endriuxtr Zgłoś #221 Napisano 18 Lutego 2016 Nie znam tych firm, ale jak na wstępie koleś chce usunąć dpf żeby podnieść moc to znaczy że coś jest nie tak z tym gościem. 180km możesz zrobić bez problemu bez usuwania dpf-u W sumie myślałem, że usunięcie DPFa daje tylko same plusy. Poinformował mnie że bez wycinki DPFa uzyskam około 170-180 lecz jak chce więcej mocy to może mi go wyciąć. Dzięki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #222 Napisano 19 Lutego 2016 Dużo km na niej zrobiłeś??? auto ma przejechane 263tyś 2010r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Termosik Zgłoś #223 Napisano 19 Lutego 2016 auto ma przejechane 263tyś 2010r. W takim razie mogę spać spokojnie,jeszcze 500km i będzie 100 000:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #224 Napisano 20 Lutego 2016 1. http://www.tune-up.pl/oraz 2. http://turboelita.pl/ Obie firmy, to czołówka firm w kraju. Wiedzą co robią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
endriuxtr Zgłoś #225 Napisano 21 Lutego 2016 Obie firmy, to czołówka firm w kraju. Wiedzą co robią. To dzięki za opinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czilos Zgłoś #226 Napisano 28 Lutego 2016 Witam. Zakupilem paska 2008 140km CR dsgi chcialbym podniesc moc. Jestem z zaglebia wiec jakbyscie mogli cos polecic pewnego w okolicy katowic/sosnowca moze nawet krakowa. Jestem w tym zielony wiec bede polegac na opiniach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #227 Napisano 18 Marca 2016 kolejny pojazd z niedoborem mocy podpatrzone ze strony http://diesel-tuning.pl/galeria.php Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #228 Napisano 18 Marca 2016 niedobór mocy to standard 170 CR lecz dziwi mnie czemu tak mało NM wypluwają Ja robiłem kilka badań i nigdy nie miałem 170km ale NM zawsze miałem od 360 w górę ostatnio choć Egr coś szwankuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #229 Napisano 18 Marca 2016 Pewnie DPF już mocno zapchany i zamula silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #230 Napisano 19 Marca 2016 a mój to wogóle dał ciała bo miałem tylko 338NM (ale zbieram kase na turbo, czyszczenie dpf i na chip) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #231 Napisano 19 Marca 2016 te 170 cbbb to chyba juz tak maja, czytam rózne wątki i kazdy cos ''nażeka'' na ten silnik, że niutona mało, serii nie trzyma a to turbo późno wstaje, ciągnie dopiero od 2200-2400obr, różnie różniście u mnie tez wypluł tylko 338nm i 163km wiec uznaje że ten typ tak ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kszalek Zgłoś #232 Napisano 22 Marca 2016 Witam kolegów. Co prawda męczę już moim problemem kolegę mkpol, któremu chciałbym bardzo podziękować za pomoc, ale zdecydowałem się napisać do szerszego grona, bo być może mój problem pomoże innym nie wpakować się w kłopot lub po prostu z podobnego kłopotu wybrnąć. Postaram się podać same konrety, które może jakoś ukierunkują Was na przyczynę mojego problemu. Posiadam Passata b7 cbab 2.0 tdi CR w maunialu. Auto ma w chwili obecnej przejechane 204.000 km. W aucie posiadam DPF - około 5000 km temu miałem procedure samoczynnego wypalania na postoju. Kilka dni temu zrobiłem w nim chipa. Poniżej wrzucam wykres. Auto po wgraniu nowego oprogramowania, w trakcie pomiaru mocy na chipie nie puściło z rury wydechowej ani odrobiny dymu (zwróciłem na to szczególną uwagę). Autem jeździ się na chipie generalnie dobrze, ale jeszcze tego samego dnia po kilku godzinach jazdy zauważyłem, że po przekroczeniu 3000 obrotów (niezależnie od biegu) w tylnym lusterku widać, że auto dymi z rury wydechowej dosyć mocno (mam przyciemnione szyby, a i tak widać ten dym). Poniżej 3000 obrotów nie zaobserwowałem dymienia. Wnętrze rury wydechowej jest pełne sadzy: DOdatkowo wrzucam filmik, na którym tego dymienia nie widać co prawda bo na postoju przez blokadę nie mogę przekroczyć 2500 obrotów, ale może się do czegoś przyda... Panowie bardzo prosiłbym Was o pomoc, bo nie wiem co teraz robić. Na chwilę obecną autem jeżdżę do 2500 obrotów i nie przyśpieszam gwałtownie, żeby go nie nadwyrężać i nie powodować dymienia, ale muszę jakoś szybko ten problem rozwiązać. Co radzicie? Co obstawiacie? Czy to może być wina jakiegoś luzu, nieszczelności na dolocie, intercoolerze itd? Dziwi mnie to, że na pomiarze nie było dymu, a pojawił się on dopiero po jakimś czasie. Czy może obstawiacie coś poważniejszego? Jak ma się ta sytuacja do dpf? Powinien przecież tą sadzę wyłapywać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kszalek Zgłoś #233 Napisano 22 Marca 2016 Rozmawiałem z tunerem, i uważa on ( z czym się w sumie zgodzę), że auto sprawdzaliśmy dokładnie pod kątem dymienia i wszystko było ok. Problem pojawił się dopiero po pewnym czasie. Tuner sugeruje sprawdzenie auta właśnie pod kątem nieszczelności która mogła się pojawić w wyniku dodatkowego doładowania. Jeśli mechanik nic nie znajdzie, to wrócę do tunera na wgranie starego programu. Chciałem się Was jednak poradzić, co waszym zdaniem może wywoływać problem dymienia, pomimo posiadania dpfu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arti_76 Zgłoś #234 Napisano 22 Marca 2016 Witam kolegów. Wnętrze rury wydechowej jest pełne sadzy: [ATTACH=CONFIG]142900[/ATTACH] Ja po programie to z rury wydechowej mogę "jeść" taka czysta jest. Inna sprawa że tuner cie olewa. Podjedź do niego niech zrobi logi i coś powinno się wyjaśnić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #235 Napisano 22 Marca 2016 Krzysiek tak jak ci napisałem. Zrób z tym coś czym prędzej, bo za chwilę klęknie ci DPF i będziesz naprawdę w czarnej d... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #236 Napisano 22 Marca 2016 jak jest DPF dymieniU nie powinno być mowy! no chyba że się stopił, pękł, lub coś innego ale to tylko winna dpf, a jak ciśnienie różnicowe? zapełnianie filtra się ma.? (blokadę obrotową zdejmuje się jak wyłączysz ESP. ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kszalek Zgłoś #237 Napisano 23 Marca 2016 Chłopaki wielkie dzięki za zainteresowanie! Plan działania mam taki. Jeszcze dzisiaj wracając z pracy jadę do dobrego mechanika i zostawiam auto żeby szukali powodu tego dymienia. Jeszcze dzisiaj podepniemy auto pod kompa i posprawdzamy parę rzeczy w tym stan dpf. Mam nadzieję, że znajdą jakąś pierdołę typu nieszczelność i to naprawią, albo chociaż ukierunkują gdzie leży problem. Jeśli nic nie znajdą, auto nie przestanie dymić, to jadę do tunera i niech mi wgrywa stary program. Będę informował na bieżąco co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #238 Napisano 23 Marca 2016 (edytowane) A powiedz u kogo robiłeś chipa? Ja mam przejechane ok 10k km po zmianie map i wydech jest czysty. U gościa co robiłem nawet po zmianie map kazał mi przyjechać po miesiącu żeby sprawdzić czy wszystko jest ok. (jeździliśmy z podpiętym komputerem i coś tam sobie sprawdzał) Edytowane 23 Marca 2016 przez truna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kszalek Zgłoś #239 Napisano 23 Marca 2016 GCS Tuning pod Krakowem. Tuner polecany na wielu forach, generalnie ma dobrą opinie. Dodatkowo polecił mi go znajomy. Nie oceniam jego pracy, bo możliwe, że moje problemy nie wynikają z jego winy. Wydaje mi się generalnie, że - o ile wykres mógłby wyglądać lepiej, o tyle ta moc i moment nie powinien powodować takiego efektu jak u mnie. Może być tak, że to po prostu z autem coś jest nie tak i to w nim trzeba szukać przyczyny. Jeśli nic nie znajdą, to jadę wgrywać ori soft u tego tunera żeby jak najszybciej doprowadzić auto do bezpiecznego stanu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kszalek Zgłoś #240 Napisano 23 Marca 2016 (edytowane) Mała aktualizacja. Mechanik podpiął kompa i podczas jazdy (w trakcie której jakby złego było mało dostałem mandat 200 zł 6pkt bo musiałem jakoś pocisnąć auto pod te 4000 obrotów :sese), sprawdził pracę silnika. DPF - poziom zapełnienia bardzo niski. Komp pokazuje, że oczyszczony został 300km temu. Turbo - około 200 jednostek ponad normę przy max obciążeniu czyli delikatnie ponad standard - widać że chip jest. Wtryski - ok. To co budzi ciekawość to : Czujnik nr 2 temperatury spalin pokazuje jako jedyny z 4 czujników - 0 stopni! Temperatura oczekiwana (czy jakoś inaczej się to nazywa) natomiast tego czujnika - to również 0 stopni! Mechanik wstępnie stwierdził, że to wygląda tak, jakby ktoś w oprogramowaniu się bawił i wyłączył ten czujnik temperatury, bo gdyby był padnięty pokazywałby prawidłową temperaturę oczekiwaną. Auto zostaje u mechanika. Czy macie jakieś sugestie? :-) Edytowane 23 Marca 2016 przez kszalek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach