kamil1305
-
Liczba zawartości
27 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O kamil1305
- Urodziny 13.05.1979
Informacje osobiste
-
Imię
Kamil
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Rzeszów
Samochód
-
Silnik
B6 2.0T FSI 200KM
-
Rok produkcji
2008
-
Dzięki! Szkoda że w instrukcji takich informacji nie znajdziesz!
-
Dzięki za info! Też musze trochę przegonić auto na trasie bo jeżdżę po mieście po 2-5 km i parkuję na mrozie.
-
WItam! Wczoraj i dziś rano przy odpalniu (2.0 TSI) pojedynczy gong (jak przy spadku temperatury), bez żadnego komunikatu na wyświetlaczu i bez kontrolki (- 15st C). Wczoraj w ciągu dnia wszystko ok, już bez gongu. Czytałem że to może być komunikat o słabym akumulatorze - czy ktoś to może potwierdzić?
-
kontrolka poziomu płynu do spryskiwacza
kamil1305 odpowiedział kamil1305 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Jeśli czujnik mierzy opornośc cieczy to chyba może mieć znaczenie co wlewasz. -
Wymiana rozrządu 2.0 TFSI jaka pompa
kamil1305 odpowiedział romeo9999 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
2.0 TFSI (oznaczenie EA113) pochodzi od 2.0 FSI, ma pasek rozrządu i jeszcze kilka innych różnic (ciśnienie paliwa itp.) 1.2 TSI, 1.4TSI, 1.8 TSI i 2.0 TSI (oznaczenie silnika EA888) to II generacja silników z bezpośrednim wtryskiem, mają łańcuch rozrządu -
Wymiana rozrządu 2.0 TFSI jaka pompa
kamil1305 odpowiedział romeo9999 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Przy jakim przebiegu zmieniasz rozrząd? (wg. ASO chyba 170k) -
Mam pytanie jak jest z wymianą oleju w tiptronic. W serwisie VW rzeszow informowano mnie ze oleju się nie wymienia (pytałem chyba 2 razy), w instrukcji chyba jest napisane tak samo (nie ma w tej chwili przy sobie) a tu piszecie o wymianie. Mam przebieg 65k a słyszałem opinie że jak się nic nie dzieje to lepiej nie ruszać bo się dopiero spiep......
-
cytat z wiki: RON, MON i DON[edytuj] Na świecie istnieją dwie podstawowe normy na oznaczanie liczby oktanowej: RON (Research Octane Number) i MON (Motor Octane Number) – obie opierają się na tej samej zasadzie pomiaru, ale różnią się warunkami przeprowadzania testu. W obu przypadkach test przeprowadza się na jednocylindrowych silnikach o regulowanym stopniu sprężania. W czasie testu utrzymuje się stałe obroty silnika stopniowo zwiększając stopień sprężania. W teście RON stosuje się 600 obrotów na minutę, a w MON 900. W związku z tym MON lepiej oddaje to co się dzieje w silniku pracującym pod dużym obciążeniem, a RON lepiej dla silnika pracującego pod średnim i małym obciążeniem. Dla typowego paliwa pochodzącego z rafinacji ropy naftowej MON i RON różnią się nieznacznie (o ok. 1-2 oktany), jednak dla poszczególnych węglowodorów obecnych w mieszance różnice dochodzą do kilkunastu oktanów, co powoduje, że możliwa jest produkcja paliw, które mają duże różnice między obydwoma metodami pomiaru liczby oktanowej[2]. W Polsce, podobnie jak w całej Europie, obowiązuje norma oznaczania liczby oktanowej zbliżona do RON, natomiast w USA, Kanadzie, Australii i kilku innych krajach liczba oktanowa podawana jest wg normy DON (roaD Octane Number), która jest równa (RON+MON)/2. Wg jednych źródeł wartości liczby oktanowej podawane w Europie i USA w praktyce różnią się nie więcej niż o wartość rzędu 1-2.[3], zaś wg innych wynoszą ok. 4-5.[4]. czyli 91 w usa (DON) tj. ok. 95 europa (RON)
-
Silnik 1.8tsi 160KM vs 2.0tdi 140KM
kamil1305 odpowiedział Scoti → na temat → Kupujemy Passata B6/B7
cena nowego B6 w US ok. 28 tys USD (swoją drogą nie mają jeszcze tzw. B7) http://web.vw.com/vwfeatures/passat/en/us/index_popup.html -
Do Moderatora- proponuję zamknąć ten wyjątkowo drażliwy (zwłaszcza dla kolegi WW) "styropianowy" temat. Ludzie, trochę więcej luzu, przecież na forum nie walczymy o nagrodę Pulitzera
-
Wszystkie B6 z USA mają ograniczenie do 130mil/h (około 210km/h)-niestety. Jak na razie nikt tu nie napisał szczegółów jak to usunąć- jeśli ktoś wie to poproszę o opis.
-
W pażdzierniku 2009 kupiłem 4 w ASO rzeszów ok. 900zł (czyli 225/sztuka)
-
Silnik 2.0 TFSI 220KM był montowany w poprzednim audi A4 (B7) -wersja DTM Edition. Znalazłem informację że w manualu 0-100km/h osiagał w 6.9sek (zwykłe A4 2.0TFSI 200KM w 7.3sek). Z paskiem bedzie podobnie 2.0TFSI manual 7,7sek, automat 7,8sek (około, w zależności od źródła) 2.0TFSI 220KM automat bedzie miał około 7,5-7,6sek
-
I jak tam naprawa szyby bo właśnie u mnie zdarzyło się to samo -odsuwanie "na siłę" przymarzniętej szyby w tylnych prawych drzwiach- ale to nie moja robota:). Objawy identyczne. Czy udało się rozebrać drzwi i naprawić szybę, czy pojawiły się jakieś kłopoty?