bmateuszd Zgłoś #1301 Napisano 23 Września 2014 Masz lipe bo w naszych paskach przed liftem bardzo czesto podczas odkrecania nakretki od chlodnicy odkreca sie razem z kroccem chlodnicy w polifcie jest juz to wyeliminowane,jej nie da sie juz zespawac bo po tylu latach jest za cienka przetestowanie juz nie raz,jesli uda ci sie odkrecic od chlodnicy nakretke to zrob sobie przewod w sklepie co zaciskaja przewody hydrauliczne ja wlasnie tak zrobilem po przekladce z anglika koszt 40zl calosc.Jak chcesz to moge podeslac ci foty jak u mnie wyglada. Ciekawe czy nie można wstawić jakiejś mówki w miejsce uszkodzenia, pojedynczo przewodu nie będę wymieniać bo będzie trzeba uszkodzić tą gumę w grodzi przy aku. więc raczej nie będę zbytnio kombinował, rozglądałem się za tymi przewodami i do 100zł można kupić 2 przewody które są w gumowym peszlu przy zaworkach, do tego nowy osuszacz i pojadę do szpeca od klimy. Niech oni męczą się z tymi amelinowymi śrubami :bezzebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #1302 Napisano 23 Września 2014 o będzie trzeba uszkodzić tą gumę w grodzi przy aku nic sie nie uszodzi ucinasz rurke wywlekasz ja z gumy i przeciskasz przez gume nowy przewod elastyczny od koparki heh czas roboty okolo godziny koszty 40zl.Zadnej mowki tam nie da sie juz zaprawic na tym przetarciu,jesli jednak bedziesz bral ori przewody z allegro to koniecznie zapytaj o gwint wew nakretki od chlodnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #1303 Napisano 23 Września 2014 nic sie nie uszodzi ucinasz rurke wywlekasz ja z gumy i przeciskasz przez gume nowy przewod elastyczny od koparki heh czas roboty okolo godziny koszty 40zl.Zadnej mowki tam nie da sie juz zaprawic na tym przetarciu,jesli jednak bedziesz bral ori przewody z allegro to koniecznie zapytaj o gwint wew nakretki od chlodnicy. Przemyśle twoją opcje, dorobienie takiego przewodu mam możliwość za darmo ale jakoś ori to ori:ok Na razie poczekam aż się wygazuje układ bo syczy już od paru dni i nie może się wypróżnić :bezzebow zdemontuje przewód i dam znajomemu który bawi się w hydraulikę siłową. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lol500 Zgłoś #1304 Napisano 2 Października 2014 Witam drodzy Koledzy Mam taki problem, w zasadzie nie problem ale coś irytującego. Podczas korzystania z paneli climatronica, zmiana temperatury, regulacja nawiewu itd, generalnie który przycisk nie nacisnę to jest "pik". Wszystko działa. Jest jakaś kombinacja przycisków żeby ten dźwięk wyłączyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #1305 Napisano 3 Października 2014 Witam Pewnie jest jakaś kombinacja, tylko że nie wiedząc jakie masz auto ... pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lol500 Zgłoś #1306 Napisano 3 Października 2014 Witam Pewnie jest jakaś kombinacja, tylko że nie wiedząc jakie masz auto ... pozdr skoda superb I (3u4). Climatronic taki sam jak w passacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
h2o Zgłoś #1307 Napisano 15 Października 2014 mam problem z wymianą szczotek wentylator klimatyzacji w VW Passat 1,9 TDI z 2004r. Proszę o pomoc, z góry dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aleksl Zgłoś #1308 Napisano 16 Października 2014 Witam. Mam taki problem: po przekręceniu kluczyka w stacyjce na wyświetlaczu climatronika migają przez kilkanaście sekund wszystkie ikonki, po czym wszystko wraca do normy i funkcjonuje jak trzeba, może gdzieś coś przez nieuwagę przycisnąłem. Czy ktoś wie co z tym zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #1309 Napisano 16 Października 2014 Witam.Mam taki problem: po przekręceniu kluczyka w stacyjce na wyświetlaczu climatronika migają przez kilkanaście sekund wszystkie ikonki, po czym wszystko wraca do normy i funkcjonuje jak trzeba, może gdzieś coś przez nieuwagę przycisnąłem. Czy ktoś wie co z tym zrobić? W tym temacie zakładka "Przeszukaj wątek", wpisz słowo "miga". Np. http://forum.vw-passat.pl/threads/119131-Klimatyzacja?p=2129191&viewfull=1#post2129191 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamolaw Zgłoś #1310 Napisano 17 Października 2014 Witam. A Ja mam takie oto pytanie odnośnie climatronika w B5. Czy kiedy na dworze jest dajmy na to 15 st a, a ja ustawię sobie na climatroniku w trybie AUTO powiedzmy 25 st, to sprężarka klimy tez będzie się załączała? Proszę o odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwtdi90 Zgłoś #1311 Napisano 17 Października 2014 Panowie czytam ten temat i nie mogę dojść ,mam problem z wentylatorem klimy ,klima chłodzi a wentylator nie działa bezpiecznik 40A sprawdzony nie wiem co może być przyczyną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #1312 Napisano 17 Października 2014 Panowie czytam ten temat i nie mogę dojść ,mam problem z wentylatorem klimy ,klima chłodzi a wentylator nie działa bezpiecznik 40A sprawdzony nie wiem co może być przyczyną. Albo wentylator zatarty/spalony/szczotki lub opornica wentylatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #1313 Napisano 18 Października 2014 Witam. A Ja mam takie oto pytanie odnośnie climatronika w B5. Czy kiedy na dworze jest dajmy na to 15 st a, a ja ustawię sobie na climatroniku w trybie AUTO powiedzmy 25 st, to sprężarka klimy tez będzie się załączała? Proszę o odpowiedź. Może tak, a może nie o tym decyduje komputer. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamolaw Zgłoś #1314 Napisano 18 Października 2014 Może tak, a może nie o tym decyduje komputer. A czy mógłbyś mi to troszeczkę jaśniej wytłumaczyć?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #1315 Napisano 18 Października 2014 A czy mógłbyś mi to troszeczkę jaśniej wytłumaczyć?? Jaśniej się nie da po to jest tryb auto żeby komputer zadecydował czy kompresor jest potrzebny czy nie. Z reguły wiem że zazwyczaj kompresor działa. Steruje też automatycznie nawiewem nie tylko mocą ale i tym który nawiew działa czy na szybę czy na nogi. Osobiście z tego trybu nie korzystam bo jest dla mnie nie praktyczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #1316 Napisano 18 Października 2014 Steruje też automatycznie nawiewem nie tylko mocą ale i tym który nawiew działa czy na szybę czy na nogi Masz trzy klapki sterujące ruchem powietrza: obieg wewnętrzny/zewnętrzny, nogi/szyba i cieple/zimne powietrze. Ciepłe powietrze idzie z nagrzewnicy a zimne z parownika klimatyzacji w zależności jakie powietrze ma być ciepłe czy gorące to tak ustawia się klapka. W zależności od ilości przepływającego powietrza przez parownik klimatyzacji tak szybko wytraca on "chłód" i znowu musi pracować sprężarka. Dla 100% pewności, że tak jest podłącz sobie Vag-a i zloguj działanie klimatronika. W jednej z grup będzie stan sprzęgła na sprężarce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrykk Zgłoś #1317 Napisano 23 Grudnia 2014 Witam dzisiaj gdy zaparkowalem auto usluszalem na pracujacym silniku dziwne dzwieki pod schowkiem tak jak by cos przeskakiwalo nie slyvhac tego caly czas tylko co pare chwil co to moze byc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrykk Zgłoś #1318 Napisano 23 Grudnia 2014 Witam dzisiaj gdy zaparkowalem auto to na pracujacym silniku usluszalem dziwny dzwiek w okolicach schowka tak jak by cos przeskakiwalo i co jakis czas sie powtarzalo co to moze byc?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #1319 Napisano 23 Grudnia 2014 Witam dzisiaj gdy zaparkowalem auto to na pracujacym silniku usluszalem dziwny dzwiek w okolicach schowka tak jak by cos przeskakiwalo i co jakis czas sie powtarzalo co to moze byc?? Klapa obiegu zamkniętego lub coś do wentylatora nawiewu się dostało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert89 Zgłoś #1320 Napisano 30 Grudnia 2014 witam !!chciałem się tylko zapytać na czym polega wymiana węża czynnika klimatyzacji 3b0260701b, czy jest on cały czas pod ciśnieniem i czy mogę go w każdej chwili zdemontować a drugie pytanie to jak wymienić tzw. opornik wstępny 8d0959493a chodzi mi głównie o to czy demontując oba elementy trzeba coś odłączyć aby nie uszkodzić dalszych elementów bądź ze względu na bezpieczeństwo demontującego. dziękuje za każdą odpowiedź:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach