Skocz do zawartości
KLICHO

Kilka modów 1Z proszę o pomoc.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jaki powinienem mieć sterownik silnika żeby pakować turbo od awx dodam że mam aluminiowy cały początek nr. 028

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

człeniu.. gdzie do czego jaki pojazd(jeśli ten z opisu to po co Ci to? ) 028... ważna jest końcówka nie początek..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze b4 ok jak sprawdzę jaką ma końcówkę, a jaka powinna być w razie co lub jakiej szukać żeby pakować większe turbo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak jest aluminiowy,to każdy podejdzie,bo to 16tki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Panowie żeby nie zakładać nowego tematu. 1Z 90km w pasku B4 kombi to deczko za kuso jak ma się 5 osób na pokładzie i dopnie klimę tak więc chcę go lekko dłubnąć.

 

Pomysły są dwa.

 

Końcówki wtrysków 205 plus program lub 216 plus program reszta seryjna. Jakiego przyrostu moge się spodziewać? da radę celować w okolice 270-300 niutów i 120 kunia? Jak się to odbije na spalaniu? Ja bardzo zauważalna będzie taka modyfikacja?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. poszukuje wtrysków od AFN jakby ktoś miał oddaje swoje 90 w idealnym stanie

2. jak sprawdzić vagiem jakie mam ecu i jakie logi zrobić pod program? 008,011 i 003 dynam.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 8 10 11.... standard + log paliwa mile widziany (pompy napięcia) Kto Ci w Biłgo będzie robił?? Uważaj tam na partaczy ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po co kanał 10ty,skoro map seria,to samo jeżeli chodzi o kanał 8.Co z tej ósemki wyczytasz?

Loguje się 003/011 razem,004,wszystko dynamicznie.Można jeszcze zalogować napięcie,jak słusznie zasugerowałeś.

Kanały 008/010 niczego w tym przypadku do sprawy nie wniosą.

 

Numer sterownika wyświetla się na 1wszej stronie vaga,tuż po tym,jak diagnostyka połączy się ze sterownikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli 003, 011 i 004 dyn, a co statycznie moge zrobic?;-) nikt z bilgo mi nie bedzie robil;-) koles z forum golfa z okolic lublina;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam czy po swapie turbo AWX i 216tek w 1z trzeba odrazu robić soft czy może poczekać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koles z forum golfa z okolic lublina
pewnie Daron? To on Ci wszystko powie/zrobi jak należy ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po co kanał 10ty,skoro map seria,to samo jeżeli chodzi o kanał 8.Co z tej ósemki wyczytasz?

Loguje się 003/011 razem,004,wszystko dynamicznie.Można jeszcze zalogować napięcie,jak słusznie zasugerowałeś.

Kanały 008/010 niczego w tym przypadku do sprawy nie wniosą.

 

Numer sterownika wyświetla się na 1wszej stronie vaga,tuż po tym,jak diagnostyka połączy się ze sterownikiem.

co teraz specjalisto od pomp wtryskow i mega dlugich piatek:hyhy wzioles sie za robienie softow?:zeco

teraz to juz golfika rozerwiesz:P

Edytowane przez krzysiek1606

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co teraz specjalisto od pomp wtryskow i mega dlugich piatek wzioles sie za robienie softow?

 

Wziąłem się.

Pisze się wziąłeś się analfabeto!!! Gdzie Ty szkołę kończyłeś?!!

 

http://pl.bab.la/slownik/polski-angielski/wzi%C4%85%C5%82e%C5%9B-si%C4%99

 

Teraz już wiem,skąd się biorą takie cuda w legendzie tego dynoczegoś.

Jakbyś chciał coś poprawić,to wal jak w dym,na softach też się znam.Co Cię tak zdziwiło,fakt,że potrafię czytać z logów?Nie wszyscy są tak wybitnie uzdolnieni,jak Ty,Zwłaszcza pod kątem gramatyki.Tak kaleczyć język polski... obciach to Twoje drugie imię:zeco?

Co do mega długiej piątki,to moja 0.658 blado wypada przy Twojej 3.571:lol3.

Robi się z Ciebie coraz większy prymityw.Nie masz chłopcze bladego pojęcia podjąć merytorycznej dyskusji.Nie potrafisz niczego logicznie i racjonalnie wytłumaczyć.Jak Ci się napisze głupotę,to łykasz ją,jak babka pigułki przeciwbólowe i staje się to Twoim mottem przewodnim każdego postu.

Ale jak się napisze,że oszukujesz na tym dynoczymś,wklepując niestworzone wartości,to nawet jednego sensownego słowa wyjaśnienia.

To,że innych masz za idiotów,nie musi oznaczać,że wszyscy nimi jesteśmy.

 

Ja przynajmniej wiem,w którą iść stronę szukając jak najdłuższej piątki.Ty widzę cofasz się nie tylko w rozwoju,ale i w modyfikacjach.

Zapamiętaj sobie,im niższa wartość przełożenia,tym szybszy bieg...chyba,że się mylę.

 

Ja potrafię grzebać w pompach,przy wtryskach,przy skrzyniach,Ty nawet piątki dobrze dobrać nie umiesz.

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To,że innych masz za idiotów,nie musi oznaczać,że wszyscy nimi jesteśmy.

 

Ja przynajmniej wiem,w którą iść stronę szukając jak najdłuższej piątki.Ty widzę cofasz się nie tylko w rozwoju,ale i w modyfikacjach.

Zapamiętaj sobie,im niższa wartość przełożenia,tym szybszy bieg...chyba,że się mylę.

 

Ja potrafię grzebać w pompach,przy wtryskach,przy skrzyniach,Ty nawet piątki dobrze dobrać nie umiesz.

 

nikogo ni uwarzam za idiote no chyba poza toba sagon

a jedyne miejsce gdzie umiesz grzebac to jest twoja wlasna ****

nic totalnie nic od x lat (jedyny nieudany projekt pewnie tez widmo) nie zrobiles i nic nie pokazales

wszedzie tylko gosc mi powiedzial rozmawialem bo pompiarz to a ten tamto a sam nic nie zrobiles bo pewnie nic nie umiesz

wszystkie twoje wypowiedz sprowadzaja sie do innych pracy i ich projektow tak samo jak uczyles turbo bogdana gtb przerabiac

nie rosmieszaj mnie :haha mam takiego ulepa z pod jego reki na warsztaci i jakos te codo nie wstalo jak powinno

a mocy dalo tyle co turbo arl :dodupy

 

co do wartosci z dynometa to zmien adresata z pytaniami bo ja sie nie znam

moze napisz do producenta albo zapytaj sie kogos kto to urzadzenie obsluguje

 

gdzie ten film co obiecales?

Edytowane przez krzysiek1606

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostrzeżenie nr 1. po tym sypiemy banami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moze napisz do producenta albo zapytaj sie kogos kto to urzadzenie obsluguje

 

Producent nakazuje w tabeli WEIGT wpisać autentyczną wagę pojazdu.

Teraz tak,twoje a4 waży 1810kg,podczas gdy na forum golfa jest wykres zamieszczony przez spawacza,gdzie to passat b5 sam w sobie cięższy od a4,z trzema osobami na pokładzie waży niecałe 1800kg.

 

Producent w tabeli DIFF. nakazuje wpisać wartość przełożenie głównego dla danej skrzyni.O ile pamiętam,to cyp z golfa 3 ma główne 3.158,to skąd na Twoich wykresach się wzięło 2.899?

To samo tyczy się obecnej skrzyni w audi,pewnikiem też główne,podobnie jak i wszystkie pozostałe wartości są z palca wyssane.

 

Producent w tabeli TOTAL RATIO nakazuje wpisać przełożenie biegu,na którym dokonuje się pomiaru.Nie ma skrzyni biegów,która ma przełożenie czwórki 5.042,mowa o obecnej a4,a w przypadku gofra było 4.167,podczas gdy czwórka ma 29-39,czyli 0.966.

 

Skąd wy bierzecie takie wartości?

 

Pamiętam Twoje słynne 216 koni w takimi cudami w legendzie,po czym na maha ledwo 190 wyszło.

Do tego piję cały czas.Zakłamujecie wartości w legendzie/ustawieniach,żeby tylko zawyżyć wyniki,po czym latasz po wszystkich forach i szczycisz się nadprzyrodzonymi możliwościami Twojego silnika/pompy/wtrysków.

Teraz rozumiesz?

 

W dynomecie wpisanie poprawnych wartości,to podstawowa kwestia i wymóg.

Co do moich ewentualnych zdolności,to są nijakie przy tym,co Ty reprezentujesz.Tylko po jakiego grzyba trułeś mi zad ciągłymi pytaniami o wtryskach i pompie.

Robercik,jak zrobić to,Robercik,jak tamto ustawić,jakie ciśnienia będą dobre,jakie ustawić i co to da?

 

Co do Bogdana,to jego pierwsze gtb22 robione było dla mojego brata.I czy Ci się to podoba,czy nie,to my podpowiadaliśmy jak ma zrobić turbo,żeby grucha była skierowana w dół.Dzięki czemu udało mu się zrobić gbt,które dmucha do dzisiaj.

Nie wiesz,bo i skąd,ale gtb jakie przysłał miało gruszę skierowaną na filtr powietrza,tak,jak te które były swego czasu na Darkside.Robił je dokładnie tak,jak oni.

Teraz przerabia je tak,że gruchy skierowane są na dół.

 

nic totalnie nic od x lat (jedyny nieudany projekt pewnie tez widmo) nie zrobiles i nic nie pokazales

 

Kilkanaście,ba kilkadziesiąt osób widziało ten projekt widmo.Na żądnym forum go nie ma i nie będzie,tak było,jest i będzie.Ja nie potrzebuję się tu,czy tam dowartościować,czytając wpisy takich jak Ty i Tobie podobnych.

Z czego innego czerpię siłę i motywację.

 

nie rosmieszaj mnie mam takiego ulepa z pod jego reki na warsztaci i jakos te codo nie wstalo jak powinno

a mocy dalo tyle co turbo arl

 

Trzeba się było kogoś zapytać,jak sztangę prawidłowo ustawić.Mówisz,że masz warsztat i w nim to turbo.Dlaczego zatem jeszcze u Ciebie leży,skoro u Bogdana nie ma żadnego problemu z reklamacją?

Nie jedno takie gtb od Bogdana lata,dmucha i wstaje.Nie jedną jego sztukę koleś tuner wysterował.Tylko trzeba się pobawić ze sztangą kochaniutki.

 

gdzie ten film co obiecales?

 

W kinie.Jak chcesz obejrzeć coś ciekawego,to pakuj rodzinę w a4 i jedź do Heliosa.

 

Gdzie ten wykres z maha u Mastersa?

Ja Ci napisałem,będzie pomiar u Mastersa,będzie reszta.

 

nie zrobiles i nic nie pokazales

wszedzie tylko gosc mi powiedzial rozmawialem bo pompiarz to a ten tamto a sam nic nie zrobiles bo pewnie nic nie umiesz

 

Rozpracowałeś mnie:respect.

Tak apropos,to zapytaj swojego kolegi ciepka,dlaczego nie wsadził de 185,tylko wrzucił de 143?

Wtedy może zrozumiecie,kto cokolwiek wie,kto cokolwiek robił.Ja skarbeńku nikomu niczego udowadniać nie musiałem i nie muszę.

Umiem czerpać radość z życia karmiąc się czymś innym.

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

saJgon powinieneś odpocząć... Powyższe wypowiedzi, jak i wiele innych na tym, oraz innych forach NIE MAJĄ ŻADNEGO ZWIĄZKU Z TEMATEM... Robisz młyn/SYF/BRUD...nikt nie wie po co... Załóż sobie temat "sagon kontra reszta świata" i tam sobie dywaguj do woli... Myślę że nikt Ci nie zabroni, a nawet możliwe jest że będą za to Ci wdzięczni...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpoczywam,gdybyś nie zauważył,to ostatnio niewiele się udzielam.Bo i sensu takiego czegoś nie widzę.Skoro mam się ciągle wykłócać z coraz to nowymi domorosłymi mistrzami,którzy i tak na końcu zrobią po mojemu,to doszedłem do wniosku,że szkoda i czasu i ...czasu.

Syf był,jest i będzie,taki jest urok tego typu portali.

 

Co do potyczek z Krzysiem,to daruj,ale z tym kolesiem inaczej się nie da.Czy ty na tak sformułowane zarzuty odparłbyś słowami,skieruj swoje pytania do producenta?

Nie próbowałbyś niczego wyjaśnić?

Dwa razy przyłapałem go na oszustwie przy pomiarach,raz w ECUPERFORMANCE,drugi raz na maha w UNITRONICU,a on ciągle pali głupa i udaje,że tematu nie było.Gdyby się mnie nie czepiał,dałbym sobie spokój.

Zastanawia mnie,co on chce przez takie zachowanie osiągnąć,co i komu chce udowodnić?Mnie udowodnił tylko jedno.

 

Jak mu napisałem,jakie wałki kręcili przy pomiarze na maha,to nawet się jednym konkretem,jednym rzeczowym argumentem nie obronił,jakby tematu nie czytał.Czy Ty byś tak samo postąpił???

Nawet jeden durny raz nie przedstawił na swoją obronę ni jednego sensownego zdania.Dla mnie o czymś to świadczy.

Mnie zarzuca brak tego,czy tamtego,otacza się sobie podobnymi i tkwi w tym bagnie,tyle tylko,że ja nie mam usilnego parcia na szkło i nie muszę wszystkim pokazywać,ile koni wykrzesałem.

To on mnie o porady prosił,nie ja jego.Pomogłem jak mogłem mimo,że nie musiałem,ale tak ładnie prosił.

Tak postępuje wielki Krzysztof Ujazdowski.Pyta,prosi o pomoc po czym rżnie wielkiego fachowca,bo na dynomecie wypluło mu tyle,czy tyle koni,robiąc ze mnie ... .

Wysłałem mu na pw dowody na skuteczność wypocin/modów pomp,jakie się stosuje.Możesz go poprosić,to Ci je pokaże.Może nawet wrzuci je na jakimś forum.

 

Mnie od większości odróżnia to,że nie lubię się tym,co wypocę,chwalić na lewo i prawo.Za dużo "mnie to kosztuje",żeby się tym ze wszystkimi dzielić.

Fakt,że ostatnie posty nie mają nic wspólnego z tematem,ale czasami inaczej się nie da.

 

Rozumiem Twoje rozgoryczenie,bo jesteś chyba z grona tych,którym nie wolno zarzucić,że partolą robotę,a ci mnie nie trawią.

Sami też za chętnie się wiedzą nie dzielicie,więc chyba rozumiesz.

 

a nawet możliwe jest że będą za to Ci wdzięczni...

 

Jest wielu takich,uwierz mi.Służę im pomocą i są mi chyba wdzięczni.Choć robię to bezinteresownie i wdzięczności nie oczekuję.

 

Pozdrawiam i sorki za śmietnik.

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności