Skocz do zawartości
13jurek13

passat b5 AJM tuning

Rekomendowane odpowiedzi

po1 - cale czerwone TDI to 150konne diesle 1.9tdi, albo cale na srebrno 2,5 v6 tdi, nie ma 142KM (chyba, ze ktos ma seryjne 130/131km i wyplulo mu np. 142 i sam se domaluje T na czerwono ;)

po2 - passaty (b5/b5fl)nigdy nie mialy calych czerwonych napisow...

po3 - faktycznie m.in. bory, golfy mialy 1.9tdi 150km i cale na czerwono

po4 - i co najwazniejsze: nie urazajmy sie, troche pokory, bo nikt nie jest Alfa i Omega

 

Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poszedł priv co by tu już nie śmiecić

dzwoniłem dzisiaj do aso w uk nic na ten temat nie wiedzą

 

EOT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przez taki forumowiczów jak ciebie traci się chęć na udzielanie się w jaki kol wiek sposób na tym forum

to po polsku ?? :wmorde

 

 

ad zaślepienia EGR do pana powyżej ZAŚLEPIAJ!!! tylko klapkę gaszącą zostaw podpiętą ! (przewód zaślepisz sobie wkręcając nawet śrubę) potrzebujesz 2 blaszki do tego (wszystko opisane na forum wystarczy poguglać! )

 

 

ad wiadomości z wikipedalstwa .... nie mam nawet słów by skomentować :wmorde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ja mieszkałem przez 20 lat w Niemczech nie daleko wolfsburga i nieraz widziałem czerwonego TDI z reszta niemiecka strona potwierdza to co mówię http://www.dieselschrauber.de/ przez taki forumowiczów jak ciebie traci się chęć na udzielanie się w jaki kol wiek sposób na tym forum, na tyle na ten temat ode mnie.

 

Jest TDI ale ten motor ma 2.0 136km ;) oznaczenie jak sie nie myle to BGW

 

po1 - cale czerwone TDI to 150konne diesle 1.9tdi, albo cale na srebrno 2,5 v6 tdi, nie ma 142KM (chyba, ze ktos ma seryjne 130/131km i wyplulo mu np. 142 i sam se domaluje T na czerwono ;)

po2 - passaty (b5/b5fl)nigdy nie mialy calych czerwonych napisow...

po3 - faktycznie m.in. bory, golfy mialy 1.9tdi 150km i cale na czerwono

po4 - i co najwazniejsze: nie urazajmy sie, troche pokory, bo nikt nie jest Alfa i Omega

 

Pzdr.

 

1. W passatach nie występowały, były m.in w sharanie,golfinie i borasacie

;) a co do tych 2.5tdi to były 150 i 180, było coś jeszcze pomiędzy coś w stylu 165km, ale o tym nic nie mogę powiedzieć bo po prostu nie wiem :P

2. Były, odp masz wyżej ;)

3. Prawda ;)

4. I tu też się zgodze :P

Edytowane przez Kojot121

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bgw to byly tlyko w modelach, ktore maja migacze w lusterkach?

z tego co widzialem na drodze b5fl mialo tdi wszystkie srebrne i wlasnie te wersje z migaczami 2004-5 to te bgw, a widzialem sam 2x 3czerwone tdi i w wersjach z normalnymi lusterkami, kiedys na forum widzialem kilka postow o tym, ze vw b5fl robil pojedyncze "perelki" z podniesiona moca do 150 czy ilus koni. a pare razy na wikipedii patrzalem na te tabele z silnikami i nigdy wczesniej avf nie widzialem w mocniejszej wersji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powracając do tematu to wczoraj przełożyłem starą turbinkę i myślałem że krew mnie zaleje gdy przy jeździe próbnej auto nie chciało jechać tak samo jak na turbo od avf, po dokładnej inspekcji z moim mechanikiem znaleźliśmy przyczynę - naderwany wężyk podciśnienia! Niestety mam już znowu założoną turbinkę od atj i nie chce mi się znowu przeżuć tej od avf wiec ja sprzedam bo autko doi dobrze jedzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaslepilem podcisnienie EGR (rurke spalinowa EGR ogarne na dniach-czekam na wkladki), wezyk od klapy gaszacej zostawilem w spokoju (wpadlem na pomysl by wykorzystac jego impuls do BLOW OFF :D )

Dzis zapodalem stozek JR i dosc mocno sapie (prawie jak BOV ;) ) i rewelacyjnie zmienia dzwiek.

 

Odczucia:

Moze to tylko efekt placebo, ale odciecie EGR dalo ciut mocniejszy dol, a stozek poprawil ciag w gornym zakresie.

 

Pozostalo:

Czas na wyprowadzenie IC i chipsa ;)

Edytowane przez marv84

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam pytanko odnośnie Tiptronica ile ta skrzynia wytrzymuje na programie chciałbym z moich pompek wyciągnąc jakies 135-150 km i moment w granicach 350Nm czy ta skrzynia podoła temu zadaniu czy to stanowczo za duzo ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mam pytanko odnośnie Tiptronica ile ta skrzynia wytrzymuje na programie chciałbym z moich pompek wyciągnąc jakies 135-150 km i moment w granicach 350Nm czy ta skrzynia podoła temu zadaniu czy to stanowczo za duzo ??

spokojnie wytrzyma takie paramtery.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,mam juz zalozone turbo od AWX w moim AJM, moze mi ktos dokladnie krok po kroku opisac jak zalozyc dolot od awx?? co bede potrzebowal itd??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, mam do was pytanie, mam tez ajm i zalozona turbine od awx, wyciety katalizator i planuje teraz zalozyc kolektor od awx, tylko co z egr? jesli go usune to calego czy klapke gaszaca sie zostawia?? moglby byscie opisac ten proces?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak klapę gaszącą usuniesz to przy gaszeniu będziesz miał niemiłe wibracje przez chwilę, poza tym to nic się nie stanie, tylko zostaw zawór od EGRa i klapy żeby ECU widziało, że elektrycznie istnieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie, nie wiem czy trafilem na dobry temat ale w jaki sposob proponujecie mi zlikwidowac lag powstaly po zalozeniu turbiny od AWX?? mam wgranego gotowy program z moca zblizona do 130KM ale do ok 1800obr/min jest dół potem dopiero ciagnie ladnie, jakie macie propozycje??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowie, nie wiem czy trafilem na dobry temat ale w jaki sposob proponujecie mi zlikwidowac lag powstaly po zalozeniu turbiny od AWX?? mam wgranego gotowy program z moca zblizona do 130KM ale do ok 1800obr/min jest dół potem dopiero ciagnie ladnie, jakie macie propozycje??

 

auto pod vaga i zlogować parametry. nie wiadomo jak to teraz wygląda.

jeżeli nie masz sprzętu to mogę Ci polecić znajomego, 25km od Krosna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy podciagniecie na sztandze o pol obrotu zalatwi sprawe? czy turbo bedzie sie budzic wczesniej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czy podciagniecie na sztandze o pol obrotu zalatwi sprawe? czy turbo bedzie sie budzic wczesniej?

 

Tak, ale nie ma to kompletnie sensu bo potem będzie gorzej sterowane, mogą pojawić się przeładowania a nawet brak pełnej regulacji przy wyższych obrotach co będzie kończyło się trybem awaryjnym.

 

Jeżeli na sztandze fabryczna farba to radzę jej nie ruszać, a udać się na profesjonalny program.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki panowie za rady, a czy regulacja wysokosci sztangi to to samo co ustawienie zmiennej geometrii??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

załozcie własne tematy a nie bedziecie tu Jego temat zasmiecac...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

mam dwa pytanka:

1. mam silnik atj i czy moge wykonać w nim te same zmiany co 13jurek13 w swoim ajm?

2. co z miejscem na wtyczkę które jest w nowej turbinie którą zamontował 13jurek13 bo z tego co się orientuje to w standardowej tego nie ma?

z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1. mam silnik atj i czy moge wykonać w nim te same zmiany co 13jurek13 w swoim ajm?

 

Tak

 

2. co z miejscem na wtyczkę które jest w nowej turbinie którą zamontował 13jurek13 bo z tego co się orientuje to w standardowej tego nie ma?

 

Gniazdo w gruszce BRD zostaje nie podłączone. Podłączasz tylko wężyk podciśnieniowy w króciec gruszki tak samo jak masz teraz podłączony u siebie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności