimatyzacji to jest wszystko ok ale jak ją wyłączę to bardzo szybko parują wszystkie szyby. Filtr przecipyłkowy węglowy założony i bez różnicy. Ktoś wie w czym może być problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś tak mialem, jak klima nie była wyszyszczona. pozniej okazało sie, ze mam mokro pod dywanikami. Ale zawsze przy econ, jak masz wilgoc w aucie moze parowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności