dybecki Zgłoś #41 Napisano 27 Czerwca 2013 poczekamy na fotke w takim razie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trotsky Zgłoś #42 Napisano 27 Czerwca 2013 czy miejsce od spodu tez fotografowac??? ja patrzac tak pobierznie na silnik nie widzialem nic. Ale jak mowie, jestem laikiem jesli chodzi o auta. Dzieki z gory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trotsky Zgłoś #43 Napisano 27 Czerwca 2013 bodino, dzieki wielkie i bardzo trafny punkt. A jesli to jednak z turbiny to bardzo zle??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trotsky Zgłoś #44 Napisano 27 Czerwca 2013 bodino, No to oby bylo tak dobrze jak u Ciebie. A czy gdyby z turbina bylo cos nie tak to czy dawalaby jakies oznaki w jezdzie? Ostatnio jechalem na poludnie Francji czyli jakies 1300km w jedna strone i nic nie czulem by bylo nie tak, pozniej z powrotem i tez wszystko dobrze. Przebieg ma teraz 240000 ale w automacie na jednym baku potrafi nadal zrobic ponad 850km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trotsky Zgłoś #45 Napisano 27 Czerwca 2013 Bodino, dzieki za informacje. Fotke postaram sie podeslac pozniej. Cos tam postaram sie zrobic. Co do oleju to nie mailem jeszcze tak, zebym musial dolac wiecej niz litr miedzy wymianami a z reguly jest to pol litra. Tak wiec trzymam kciuki za poczciwego pasata, ktorym zrobilem juz ponad 160000 :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trotsky Zgłoś #46 Napisano 27 Czerwca 2013 a nie dziekuje. Tobie rowniez no i podesle fotke jak uda m i sie cos uchwycic. A mam nadzieje,ze uda :-) Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trotsky Zgłoś #47 Napisano 30 Czerwca 2013 (edytowane) A wiec zalaczam kilka zdjec spod oslosy silnika. Ja tam nic nie widzialem oprocz tego co na zdjeciach, zadnych widocznych wyciekow Za pomoc i podpowiedz co i jak zrobic to bede bardzo wdzieczny. Pozdrawiam Trotsky Edytowane 30 Czerwca 2013 przez trotsky info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #48 Napisano 30 Czerwca 2013 (edytowane) A wiec zalaczam kilka zdjec spod oslosy silnika. Ja tam nic nie widzialem oprocz tego co na zdjeciach, zadnych widocznych wyciekow"Pocący się EGR" . Czyli norma. Nie przejmuj się nim. Zaryzykuję - wszyscy tak mamy . Edytowane 30 Czerwca 2013 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trotsky Zgłoś #49 Napisano 30 Czerwca 2013 "Pocący się EGR" . Czyli norma. Nie przejmuj się nim. Tomnik, a czy mozliwe jest, ze od tego "pocacego sie" EGR'u kapie mi pod silnikiem? Nie martwic sie. OK. Ale czy cossie nie stanie? czy mozna cos z tym zrobic? czy to sie naprawia/wymienia? Tanie/drogie/trudne? czy moze po prostu zostawic tak jak jest i jezdzic dalej? Przepraszam za ilosc pytan, byc moze banalnych, ale chcialbym aby mi jeszcze troche pojezdzil. Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #50 Napisano 30 Czerwca 2013 czy moze po prostu zostawic tak jak jest i jezdzic dalej?po prostu zostawic tak jak jest i jezdzic dalej Boguś, przetłumacz Koledze.... :kwiatek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trotsky Zgłoś #51 Napisano 30 Czerwca 2013 po prostu zostawic tak jak jest i jezdzic dalej Boguś, przetłumacz Koledze.... :kwiatek Bo bede sie bal zadawac pytania :-) Dzieki wielkie za podpowiedzi/pdpowiedzi :-) Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #52 Napisano 30 Czerwca 2013 Bo bede sie bal zadawac pytania :-) No to sobie poczytaj : http://forum.vw-passat.pl/threads/10967-EGR-czyli-zawor-recyrkulacji-spalin?highlight=egr http://forum.vw-passat.pl/threads/3480-Wyciek-oleju-zawor-EGR?highlight=egr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trotsky Zgłoś #53 Napisano 30 Czerwca 2013 Jest chyba za bardzo wrażliwy Zresztą teraz EGR mam wyłączony programowo.Nowy zakup jak dla mnie nieopłacalny, wydatek około €150.Można spożytkować na inne cele Jeździj dalej chyba że ubytki będą niepokojące (dolewka więcej jak 1 l na wymianę oleju 12k.km) A do czego jest ten EGR? Co daje/powoduje wylaczenie EGR'u? czy lepiej jest miec go wlaczonego? A €150 a i owszem, ze warto spozytkowac na cos innego :-) A i olej bede kontrolowal jak powyzej. Jak do tej pory jest OK wiec trzymam kciuki. A ze za bardzo wrazaliwy to sie zgodze, ale to dlatego, ze sie nie znam, a chcialbym aby mi jeszcze posluzyl, bo w planach jest inne auto ale nie moge sie jeszcze tak spieszyc wiec niech jezdzi jak najdluzej :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #54 Napisano 30 Czerwca 2013 A do czego jest ten EGR?Nie lubisz czytać, co ? http://forum.vw-passat.pl/threads/115225-Wyciek-oleju?p=1933551&viewfull=1#post1933551 Tytuł pierwszego z tematów, których linki podałem mówi wszystko.... ---------- Dodano o 23:28 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:27 ---------- A ze za bardzo wrazaliwy to sie zgodze, ale to dlatego, ze sie nie znam, a chcialbym aby mi jeszcze posluzyl, bo w planach jest inne auto ale nie moge sie jeszcze tak spieszyc wiec niech jezdzi jak najdluzej :-)Będzie jeździł. Bez Twojej ingerencji w ten EGR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trotsky Zgłoś #55 Napisano 30 Czerwca 2013 Nie lubisz czytać, co ? http://forum.vw-passat.pl/threads/115225-Wyciek-oleju?p=1933551&viewfull=1#post1933551 Tytuł pierwszego z tematów, których linki podałem mówi wszystko.... ---------- Dodano o 23:28 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:27 ---------- Będzie jeździł. Bez Twojej ingerencji w ten EGR Dzieki wielkie, przewertuje te wiadomosci i postaram sie poukladac w glowie w logoczna calosc, choc po pobieznym przejrzeniu o co chodzi z zaworem EGR to ludzie pisza rozne rzeczy. a najdziwniejsze jest to, ze ludzie kupuja nowy i go zaslepiaja aby nie dzialal. A gdzie tu sens i logika??? Dzieki wielkie i napewno odniose sie do lekutury. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal Polak Zgłoś #56 Napisano 26 Października 2013 Witam, czy komus udało się rozwiązać problem cieknącego korka, u mnie rownież cieknie, systematycznie po kilku dniach pokrywa wokół korka mokra od oleju. Czy zakup uszczelki/korka rozwiązał u kogoś problem? Odma oczywiscie drożna. Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #57 Napisano 26 Października 2013 Nic to Ci nie da, ja zakupiłem nowy korek i dalej delikatnie się poci. Oczywiście korek oryginał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal Polak Zgłoś #58 Napisano 26 Października 2013 Dzieki za info, choc chyba cos musze jednak wykombinowac, bo u mnie delikatnie sie nie poc,i tylko wrecz zalewa pokrywe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
techno100 Zgłoś #59 Napisano 27 Października 2013 Piszecie dobrze koledzy ale nie było w zadnym watku ze ktos odtłuszczal miejsce przylegania korka do gumy uszczelniajacej i gumy do otworu wlewu oleju, ja miałem ten sam problem i jedyne co zrobiłem to wlasnie wykreciłem ten korek wyjałem gume i czysta szmatka z benzyna ekstrakcyjna odtłuscilem wszystko dokładnie 3 razy czyli korek gume i otwór gdzie siada guma we wlewie i powiem szczerze ze nic nie rusza teraz i zero wycieku oleju po 4 000 km z pod korka Ale oczywiscie jak 4 000 km temu dokreciłem korek to do dzisiaj go nie odkrecalem bo wiadomo jak odkrecisz nawet na chwile to zabieg trzeba powtarzac bo juz bedzie olej pod korkiem i upaprze miejsce przylegania Moze moj sposob u kogos rozwiaze problem bo u mnie pomogł Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal Polak Zgłoś #60 Napisano 28 Października 2013 Dzieki, nie wiem jak inni ale ja na pewno sprobuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach