ciichy Zgłoś #21 Napisano 12 Sierpnia 2012 rozumiem, ale ciezko szukac jak caly w zasadzie wszystko podwozie jest w oleju... umyć tego narazie nie moge ze wzgledu na sasiadow i ekologie wg jakiej zyją w swoim dunskim kraju.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #22 Napisano 12 Sierpnia 2012 jesli jestes pewien ze przewody od turbo jest cały to sprawdz ta metalowa rure pod przednim zderzakiem IC czy go nie rozsadziło .ten przewód ze zdiecia to przewód idacy do vacum pompy ale on nie jest problemem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciichy Zgłoś #23 Napisano 12 Sierpnia 2012 JAK ZWYKLE mieliście racje, dziękuje wszystkim za wskazówki w szczególności german81 bo to Ty dales mi do myslenia, pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przem0 Zgłoś #24 Napisano 28 Września 2012 witam mam prawie identyczny problem jak autor wątku. samochód prawie nie ma przyspieszenia dopiero zaczyna ciągnąć lepiej jak turbina się załączy. Możecie podpowiedzieć czego szukać czy przepływomierz ale jak go odepnę to w całej przedziale obrotów nie ma mocy to go wykluczyć czy może być zepsuty? czy wężyki podciśnienia? czyściłem n75 i n18 ale nic nie dało. Podłączałem skaner diagnostyczny i zero błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Biszczan Zgłoś #25 Napisano 28 Września 2012 witam mam prawie identyczny problem jak autor wątku. samochód prawie nie ma przyspieszenia dopiero zaczyna ciągnąć lepiej jak turbina się załączy. Możecie podpowiedzieć czego szukać czy przepływomierz ale jak go odepnę to w całej przedziale obrotów nie ma mocy to go wykluczyć czy może być zepsuty? czy wężyki podciśnienia? czyściłem n75 i n18 ale nic nie dało. Podłączałem skaner diagnostyczny i zero błędów. Błędy to nie wszystko... W dziale diagnostyka masz opisane jak zrobić logi statyczne, BS, oraz dynamiczne. Zrób je prawidłowo, wrzuć tu a na pewno znajdzie się ktoś kto spróbuje Ci pomóc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #26 Napisano 28 Września 2012 witam mam prawie identyczny problem jak autor wątku. samochód prawie nie ma przyspieszenia dopiero zaczyna ciągnąć lepiej jak turbina się załączy. Przecież każdy uturbiony diesel zaczyna jechać dopiero jak turbina zacznie pracować... Czego ci brakuje? Chyba nie oczekujesz mocy w przedziale 1000-1400obr? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitek1979 Zgłoś #27 Napisano 16 Grudnia 2012 podepne sie umnie w passacie też brak mocy mam 1.9 tdi 90 km najpierw mi niepalił wymieniłem pompe wtryskową i jest ok a teraz mechanik mówi ze wtryski dostały po dupie i trzeba wymienic bądz zregenerowac niema wogóle mocy dochodzi do 3,5 tysiaca obrotów i nie idzie wogóle na vagu niewykrył zadnych błędów i robiony był wykres i nic może ktos pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #28 Napisano 16 Grudnia 2012 Piotr wrzuć jakieś dane, najlepiej zrób komplet logów. Opisz jak silnik odpala z rana? Przy wymianie pompy należy ustawić kąt wtrysku, sprawdzić najlepiej napięcie na nastawniku RSW oraz wyregulować dawkę paliwa. To konieczność!!! Dalej należałoby szukać przyczyny w doładowaniu, skoro auto przestaje jechać od 3,5krpm oraz sprawdzić jak mierzy przepływomierz. Do tego konieczne są logi z VAGa - wrzuć je tu na forum. W ostateczności wtryski, pomiar kompresji silnika... Mechaników, którzy wróżą, co może być przyczyną, omijaj jak ognia, bo wydasz jeszcze dużo kasy zanim ktoś ci powie , że problemem np, jest zaworek N75. Czekamy na twoje logi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitek1979 Zgłoś #29 Napisano 20 Grudnia 2012 n9o chej dzieki za odpowiedz ale ten mechanik to dobry koles i mówił ze wszystko jest ok pali rano bardzo dobrze i powiedział ze wtryski dostały po dupie i zapiekły sie i dlatego niema mocy mozliwe to juz niemam kasy na sprawdzenie a tak to bym sprawdził. ---------- Dodano o 18:52 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:51 ---------- a logów niemam jak zrobic / Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #30 Napisano 20 Grudnia 2012 poszukaj na forum kogoś z elbląga aby zrobił logi. Wolałbym zacząć od tego niż od wymiany kolejnej częsci za xxx złotych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitek1979 Zgłoś #31 Napisano 20 Grudnia 2012 ok dzieki popatrze powiem ze jestem nowy na forum ale dam znac pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitek1979 Zgłoś #32 Napisano 21 Grudnia 2012 czy ktoś zrobiłby mi logi ktoś z elbląga kontakt [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #33 Napisano 21 Grudnia 2012 czy ktoś zrobiłby mi logi ktoś z elblągakontakt [email protected] U góry na stronie masz zakładkę "Społeczeństwo". Poszukaj kogoś z okolicy i napisz do nich na PW. Inaczej twoje szanse są =0 Pozodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitek1979 Zgłoś #34 Napisano 21 Grudnia 2012 dzieki kolego za podpowiedz 2 osoby znalazłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #35 Napisano 21 Grudnia 2012 to teraz czekamy na twoje logi... zapewne po Świętach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitek1979 Zgłoś #36 Napisano 23 Grudnia 2012 no raczej tak wesołych świąt ale co jest najlepsze w -15 zapalił dobrze i na zimnym silniku ma lepszego kopa jak na ciepłym niewiem co jest pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #37 Napisano 23 Grudnia 2012 bo zimniejsze powietrze jest gęstsze, stąd też większa moc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitek1979 Zgłoś #38 Napisano 2 Stycznia 2013 wyjołem wtryski i dałem do sprawdzenia 160 bar na 3 tylko. sterujacy wiecej miał a tak to nie trzymaja wogóle dałem do regeneracji zobaczymy jutro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitek1979 Zgłoś #39 Napisano 5 Stycznia 2013 eureka wszystko chodzi kazde weżyki podcisnienia wymienione i nic potem czujnik n 75 tez to samo puzniej zdziwienie ze nic nie kopci ani dymu niepuszcza zadziwiło mnie to i zaczołem szukac w wydechu młotek i pukanie w cały wydech i po katalizatorze nagle puszczaał dym to była przyczyna zapchany katalizator a mechanicy niemogli dojsc i wtryski wymieniałem nie potrzebnie ale teraz moc jest jak była .pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #40 Napisano 5 Stycznia 2013 No widzisz Piotr, udało ci się znaleźć przyczynę. Gdybyś jednak posłuchał mnie i zamieścił od razu na forum logi dynamiczne zapewne byłoby widać usterkę. Tak czy inaczej, gratuluję rozwiązania problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach