Skywalker Zgłoś #1 Napisano 1 Marca 2012 Może ktos miał podobne objawy? Wystarczy porządny prysznic spod kół innych samochodów, albo jazda przez jakiś czas w mżawce i wysiada elektryka, nie chodzą wycieraczki, silnik sie wyłacza, działają awaryjne jedynie, blokada kierownicy nie włącza się, można kierować gdy próbuję odpalić z biegu - od razu - nie można gdy sie zatrzymam i startuje z kluczyka silnik sie wlacza i mozna jechac dalej... troche denerwujące Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #2 Napisano 2 Marca 2012 a cie zalewa, zacznij od masy...wyczysc papierkiem ładnie styki i poskręcaj do kupy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #3 Napisano 2 Marca 2012 I zmień trochę tytuł tematu, bo trochę dziwnie się kojarzy To tak jak jedynie kaczorowi w zimnej wodzie staje :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skywalker Zgłoś #4 Napisano 2 Marca 2012 Dziś doszedłem do dokładniejszych obserwacji. Przy włączaniu wajchy wycieraczek, na pewno w górę gasł. Czyli coś z wycieraczkami pewnie zwiera? Wczorajsze przygody były na włączonych wycieraczkach właśnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrzemeKBC Zgłoś #5 Napisano 3 Marca 2012 A ja mam taka propozycje. Podjedz na myjke samoobslugowa. Nie gas samochodu. Wycieraczki wylaczone. Zacznij go myc, lej woda ile wlezie po szybie i okolicach podszybia zwlaszcza. Powiedzmy z 3 min non stop. Zobaczysz czy zgasnie czy nie. Jezeli nie to przerwij lanie woda i wlacz wycieraczki. Zobaczysz co sie wtedy stanie. Jak zgasznie przed wlaczeniem wycieraczek to juz wiadomo ze to nie one sa problemem. Jak zgasnie dopiero po wlaczeniu wycieraczek to wtedy bardzo mozliwe ze to one sa problemem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kentaki1986 Zgłoś #6 Napisano 4 Marca 2012 kolego dobrze zobacz rynienki odlywowe z podszybia, lubi przerdzewiec i woda bedzie leciala na wszystkie przekazniki, ps. to jest pierwsze auto "FORMEL E" kryzys naftowy itd... wtedy w manetce wycieraczek byl przycisk start/stop, moze ktoz zmienial manetke a przewody gdzies zostaly i gdzies sie zwieraja pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #7 Napisano 9 Marca 2012 I zmień trochę tytuł tematu, bo trochę dziwnie się kojarzy No mnie też i jeszcze z BŁĘDEM napisany. Co to jest PODZCZAS? p.s Popraw tytuł wątku Skywalker. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #8 Napisano 10 Marca 2012 I zmień trochę tytuł tematu, bo trochę dziwnie się kojarzy A że ostatnio deszczu mało to chyba ciężej się żyje... :haha Miałem bardzo podobne objawy w starej Vectrze, ale tam wycieraczki nie miały na to wpływu. Winne były kable WN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #9 Napisano 10 Marca 2012 Kiedyś miałem Skodę fovorit i wystarczyło w deszcz przejechać przez jakąś kałużę i auto gasło.Wymieniłem kopułkę aparatu zapłonowego ,palec rozdzielacza i przewody zapłonowe i jak ręką odjął ,żadna ulewa nie była straszna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #10 Napisano 10 Marca 2012 Ale jesteście męczydu..py. Ten motyw ze start-stopem to pewnie przyczyna. "Skajłoker" stoi pewnie gdzieś teraz w kałuży i macha żeby mu ktoś pomógł a wy się nabijacie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skywalker Zgłoś #11 Napisano 11 Marca 2012 kolego dobrze zobacz rynienki odlywowe z podszybia, lubi przerdzewiec i woda bedzie leciala na wszystkie przekazniki, a to jest pomysł, sprawdzę. generalnie jednak coś się dzieje dziwnego z elektryką w rejonie kierownicy, "odkryłem", że jak wyjmę kluczyk ze stacyjki podczas gdy silnik pracuje - bez przekręcania - to... nic się nie dzieje, silnik nadal pracuje thx ---------- Dodano o 00:06 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:03 ---------- Miałem bardzo podobne objawy w starej Vectrze, ale tam wycieraczki nie miały na to wpływu. Winne były kable WN. Też po uruchomieniu wycieraczek silnik gasł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #12 Napisano 12 Marca 2012 Poczytaj sobie tu: forum.vw-passat.pl/threads/30004-Przycisk-quot-Stop-quot-w-manetce-wycieraczek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skywalker Zgłoś #13 Napisano 12 Marca 2012 (edytowane) Poczytaj sobie tu: forum.vw-passat.pl/threads/30004-Przycisk-quot-Stop-quot-w-manetce-wycieraczek Przeczytałem dzięki. Dziś takie testy 1/ włączyłem wycieraczki i po polaniu po szybie ze szlaucha po jakiejś 1-2 zgasł, kontrolki zgasły 2/ włączyłem wycieraczki i nie polewałem i nic, silnik chodził ok. nawet dmuchawa się włączyła w pewnym momencie... Elektryk powiedział, żeby zacząć szukać od zmiany kostki w stacyjce, zamówiłem, choć nie wiem czy to możliwe. Co do start/stop - to mam santanę, ale nie ma na manetce napisu start/stop i od półtora roku nie miałem takich "sensacji", więc to chyba nie może być start/stop?? Edytowane 12 Marca 2012 przez Skywalker Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skywalker Zgłoś #14 Napisano 12 Marca 2012 ps. to jest pierwsze auto "FORMEL E" kryzys naftowy itd... wtedy w manetce wycieraczek byl przycisk start/stop, moze ktoz zmienial manetke a przewody gdzies zostaly i gdzies sie zwieraja możliwe ale to chyba w środku zwierają? a problem chyba jest jednak z deszczem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
opony_biz_pl Zgłoś #15 Napisano 13 Marca 2012 Ewidentnie auto nie lubi wilgoci. Przewody do świec masz w miarę nowe ? Bo one jak złapią wilgoć to silnik potrafi zgasnąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skywalker Zgłoś #16 Napisano 15 Marca 2012 nowe to chyba nie są. jak trzeba to kupię. jakieś specjalne mam wybrać? PS. drugi elektryk stwierdził, że niewiadomo o co chodzi na razie i trzeba zacząć od kostki w/pod stacyjką. Zrobię te dwie rzeczy i zobaczymy co dalej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebolpittbull Zgłoś #17 Napisano 22 Marca 2012 i naprawiło się? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skywalker Zgłoś #18 Napisano 23 Marca 2012 (edytowane) Naprawiło się na razie samo. Bez zmian, napraw. Pada i nic. Jedzie się. Na wszelki wypadek zmieniłem po tym "naprawieniu się" przewody zapłonowe. I czekam na kolejną niespodziankę. na razie po wczorajszych ulewach, wszystko jest ok. Edytowane 16 Kwietnia 2012 przez Skywalker zmiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pjotrm Zgłoś #19 Napisano 29 Kwietnia 2012 na razie po wczorajszych ulewach, wszystko jest ok. No i jak staje jeszcze na deszczu, bo od jutra opady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #20 Napisano 29 Kwietnia 2012 staje jeszcze na deszczu, bo od jutra opady Zdecyduj się - staje ci czy opada? Wybierz się do Apteki..... po leki :haha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach