arsen Zgłoś #21 Napisano 20 Marca 2012 Byłbym wdzięczny za każdą wskazówkę bo na razie czuje się jak bym jeździł fiatem 126p jak nie gorzeja słychać w ogóle turbine? jak depniesz to coś się dzieje? mi jak padł zawór to w sekundę miałem mniej niż w golfie 1,6D, przy odpalaniu samochodu powinien byc widoczny ruch sztangi, i potem jak juz odpalisz po zdjęciu przewodu podciśnienia z gruchy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
honeydevil Zgłoś #22 Napisano 20 Marca 2012 Łopatki nie są zapieczone bo przed założeniem rozebrałem ją i wyczyściłem naftą dolot tez jest szczelny jednak sztanga porusza sie przy 4000 obrotach miej niż 1cm. sprawdziłem na vagu przy włączonym aucie ciśnienie w dolocie i było w normie około 100 mbar (1000) jednak pokazało mi bład sensora g70 czyli przepływki który po wykasowaniu momentalni się po wyciągnięciu wtyczki z przepływki zauważyłem ze w w wtyka jest rozwalona i dwa wtyki się dotykał po przylutowaniu nowej wtyczki błąd nadal mi pokazuje wiec przypuszczam że przepływka dostała zwarcia i poszła więc dziś zamówiłem nową używaną przepływke choć nie wiem czy przeływka ma wpływ na aż tak duży wpływ na tak potężną utratę mocy aha podczas logów statycznych wartość przepływki była 539. Pocekam na drugą przepływke i zrobię komplet logów ---------- Dodano o 23:46 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:42 ---------- Turbiny podczas jazdy nie słychać ale sztanga w zakresie 6mm się rusza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
triku88 Zgłoś #23 Napisano 20 Marca 2012 tylko zeby byla tej samej firmy, bo dwie firmy bosch i jakas tam jeszcze robi i musi byc tej samej firmy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
honeydevil Zgłoś #24 Napisano 20 Marca 2012 kupiłem z tym samym numerem boscha jaki numerem vw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olko25 Zgłoś #25 Napisano 22 Marca 2012 tylko zeby byla tej samej firmy, bo dwie firmy bosch i jakas tam jeszcze robi i musi byc tej samej firmy. Bosch i PIERBURG , jak się nie mylę . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
honeydevil Zgłoś #26 Napisano 22 Marca 2012 dziś doszła sama przepływka a efekt taki sam nadal na vagu pokazuje ten sam bład. Podłączyłem samom gruszkę od turbiny reakcja taka że na biegu jałowym powoli ja zasysa na max a jak przy gazuje to mocniej ja zaciągnie i momentalnie popuszcza o jakiś 1 cm i kiedy obroty spadną to od nowa powoli zaciąga czy to jest normalne zachowanie czy może n75 pada??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
triku88 Zgłoś #27 Napisano 22 Marca 2012 podmien n75 z n18 (od egr), przejedz sie i zobacz jak bedzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marv84 Zgłoś #28 Napisano 24 Marca 2012 Witam. Zastanawiam się nad zaślepieniem EGRu. Posiadam ATJ, czyli to samo co autor postu Moje pytanie: Co zrobiłeś z wężykami od EGRa? Zaślepiłeś je? Czy co? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
honeydevil Zgłoś #29 Napisano 24 Marca 2012 ATJ ma już prostą wersje can magistralu i inne oprogramowanie cpu niż poprzednik jak ajm lub afn i podobno gdy zaślepi się egr to komputer troszkę wariuje sam tego nie sprawdzalem ale słyszałem o takim zjawisku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marv84 Zgłoś #30 Napisano 24 Marca 2012 czyli nie warto, bo za duze ryzyko wywalenia sie ECU? Pytam, bo w bmw 2,5 tds'ie zaslepienie EGRu dalo mi duzo mocniejszy dol, potem inny IC i chip i byla moc i tak samo chcialem zaczac modzic w pasku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
honeydevil Zgłoś #31 Napisano 24 Marca 2012 na twoim miejscu nie zaślepiał bym egr ale zmiana icka i chip to dobry pomysł ja bym jeszcze wymienił pompowtryski na AL stosowane w pskach 130 km po lifcie lub paska z kompletnie czerwonymi TDI 142 km albo boro/ golf silnik arl 150km jak byś potrzebował icka to mam na zbyciu od audi q5/a6 2,7 lub 3,0 z delikatnym wgnieceniem z roku 2010 z 200zł + przesyłka a co do chipa to znam gostka w Rumi co podniesie tobie autko o około 30km za 500zł oczywiście warsztat a nie pokątny szmelc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marv84 Zgłoś #32 Napisano 25 Marca 2012 (edytowane) wtryski droga sprawa poki moje trybia to zostaja, jak padna to na bank wezme AL'ki kolega w Ibizie ma ASZ bez EGRa + IC z Cupry + program i teraz wrzucil ALki i ma 200KM/400nm Co do Twojego ICka to narazie dzieki-kasy malo i jest potrzebna na co innego;) Ale planuje wstawic z Alhambry lub bmw 2,5tds'a/3.0d, bo mam za grosze... PS. A Ty masz pomodzone? IC + chips + wtryski? ile masz KM/nm? Edytowane 25 Marca 2012 przez marv84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
honeydevil Zgłoś #33 Napisano 26 Marca 2012 nie robię modu bo sprzedaję bo zmieniam auto ale kumpel po zmianie icka pompek i turbo ma 210km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
honeydevil Zgłoś #34 Napisano 26 Marca 2012 Aktualnie jestem po wizycie u fachowca no i lipa, jeśli chce żeby ta turbinka od avf 130km dobrze u mnie chodziła to muszę zmienić mapę wtrysku na tą od 130stki albo z chipować auto. Nie będę robił ani jednego ani drugiego tylko wrzucę z powrotem moje turbo a turbo od avf/ awx sprzedam za 550zł wraz s przerobionym wężem który plug and play pasuje do 115konnego passka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #35 Napisano 26 Marca 2012 jakaś ściema ... ludzie wrzucają do 100konnego AVB turbo od AVF i jeżdżą bez problemu bez żadnego modzenia w kompie .... coś gdzieś musisz mieć popsute kolego ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
honeydevil Zgłoś #36 Napisano 26 Marca 2012 Nie wiem, obie turbiny sprawne a po przełożeniu takie jaja. W stawie znowu standard bo nie chcę mi się już grzebać autko też sprzedam i kupie coś nowszego z większą mocą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #37 Napisano 26 Marca 2012 lub paska z kompletnie czerwonymi TDI 142 km Ty piszesz o 1.9 tdi ??? niebyło takiego modelu kolego ze 142 km ani czeronych znaczków na passacie a jak masz większą wiedze na ten temat to podaj kod silnika bo to że prawie każda seryjna 130 me wiecej niż powinna to chyba każdy wie u mnie seria miała dwa hamowania pierwsze 147 KM drugie 145 KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
honeydevil Zgłoś #38 Napisano 26 Marca 2012 (edytowane) była taka wersja z silnikiem avf pierwsze poczytaj a potem się mądruj http://pl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat nie cierpię komentarzy od pseudo znawców Edytowane 26 Marca 2012 przez honeydevil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #39 Napisano 26 Marca 2012 (edytowane) była taka wersja z silnikiem avf pierwsze poczytaj a potem się mądruj http://pl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat nie cierpię komentarzy od pseudo znawców Pierwsze o tym słysze to że w necie coś pisze to nie znaczy że tak jest, na żywo nigdy nie widziałem nie widziałem równierz takiej mocy w żadnej książce od passata Wikipedia to nie wyrocznia i pisze o tym tylko na polsko języcznej wersji a tam można dopisać wszystko. Po angielsku nic nie piszą a to dziwne . http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_diesel_engines#1.9_R4_TDI_PD_43-118kW i opanuj swoje emocje bo jestes nie miły Edytowane 26 Marca 2012 przez matho78 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
honeydevil Zgłoś #40 Napisano 27 Marca 2012 a ja mieszkałem przez 20 lat w Niemczech nie daleko wolfsburga i nieraz widziałem czerwonego TDI z reszta niemiecka strona potwierdza to co mówię http://www.dieselschrauber.de/ przez taki forumowiczów jak ciebie traci się chęć na udzielanie się w jaki kol wiek sposób na tym forum, na tyle na ten temat ode mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach