marv84 Zgłoś #41 Napisano 27 Marca 2012 po1 - cale czerwone TDI to 150konne diesle 1.9tdi, albo cale na srebrno 2,5 v6 tdi, nie ma 142KM (chyba, ze ktos ma seryjne 130/131km i wyplulo mu np. 142 i sam se domaluje T na czerwono po2 - passaty (b5/b5fl)nigdy nie mialy calych czerwonych napisow... po3 - faktycznie m.in. bory, golfy mialy 1.9tdi 150km i cale na czerwono po4 - i co najwazniejsze: nie urazajmy sie, troche pokory, bo nikt nie jest Alfa i Omega Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #42 Napisano 27 Marca 2012 poszedł priv co by tu już nie śmiecić dzwoniłem dzisiaj do aso w uk nic na ten temat nie wiedzą EOT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #43 Napisano 27 Marca 2012 przez taki forumowiczów jak ciebie traci się chęć na udzielanie się w jaki kol wiek sposób na tym forum to po polsku ?? ad zaślepienia EGR do pana powyżej ZAŚLEPIAJ!!! tylko klapkę gaszącą zostaw podpiętą ! (przewód zaślepisz sobie wkręcając nawet śrubę) potrzebujesz 2 blaszki do tego (wszystko opisane na forum wystarczy poguglać! ) ad wiadomości z wikipedalstwa .... nie mam nawet słów by skomentować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kojot121 Zgłoś #44 Napisano 27 Marca 2012 (edytowane) a ja mieszkałem przez 20 lat w Niemczech nie daleko wolfsburga i nieraz widziałem czerwonego TDI z reszta niemiecka strona potwierdza to co mówię http://www.dieselschrauber.de/ przez taki forumowiczów jak ciebie traci się chęć na udzielanie się w jaki kol wiek sposób na tym forum, na tyle na ten temat ode mnie. Jest TDI ale ten motor ma 2.0 136km oznaczenie jak sie nie myle to BGW po1 - cale czerwone TDI to 150konne diesle 1.9tdi, albo cale na srebrno 2,5 v6 tdi, nie ma 142KM (chyba, ze ktos ma seryjne 130/131km i wyplulo mu np. 142 i sam se domaluje T na czerwono po2 - passaty (b5/b5fl)nigdy nie mialy calych czerwonych napisow... po3 - faktycznie m.in. bory, golfy mialy 1.9tdi 150km i cale na czerwono po4 - i co najwazniejsze: nie urazajmy sie, troche pokory, bo nikt nie jest Alfa i Omega Pzdr. 1. W passatach nie występowały, były m.in w sharanie,golfinie i borasacie a co do tych 2.5tdi to były 150 i 180, było coś jeszcze pomiędzy coś w stylu 165km, ale o tym nic nie mogę powiedzieć bo po prostu nie wiem 2. Były, odp masz wyżej 3. Prawda 4. I tu też się zgodze Edytowane 27 Marca 2012 przez Kojot121 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
triku88 Zgłoś #45 Napisano 27 Marca 2012 bgw to byly tlyko w modelach, ktore maja migacze w lusterkach? z tego co widzialem na drodze b5fl mialo tdi wszystkie srebrne i wlasnie te wersje z migaczami 2004-5 to te bgw, a widzialem sam 2x 3czerwone tdi i w wersjach z normalnymi lusterkami, kiedys na forum widzialem kilka postow o tym, ze vw b5fl robil pojedyncze "perelki" z podniesiona moca do 150 czy ilus koni. a pare razy na wikipedii patrzalem na te tabele z silnikami i nigdy wczesniej avf nie widzialem w mocniejszej wersji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
honeydevil Zgłoś #46 Napisano 28 Marca 2012 Powracając do tematu to wczoraj przełożyłem starą turbinkę i myślałem że krew mnie zaleje gdy przy jeździe próbnej auto nie chciało jechać tak samo jak na turbo od avf, po dokładnej inspekcji z moim mechanikiem znaleźliśmy przyczynę - naderwany wężyk podciśnienia! Niestety mam już znowu założoną turbinkę od atj i nie chce mi się znowu przeżuć tej od avf wiec ja sprzedam bo autko doi dobrze jedzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marv84 Zgłoś #47 Napisano 28 Marca 2012 (edytowane) Zaslepilem podcisnienie EGR (rurke spalinowa EGR ogarne na dniach-czekam na wkladki), wezyk od klapy gaszacej zostawilem w spokoju (wpadlem na pomysl by wykorzystac jego impuls do BLOW OFF ) Dzis zapodalem stozek JR i dosc mocno sapie (prawie jak BOV ) i rewelacyjnie zmienia dzwiek. Odczucia: Moze to tylko efekt placebo, ale odciecie EGR dalo ciut mocniejszy dol, a stozek poprawil ciag w gornym zakresie. Pozostalo: Czas na wyprowadzenie IC i chipsa Edytowane 28 Marca 2012 przez marv84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skippi Zgłoś #48 Napisano 1 Kwietnia 2012 ja mam pytanko odnośnie Tiptronica ile ta skrzynia wytrzymuje na programie chciałbym z moich pompek wyciągnąc jakies 135-150 km i moment w granicach 350Nm czy ta skrzynia podoła temu zadaniu czy to stanowczo za duzo ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anderllh Zgłoś #49 Napisano 2 Kwietnia 2012 ja mam pytanko odnośnie Tiptronica ile ta skrzynia wytrzymuje na programie chciałbym z moich pompek wyciągnąc jakies 135-150 km i moment w granicach 350Nm czy ta skrzynia podoła temu zadaniu czy to stanowczo za duzo ?? spokojnie wytrzyma takie paramtery. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin880205 Zgłoś #50 Napisano 14 Lipca 2012 witam,mam juz zalozone turbo od AWX w moim AJM, moze mi ktos dokladnie krok po kroku opisac jak zalozyc dolot od awx?? co bede potrzebowal itd?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin880205 Zgłoś #51 Napisano 25 Lipca 2012 witam, mam do was pytanie, mam tez ajm i zalozona turbine od awx, wyciety katalizator i planuje teraz zalozyc kolektor od awx, tylko co z egr? jesli go usune to calego czy klapke gaszaca sie zostawia?? moglby byscie opisac ten proces? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #52 Napisano 26 Lipca 2012 Jak klapę gaszącą usuniesz to przy gaszeniu będziesz miał niemiłe wibracje przez chwilę, poza tym to nic się nie stanie, tylko zostaw zawór od EGRa i klapy żeby ECU widziało, że elektrycznie istnieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin880205 Zgłoś #53 Napisano 30 Lipca 2012 panowie, nie wiem czy trafilem na dobry temat ale w jaki sposob proponujecie mi zlikwidowac lag powstaly po zalozeniu turbiny od AWX?? mam wgranego gotowy program z moca zblizona do 130KM ale do ok 1800obr/min jest dół potem dopiero ciagnie ladnie, jakie macie propozycje?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anderllh Zgłoś #54 Napisano 30 Lipca 2012 panowie, nie wiem czy trafilem na dobry temat ale w jaki sposob proponujecie mi zlikwidowac lag powstaly po zalozeniu turbiny od AWX?? mam wgranego gotowy program z moca zblizona do 130KM ale do ok 1800obr/min jest dół potem dopiero ciagnie ladnie, jakie macie propozycje?? auto pod vaga i zlogować parametry. nie wiadomo jak to teraz wygląda. jeżeli nie masz sprzętu to mogę Ci polecić znajomego, 25km od Krosna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin880205 Zgłoś #55 Napisano 1 Sierpnia 2012 a czy podciagniecie na sztandze o pol obrotu zalatwi sprawe? czy turbo bedzie sie budzic wczesniej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #56 Napisano 1 Sierpnia 2012 a czy podciagniecie na sztandze o pol obrotu zalatwi sprawe? czy turbo bedzie sie budzic wczesniej? Tak, ale nie ma to kompletnie sensu bo potem będzie gorzej sterowane, mogą pojawić się przeładowania a nawet brak pełnej regulacji przy wyższych obrotach co będzie kończyło się trybem awaryjnym. Jeżeli na sztandze fabryczna farba to radzę jej nie ruszać, a udać się na profesjonalny program. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin880205 Zgłoś #57 Napisano 2 Sierpnia 2012 dzieki panowie za rady, a czy regulacja wysokosci sztangi to to samo co ustawienie zmiennej geometrii?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaZooR Zgłoś #58 Napisano 6 Sierpnia 2012 załozcie własne tematy a nie bedziecie tu Jego temat zasmiecac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
davkov Zgłoś #59 Napisano 14 Marca 2013 witam mam dwa pytanka: 1. mam silnik atj i czy moge wykonać w nim te same zmiany co 13jurek13 w swoim ajm? 2. co z miejscem na wtyczkę które jest w nowej turbinie którą zamontował 13jurek13 bo z tego co się orientuje to w standardowej tego nie ma? z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #60 Napisano 15 Marca 2013 1. mam silnik atj i czy moge wykonać w nim te same zmiany co 13jurek13 w swoim ajm? Tak 2. co z miejscem na wtyczkę które jest w nowej turbinie którą zamontował 13jurek13 bo z tego co się orientuje to w standardowej tego nie ma? Gniazdo w gruszce BRD zostaje nie podłączone. Podłączasz tylko wężyk podciśnieniowy w króciec gruszki tak samo jak masz teraz podłączony u siebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach