michalk88 Zgłoś #2001 Napisano 7 Lipca 2016 Tak, chodzi, sprawdzałem. Przy takiej temperaturze jak dzisiaj to na prawdę, jest fajny chłód, na kratce 6 stopni. Problem się zaczyna jak są wyższe temperatury. Na upałach to ten wiatrak aż wyje. A co do zakładu, to ponoć najlepsi fachowcy w okolicy Tarnowa...robią tylko klimy w zasadzie, więc znać się muszą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nex Zgłoś #2002 Napisano 7 Lipca 2016 michalk88 jesteś z Małopolski, jaki rejon, jak okolice krk to podjedz do Monster Serwis w Krakowie na ul. Strzelców 28. Tam sobie z tym na pewno poradzą. Polecam bo sam tydzień temu miałem problem z klimatyzacją w pasku - temp z kratek nawiewu 14 stopni i wyjechalem od nich z temp nawiewu 4.5 stopnia. Teraz mam lodówkę w aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalk88 Zgłoś #2003 Napisano 7 Lipca 2016 Dzięki, pewnie musiał szukać w Twojej okolicy. A mam jeszcze jedno pytanie. Czy klima ma też ogrzewać? Przed chwilą wróciłem, ustawiłem tym razem na hi bo mi bylo zimno i calutką trasę leciało co najwyżej letnie powietrze (o temp 23). Nie mam już nerwów. Na trybie econ grzeje, natomiast normalnie niestety ani nie grzeje ani nie chłodzi porządnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #2004 Napisano 7 Lipca 2016 michalk88 jesteś z Małopolski, jaki rejon, jak okolice krk to podjedz do Monster Serwis w Krakowie na ul. Strzelców 28. Tam sobie z tym na pewno poradzą. Polecam bo sam tydzień temu miałem problem z klimatyzacją w pasku - temp z kratek nawiewu 14 stopni i wyjechalem od nich z temp nawiewu 4.5 stopnia. Teraz mam lodówkę w aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anazum1 Zgłoś #2005 Napisano 7 Lipca 2016 Witam co może być nie tak miałem pęknięty przewód od od klimy został wymieniony klima została odgrzybiona i nabita ,jeździłem tak miesiąc i gdy gasiłem samochód a klima była wyłączona zaczęło syczeć i duża para znalazła się w okół samochodu o drazu wyłączyłem klime i od teraz nie załącza mi sie sprężarka jaka jest tego przyczyna ? Może czas na wymianę sprężarki ? byłem u gościa który mi to robił i oddał 200 zł bo tyle wziął za wymianę przewodu oraz nabicie klimy i powiedział ze niewiem i radź człowieku sobie sam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #2006 Napisano 8 Lipca 2016 Witam co może być nie tak miałem pęknięty przewód od od klimy został wymieniony klima została odgrzybiona i nabita ,jeździłem tak miesiąc i gdy gasiłem samochód a klima była wyłączona zaczęło syczeć i duża para znalazła się w okół samochodu o drazu wyłączyłem klime i od teraz nie załącza mi sie sprężarka jaka jest tego przyczyna ? Może czas na wymianę sprężarki ? byłem u gościa który mi to robił i oddał 200 zł bo tyle wziął za wymianę przewodu oraz nabicie klimy i powiedział ze niewiem i radź człowieku sobie sam... Trzeba poszukać przyczyny tego syczenia , sprawdzić szczelność układu AC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anazum1 Zgłoś #2007 Napisano 8 Lipca 2016 Diagnosta stwierdził że najlepiej będzie jak się wymieni cały układ AC.Sprężarka węże itp cały koszt to 1000 zł .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #2008 Napisano 8 Lipca 2016 Diagnosta stwierdził że najlepiej będzie jak się wymieni cały układ AC.Sprężarka węże itp cały koszt to 1000 zł .... A dlaczego ? Na jakiej podstawie taka propozycja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anazum1 Zgłoś #2009 Napisano 8 Lipca 2016 podobno i tak sprężarka jest na wykończeniu a do tego przewody są bardzo zniszczone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalk88 Zgłoś #2010 Napisano 8 Lipca 2016 Cześć, nim się udam na kolejne naprawy, może ktoś spotkał się z tym, ewentualnie na co zwrócić uwagę, lub coś sprawdzić na vagu? Przypomnę, że u mnie climatronic na upałach bardzo słabo chłodzi, ani też nie grzeje praktycznie w ogóle na ustawieniu na HI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nex Zgłoś #2011 Napisano 8 Lipca 2016 pierwsze co powinieneś sprawdzić to v68 silniczek czy reaguje na zmiane temperatury. Błędy klimatronika masz? - - - - - aktualizacja - - - - - Uwierz mi ze wystarczy 30 min. Osuszacz ciągnie wilgoć jak gąbka ale pier****sz za przeproszeniem. Doucz się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalk88 Zgłoś #2012 Napisano 8 Lipca 2016 miałem błąd v68, mechanik mi to naprawiał jakieś miesiąc temu, tyle że on mi powiedział, że klapka od ciepłego powietrza nie domykała się. Miało to być naprawione i w sumie chyba jest ok, skasowałem błąd i od tej pory nigdy się już nie pojawił. Słychać jak silniczki pracują gdy przestawiam temperaturę. Mam natomiast jeden błąd v71, ale z tego co wiem to w moim przypadku nic nie zmienia i nie rozwiązuje zagadki (obieg zamknięty/otwarty - klapka jest cały czas otwarta i nie drgnie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalk88 Zgłoś #2013 Napisano 8 Lipca 2016 Jak nie zamkniesz obiegu, to jak chcesz osiągnąć zimne powietrze, w upalne dni? Sent from my SM-G930F using Tapatalk Ok. W porzadku. Ale mimo to u mnie chyba jest inny problem bo na ogrzewanie to chyba to wplywu nie ma. Na econ grzeje natomiast na climatronicu pomijajac slabe chlodzenie takze nie jest w stanie ogrzac powietrza. Apropo tego chlodzenia jak bylem ostatnio i mowilem specom o tym to dostalem odp ze nie ma znaczenia czy obieg jest otwarty czy zamkniety bo powinno bardziej chlodzic.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmi_k Zgłoś #2014 Napisano 8 Lipca 2016 Jak nie zamkniesz obiegu, to jak chcesz osiągnąć zimne powietrze, w upalne dni? Sent from my SM-G930F using Tapatalk Normalnie. Nie trzeba zamykać obiegu. Na Saharze możesz to robić to wydajność podniesiesz. Wysłane z ekranu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #2015 Napisano 8 Lipca 2016 (edytowane) Ok. W porzadku. Ale mimo to u mnie chyba jest inny problem bo na ogrzewanie to chyba to wplywu nie ma. Na econ grzeje natomiast na climatronicu pomijajac slabe chlodzenie takze nie jest w stanie ogrzac powietrza. Apropo tego chlodzenia jak bylem ostatnio i mowilem specom o tym to dostalem odp ze nie ma znaczenia czy obieg jest otwarty czy zamkniety bo powinno bardziej chlodzic.. 1. Jakie są temperatury przewodów układu chłodzenia na wejściu i wyjściu z nagrzewnicy ? 2. Jakie są temperatury rurek klimy przed dyszą rozprężną za dyszą oraz na powrocie z parownika /rurka grubsza/ przy włączonej klimie LOW 3. Czy po włączeniu AC wentylator mały startuje ? 4. Opisz co się dzieje z rurką LP /grubsza / gdy klima pracuje około 5-10 minut. LOW 5. Umyj porządnie chłodnicę AC najlepiej karcherem NIE Z BLISKA !!! Edytowane 8 Lipca 2016 przez waski1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalk88 Zgłoś #2016 Napisano 9 Lipca 2016 (edytowane) 1. Jakie są temperatury przewodów układu chłodzenia na wejściu i wyjściu z nagrzewnicy ?2. Jakie są temperatury rurek klimy przed dyszą rozprężną za dyszą oraz na powrocie z parownika /rurka grubsza/ przy włączonej klimie LOW 3. Czy po włączeniu AC wentylator mały startuje ? 4. Opisz co się dzieje z rurką LP /grubsza / gdy klima pracuje około 5-10 minut. LOW 5. Umyj porządnie chłodnicę AC najlepiej karcherem NIE Z BLISKA !!! Oki posprawdzam czego jeszcze nie robilem. Chlodnica raczetj ok bo mam nowa od dwoch tygodni. Z rurek przy filtrze kabinowym pamietam ze jedna byla lodowata a druga ciepla. Wentylator takze startuje. Reszte musze sprawdzic Edytowane 9 Lipca 2016 przez michalk88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #2017 Napisano 9 Lipca 2016 pamietam ze jedna byla lodowata a druga ciepla Jeżeli rurka LP /grubsza / jest lodowata , oszroniona to klima działa a problem jest w sterowaniu klapami w obudowie nagrzewnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalk88 Zgłoś #2018 Napisano 9 Lipca 2016 Jeżeli rurka LP /grubsza / jest lodowata , oszroniona to klima działa a problem jest w sterowaniu klapami w obudowie nagrzewnicy. Oszroniona to może nie jest, ale zimna, na upale skraplała się na niej woda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #2019 Napisano 9 Lipca 2016 Oszroniona to może nie jest, ale zimna, na upale skraplała się na niej woda No to szukaj przyczyny w klapie sterującej ciepło /zimno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nex Zgłoś #2020 Napisano 10 Lipca 2016 jak miałeś problem z v68 to mimo naprawy może on źle pracować a błędu nie pokaże. Niedawno naprawiałem wszystkie silniczki i mimo naprawy dwóch, (braku błędów i późniejszej adaptacji potencjometr nie dociągał klapy a w drugą stronę przeciągał co było widać na cięgnie jak je wygina) musiałem je wymienić. Kupiłem na miejscowym szrocie po 30zł. Zwróć na to uwagę. Jak Ci się chce to zdejmij schowek, wykręć v68, cięgno silniczka zostaw na miejscu i ręką domknij do oporu klapę. Wtedy zobacz czy chłodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach