-
Liczba zawartości
11 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O westicepl
- Urodziny 04.10.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Krzysiek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Katowice
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2002
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Zamek maski przed i po lifcie
westicepl odpowiedział westicepl → na pytanie → Co to za część / numer
Bardzo wam dziękuję. Już wiem co kupić. -
Zamek maski przed i po lifcie
westicepl odpowiedział westicepl → na pytanie → Co to za część / numer
Dziękuję za odp. Obawiam się jednak że ten numer to osłonka plastikowa zamka a nie sam zamek. -
westicepl obserwuje zawartość → Rozwiązanie problemu z 6-biegową skrzynią dla silnika 130KM AVF i Zamek maski przed i po lifcie
-
Koledzy pomóżcie prosze w temacie zamka (rygla) maski do paska 3bg Na allegro ani internecie nie ma ani jednej nowej sztuki do wersji po lifcie z mikrostykiem. Jaki jest numer oryginalnej części? Jest za to mnóstwo do wersji 96-00 bez mikrostyku tj 3B0823509T Od biedy mogę kupić pod warunkiem że są identyczne po i przed liFtem i utrata sygnalizacji otwarcia klapy ale wolałbym taki jak powinien być. Z góry dziękuję
-
Mimo ze to niezbyt dobre wieści dzieki za info.Czyli nie ma w tej chwili nawet sensu zapisywać sie na kursy o bezpieczeństwie jazdy by zredukować punkty?
-
Koledzy a taka małe pytanko ciekawostka? Miałem 18 punktów. Dostałem mandat z kolejnymi 8 punktami, jednak przy kontroli mi nie sprawdzili stanu posiadania.Teoererycznie powinni zabrać prawko. Praktycznie jednak do tego nie doszło. Wspomnianie pierwsze 18 punktów w marcu ulegalyby anulowaniu bo akurat minie rok. Czy zatem jesli do marca nic nie przeskrobie to bede mógł na legalu wsiąść do auta z 8 punktami tylko na stanie czy tez w systemie policyjnym będzie widniało zatrzymać prawo jazdy? Z gory dzieki za potwierdzone info.
-
Zamienniki pompy vacuum tandem bosch nr 038 145 209 C
westicepl odpowiedział keller → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Jestem świeżo po wymianie pompy. Silnik AVF miałem LUKa z końcówka a podeszła pompa bosha z końcówka q bez większych problemów.Wprawdzie trzeba było rozkręcić dużo elementów by mieć dobre dojście ale koniec końców pasuje idealnie. Kilka słów odnośnie samej pompy. Uważajcie na regenerowane pompy sprzedawane jako nowe. Sama końcówka q nie daje 100% pewności. Na obudowie oprocz indeksu jest tydzień i rok produkcji. Ja znalazłem niby nowa a była z 2008 roku, z cala poobijana obudowa, w sklepie twierdzili ze to w transporcie. Ostatecznie znajomy mechanik wziął z hurtowni nowete z 2013 r. Dla mających problemy z odpaleniem auta po wymianie - nie zalana pompa spowoduje lekkie zapowietrzenie. By nie kręcić jak ciołek lub rozładować aku polecam psiakac plakiem lub innym łatwopalnych aerozolem w dolot a druga osoba kręci autem.u mnie za drugim kreceniem po 10 sekund odpalił. -
Rozwiązanie problemu z 6-biegową skrzynią dla silnika 130KM AVF
westicepl odpowiedział monry → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Identyczny problem przytrafił się i mojemu paszczurowi, powyżej 80 km/h metaliczny szum który im szybciej tym zmienia tylko tonację i jest coraz głośniejszy. Nie istotne czy auto na biegu czy wypuszczone na luzie, w dodatku przy zmianie na 5 i 6 bieg dodatkowo się wzmaga wspomniane żęrzenie. Biegi na chwilę obecną jeszcze wchodzą bez problemu. 22.04.13 jestem już po remoncie skrzyni kosztowało mnie suma sumarum częsci z robocizną = 2.800 pln. Ze szczegółów: wymianę 2 łożysk na wałku atakującym + 2 na półosi, o-ringu, pokrywę 01E301467, tuleję -12311429, tuleję -12311123, uszczelkę 01E301235, pierścień usczelnienia 012311113B, olej przekłądniowy 75w80, zimering mech różnicowego, zimering skrzyni biegów, zimmering p77183-01. oprócz tego miałem w stanie agonalnym wysprzęglik, dwumas ze sprzęgłem i jedną sprężynę do wymiany ale te koszty już pominę ( bo nie chcę sobie psuć humoru. Po regeneracji w skrzyni cisza jak makiem zasiał. -
Witajcie Mnie również spotkała kara w postaci oryginalnej używki w idealnym stanie. Gość z allegro: autogryf sprzedaje szpachlowane a następnie pomalowane błotniki podpisując je oryginalnym kodem kolorów w aukcjach. Przez telefon zapewniał że błotnik jest świeżo zdjęty z auta i nikt przy nim nic nie robił, po odpakowaniu okazało się że był świeżo ale szpachlowany, popryskany mazidłem antykorozyjnym na rancie a następnie pomalowany. Dla laika faktycznie igła, ideał, mucha nie siada. Kolejna rzecz że koło oryginalnego kodu LD7W nawet to nie stało. Odesłałem błotnik na jego koszt, oddał kasę bez gadania ale niepotrzebna strata czasu i nerwów gwarantowana.
-
Co to za sprężyna i jaką pełni funkcje, wypadła mi taka spod fotela i za diabła nie wiem gdzie była i jak ją spowrotem zamontować.
-
Odma, separator oleju, pocenie sie oleju.
westicepl odpowiedział kazik1313 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witajcie Musiałem odczekać od kwietnia czyli od ostatniej wymiany oleju ażeby wyciągnąć pewne wnioski i podzielić się nimi z wami. Dolot zaślepiłem 15tys km temu (kwieciec 2012), a odme wywaliłem do butelki po oleju. Ważne w tym miejscu zaznaczyć że w butelce zrobiłem dziurki by był luft i nie robiło się niepotrzebnie za duże podciśnienie i nie wracało powietrze pod pokrywę. Fotki z instalacji zamieszcze jak będzie widno. W aucie nie czuć było przez ten czas żadnych zapachów, przy mrozach nawet nie widać było większych oparów spod maski czego się obawiałem, od wymiany do wymiany jak to TDI dolałem 1l oleju, a co ciekawe w butelce z odmą zebrało się dokładnie 330ml (puszka coca coli) co pokazuje foto. Co ciekawe 1/3 z tego to woda a reszta szlam olejowy. Przez pierwsze 3 miesiące od zamontowania instalacji dolot i EGR nadal wydmuchiwał OLEJ ale to dlatego że Intercooler aż w nim pływał i trzeba było czasu by się samoistnie przewietrzył. Praktycznie po pół roku dolot jest suchy a EGR przestał cieknąć bez czyszczenia. Dziwia mnie zatem operacje zaślepiania go itp, wystarczy oczyścić go manualnie lub pozwolić by dolot zrobił to sam. Warunkiem jest tu oczywiście by turbo nie puszczało oleju do dolotu. Reasumując. Instalacja z butelką sprawdza się bardzo dobrze i mogę ją z czystym sumieniem polecić. -
Lewy ksenon zapala za drugim razem
westicepl odpowiedział Marcin Wroc → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Trochę odświeżę temat bo problem jest bliźniaczy. Prawy xenon w 100% sprawny. Lewy od pewnego momentu nie chciał zapalać. Tzn mignął tylko i gasł po ułamku sek. Po wymianie żarnika (w ASO 450 zł)przez pierwsze 3 dni zapalał się od pierwszego strzału, teraz dopiero za 2-3 razem. Nie wiem co dalej robić. Żeby podmieniać przetwornice (wykluczyć jej uszkodzenie) będę musiał pojechać do warsztatu ponownie zdejmować zderzak, składać, pojeździć kilka dni by coś stwierdzić. Nie widzi mi się płacić za każde zdjęcie zderzaka. Macie może inne pomysły ? Na forum BMW doczytałem się że to starter może być winny ? Swoją drogą dlaczego VAG nie pokazuje błędów ?