Danek75 Zgłoś #421 Napisano 2 Września 2012 Dla mnie to zawsze była chłodnica. Czy w samochodzie czy w sklepie czy jak się szukało na szrocie. Fraza "skraplacz" w sensie chłodnica - jakoś mi w ucho nie wpadała wcześniej :bry2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychusu Zgłoś #422 Napisano 3 Września 2012 A ja tylko dodam że kupno używanego osuszacza całkowicie mija się z celem, bo zazwyczaj leżą one na zewnątrz z innymi gratami i zachodzą wilgocią. A z tego co kiedyś wyczytałem osuszacz w ciągu swojego "życia" może pochłonąć max 1krople wody ^^. Z tym czyszczeniem skraplacza/chłodnicy tez trzeba uważać żeby przed założeniem dobrze wszystko wyschło bo klima z wodą juz praktycznie nie chłodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #423 Napisano 3 Września 2012 Nowy osuszacz kupisz już za 80 zeta, więc nie ma sensu brać używki ze szrotu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #424 Napisano 3 Września 2012 Jak osuszacz to tylko nowy !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xenoxen Zgłoś #425 Napisano 3 Września 2012 Jak osuszacz to tylko nowy !!! Podtwierdzam - lepiej dorzuc pare groszy a jest to taki element który sie eksploatuje i co za tym idzie używka to nie jest dobre rozwiazanie. Zaoszczedz i kup nowy!. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #426 Napisano 3 Września 2012 (edytowane) A ja tylko dodam że kupno używanego osuszacza całkowicie mija się z celem, bo zazwyczaj leżą one na zewnątrz z innymi gratami i zachodzą wilgocią. A z tego co kiedyś wyczytałem osuszacz w ciągu swojego "życia" może pochłonąć max 1krople wody ^^. Z tym czyszczeniem skraplacza/chłodnicy tez trzeba uważać żeby przed założeniem dobrze wszystko wyschło bo klima z wodą juz praktycznie nie chłodzi. eeeno, ale to się z wierzchu czyści! nic się nie rozczepia i nie leje się wody do układu (sic!) - tylko zderzak zdejmujesz i myjką ciśnieniową wypłukujesz syf z lamelek (muchy, pyłki topoli wraz z tym białym puchem, kurz etc.) Jeśli jest to zasyfiałe, to wiatrak może na postoju nie dać rady przedmuchać odpowiedniej ilości powietrza, potrzebnej do schłodzenia/skroplenia czynnika (i tym samym obniżenia jego ciśnienia), a to prowadzi do odłączenia sprężarki przez wyłącznik ciśnieniowy (presostat). W trasie - wiadomo - wentylator ma naturalne wspomaganie i wszystko może działać ok. Aha i warto pamiętać, że za chłodnicą/skraplaczem klimy jest też chłodnica wody, więc żeby wentylator dobrze spełniał swoje zadanie, to obie muszą być względnie czyste Edytowane 3 Września 2012 przez Desper Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gracek122 Zgłoś #427 Napisano 10 Września 2012 Witam. mam problem tego typu że odkręciło mi się sprzęgło klimatyzacji i teraz mam problem z dobraniem śróby żeby wszystko skręcić do kupy... jeśli macie parametry ów śruby czy tp to proszę o pomoc. Pozdrawiam ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartas1s Zgłoś #428 Napisano 27 Września 2012 Witam Jestem nowy na forum i wiem, że pewnie temat był kiedyś przerabiany, ale odważę się zapytać: Kupiłem parę dni temu Passata B5 1.9 TDI i po włączeniu zapłonu po dłuższym postoju klimatronik chodzi na "AUTO" w obiegu zamkniętym z połową mocy wentylatora. Proszę o pomoc jak to wyłączyć tzn. żeby po przekręceniu kluczyka w stacyjce klimatronik w ogóle się nie załączał? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sthorm Zgłoś #429 Napisano 27 Września 2012 1, jedyna opcją jest wypiecie bezpiecznika 2,jesli nie bedziesz uzywał klimatyzacji to mozesz obudzić sie z reka w nocniku bo zatrzesz kompresor 3,jak przyjdzie zima to kompresor w tem.ponizej 4 st nie bedzie sie załaczał a jak bedzie cieplej to sie uruchomi i przedmucha układ 4,zima na automatycznym trybie nie beda ci parowały szyby (tylko pamietaj o wymianie filtra kabinowego) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #430 Napisano 27 Września 2012 Ustawić go na OFF :fajny Chyba że chcesz mieć nawiew w środku, to naciśnij ECON. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartas1s Zgłoś #431 Napisano 27 Września 2012 Czyli niema takiej opcji, żeby po włączeniu zapłonu nawiew się nie włączał? Chodzi mi o to, że chciałbym go uruchamiać ręcznie wtedy kiedy chcę a nie, że po przekręceniu kluczyka od razu działa klima. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #432 Napisano 27 Września 2012 Czytasz co się do ciebie pisze? Ustaw na OFF i nie powinno się włączać po kolejnym uruchomieniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anzik Zgłoś #433 Napisano 27 Września 2012 a u mnie jak stwierdził mechanik zatarła sie sprężarka mowi tez że jest układ cały w opiłkach, mało tego koszta jakie mi powiedział za doprowadzenie układu do 100% sprawności to 700zł sprężarka po regeneracji a swoja zdaje na kolejna ich regeneracje, i czyszczenie układu 800zł co daje razem rac***ąc 1500zł. Zajmował sie tym wykwalifikowany mechanik z BRALINA woj. wielkopolskie okolice Kępna, pojechałem tam z polecenia od mojego mechanika, no ale troche sie zawiodłem ceną tej naprawy, mam więc pytanie czy te koszty faktycznie takie są jakie on mi podał? Jak dla mnie jest to miesięczna wypłata niemal dajcie info w tej sprawie. Pozdr! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartas1s Zgłoś #434 Napisano 27 Września 2012 Właśnie problem w tym, że ustawiam na OFF ale po około dwugodzinnym lub dłuższym postoju i ponownym uruchomieniu jest znowu to samo (nawiew chodzi "sam z siebie"). Kiedy postój trwa krócej to rzeczywiście po włączeniu zapłonu jest na OFF. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
william05 Zgłoś #435 Napisano 4 Października 2012 witam wszystkich bardzo prosze o numer czesci obu węzy od klimy a konkretniej o te co wychodza z kompresora. jeden mam przertarty a drugi pekniety (nie widoczna studzienka na drodze asfaltowej ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #436 Napisano 4 Października 2012 Numer ci raczej niepotrzebny, bo nowych i tak nie kupisz :fajny Jedź na szrot i tam znajdziesz używki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychusu Zgłoś #437 Napisano 4 Października 2012 Po nr. nie masz co szukać, nówki drogie jak cholera a używki bardzo ciężko dostać w cenie nizszej niż 100zł za 1 wąż. Przy odkrecaniu trzeba uważać żeby nie pozrywać gwintów bo są aluminiowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kokomag Zgłoś #438 Napisano 4 Października 2012 WITAM. MAM PROBLEM Z KLIMA. A OTOZ ZANIKAJA MI WSKAZANIA TEMPERATURY ZEWNETRZNEJ NA CLIMATRONICU I TAK CO JAKAS CHWILE( NA LICZNIKU JEST WSZYSTKO OK.) LUB PO ODPALENIU AUTA WOGOLE TEMPERATURA ZEWNETRZNA SIE NIE POKAZUJE NA WYSWIETLACZU KLIMATRONICA I MOZNA TAK PRZEJECHAC NP 30 KM AUTO CHWILE POSTOJI I JEST OK, TZN CHLODZI DOBRZE ALE CYFERKI CIAGLE ZANIKAJ. CZUJNIK ZEWNETRZNY WYMIENIONY, KABLE PRZY CHLODNICY SPRAWDZONE, VAG TAKIE BLEDY DAJE 18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller P1635 - 35-10 - - - Intermittent 01336 - Data Bus for Comfort System 37-10 - Faulty - Intermittent MOZE MACIE KOLEDZY JAKIES POMYSLY GDZIE SZUKAC, MODUL KOMFORTU PRZEJRZALEM, KABLE ROWNIEC PODEJRZANE MIEJSCA ZABEZPIECZYLEM ALE MOZE COS SIE KOMUS NARZUCI NA MYSL TO Z GORY DZIEKUJE I POZDRAWIAM. PS. AUTO JAK W OPISIE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #439 Napisano 4 Października 2012 Sprawdź przewody i wtyczki pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodniczego. Bo tam co podłączałeś czujnik G-17, to idąc dalej po przewodach - dojdziesz do kostki pod zbiorniczkiem :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
william05 Zgłoś #440 Napisano 5 Października 2012 Numer ci raczej niepotrzebny, bo nowych i tak nie kupisz :fajny Jedź na szrot i tam znajdziesz używki Super odpowiedz naprawde dzieki. Ale to nie jest odpowiedz na moja prosbe wiec po co ktos sie udziela niepotrzebnie.juz raz wymienialem wiec moge i drugi raz.a szrot mi tu nie pomoze bo specjalnie po rurke nie bede lecial 2000 km.widze ze w temacie nie znajde pomocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach