wektor Zgłoś #1 Napisano 16 Marca 2012 Hej, mam jaki nic nieszczelność w klimie.VCDS pokazuje 5,4 atm.Klima nie chłodzi po zimie. Kto wie, jakie jest prawidłowe ciśnigYenie w układzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #2 Napisano 18 Marca 2012 A gdzie VCDS pokazuje ciśnienie w układzie klimatyzacji? Swoją drogą 5,4 atmosfery to dość dużo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hrabia Zgłoś #3 Napisano 18 Marca 2012 Cisnienie niskie(rozprezne) ok.5 atm., wysokie ok. 22-26 atm. przy pracujacym silniku i zalaczonej klimie ---------- Dodano o 11:48 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:47 ---------- Wszystko mierzone przy pomocy sprzetu do klim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #4 Napisano 18 Marca 2012 Cisnienie niskie(rozprezne) ok.5 atm., wysokie ok. 22-26 atm. przy pracujacym silniku i zalaczonej klimie chyba kolega pomylił cyferki i liczby..... Prawidłowe cośnienia.... około 5 atm to ciśnienie w układzie bez załączenia klimy, po włączeniu niskie około 1,8 atm, wysokie około 12 atm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #5 Napisano 18 Marca 2012 A gdzie VCDS pokazuje ciśnienie w układzie klimatyzacji? Swoją drogą 5,4 atmosfery to dość dużo VCDS-->Select-->08-Auto HVAC dalej sobie poradzisz. Mój log przy pracujacym silniku pokazuje: Friday,16,March,2012,17:50:56:10074 VCDS Version: Release 10.6.4 (x64) Data version: 20110418 17:50:38 700 /min Engine Speed 0.820 A Compressor Current (actual) 900 /min Compressor Rotations 1.4 Nm Compressor Load 5.4 bar Coolant Pressure 3.6 % Radiator Fan Activation (actual) 14.5°C Outside Temp. Unfiltered Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #6 Napisano 18 Marca 2012 Cisnienie niskie(rozprezne) ok.5 atm., wysokie ok. 22-26 atm. przy pracujacym silniku i zalaczonej klimie Wszystko mierzone przy pomocy sprzetu do klim no to pojechałeś po bandzie kolego przy ciśnieniu 22-26 lada chwila coś by wydmuchało... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #7 Napisano 18 Marca 2012 jak dobrze pamiętam to dochodzi do około 15 atm. wentylatory załączają się około 12 atm, mogę się mylić bo testowałem w ubiegłym roku, możliwe że jest coś w moich starych postach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #8 Napisano 18 Marca 2012 no to pojechałeś po bandzie kolego przy ciśnieniu 22-26 lada chwila coś by wydmuchało... Nie po bandzie.Serwisanci wpuszczają azot z kontrastem na 25 atm. nie ma szans na wydmuchanie czegokolwiek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwitecki Zgłoś #9 Napisano 9 Kwietnia 2012 około 5 atm to ciśnienie w układzie bez załączenia klimy, po włączeniu niskie około 1,8 atm, wysokie około 12 atm. czy to wysokie ciśnienie powinno być stałe podczas pracy kompresora ?? bo miałem wymieniane u siebie rurki klimy, klima nabita na nowo czynnikem i olejem ale mam wrażenie jakby nie działała, wentylatory niby się załączają po około 1min po załączeniu klimy ale nie słysze charakterystycznego tyknięcia załączenia kompresora. Co do tego wysokiego ciśnienia to gdy auto wyłączone ciśnienie jest około 5atm, gdy odpale wzrasta do około 11atm po czym w nieregularny sposób oscyluje w zakresie 6-11atm, czy to normalne ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #10 Napisano 10 Kwietnia 2012 wzrasta do około 11atm po czym w nieregularny sposób oscyluje w zakresie 6-11atm, czy to normalne zbyt mało danych.... na wyłączonym 5 atm jest ok, i teraz aby pomóc potrzebuję ciśnień i na wysokim i na niskim, bez tego to zgadywanka. Jeśli oscylacje nie regularne, to jest możliwość problemu ze sprężarka, a najczęściej z zaworem rozprężnym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doran Zgłoś #11 Napisano 10 Kwietnia 2012 (edytowane) Właśnie zrobiłem loga mojego ciśnienia, dodam że klima chodzi... chłodzi jak trzeba Parametry ustawienia: Silnik w samochodzie praca na jałowym bez gazu. Klima na max chłodzenie prawa i lewa strona. (piździło) [ATTACH=CONFIG]80699[/ATTACH] A to że błędów brak ... ( Szczegół a cieszy ) :jupi [ATTACH=CONFIG]80700[/ATTACH] Edytowane 10 Kwietnia 2012 przez Doran Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwitecki Zgłoś #12 Napisano 10 Kwietnia 2012 aby pomóc potrzebuję ciśnień i na wysokim i na niskim, bez tego to zgadywanka. ok, a gzdzie mogę te wartości odczytać (np w VCDS ??) ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #13 Napisano 11 Kwietnia 2012 ok, a gzdzie mogę te wartości odczytać (np w VCDS ??) ??prawdopodobnie tylko po podłączeniu zegarów do złącz serwisowych, czy da się wydostać z programu serwisowego, nie wiem niech koledzy się wypowiedzą, w B5 tylko zegary. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach