Skocz do zawartości
romeo9999

Wymiana rozrządu 2.0 TFSI jaka pompa

Rekomendowane odpowiedzi

A wiec problem jest nastepujący czesci mam ale moje zapytanie jest takie jaka pompa wody bo firm jest duzo a nie chce kupic shrotu kazdy co ma na sklepie poleca tą co ma i mówi ze nie ma lepszej ? skf 180 zł potem jest jeszcze kilka firm mniej wiecej w tej samej cenie i najdrozsza to 280 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
skf 180 zł potem jest jeszcze kilka firm mniej wiecej w tej samej cenie

 

SKF bardzo dobry wybór, nie ma co szukać innego producenta. Oryginalnie taką pompę do twojego silnika zamontował VW 06F 121 011

Edytowane przez Bimbasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bierz skf:) ale 180 to sporo za tą pompę:)

 

ewentualnie ori na podmianke w ASO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ewentualnie ori na podmianke w ASO

 

Wojtek proponuję jak kolega Weso kupić ori w serwisie ze zwrotem starej- chyba najpewniejsza opcja.

 

Właśnie ostatnio zaufany mechanik robił mi rozrząd i taką pompę mi zamontował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

własnie kwestia jest taka ze pierwsze musze starą oddac a potem oni zmówią nową a wiec min tydzen bez auta a na to nie moge sobie pozwolic bo dzienie dojezdzam do pracy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wojtek proponuję jak kolega Weso kupić ori w serwisie ze zwrotem starej- chyba najpewniejsza opcja.

 

Właśnie ostatnio zaufany mechanik robił mi rozrząd i taką pompę mi zamontował.

 

Mówisz o regenerowanej pompie wody z ASO za 215.35 jej nr 06F121011X i zwrocie starej, natomiast oryginał o nr 06F121011 kosztuje 577.09

Pompa SKF kosztuje ok 210 i na pewno nie jest regenerowaną pompą, VW sam nie produkuje pomp, wiec za znaczek VW wybity na pompie dawać ponad 300 nie warto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mówisz o regenerowanej pompie wody z ASO za 215.35 jej nr 06F121011X i zwrocie starej, natomiast oryginał o nr 06F121011 kosztuje 577.09

.

 

 

No nie do konca. Znaczek X w wiekszosci nie oznacza czesci regenerowanej w pelnym slowa znaczeniu. Chodzi o sprawy celno podatkowe gdzie dzieki utylizacji starych czesci nowe dostajesz znacznie taniej.

Czyli kupujesz nowa pompe zbudowana z utylizowanych czesci (np przetopione alumnium) na ktora dostajesz rabat jak stara zdasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
własnie kwestia jest taka ze pierwsze musze starą oddac a potem oni zmówią nową a wiec min tydzen bez auta a na to nie moge sobie pozwolic bo dzienie dojezdzam do pracy

 

W Rzeszowie zamawiasz pompę w ASO i jedziesz po jej odbiór ze starą- nie trzeba najpierw oddawać.

 

 

Mówisz o regenerowanej pompie wody z ASO za 215.35 jej nr 06F121011X i zwrocie starej, natomiast oryginał o nr 06F121011 kosztuje 577.09

Pompa SKF kosztuje ok 210 i na pewno nie jest regenerowaną pompą, VW sam nie produkuje pomp, wiec za znaczek VW wybity na pompie dawać ponad 300 nie warto.

 

Tak pisałem o pompie "regenerowanej"- przynajmniej tak mówili w serwisie, na którą jest standardowo 2 lata gwarancji a po jej wygladzie nigdy byś nie powiedział, że to nie jest nówka sztuka.

Oczywiście zarówno SKF jak i pompa z ASO mogą skończyć żywot przed czasem i nie mamy na to wpływu ale zastanawia mnie dlaczego przy wymianie rozrządu w ASO nie zakładają innych pomp jak regenerowane (przynajmniej do silników CBAB bo taki mnie interesował jak pytałem).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w aso po zapłacie 200 paru złotych dostajesz pompe po regeneracji to nie nowa pompa ale ciekawi mnie fakt jeden skąd wzieli pompy na 1 montaz ?????????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w aso po zapłacie 200 paru złotych dostajesz pompe po regeneracji to nie nowa pompa ale ciekawi mnie fakt jeden skąd wzieli pompy na 1 montaz ?????????????

 

prawdopodobnie HEPU

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to nowa hepu kosztuje 260 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to nowa hepu kosztuje 260 zł

 

to już masz odpowiedz na swoje pytanie, co robić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A wiec problem jest nastepujący czesci mam ale moje zapytanie jest takie jaka pompa wody bo firm jest duzo a nie chce kupic shrotu kazdy co ma na sklepie poleca tą co ma i mówi ze nie ma lepszej ? skf 180 zł potem jest jeszcze kilka firm mniej wiecej w tej samej cenie i najdrozsza to 280 zł

Przy jakim przebiegu zmieniasz rozrząd? (wg. ASO chyba 170k)

Edytowane przez kamil1305

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kamil ja juz powoli sie zblizam do 170 tkm a w aso wymieniają przy 180 tkm ale tyle to ja sobie juz odpuszcze wole nie ryzykowac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludziska a następna wymiana po ilu ?? ja jak sprawdzałem w aso to wymianę miałem przy 188 i nie wiem kiedy wymienić znów ?? i czy orientuje się ktoś czy oni wymieniają wszystko czy tylko pasek ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
juz powoli sie zblizam do 170 tkm a w aso wymieniają przy 180 tkm ale tyle to ja sobie juz odpuszcze wole nie ryzykowac

 

Troche dziwne ale widzę co serwis to inna opinia. W Rzeszowie powiedzieli mi, że producent przewiduje 180K km ale oni zalecają nie czekać do takiego przebiegu tylko wymienić około 170-175 K. Taką samą opinię miał mój mechanik- mówił, że robił już kilka takich silników z 180K i rozrząd był już nie bogaty.

 

Ja wymieniłem przy 171K i śpię spokojnie.

 

 

Ludziska a następna wymiana po ilu ?? ja jak sprawdzałem w aso to wymianę miałem przy 188 i nie wiem kiedy wymienić znów ?? i czy orientuje się ktoś czy oni wymieniają wszystko czy tylko pasek ??

 

Powinni wymieniać wszystko tj: rolki, pompę i pasek a czy to robią??? pewnie tak.

 

Co do kolejnej wymiany to na pewno już natępnych 180K km nie polata ze względu na koła. Mnie mechanik powiedział, że 90-100 K km można spokojnie robić.

Edytowane przez pwrlax

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ne polata rozrząd czy silnik ??

 

Rozrząd ale jak strzeli pasek to i z silnika nie za wiele będzie. Aby można było zrobić 180k trzeba by wymienić i koła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pwrlax zgoda ale zawsze było 2 do 1 a wiec co 2 rozrząd wymienia sie koła jako pierwszy 180tkm a drugi przy 100 bede zmieniał i wtedy koła zmienie bo na razie nie widze w zasiegu mojego portfela i mych oczów nastepcy mego szaraczka 3,2 no niewiem ale tez łyka sobie i to dobrze z baku a 3,6 nie na moją kieszeń spalanie to az mi oczy wyszły na orbity miałem okazje wszystkimi jezdzic odejscia mają zaje fajne i fajnie furczą dla ucha to rozkosz ale nie dla kieszeni

Edytowane przez romeo9999

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Na razie nie mogę zakładać nowych wątków, więc chcę się podpiąć do tego.

Chodzi o rozrząd w silkniku 1,9 TDI BLS 105 ps.

Od pewnego czasu silnik nie ma wogóle mocy, nie załącza się turbina i pracuje bardzo głośno z takim charakterystycznym stukotem i jakby przedmuchem do węży. mechanik powiedział, że może to być jakiś hydrauliczny napinacz rozrządu lub przestawiony rozrząd. Podcxas sprawdzania silnika na VAGiem nie pokazało w silniku żadnych błędó, nie pali się również żadna kontrolka z informacją na konsoli.

Czy w tym silniku jest wogóle coś takiego jak hydrauliczny napinacz rozrządu? Rolka napinająca, to wiem, ale hydraulika ...?

Proszę o odp.

Maciej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności