romeo9999 Zgłoś #1 Napisano 6 Stycznia 2012 A wiec problem jest nastepujący czesci mam ale moje zapytanie jest takie jaka pompa wody bo firm jest duzo a nie chce kupic shrotu kazdy co ma na sklepie poleca tą co ma i mówi ze nie ma lepszej ? skf 180 zł potem jest jeszcze kilka firm mniej wiecej w tej samej cenie i najdrozsza to 280 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #2 Napisano 6 Stycznia 2012 (edytowane) skf 180 zł potem jest jeszcze kilka firm mniej wiecej w tej samej cenie SKF bardzo dobry wybór, nie ma co szukać innego producenta. Oryginalnie taką pompę do twojego silnika zamontował VW 06F 121 011 Edytowane 6 Stycznia 2012 przez Bimbasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #3 Napisano 6 Stycznia 2012 bierz skf:) ale 180 to sporo za tą pompę ewentualnie ori na podmianke w ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pwrlax Zgłoś #4 Napisano 6 Stycznia 2012 ewentualnie ori na podmianke w ASO Wojtek proponuję jak kolega Weso kupić ori w serwisie ze zwrotem starej- chyba najpewniejsza opcja. Właśnie ostatnio zaufany mechanik robił mi rozrząd i taką pompę mi zamontował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #5 Napisano 6 Stycznia 2012 własnie kwestia jest taka ze pierwsze musze starą oddac a potem oni zmówią nową a wiec min tydzen bez auta a na to nie moge sobie pozwolic bo dzienie dojezdzam do pracy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #6 Napisano 6 Stycznia 2012 Wojtek proponuję jak kolega Weso kupić ori w serwisie ze zwrotem starej- chyba najpewniejsza opcja. Właśnie ostatnio zaufany mechanik robił mi rozrząd i taką pompę mi zamontował. Mówisz o regenerowanej pompie wody z ASO za 215.35 jej nr 06F121011X i zwrocie starej, natomiast oryginał o nr 06F121011 kosztuje 577.09 Pompa SKF kosztuje ok 210 i na pewno nie jest regenerowaną pompą, VW sam nie produkuje pomp, wiec za znaczek VW wybity na pompie dawać ponad 300 nie warto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #7 Napisano 6 Stycznia 2012 Mówisz o regenerowanej pompie wody z ASO za 215.35 jej nr 06F121011X i zwrocie starej, natomiast oryginał o nr 06F121011 kosztuje 577.09. No nie do konca. Znaczek X w wiekszosci nie oznacza czesci regenerowanej w pelnym slowa znaczeniu. Chodzi o sprawy celno podatkowe gdzie dzieki utylizacji starych czesci nowe dostajesz znacznie taniej. Czyli kupujesz nowa pompe zbudowana z utylizowanych czesci (np przetopione alumnium) na ktora dostajesz rabat jak stara zdasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pwrlax Zgłoś #8 Napisano 6 Stycznia 2012 własnie kwestia jest taka ze pierwsze musze starą oddac a potem oni zmówią nową a wiec min tydzen bez auta a na to nie moge sobie pozwolic bo dzienie dojezdzam do pracy W Rzeszowie zamawiasz pompę w ASO i jedziesz po jej odbiór ze starą- nie trzeba najpierw oddawać. Mówisz o regenerowanej pompie wody z ASO za 215.35 jej nr 06F121011X i zwrocie starej, natomiast oryginał o nr 06F121011 kosztuje 577.09Pompa SKF kosztuje ok 210 i na pewno nie jest regenerowaną pompą, VW sam nie produkuje pomp, wiec za znaczek VW wybity na pompie dawać ponad 300 nie warto. Tak pisałem o pompie "regenerowanej"- przynajmniej tak mówili w serwisie, na którą jest standardowo 2 lata gwarancji a po jej wygladzie nigdy byś nie powiedział, że to nie jest nówka sztuka. Oczywiście zarówno SKF jak i pompa z ASO mogą skończyć żywot przed czasem i nie mamy na to wpływu ale zastanawia mnie dlaczego przy wymianie rozrządu w ASO nie zakładają innych pomp jak regenerowane (przynajmniej do silników CBAB bo taki mnie interesował jak pytałem). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #9 Napisano 6 Stycznia 2012 w aso po zapłacie 200 paru złotych dostajesz pompe po regeneracji to nie nowa pompa ale ciekawi mnie fakt jeden skąd wzieli pompy na 1 montaz ????????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #10 Napisano 6 Stycznia 2012 w aso po zapłacie 200 paru złotych dostajesz pompe po regeneracji to nie nowa pompa ale ciekawi mnie fakt jeden skąd wzieli pompy na 1 montaz ????????????? prawdopodobnie HEPU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #11 Napisano 7 Stycznia 2012 no to nowa hepu kosztuje 260 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #12 Napisano 7 Stycznia 2012 no to nowa hepu kosztuje 260 zł to już masz odpowiedz na swoje pytanie, co robić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil1305 Zgłoś #13 Napisano 7 Stycznia 2012 (edytowane) A wiec problem jest nastepujący czesci mam ale moje zapytanie jest takie jaka pompa wody bo firm jest duzo a nie chce kupic shrotu kazdy co ma na sklepie poleca tą co ma i mówi ze nie ma lepszej ? skf 180 zł potem jest jeszcze kilka firm mniej wiecej w tej samej cenie i najdrozsza to 280 zł Przy jakim przebiegu zmieniasz rozrząd? (wg. ASO chyba 170k) Edytowane 8 Stycznia 2012 przez kamil1305 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #14 Napisano 8 Stycznia 2012 kamil ja juz powoli sie zblizam do 170 tkm a w aso wymieniają przy 180 tkm ale tyle to ja sobie juz odpuszcze wole nie ryzykowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P_R_O_T_E_Z_A Zgłoś #15 Napisano 8 Stycznia 2012 Ludziska a następna wymiana po ilu ?? ja jak sprawdzałem w aso to wymianę miałem przy 188 i nie wiem kiedy wymienić znów ?? i czy orientuje się ktoś czy oni wymieniają wszystko czy tylko pasek ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pwrlax Zgłoś #16 Napisano 8 Stycznia 2012 (edytowane) juz powoli sie zblizam do 170 tkm a w aso wymieniają przy 180 tkm ale tyle to ja sobie juz odpuszcze wole nie ryzykowac Troche dziwne ale widzę co serwis to inna opinia. W Rzeszowie powiedzieli mi, że producent przewiduje 180K km ale oni zalecają nie czekać do takiego przebiegu tylko wymienić około 170-175 K. Taką samą opinię miał mój mechanik- mówił, że robił już kilka takich silników z 180K i rozrząd był już nie bogaty. Ja wymieniłem przy 171K i śpię spokojnie. Ludziska a następna wymiana po ilu ?? ja jak sprawdzałem w aso to wymianę miałem przy 188 i nie wiem kiedy wymienić znów ?? i czy orientuje się ktoś czy oni wymieniają wszystko czy tylko pasek ?? Powinni wymieniać wszystko tj: rolki, pompę i pasek a czy to robią??? pewnie tak. Co do kolejnej wymiany to na pewno już natępnych 180K km nie polata ze względu na koła. Mnie mechanik powiedział, że 90-100 K km można spokojnie robić. Edytowane 8 Stycznia 2012 przez pwrlax Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P_R_O_T_E_Z_A Zgłoś #17 Napisano 8 Stycznia 2012 Ne polata rozrząd czy silnik ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pwrlax Zgłoś #18 Napisano 8 Stycznia 2012 Ne polata rozrząd czy silnik ?? Rozrząd ale jak strzeli pasek to i z silnika nie za wiele będzie. Aby można było zrobić 180k trzeba by wymienić i koła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #19 Napisano 13 Stycznia 2012 (edytowane) pwrlax zgoda ale zawsze było 2 do 1 a wiec co 2 rozrząd wymienia sie koła jako pierwszy 180tkm a drugi przy 100 bede zmieniał i wtedy koła zmienie bo na razie nie widze w zasiegu mojego portfela i mych oczów nastepcy mego szaraczka 3,2 no niewiem ale tez łyka sobie i to dobrze z baku a 3,6 nie na moją kieszeń spalanie to az mi oczy wyszły na orbity miałem okazje wszystkimi jezdzic odejscia mają zaje fajne i fajnie furczą dla ucha to rozkosz ale nie dla kieszeni Edytowane 13 Stycznia 2012 przez romeo9999 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wisienka1 Zgłoś #20 Napisano 17 Stycznia 2012 Witam. Na razie nie mogę zakładać nowych wątków, więc chcę się podpiąć do tego. Chodzi o rozrząd w silkniku 1,9 TDI BLS 105 ps. Od pewnego czasu silnik nie ma wogóle mocy, nie załącza się turbina i pracuje bardzo głośno z takim charakterystycznym stukotem i jakby przedmuchem do węży. mechanik powiedział, że może to być jakiś hydrauliczny napinacz rozrządu lub przestawiony rozrząd. Podcxas sprawdzania silnika na VAGiem nie pokazało w silniku żadnych błędó, nie pali się również żadna kontrolka z informacją na konsoli. Czy w tym silniku jest wogóle coś takiego jak hydrauliczny napinacz rozrządu? Rolka napinająca, to wiem, ale hydraulika ...? Proszę o odp. Maciej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach