zwirek Zgłoś #21 Napisano 6 Lipca 2012 A najlepsze jest, jak przychodzi idealny blotniczek z toną szpachli, dlatego oanowie stanowczo odradzam zakup błotników "zapodkladowanych", że niby przygotowane pod malowanie, najczęściej podkład przykrywa tonę szpachli... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
westicepl Zgłoś #22 Napisano 14 Stycznia 2013 Witajcie Mnie również spotkała kara w postaci oryginalnej używki w idealnym stanie. Gość z allegro: autogryf sprzedaje szpachlowane a następnie pomalowane błotniki podpisując je oryginalnym kodem kolorów w aukcjach. Przez telefon zapewniał że błotnik jest świeżo zdjęty z auta i nikt przy nim nic nie robił, po odpakowaniu okazało się że był świeżo ale szpachlowany, popryskany mazidłem antykorozyjnym na rancie a następnie pomalowany. Dla laika faktycznie igła, ideał, mucha nie siada. Kolejna rzecz że koło oryginalnego kodu LD7W nawet to nie stało. Odesłałem błotnik na jego koszt, oddał kasę bez gadania ale niepotrzebna strata czasu i nerwów gwarantowana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #23 Napisano 14 Stycznia 2013 to wrzuć to do odradza ja ze swojej strony dodam tylko, że w 2010 kupowałem od nich błotnik to tej pory bez korozji i w stanie naprawdę idealnym był, nie było mowy o jakiejkolwiek ingerencji ze strony lakiernika co ciekawe ceny kiedyś też były niższe coś ok 250 zł płaciłem teraz lc9z do fla 350 zł biorą ale z taką jakością jak piszesz... chociaż teraz trafić błotnik w perfekt stanie nie malowany to prawie jak szóstkę trafić heh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mm8255 Zgłoś #24 Napisano 20 Stycznia 2013 Właśnmie szukam błotnika i tak się zastanawiam czy jeżeli kupię LA7W a taki sam kod mam u siebie będzie pasować bez lakierowania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #25 Napisano 20 Stycznia 2013 jedno mogę zapewnić jeśli kupisz błotnik z oryginalnym lakierem jak i sam posiadasz auto nie tknięte przez lakiernika to będzie wszystko do siebie pasować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #26 Napisano 21 Stycznia 2013 jedno mogę zapewnić jeśli kupisz błotnik z oryginalnym lakierem jak i sam posiadasz auto nie tknięte przez lakiernika to będzie wszystko do siebie pasowaćJa kupilem kiedys drzwi od jednego sprzedawcy. Najpierw zamowilem przednie. przyszly z 2004 roku. PO zalozeniu mialy minimalnie inny odcien niz moje tylne. Zamowilem tylne. Przyszly z 2001 roku. Odcien tez inny, ale roznica juz mniejsza. Lakier LA7W. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #27 Napisano 21 Stycznia 2013 jeśli miały oryginalny lakier ... to trochę dziwnie, że nie zgrywały się kolorystycznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarvip Zgłoś #28 Napisano 22 Stycznia 2013 Tak naprawdę nie ma co się dziwić, z czasem lakier jak i każda pomalowana rzecz typu kartka, książka lub pokój w domu, delikatnie zmienia odcień, nie są to duże różnice ale z czasem się powiększają. Po takiej podmiance blach należałoby zrobić polerkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #29 Napisano 22 Stycznia 2013 Po takiej podmiance blach należałoby zrobić polerkęAuto od roku juz ma innego wlasciciela. ---------- Dodano o 15:29 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:29 ---------- jeśli miały oryginalny lakierNa malowane nie wygladaly. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam_ruski Zgłoś #30 Napisano 5 Kwietnia 2013 Prosze bardzo, z tym że to towar raczej jednostkowy i okazyjny antonina_teresa oraz amsczesci Tosz widać ewidentnie że to jebitni naciągacze... robią "nówki " z używanych części poprzez popsikanie ich podkładem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #31 Napisano 5 Kwietnia 2013 tak i takie właśnie kupiłem, wyszpachlowane i psiknięte na czarno . Litości kolego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #32 Napisano 5 Kwietnia 2013 a tak szczerze to kupiłeś serio nówki oryginały? sam szukam prawego do swojego i patrząc na obecną ofertę w/w sprzedawców jakoś sceptycznie podchodzę do ich oferty... patrzyłem to obecnie nówka w getem prawy do mojego kosztuje 653,61 zł wiec dziwię się, że ktoś sprzedawał nowe błotniki prawie jak za darmo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #33 Napisano 5 Kwietnia 2013 tak, nówki ale obydwa z małym defektem. Jeden miał minimalny nagniotek, a drugi przygięty narożnik. Tak teraz zerknąłem to na tej aukcji jest foto mojego błotnika , nawet widać jak narożnik przy lampie jest przygięty. http://allegro.pl/volkswagen-passat-b5-lift-blotnik-nowy-oryginal-i3152268095.html Ps. lakiernik również nie miał wątpliwości że to oryginały, że to ewentualnie używki to nawet nie komentuje . Ze wspomnianych uszkodzeń lakiernik się uśmiechnął i nie ma po nich śladu, natomiast ja mam idealnie spasowane i zdrowe błotniki . Wiem że cena nowych trochę przeraża. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #34 Napisano 5 Kwietnia 2013 tak sądziłem, że miały jakieś delikatne defekty do mojego nic nie ma, lewy mam zdrowy ale prawy nie dość, że po szpachlowaniu jest to dodatkowo gnije wizualnie tragedii nie ma, rdza jeszcze nie wyszła poza rant jednak powoli się rozglądam za nowym oryginałem, bo jednak czas nieubłaganie mija i używki w perfekt stanie i oryginalnym lakierze chyba już się nie kupi wszystkiemu winne są gąbki wygłuszenia ostatnio zdejmowałem osłony progów i przednie nadkola i masakra... z gąbek aż się lało ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #35 Napisano 5 Kwietnia 2013 To były wręcz kosmetyczne defekty po których nie ma śladu, ale wole to jak korozję. Ja te duże gąbki wymieniałem na nowe (sztuka kosztuje ok 100zł) bo stare były już trochę kruche, ale tak samo chłoną wodę, tych małych od góry oczywiście nie zakładałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas2087 Zgłoś #36 Napisano 5 Lipca 2014 witam. oplaca sie panowie kupic taki zderzak czy lepiej szukac uzywki http://allegro.pl/blotnik-le-pr-vw-passat-b5-b-5-fl-96-05-twoj-kolor-i4333959112.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #37 Napisano 5 Lipca 2014 witam. oplaca sie panowie kupic taki zderzak czy lepiej szukac uzywki http://allegro.pl/blotnik-le-pr-vw-p...333959112.html Nie napisali kto jest producentem blotnika, a jak poczytasz to zamiennik blotnika prawie zawsze nie lezy idealnie. dlatego najlpszym wyjsciem jest kupno uzywki.Ja mam u siebie uzywke zalozona, ale po roku wyszly mi purchle na krawedzi, czyli lakiernik musial cos skopac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas2087 Zgłoś #38 Napisano 5 Lipca 2014 aha ok dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnejson Zgłoś #39 Napisano 2 Października 2014 Koledzy a co myślicie o tych zamiennikach: http://allegro.pl/showItem2.php?item=4656813582 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #40 Napisano 2 Października 2014 Koledzy a co myślicie o tych zamiennikach:http://allegro.pl/showItem2.php?item=4656813582 Myślę, że jeśli kod lakieru będzie zgodny to odcień pozostanie inny. Kiedyś miałem zamiennik maski do B4, który także idealnie był zabezpieczony. No ale wytrzymał tylko pół roku. Rdza pojawiała się na zgrzewach po zimie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach