Skocz do zawartości
13jurek13

passat b5 AJM tuning

Rekomendowane odpowiedzi

Byłbym wdzięczny za każdą wskazówkę bo na razie czuje się jak bym jeździł fiatem 126p jak nie gorzej
a słychać w ogóle turbine? jak depniesz to coś się dzieje? mi jak padł zawór to w sekundę miałem mniej niż w golfie 1,6D, przy odpalaniu samochodu powinien byc widoczny ruch sztangi, i potem jak juz odpalisz po zdjęciu przewodu podciśnienia z gruchy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łopatki nie są zapieczone bo przed założeniem rozebrałem ją i wyczyściłem naftą dolot tez jest szczelny jednak sztanga porusza sie przy 4000 obrotach miej niż 1cm. sprawdziłem na vagu przy włączonym aucie ciśnienie w dolocie i było w normie około 100 mbar (1000) jednak pokazało mi bład sensora g70 czyli przepływki który po wykasowaniu momentalni się po wyciągnięciu wtyczki z przepływki zauważyłem ze w w wtyka jest rozwalona i dwa wtyki się dotykał po przylutowaniu nowej wtyczki błąd nadal mi pokazuje wiec przypuszczam że przepływka dostała zwarcia i poszła więc dziś zamówiłem nową używaną przepływke choć nie wiem czy przeływka ma wpływ na aż tak duży wpływ na tak potężną utratę mocy aha podczas logów statycznych wartość przepływki była 539. Pocekam na drugą przepływke i zrobię komplet logów

 

---------- Dodano o 23:46 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:42 ----------

 

Turbiny podczas jazdy nie słychać ale sztanga w zakresie 6mm się rusza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko zeby byla tej samej firmy, bo dwie firmy bosch i jakas tam jeszcze robi i musi byc tej samej firmy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupiłem z tym samym numerem boscha jaki numerem vw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko zeby byla tej samej firmy, bo dwie firmy bosch i jakas tam jeszcze robi i musi byc tej samej firmy.
Bosch i PIERBURG , jak się nie mylę .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziś doszła sama przepływka a efekt taki sam nadal na vagu pokazuje ten sam bład. Podłączyłem samom gruszkę od turbiny reakcja taka że na biegu jałowym powoli ja zasysa na max a jak przy gazuje to mocniej ja zaciągnie i momentalnie popuszcza o jakiś 1 cm i kiedy obroty spadną to od nowa powoli zaciąga czy to jest normalne zachowanie czy może n75 pada???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podmien n75 z n18 (od egr), przejedz sie i zobacz jak bedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Zastanawiam się nad zaślepieniem EGRu. Posiadam ATJ, czyli to samo co autor postu ;)

Moje pytanie: Co zrobiłeś z wężykami od EGRa? Zaślepiłeś je? Czy co? :)

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ATJ ma już prostą wersje can magistralu i inne oprogramowanie cpu niż poprzednik jak ajm lub afn i podobno gdy zaślepi się egr to komputer troszkę wariuje sam tego nie sprawdzalem ale słyszałem o takim zjawisku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli nie warto, bo za duze ryzyko wywalenia sie ECU? Pytam, bo w bmw 2,5 tds'ie zaslepienie EGRu dalo mi duzo mocniejszy dol, potem inny IC i chip i byla moc i tak samo chcialem zaczac modzic w pasku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na twoim miejscu nie zaślepiał bym egr ale zmiana icka i chip to dobry pomysł ja bym jeszcze wymienił pompowtryski na AL stosowane w pskach 130 km po lifcie lub paska z kompletnie czerwonymi TDI 142 km albo boro/ golf silnik arl 150km jak byś potrzebował icka to mam na zbyciu od audi q5/a6 2,7 lub 3,0 z delikatnym wgnieceniem z roku 2010 z 200zł + przesyłka a co do chipa to znam gostka w Rumi co podniesie tobie autko o około 30km za 500zł :) oczywiście warsztat a nie pokątny szmelc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wtryski droga sprawa ;) poki moje trybia to zostaja, jak padna to na bank wezme AL'ki ;)

kolega w Ibizie ma ASZ bez EGRa + IC z Cupry + program i teraz wrzucil ALki i ma 200KM/400nm :D

 

Co do Twojego ICka to narazie dzieki-kasy malo i jest potrzebna na co innego;)

Ale planuje wstawic z Alhambry lub bmw 2,5tds'a/3.0d, bo mam za grosze...

 

PS.

A Ty masz pomodzone? IC + chips + wtryski? ile masz KM/nm?

Edytowane przez marv84

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie robię modu bo sprzedaję bo zmieniam auto ale kumpel po zmianie icka pompek i turbo ma 210km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie jestem po wizycie u fachowca no i lipa, jeśli chce żeby ta turbinka od avf 130km dobrze u mnie chodziła to muszę zmienić mapę wtrysku na tą od 130stki albo z chipować auto. Nie będę robił ani jednego ani drugiego tylko wrzucę z powrotem moje turbo a turbo od avf/ awx sprzedam za 550zł wraz s przerobionym wężem który plug and play pasuje do 115konnego passka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakaś ściema ... ludzie wrzucają do 100konnego AVB turbo od AVF i jeżdżą bez problemu bez żadnego modzenia w kompie .... coś gdzieś musisz mieć popsute kolego ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, obie turbiny sprawne a po przełożeniu takie jaja. W stawie znowu standard bo nie chcę mi się już grzebać autko też sprzedam i kupie coś nowszego z większą mocą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lub paska z kompletnie czerwonymi TDI 142 km

 

Ty piszesz o 1.9 tdi ???

 

niebyło takiego modelu kolego ze 142 km ani czeronych znaczków na passacie

a jak masz większą wiedze na ten temat to podaj kod silnika

bo to że prawie każda seryjna 130 me wiecej niż powinna to chyba każdy wie

u mnie seria miała dwa hamowania pierwsze 147 KM drugie 145 KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

była taka wersja z silnikiem avf pierwsze poczytaj a potem się mądruj http://pl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat nie cierpię komentarzy od pseudo znawców

Edytowane przez honeydevil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
była taka wersja z silnikiem avf pierwsze poczytaj a potem się mądruj http://pl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat nie cierpię komentarzy od pseudo znawców

 

Pierwsze o tym słysze to że w necie coś pisze to nie znaczy że tak jest, na żywo nigdy nie widziałem

nie widziałem równierz takiej mocy w żadnej książce od passata

Wikipedia to nie wyrocznia i pisze o tym tylko na polsko języcznej wersji

a tam można dopisać wszystko.

Po angielsku nic nie piszą a to dziwne .

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_diesel_engines#1.9_R4_TDI_PD_43-118kW

 

i opanuj swoje emocje bo jestes nie miły

Edytowane przez matho78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mieszkałem przez 20 lat w Niemczech nie daleko wolfsburga i nieraz widziałem czerwonego TDI z reszta niemiecka strona potwierdza to co mówię http://www.dieselschrauber.de/ przez taki forumowiczów jak ciebie traci się chęć na udzielanie się w jaki kol wiek sposób na tym forum, na tyle na ten temat ode mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności