lisekexeter Zgłoś #1221 Napisano 30 Lipca 2014 ps. Takie pytanie gdzie znajduje się dysza rozprężna ?? Na cienkiej rurce w miejscu gdzie podpinasz maszyne do napelniania,do jej wymiany musisz pozbyc sie gazu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #1222 Napisano 30 Lipca 2014 Na cienkiej rurce w miejscu gdzie podpinasz maszyne do napelniania,do jej wymiany musisz pozbyc sie gazu. Dzięki lisekexeter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kj9120 Zgłoś #1223 Napisano 30 Lipca 2014 Witam, nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na forum więc pytam tu Mianowicie kupiłem panel climatronika od b5 fl krótki model, a mam b5 modelowo 2000 z długim panelem, próbowałem bo wsadzić i nie pokazuje mi temperatury i nie załącza się klima, pozatym wszystko działa. Wywala dwa błedy jeden to 338 a drugi 548 i nie chcą się skasować z poziomu panelu...pomoże ktoś może, czy on wogule będzie działał?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #1224 Napisano 30 Lipca 2014 nie pokazuje mi temperatury i nie załącza się klima, pozatym wszystko działa. Wywala dwa błedy jeden to 338 a drugi 548 i W panelu od lifta sa inaczej rozmieszczone kabelki od temp i podswietlenia,zerknij w temat o zakladaniu licznika z fisem tam jest gdzies rozpiska co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kj9120 Zgłoś #1225 Napisano 30 Lipca 2014 W panelu od lifta sa inaczej rozmieszczone kabelki od temp i podswietlenia,zerknij w temat o zakladaniu licznika z fisem tam jest gdzies rozpiska co i jak. przegrzebałem właśnie cały wątek i nie znalazlem odpowiedzi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1226 Napisano 30 Lipca 2014 Słuchajcie, mam mały problem. Jakie są objawy zatartego kompresora? Dziś po całym dniu jazdy na klimie nagle klima zaczęła grzać (temp zew.31^c, a w środku ustawione 19^c) i pojawił się dym spod maski. Po otwarciu maski okazało się ze dym idzie właśnie z kompresora. Czyżby się zatarł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dszyszko Zgłoś #1227 Napisano 30 Lipca 2014 Spalony elektromagnes w sprezarce, spalila sie cewka na sprzęgle i stad ten dym i pewnie smród :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1228 Napisano 30 Lipca 2014 A czy na vagu wywali błąd? Smród jest jak chol..a. A po chwili od załączenia kompresora słychać wyraźne rzerzenie jakby się w środku coś mieliło. Jaki jest orientacyjny koszt wymiany sprzęgła z elektromagnesem? Da się to zrobić samemu? Trzeba spuszcza czynnik? Klima była nabita dwa tygodnie temu, kompresor tez wymieniony dwa tygodnie temu na uzywke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dszyszko Zgłoś #1229 Napisano 30 Lipca 2014 Blad mialem ale nie pamietam juz jaki? Co do kosztow, udalo mi sie kupic uszkodzona sprezarke zexela za grosze ale ze sprawnym sprzeglem, wymiana zajela łącznie kilka godzin, problem ze zdjęciem samego sprzęgła, co do czynnika niestety trzeba go spuscic, bo z dolu samej sprezarki i sprzegla nie rozdzielisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BAMSE Zgłoś #1230 Napisano 30 Lipca 2014 Witam. Mam taki problemik, może Ktoś miał coś podobnego. Klima jakiś miesiąc temu nabita i działała pięknie, chłodziła. Od jakiegoś czasu głośno było słychać syczenie przy włączeniu klimy które po chwili przerywało. Dzisiaj (temp. zew. 32) po włączeniu nic się nie działo ( ustawiłem na 17 a później na LO), taka sama temp powietrza jak na zwykłym nawiewie a po chwili zauważyłem iż prawa strona chłodzi (słabo) a lewa od kierowy daje cieplejsze powietrze jakby z nawiewu. Czy Ktoś wie na co zwrócić uwagę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dszyszko Zgłoś #1231 Napisano 30 Lipca 2014 Nie mozesz sprawdzic bledow, vcds cos na pewno powie :-) czy jest sens zgadywac? Bledy i pomiary blokow pomiarowych wiele mowia o problemach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1232 Napisano 30 Lipca 2014 Bamse, moim zdaniem masz gdzieś nieszczelność i czynnik Ci ucieka. Dszyszko, tylko ja mam kompresor Denso nie zexel. Nie wiem czy sprzęgła są takie same. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #1233 Napisano 31 Lipca 2014 @BAMSE sprawdz koniecznie bledy. W naszych passatach przy klimatroniku czesto padaja tez silowniki sterowania klapami, mimo ze klima wlaczona i dziala to chlodne powietrze nie leci z kratek. Jesli klima jest pusta to tez wywali blad zbyt niskiego cisnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pic Zgłoś #1234 Napisano 31 Lipca 2014 Witam Mam problem z wydajnością klimatyzacji.Dziwny przypadek bo klimatyzacja traci na wydajności wraz z szybszą jazdą.Podam przykład.Na dworze 30 stopni.Uruchamiam silnik włączam tryb Auto wchodzę w kanał 8 i widzę że bardzo szybko zbijana jest temperatura.W krótkim czasie zbija do 5-7 stopni.Jeszcze szybciej jak zmiejsze wentylator na 1-2 kreski wtedy nawet mam 3 stopnie.Ale problem pojawia się jak ruszę.Temperatura wzrasta do 15-19 stopni przy jeździe powiedzmy 100/h przy mocy wentylatora na 4 kreskach .Jak obniżę powiedzmy na dwie kreski osiągnę jakieś 12 stopni.Zatrzymam się na światłach to temperatura znowu spada do 5 stopni jak przyśpieszę to rośnie. Przegląd był robiony rok temu i była identyczna sytuacja jak teraz. Co może być przyczyną takiego zachowania klimatyzacji ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mar_kuch Zgłoś #1235 Napisano 31 Lipca 2014 witam, zmieniłem wentylator pojechałem do gościa żeby nabił czynnika. Dodał chyba z 200g i powiedział że syczy i gdzieś jest nieszczelność. Nie miałem czasu wtedy tego szukać i pytanie gdzie w Warszawie mogę to jakoś normalnie ogarnąć a nie zedrą kasy?????????? Czynnika nie miałem bo już klima błąd wywalała. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1236 Napisano 31 Lipca 2014 To dużo dobił. Jak mi nabijał gość klime to twierdził że już przy 50g będzie słychać nieszczelności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #1237 Napisano 31 Lipca 2014 Jak mi nabijał gość klime to twierdził że już przy 50g będzie słychać nieszczelności.Oczy mnie myla czy co? a moze wy jakies farmazony piszecie? klimy nie nabija sie po kilkadziesiat gram tylko podlacza maszynke do nabijania a ona robi w ukladzie proznie na 40min i sprawdza czy mozna nabic gazem dopiero,wiec po kiego nabijac na darmo gazem po 200 czy po 50 gram? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lation Zgłoś #1238 Napisano 31 Lipca 2014 Oczy mnie myla czy co? a moze wy jakies farmazony piszecie? klimy nie nabija sie po kilkadziesiat gram tylko podlacza maszynke do nabijania a ona robi w ukladzie proznie na 40min i sprawdza czy mozna nabic gazem dopiero,wiec po kiego nabijac na darmo gazem po 200 czy po 50 gram? Jak będzie niewielka nieszczelność to maszyna tego nie wykryje. Żeby nie marnować gazu, spece ładują w układ azot pod ciśnieniem z kontrastem UV i sprawdzają gdzie jest wyciek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #1239 Napisano 1 Sierpnia 2014 azot pod ciśnieniem z kontrastem UV i sprawdzają gdzie jest wyciek. To tez wiem ale jak nieszczelnosc jest naprawde mala to nawet kontrast nic nie da,wiem bo u siebie szukalem tak malego wycieku,po miesiacu ubywalo 120gram udalo mi sie to opanowac dociagajac wszystkie nakretki ale na ktorej uciekalo to juz nie wiem)))). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1240 Napisano 1 Sierpnia 2014 Być może głupie pytanie ale czy do wymiany sprzęgła z elektromagnesem trzeba spuszczać czynnik? Moje sprzegiełko sie zagotowało że aż dym z niego idzie. I to po dwóch tygodniach od wymiany kompresora i nabicia klimy. Na szczescie nie wyrzuciłem starego który puszczał czynnik na uszczelniaczu centralnym ale po rozebraniu okazało się, że nadaje się tylko do kompletnej regeneracji ale taniej mnie wyszło kupić używany ale szczelny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach