Skocz do zawartości

william05

  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O william05

  • Urodziny 18.03.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bristol UK

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. witam was wszystkich. tak czytam i czytam. to ja tez sie dołacze do problemu. w moim pasku mam 2 problemy. pierwszys to taki ze mam duze drgania w samochodzie na luzie czyli jakies 900 rpm po dodaniu gazu jakby nic nie bylo. chwile pozniej pojawil sie kolejny problem z problemem wrzucenia 2 (czesto zgrzyta chyba ze obroty zejda do okolo 1k to jest ok). wlazlem pod auto i patrze poduczhy pod skrzynia calkowicie rozleciane. wymienilem je ale nadal wibracje sa. odnosnbie 2 biegu wymienilem rowniez plyn w skrzyni, ale nic nie dalo. i teraz pytanie. w zwiazku z tymi usterkami czy powinienem wymienic poduchy pod silnik, i moze to byc przyczyna tego biegu?? nadmieniam ze z tym bniegiem to sie stalo po wymianie plynu hamulcowego. moze odpowietrzyc sprzeglo??? prosze o pomoc
  2. skasuj inspekcje vagiem i po kłopocie.
  3. witam wszystkich. moj tata ma sharana z 2003 roku 1.9 tdi 90 bhp 6 biegowa. mamy problem ze wrzucaniem biegu wstecznego. czasem wchodzi czasem nie. jak wrzucam bieg to wchodzi jedynka i lewarek odskakuje na miejsce biegu 1. chcialbym tez nadmienic ze samochod stał pod chmurka jakies 4 miesiace nie jezdzony. czy cos sie moglo tam porobic? w senise zastac lub olej powinen byc wymieniony czy cóś? jak wcisne ten piprztyk na skrzyni tam gdzie sie biegi wrzucaja to wsteczny wchodzi elegancko bez problemu. naczyatalem sie sie juz na wszystkich forach od tych samochodów ale zadnej odpowiedzi. pomozcie moze coś ktoś wymyśli. dzieki wielkie
  4. Witam potrzebuje nr weza klimy idacego od kompresora do chlodnicy oraz od kompresora do tej puszki(to chyba filtr albo jakis odstojnik)
  5. Super odpowiedz naprawde dzieki. Ale to nie jest odpowiedz na moja prosbe wiec po co ktos sie udziela niepotrzebnie.juz raz wymienialem wiec moge i drugi raz.a szrot mi tu nie pomoze bo specjalnie po rurke nie bede lecial 2000 km.widze ze w temacie nie znajde pomocy.
  6. witam wszystkich bardzo prosze o numer czesci obu węzy od klimy a konkretniej o te co wychodza z kompresora. jeden mam przertarty a drugi pekniety (nie widoczna studzienka na drodze asfaltowej )
  7. No wiec witam ponownie jestem własnie po wojażach se swoją turbiną. strasznie byla zapieczona, bo czesc goraca nie chciala sie oddzielic kierowniczki oczywiscie tak samo. po wyczyszczeniu calosci i zlozeniu samochodu do kupy jest znaczna roznica w mocy, nie przerywa nie traci mocy; natomiast zmartwiło mnie jedna rzecz jak wczoraj wkrecilem na 3-ce na 4200 rpm to neistety stało sie to samoznowu przestał ciągnąć (wczesniej bylo nawet przy 2500rpm). prosz e o porade teraz. czy zamienic an sprobe n75 z n18 czy poprostu wymienic. tylko ze u mnie to koszt 120 funtów za sztuke. prosze rowniez o schemat podlaczenia tych wezyków bo nie jestem pewien czy dobrze je popodłączałem. dziekuje
  8. witam czas przyszedł na mnie z zabawą w czyszczenie turbiny. po wyciagnieciu jej na zewnatrz okazalo sie ze ma minimalne luzy na wirniku. jeszcze jej nie rozebralem, zaczynam jutro z samego rańca, tylko czy wiecie moze o jakims sklepie internetowym gdzie mozna kupić zestaw do naprawy ? te tulejki łożyska i coś tam jeszcze co jest w zestawie ???? prosze o pomoc w tej sprawie
  9. witam. ja rowniez mam dziwne odgłosy z koła lewego przedniego. zaczelo sie od tego ze wymienialem zacisk hamulcowy na nowy. przy starym bylo wszystko ok.czy to łozysko moze?problem, istnieje przy przejezdzaniu przez nierownosci. zawieszenie przednie mam nowe (3 miesiace).kolo dokrecone. jakieś sugestie??????
  10. powiem krotko. kupilem kompletny zestaw spreżyn z amorkami. zawias gwintowany... ładnie siew prezentuje.... ale.... po 4 miesiacach zmieniłem spowrotem na oryginalne. jak dla mnie za nisko i za twardo. pozatym tył samochodu nie prezentował sie zbyt fajnie w porównaniu z przodem.jeśli zmienisz zawias to musisz sie liczyć z tym ze napewno autko dostanie po komforcie, kazda dziura odczuwalna, no i łatwo do urwania czegokolwiek pod spodem.ale to tylko są moje odczucia oraz przeżycia. teraz mam 18" na oryginalnym zawisie i jest o niebo lepiej.
  11. dzieki Danek75, niebawem sie zabieram do sprawdzenia
  12. witajcie.czy ktoś mi moze powiedzieć gdzie sie znajduje siłownik klapy obiegu wewnętrznego? bo musze zobzczyc co jest nie tak, dlatego ze mam błąd w climatroniku 4fa,chcialbym sam podłubać i sie czegoś dowiedzieć, moze naprawic :631: bardzo bym prosil o jakieś zdjecie, jak sie do tego zabrać oraz gdzie tego szukac
  13. witaj piter. i jak poradziłeś sobie z tym ?? bo teraz ja mam ten problem co wy macie lub mieliście napiszcie czy to sie wamudalo naprawić
  14. spoko,źle ująłem pytanie, to ze bezpieczniki kolo kiery są, to wiem co i jak, i nie potrzebuje tego " na 1 stronie". chodzi o to ze bezpieczniki sa dobre, i chialem sie dowiedziec czy sa jakies inne ktore odpowiadają za nie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności