Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

[ATTACH=CONFIG]76279[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]76279[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]76279[/ATTACH]proszę bardzo zobacz tam:

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/57408-problemy-na-ssaniu-1-8adr?p=652603&viewfull=1#post652603

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/88452-Ciezko-odpala-po-dluzszym-postoju-1-8-ADR-LPG/page8?p=1492560&viewfull=1#post1492560

 

 

z drugiego postu wycieło moje schematy i pomimo moich starań nie mogę ich wkleić do dołańczam spakowane schematy. Należy zmienić nazwę (uwuająć końcówkę .xls) i rozpakować sobiepodciśnienia 1.8 APT i ADR (lord_kalina).7z.xls[ATTACH=CONFIG]76281[/ATTACH]

 

 

...

Edytowane przez lord_kalina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko już wiadomo !!! wydmuchana uszczelka na chłodniczce pęknięta rurka wchodząca w odmę i uszkodzona odma !!!! koszt części z olejem i robocizną 500zł !!! masakra !!! ciśnienie było takie aż poszło korkiem wlewu oleju !!!! jutro odbieram auto!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.u mnie to samo jak u kolegi black1985.Pękniety,twardy jak plastik ,oring przy chłodniczce.nie do kupienia od ręki nawet w serwice powiedzieli ze brak ,szły jak świeze bułeczki. znalazłem ODME(pęknieta).ŁATWIEJ DOSTAC SIE DO ODMY PO ODKRECNIU alternatora.

A co do oringa to podobno można zastąpić go oringiem z filtra oleju...co Wy na to?Będzie chulać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tak zrobiłem. uszczelka z filtra oleju ( w moim wypadku BOSCH ) jest minimalnie wieksza.. ale dociskajac ladnie sie wpasowala i wszystko smiga ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tez tak zrobie...

A co do odmy to jak wymienie ODME (to kolano) to juz nic nie musze czyścić?

1-ODMA

2-co to jest trzeba to przetykać?

jak na schemacie odmy http://w415.wrzuta.pl/obraz/0AeaNEfc3WE/odma_schemat

Edytowane przez glaton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[ATTACH=CONFIG]76329[/ATTACH]zazwyczaj zatyka się zaworek od dołu przy kolanku-rura powietrza ta przy przepustnicy a największym winowajcą jest zatkany ezektor (pump suctoin) taki smieszny trójnik

Edytowane przez lord_kalina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje Wszystkim za pomoc ...U mnie problem prawie rozwiązany ,jeszcze tylko czekam na dostawe odmy i w droge.koszt 230zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak wiec Panowie i ja mam potezny problem 3razy ten sam przypadek w ciagu tygodnia.

Przyjechalem z niemiec swoim autkiem silnik1.9tdi 110kM .Auto jest nie garazowane bylo -19 po ok 6 godzinach chcialem jechac na miasto z zona auto nie zapalilo -krecil akumulator ale slabo -wiec podpialem kable z 2 auta -odpalil i tu bach olej wywalilo przez zimering walu dolny przod.Zaprowadzilem auto do mechanika stwierdzil zamarznieta odma itp itd wyczyscil odmrozili itd- mowil ze auto chodzilo u niego po zrobieniu od rana na wolnych obrotach z 5 godzin.Auto odebralem tego samego dnia zaplacilem 300zl za robote i czesci i po ujechaniu 20 km na cpn znow wywalilo olej tymsamym zimeringiem ,ale dodam ze olej juz wczesniej wyciekl zapewne jak jechalem bo byl slad na drodze.Znow wezwalem lawete odstawilem auto wczoraj zrobili -jezdzil moim autem sam testowal dawal mu po garach itp itd odebralem auto ok 12godz,niegasilem go w sklepie czy w domu chodzil tez nie gaszony i o 14 wybralem sie z zona do kina ujechalem 60km zaswiecila sie kontrolka oleju zgasilem motor odrazu i stanalem -wiedzialem co juz jest -zimeringiemwywalilo olej.Juz nie mam sily do mechanika auto misie w nocy dzis snilo masakra,Prosze pomozscie co jest grane z moim motorem.Odma nawet zmieniona i dalej sie rodzi cisnienie ale na wyzszych obrotach bo na wolnych be usterek ani kropli oleju.Prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To Ja Też pochwale sie wywalonym olejem na ziemie , jak wszystkim wywaliło z pod chłodniczki kolo filtra oleju , przyczyna zatkana odma , Tylko ja szarpłem się i naprawiałem to poprzez odkręcenie kolektora ssącego Nie polecam spędziłem trochę czasu w garażu wrr . glaton warto odkręcić i zobaczyć co tam siedzi Ja profilaktycznie juz wszystkie zakamarki sprawdziłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje Ci kolego .Tylko nie wiem czy odkręcony alternator da na tyle miejsca zeby odkręcic ten separator odmy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie jesteście sami z tym problemem,mi także wywaliło uszczelkę przy chłodniczce oleju.Dobrze że zuważyłam lejącą się oliwę spod auta bo bym dziada zatarła.Kupiłam oring i wymieniłam,teraz zaczyna się pocić przy bloku silnika tzn na łączeniu bloku z tą łapą,do której przykręcona jest chłodnica oleju i dalej filtr oleju.Pewnie będę musiała jeszcze raz się upaprać i rozebrać odmę bo zazynają mi puszczać uszczelki.

Co jest najlepsze w tym wszystkim że oring kosztował całe 4zł a wywalił na glebe olej wart około 100zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdzie ta odma sie znajduje dokladnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi z pokrywy zaworów taka rurka i idzie do dolotu.

Jeżeli chodzi o to ten wyciek oleju, to u mnie tak samo pyli z pod korka. Kupiłem nową uszczelkę, ale niestety nie pomogło. Blaszki także podginałem, ale bez większego efektu. Kolega wyżej pisał, że wyciął uszczelkę z dętki, ale niestety guma z dętki nie jest odporna na wysoką temperaturę i po pewnym czasie uszczelka wyjdzie z pod korka, gdyż się rozciągnie pod wpływem temp. Odma drożna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale u mnie jest wiekszy problem oleju duzo wyrzucilo , auto zapala ale zaraz gasnie, odma czysta co powoduje ze komputer wylancza silnik :-(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

jako, ze jestem laikiem jesli chodzi o samochody i do tego mam angielskiego Passata to postaram sie wytlumaczyc o co chodzi i co zauwazylem. Z gory rowniez przepraszam jesli temat takowy juz byl i jesli tak to prosilbym o przeniesienie go w odpowiednie miejsce badz wykasowanie .

 

Otoz jak stane na wprost silnika to po prawej stronie auta jakies 20-30 cm od kola w strone silnika spod obudowy kapie oleista ciecz i zostawia plamki. Czy orientuje sie ktos co to moze byc? Czy moze to byc cos z turbina badz czymkolwiek innym powaznym?

Nie zauwazylem aby auto mialo jakies problemy w jezdzie. ostatnio zrobilem nim 3500km w ciagu 7 dni i ani nie spala wiecej, ani nie widac by jakos schodzil poziom oleju.

 

Za wszystkie wskazowki dziekuje z gory i pozadrawiam.

Trotsky

 

Rainman777 - Dzieki wielkie za przeniesienia posta. Teraz tylko mam nadzieje,ze ktos moze cos podpowie jeszcze.

Pzdr

Edytowane przez trotsky
Przeniesiony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rainman777, jak tylko wroce do domu to pstrykne fotke, tylko, ze nie wiem na ile bede mogl, bo nie bardzo bede mial jak zdjac oslonke silnika by od spodu cos pstryknac, ale popatrze czy od zewnarz sie cos da zrobic.

 

Dzieki wielkie i Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dotykałeś tej cieczy, że faktycznie stwierdzasz że jest oleista czy po wyglądzie tylko?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dotykalem, no i ma rowniez kolor ciemno-brazowy :-(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności