adiadrian Zgłoś #1 Napisano 13 Kwietnia 2012 witam. może ktoś miał podobny przypadek, od jakiegoś tygodnia pojawia mi się ropa na filtrze paliwa, dokładnie w samym środku uchwytu tam gdzie śruba imbusowa, nie cieknie ona na pewno z przewodów więc skąd się tam bierze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #2 Napisano 13 Kwietnia 2012 Tak to jest jak sie do filtra nie daje nowych uszczelek dodanych w kartonie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Capulet Zgłoś #3 Napisano 14 Kwietnia 2012 U mnie od jakiegoś czasu jest to samo i nie wydaję mi się żeby była to wina uszczelki którą dostaje sie z filtrem gdyż ja ją wymieniłem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiadrian Zgłoś #4 Napisano 14 Kwietnia 2012 Tak to jest jak sie do filtra nie daje nowych uszczelek dodanych w kartonie... była wymieniona na 100%, ale nic i tak filtry do zmiany bo w maju rok mija, zobaczę jak założę nowy z nową uszczelką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pauloss89 Zgłoś #5 Napisano 14 Kwietnia 2012 miałem to samo po wymianie filtra i uszczelek suchutko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamski Zgłoś #6 Napisano 14 Kwietnia 2012 Tak to jest jak sie do filtra nie daje nowych uszczelek dodanych w kartonie... Witam Miałem podobnie jak kupiłem to bylo mokro przy filtrze paliwa, ale fachmany u których wymieniałem olej i wszystkie filtry mieli patent na to i załozyli mi jakąś miedzianą lub mosiężną podkładkę i sucho. Coś mówili że ten typ tak ma. Oczywiśćie wszystko MAN Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dest Zgłoś #7 Napisano 14 Kwietnia 2012 (edytowane) a ja wiem raczej tez to mialem jak masz filtr przykrecany sruba imbusowa to on sie sklada jakby z 2 czesci jak wykrecisz ta srube to bedziesz mial gorny pierscien i dolny pierscien a pomiedzy nimi uszczelka, niestety ta uszczelka nie wystepuje w serwisie, ja swoja wycialem z gumy olejoodpornej i tak juz jezdze drugi rok miedzy 13 a 14 Edytowane 14 Kwietnia 2012 przez dest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomyart Zgłoś #8 Napisano 14 Kwietnia 2012 A może wystarczy filtr dokręcić (tym dużym imbusem), u mnie w zeszłym roku załatwiło sprawę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiadrian Zgłoś #9 Napisano 14 Kwietnia 2012 dociągnąłem o pół obrotu jeszcze imbusa, zobaczymy czy to coś da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dest Zgłoś #10 Napisano 14 Kwietnia 2012 jak nie da to sprawdz w jakim stanie jest ta uszczelka u mnie juz nie trzymala i dokrecanie tez nie pomagalo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolfik Zgłoś #11 Napisano 7 Listopada 2012 (edytowane) Ta uszczelka pomiędzy 13 i 14 to jakaś płaska czy oring ? Ciekawe czy miedziana by dała radę ? Bo mi znowu też zaczęło podciekać ... hm może lepiej sobie wytoczyć na tokarce z teflonu ... ? Edytowane 7 Listopada 2012 przez wolfik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roro Zgłoś #12 Napisano 8 Listopada 2012 Miałem to samo. Jeździłem do mechaników oni zmieniali oringi dawali uszczelki miedziane ja tez to robiłem wcześniej i nic to nie dało. Oni się dziwili i ja też W końcu nie wytrzymałem i zmieniłem tą kopułkę (mocowanie filtra) nad filtrem co idą do niej przewody i temat został rozwiązany. Mam suchutko. U mnie być może było jakieś mikro pęknięcie, ale nie wiem jak u Was. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach