pietrek_g Zgłoś #1341 Napisano 30 Kwietnia 2015 Czyli przed listem jest szeregowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareecki16 Zgłoś #1342 Napisano 21 Maja 2015 Czy za wszystkie części 2600 to wygorowana cena ? Niestety wszystkie części do wymiany przez zepsuta sprezarke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1343 Napisano 21 Maja 2015 U mnie po zatarciu sprężarki do wymiany jest osuszacz, dysza dławiąca, kompresor + płukanie układu i nabicie na nowo. Zakładam, że max w 1000zł się zmieszcze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareecki16 Zgłoś #1344 Napisano 21 Maja 2015 U mnie sprężarka, skraplacz, osuszacz, dysza, płukanie układu, wentylator i + wymiana tego wszystkiego, oczywiście części nowe powiedzieli mi ze 2600 zl wyszło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1345 Napisano 21 Maja 2015 Skraplacz nie musi być wymieniony. Wystarczy go porządnie przedmuchać azotem, a później dopiero płukać. Ale łatwiej jest założyć nowy niż poświęcić trochę czasu. A wentylator po co nowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareecki16 Zgłoś #1346 Napisano 21 Maja 2015 Skraplacz jest na 90% uszkodzony. W momencie kiedy sprężarka została uszkodzona, uszkodzila wszystkie inne części potrzebne do działania klimatyzacji w tym także wentylator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1347 Napisano 21 Maja 2015 U mnie wentylator działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1348 Napisano 21 Maja 2015 Ja za kompleks płaciłem 1900... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1349 Napisano 21 Maja 2015 Fakt, ja płukanie i nabijanie mam po kosztach bo wujek mojej żony się tym zajmuje. Ale normalnie to koło 1500 by mi wyszło. Osuszacz i dysza w IC to koszt 75zł, za kompresor z 6 miesięczną gwarancją po regeneracji zapłaciłem 350zł. Trochę własnej robocizny żeby to poskładać i reszta to koszt nabicia i czyszczenia (płukania układu). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareecki16 Zgłoś #1350 Napisano 22 Maja 2015 Tylko ze regenerowane to też żadna gwarancja działania, bo jak pójdzie znowu sprężarka to i wszystkie podzespoły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1351 Napisano 22 Maja 2015 Ale lepsza niż używka z niepewnego źródła, a dużo tańsza od nowej. Nowa taka jak moja to koszt 1300zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #1352 Napisano 24 Maja 2015 Hello ! Mam pytanie ws. wentylatora klimatyzacji - nie widziałem jeszcze żęby kiedykolwiek on u mnie działał... klimatyzacja działa, chłodzi fajnie ale zastanawia mnie wentylator klimatyzacji. Klime mialem naprawiana 3 tygodnie temu (pekniete byly 2 weze, wymieony osuszacz, wyczyszczona, odgrzybiona). Mechanik mowi ze wentylator działa - kiedy powinien się załączać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1353 Napisano 24 Maja 2015 Od razu po włączeniu klimy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #1354 Napisano 24 Maja 2015 Od razu po włączeniu klimy. No to zobaczę z uderzeniem w silnik wentylatora czy ruszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek1987 Zgłoś #1355 Napisano 31 Maja 2015 Ponieważ większość myli dyszę rozprężną/dławiącą z zaworem rozprężnym załączam zdjęcia, które chyba wszystko wyjaśnią: ---------- Dodano o 10:33 ---------- Poprzednia wiadomość o 10:29 ---------- i jeszcze podobno typowe zdjęcie ukazujące zabrudzenie dyszy (kawałki skawalonego oleju/czynnika-UV): Witam. Wymieniał ktoś ta dysze rozprężną. Wybieram się do serwisu klimy bo coś słabo chłodzi nawet jak dam na LO to leci letnie powietrze. Na co jeszcze zwrócić uwagę tak aby koleś nie nabił w butelkę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1356 Napisano 31 Maja 2015 Ja wymieniałem. Ale jak masz do du...py spreżarkę to i tak będzie słabo chłodzić. Poproś w zakładzie, niech ci sprawdzą - jak pompuje sprężarka. Jak poniżej 9 to już nic więcej nie wskórasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #1357 Napisano 31 Maja 2015 Wymiana to pryszcz rozkrecasz lapiesz wyciagasz wkladasz nowa(ja dawalem 11zl) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #1358 Napisano 2 Czerwca 2015 Witam. Wymieniał ktoś ta dysze rozprężną. Wybieram się do serwisu klimy bo coś słabo chłodzi nawet jak dam na LO to leci letnie powietrze. Na co jeszcze zwrócić uwagę tak aby koleś nie nabił w butelkę? Kolego, w naszych autach nie ma jako takiego zaworu rozprężnego. jest tylko dysza rozprężna, a regulację chłodniczą "ogarnia" zawór regulacyjny w sprężarce. to co wskazałeś jako zawór rozprężny to po prosu flansza łącząca rurociąg z parownikiem. w nowszych autach VW widać w tym miejscu "kapelusz" od zaworu rozprężnego z odchodzącą kapilarą do termopary odpowiedzialnej za regulację wydajności chłodniczej (tyle że na drugiej rurce, tej na której jest u nas dysza). to takie małe sprostowanie od "chłodniarza" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1984 Zgłoś #1359 Napisano 3 Czerwca 2015 Witam. Mam pewien dziwny objaw z klimatyzacją a mianowicie kiedy wsiadam po jakimś dłuższym postoju i załączam klimatyzacje moja ulubiona pozycja chłodzenia to low i nadmuch na maksa. Wszystko działa ok nadmuch chłodzi i wieję mało głowy nie urwie ale po przejechaniu jakiś 4km (10min jazdy) nie dotykając się do panela, słychać tak jak by przełączała się jakaś zapadka w nadmuchu i wtedy wydajność nadmuchu z zimnym powietrzem spada o ponad połowę. Wiatrak działa, klimę napełniałem tydzień temu. Samochód postoi z 20 min i wszystko zaczyna się od nowa. Będę wdzięczny o jakąś poradę. ps to mój pierwszy post proszę o wyrozumiałość. Autko passat b5fl avf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #1360 Napisano 3 Czerwca 2015 Witam. Mam pewien dziwny objaw z klimatyzacją a mianowicie kiedy wsiadam po jakimś dłuższym postoju i załączam klimatyzacje moja ulubiona pozycja chłodzenia to low i nadmuch na maksa. Wszystko działa ok nadmuch chłodzi i wieję mało głowy nie urwie ale po przejechaniu jakiś 4km (10min jazdy) nie dotykając się do panela, słychać tak jak by przełączała się jakaś zapadka w nadmuchu i wtedy wydajność nadmuchu z zimnym powietrzem spada o ponad połowę. Wiatrak działa, klimę napełniałem tydzień temu. Samochód postoi z 20 min i wszystko zaczyna się od nowa. Będę wdzięczny o jakąś poradę. ps to mój pierwszy post proszę o wyrozumiałość. Autko passat b5fl avf Wlasnie podobny objaw u siebie zaobserwowalem wczoraj.. jak stoje, fajnie dmucha ale jak rusze to po kilku chwilach cos sie przelacza (nawiew czy cos) i efektywnosc spada.. Stało to się po wymianie wentylatora klimatyzacji (wczesnie nie chodził, teraz wlacza sie od razu). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach