Skocz do zawartości
radek777

swist w okolicy n75 ustaje po odpieciu wezyka z gruchy 115km ajm

Rekomendowane odpowiedzi

od jakiegos czsu mam problem ze swistem na luzie ,jakis czas temu rozsadziło mi intercooler(dolna czesc plastikowa odczepiła sie od metalowej )myslałem ze swist pochodził z z icka ale po wymianie problem powrócił i jest głosniej

na forum wszyscy pisali o wezu esce ale dzis go wymontowałem i jest ok .wymontowałem waz dolotu-filtr turbina i iutbo pas przedni.oba weze były niezle usyfione ale nie olejem a jakby błotem z olejem-przyschnietym.

gdy po zdemontowaniu wezów sprawdziłem luz na wirniku (był ok 1.5mm) przypomniałem sobe jak ktos na forum napisał ze ma problem ze swistem i ze gdy odepnie wezyk podcisnienia od gruchy to problem ustaje(nie moge tego znalesc na forum mały problem z netem:zeco) ,dmuchnałem w wezyk od gruchy i swist pojawił sie w ok n75,musiałem w pospiechu złozyc wszystko do kupy.vag wywala bład cisnienia w rozgałezieniu. PROSZE O POMYSŁY CZY TO GRUCHA ZA N75 CZY MOZE N75 JEST ROZSZCZELNIONY , JAKI LUZ NA TURBO JEST OK., DLACZEGO ROZSADZIŁO INTERCOOLER DZIEKUJE Z GÓRY ZA ZAINTERESOWANIE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
od jakiegos czsu mam problem ze swistem na luzie ,jakis czas temu rozsadziło mi intercooler(dolna czesc plastikowa odczepiła sie od metalowej )myslałem ze swist pochodził z z icka ale po wymianie problem powrócił i jest głosniej

na forum wszyscy pisali o wezu esce ale dzis go wymontowałem i jest ok .wymontowałem waz dolotu-filtr turbina i iutbo pas przedni.oba weze były niezle usyfione ale nie olejem a jakby błotem z olejem-przyschnietym.

gdy po zdemontowaniu wezów sprawdziłem luz na wirniku (był ok 1.5mm) przypomniałem sobe jak ktos na forum napisał ze ma problem ze swistem i ze gdy odepnie wezyk podcisnienia od gruchy to problem ustaje(nie moge tego znalesc na forum mały problem z netem:zeco) ,dmuchnałem w wezyk od gruchy i swist pojawił sie w ok n75,musiałem w pospiechu złozyc wszystko do kupy.vag wywala bład cisnienia w rozgałezieniu. PROSZE O POMYSŁY CZY TO GRUCHA ZA N75 CZY MOZE N75 JEST ROZSZCZELNIONY , JAKI LUZ NA TURBO JEST OK., DLACZEGO ROZSADZIŁO INTERCOOLER DZIEKUJE Z GÓRY ZA ZAINTERESOWANIE

 

Możesz podać dokładny kod błędu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

17965 - Charge presure control

Positive Deviation

P1557-35-10 -- intermittent

 

 

tylko to sa błedy zanim walna intercooler a był zaolejony wiec nie wiem co sie dzieje dzisiaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17965 - Charge presure control

Positive Deviation

P1557-35-10 -- intermittent

 

 

tylko to sa błedy zanim walna intercooler a był zaolejony wiec nie wiem co sie dzieje dzisiaj

 

Ten błąd mówi o:

1. Źle podłączonych lub wadliwych wężach.

2. Wadliwym zaworze elektromagnetycznym do sterowania ciśnienia doładowania (N75).

Podłącz jeszcze raz kompa i sprawdź kody błędów. Jeśli wyskoczy ten sam to podmień zawór N75 i zobacz czy wszystko wróci do normy (skoro węże , jak mówisz, są ok).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok weze sprawdziłem tylko te grube a do elektrozaworu nie miałem dostepu ciasno a gdy dmuchałem w wezyk z gruchy do tej plastikowej duzej banki wydobywał sie dzwiek jakby ktos gwizdał w butelke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17965 - Charge presure control

Positive Deviation

P1557-35-10 -- intermittent

zawór elektronicznie jest sprawny, bo inaczej wywalił by błąd docelowy, warto by było go wyczyścić, jeśli nie decydujesz się na jego wymianę.

http://forum.vw-passat.pl/threads/17057-n75?p=179746&viewfull=1#post179746

 

a gdy dmuchałem w wezyk z gruchy do tej plastikowej duzej banki wydobywał sie dzwiek jakby ktos gwizdał w butelke

Nie wiem o jakie auto chodzi, ale w passacie np. 2002r dość blisko tej banieczki jest N75, banieczka to inaczej: "zbiornik podciśnienia, można powiedzieć wyrównawczy ew. kumulacyjny", w ETCE to tłumik < być może pęknięty > wymień, nówka, czy używka > dużo za to nie zapłacisz.

cisnienie.th.jpg

 

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

audi a4 ajm 115km 19 tdi se

 

dzis postanowiłem pobawic sie vagiem

grupa 13 vag pokazuje

-0,52 0,02 1,01 -0,54

czy rozbieznosc swiadczy o złych pompkach

statyczny na biegu jałowym temperatura na wskazniku 90 stopni

(ale juz na vagu 81,5!!!!!!!!)

grupa 21

0,0 10000000 11111111 00000100

jutro bede miał wiecej czasu to zrobie jak bozia przykazała

dziekuje za kazdy komentarz(na temat)

z obserwacji silnika mam kilka spostrzezen

-pali na dotyk

-egr zaslepiony niewiem czy jest wstawiona blaszka

-gdy odkrece na postoju korek oleju to dmucha siwy dymek cały czas

-gdy na biegu jałowym odepne przepływke to wyrazna odczuwalna zmiana zasysanego powietrza

-egr zaslepiony(czy to dobre dla silnika pd???)kwakał

-wieksze spalanie :(

-wrazenie jakby chodził na 3 garach,silnik twardo chodzi

-pierwsze odpalenie z rana pierwsza sekunda dym niebieskawy siwawy

Edytowane przez radek777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przez przypadek trafiłem na podobny dzwiek z turbo prosze sie wsłuchac ten dzwiek jest w momencie zchodzenia obrotów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego jak masz taki gwizd to masz przepalone/zużyte złącze elastyczne miedzy turbina, a katalizatorem. Wymię i po kłopocie, albo olej i jeździj, bo to nic nie robi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieje ze masz kolego racje w maju długa trasa przedemna w maju ,chociaz rok1,5 roku temu plecionka była wymieniana,ale spoko jutro odpale na zimnym z otwarta maska zatkam wydech i zobacze czy bedzie dymic z siatki

ps dziekuje za zainteresowanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo turbina Ci przeladowywuje,zobacz ile Ci pokazuje przeplywka.Zrob loga chyba grupy 10,albo11 i zobaczysz ze masz cos porabane ze sterowaniem turbiny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam logi statyczne a zrobie jeszcze 11 dla turbo wstawie za 2 godziny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sam widzisz ze Ci suszarka przeladowuje,zobacz jakie powinno byc cisnienie a jakie jest grupie 11 i nie musisz deptac zeby w vagu zobaczyc jak zachowuje sie suszarka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobrze kumasz tylko robisz te logi co nie trzeba(daj dynamiczne logi):(szukaj przyczyny w sterowaniu turbina,po pierwsze SZCZELNOSC PODCISNIENIA potem zawor N75,sam piszesz ze masz jakies cuda w okolicy N75.Na koncu czyszczenie suszarki

Edytowane przez Gregoryyy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grupy: 003,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/r_drabik_80614.html

 

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/r_drabik_80593.html

Grupy: 003,003,003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/r_drabik_80594.html

Grupy: 007,013,018 - http://vaglog.rtnet.pl/r_drabik_80595.html

Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/r_drabik_80596.html

Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/r_drabik_80597.html

Grupy: 008,009,010 - http://vaglog.rtnet.pl/r_drabik_80598.html

Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/r_drabik_80599.html

Grupy: 016,020,021 - http://vaglog.rtnet.pl/r_drabik_80600.html

Grupy: 011,012,015 - http://vaglog.rtnet.pl/r_drabik_80601.html

Grupy: 002,005,007 - http://vaglog.rtnet.pl/r_drabik_80602.html

Grupy: 003,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/r_drabik_80614.html

 

Edytowane przez radek777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo strasznie ci przeładowuje. Auto nie wpada w tryb awaryjny? Kombinowałeś coś przy turbo?? Może jest regenerowane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzis rano wpadł w tryb awaryjny przy 20tys obrotów

zona gazowała a ja obserwowałem sztange-porusza sie góra dół ok 20mm nie moge powiedziec czy plynnie ...

jak działa gruszka ?czy gdy podcisnienie zasysa sztange do góry to obroty turbiny sie zwiekszaja i czy siła zasysania zalezna jest od n75?w maju mam trase 1600km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzis rano wpadł w tryb awaryjny przy 20tys obrotów

zona gazowała a ja obserwowałem sztange

...kobitka to potrafi...przy tej predkości obrotowej, to powinien Ci raczej wypaść niż wpaść :)

Przy wciągniętej sztandze, kierowniczki są przymknięte, powoduje to zwiększenie ciśnienia(prędkości) gazów spalinowych "atakujących" wirnik, strony gorącej. Zwiększa się wtedy prędkość obrotowa wirnika turbiny, co skutkuje zwiększonym ciśnieniem doładowania.

Tak jak pisał Pol777, masz duże przeładowanie turbiny. Czyszczonko ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności