wektor Zgłoś #501 Napisano 6 Sierpnia 2020 Mam 340kkm na zrobionym wcześniej.Nadal jest żwawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
no010 Zgłoś #502 Napisano 19 Sierpnia 2020 (edytowane) Hej, jak oceniacie modyfikacje? Silnik CFFB,przebieg 235 tyś. km, samochód po akcji serwisowej w ASO, na nowo został wgrany stary soft, a następnie poddany zmianom. Czy to nie za duży przyrost? Edytowane 19 Sierpnia 2020 przez no010 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #503 Napisano 19 Sierpnia 2020 Moment obrotowy dość wyrównany w obrotach.I o niego tu zawsze warto walczyć. Koszt? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
no010 Zgłoś #504 Napisano 19 Sierpnia 2020 (edytowane) 1000 zł Czy to nie za duży przyrost? Edytowane 19 Sierpnia 2020 przez mkpol nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio odpisujemy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #505 Napisano 19 Sierpnia 2020 Zdrowy silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #506 Napisano 19 Sierpnia 2020 Przyrost ok, tym się nie martw.Spalanie rozumiem,że w normie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
no010 Zgłoś #507 Napisano 19 Sierpnia 2020 Spalanie ocenie po przejechaniu ...set kilometrów. Po 100 mogę stwierdzić że takie same Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateusztbg91 Zgłoś #508 Napisano 30 Sierpnia 2020 Panowie mam pytanie do osób które miały okazję przejechać się passatem b6 2.0tdi CR 140 i 170hp W którym silniku auto ma lepszą "zbiórę" z dolnych obrotów i jest bardziej elastyczne? Nie to, żebym chciał zmieniać biegi przy 1300obr ale bardzo nie lubię gdy auto ma bardzo zamulony dół a turbo budzi się dopiero powyżej 2000obr. Z góry dzięki za odp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kaczor007 Zgłoś #509 Napisano 22 Września 2020 Witam mam pytanie mam silnik cbab seria 140 koni, pół roku temu zrobilem chip , pokazało na hamowni 185 km i 385nm przy włączonej ekologii czyli DPF i EGR on , przerobilem dolot, dałem duży IC z audi s3, pojechałem na hamownie i pokazało 175 km i 400 nm, ale co jest najlepsze sprawdzilewm logi dynamiczne turbiny i turbina ma cały czas seryjne zapotrzebowanie na powietrze czyli 1.4bara, i teraz moje pytanie, czy mogłem sobie coś zepsuć przerabianiem dolotu i zmiana na większy IC , skąd ta moc skoro jest seryjne zapotrzebowanie na powietrze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #510 Napisano 3 Maja 2021 Błędy pomiaru? Warunki identyczne? DPF przed wypaleniem, po wypaleniu? Gdzieś lewe powietrze idzie? - nieszczelności po montażu? Tu już w grę wchodzi prcyzja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kokos50 Zgłoś #511 Napisano 23 Marca 2022 (edytowane) Witam. Ja robiłem chiptuning w Dynosoft Katowice. Dpf wyciety. Mogło być więcej ale by kopcił. Przebieg 275000. Jestem zadowolony. Egr aktywny nowy oryginał. Co sądzicie o tym wykresie? 2000 zł . Zrobiłem już ok 5000 km i wszystko spoko spalanie itp . A warsztat polecany i blisko mnie. Chiptuning plus dpf off. Edytowane 23 Marca 2022 przez kokos50 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #512 Napisano 23 Marca 2022 Prawidłowo.180 robią jako bezpieczne i bez wzrostu spalania.Mam podobnie.Na podstawie 2 aut. Jaki koszt? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Edgar Zgłoś #513 Napisano 25 Lipca 2022 (edytowane) Witam szanownych forumowiczów. Przedstawiam wam wykres z mojego osiołka i od razu zadaje pytanie: Czy kreska Nm nie jest za bardzo "garbata" w wąskim zakresie obrotów? Analizowałem wasze wykresy i jakoś wydają się bardziej wyrównane od mojego. Po przesiadce z wolnossącej benzyny odczucia były mega na plus mimo 140 KM i 320 Nm bo tyle wypluł w serii a teraz to jest po prostu petarda. Nie jestem miłośnikiem za niskich obrotów i nie wklepuję w podłogę z 1400 obr/min. ani też nie jestem jakimś "za szybkim i wściekłym". Ogólnie jeździ się świetnie i generalnie może tak zostać, ale zapytam was jako bardziej doświadczonych kolegów czy wnieślibyście jakieś korekty ze względu na sprzęgło czy skrzynie (manual)? Edytowane 9 Listopada 2022 przez Edgar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach