Skocz do zawartości

kamil1305

  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kamil1305

  • Urodziny 13.05.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszów

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0T FSI 200KM
  • Rok produkcji
    2008
  1. Dzięki! Szkoda że w instrukcji takich informacji nie znajdziesz!
  2. Dzięki za info! Też musze trochę przegonić auto na trasie bo jeżdżę po mieście po 2-5 km i parkuję na mrozie.
  3. WItam! Wczoraj i dziś rano przy odpalniu (2.0 TSI) pojedynczy gong (jak przy spadku temperatury), bez żadnego komunikatu na wyświetlaczu i bez kontrolki (- 15st C). Wczoraj w ciągu dnia wszystko ok, już bez gongu. Czytałem że to może być komunikat o słabym akumulatorze - czy ktoś to może potwierdzić?
  4. Jeśli czujnik mierzy opornośc cieczy to chyba może mieć znaczenie co wlewasz.
  5. 2.0 TFSI (oznaczenie EA113) pochodzi od 2.0 FSI, ma pasek rozrządu i jeszcze kilka innych różnic (ciśnienie paliwa itp.) 1.2 TSI, 1.4TSI, 1.8 TSI i 2.0 TSI (oznaczenie silnika EA888) to II generacja silników z bezpośrednim wtryskiem, mają łańcuch rozrządu
  6. Przy jakim przebiegu zmieniasz rozrząd? (wg. ASO chyba 170k)
  7. Mam pytanie jak jest z wymianą oleju w tiptronic. W serwisie VW rzeszow informowano mnie ze oleju się nie wymienia (pytałem chyba 2 razy), w instrukcji chyba jest napisane tak samo (nie ma w tej chwili przy sobie) a tu piszecie o wymianie. Mam przebieg 65k a słyszałem opinie że jak się nic nie dzieje to lepiej nie ruszać bo się dopiero spiep......
  8. "...w miescie jest 20000 Passatow i 5000 Avensisow, to nawet jesli padnie 200 Passatow i 50 Avensisow, to procentowo Pasek wychodzi lepiej..." IMHO -raczej tak samo - czyli po 1%
  9. cytat z wiki: RON, MON i DON[edytuj] Na świecie istnieją dwie podstawowe normy na oznaczanie liczby oktanowej: RON (Research Octane Number) i MON (Motor Octane Number) – obie opierają się na tej samej zasadzie pomiaru, ale różnią się warunkami przeprowadzania testu. W obu przypadkach test przeprowadza się na jednocylindrowych silnikach o regulowanym stopniu sprężania. W czasie testu utrzymuje się stałe obroty silnika stopniowo zwiększając stopień sprężania. W teście RON stosuje się 600 obrotów na minutę, a w MON 900. W związku z tym MON lepiej oddaje to co się dzieje w silniku pracującym pod dużym obciążeniem, a RON lepiej dla silnika pracującego pod średnim i małym obciążeniem. Dla typowego paliwa pochodzącego z rafinacji ropy naftowej MON i RON różnią się nieznacznie (o ok. 1-2 oktany), jednak dla poszczególnych węglowodorów obecnych w mieszance różnice dochodzą do kilkunastu oktanów, co powoduje, że możliwa jest produkcja paliw, które mają duże różnice między obydwoma metodami pomiaru liczby oktanowej[2]. W Polsce, podobnie jak w całej Europie, obowiązuje norma oznaczania liczby oktanowej zbliżona do RON, natomiast w USA, Kanadzie, Australii i kilku innych krajach liczba oktanowa podawana jest wg normy DON (roaD Octane Number), która jest równa (RON+MON)/2. Wg jednych źródeł wartości liczby oktanowej podawane w Europie i USA w praktyce różnią się nie więcej niż o wartość rzędu 1-2.[3], zaś wg innych wynoszą ok. 4-5.[4]. czyli 91 w usa (DON) tj. ok. 95 europa (RON)
  10. cena nowego B6 w US ok. 28 tys USD (swoją drogą nie mają jeszcze tzw. B7) http://web.vw.com/vwfeatures/passat/en/us/index_popup.html
  11. Do Moderatora- proponuję zamknąć ten wyjątkowo drażliwy (zwłaszcza dla kolegi WW) "styropianowy" temat. Ludzie, trochę więcej luzu, przecież na forum nie walczymy o nagrodę Pulitzera
  12. Wszystkie B6 z USA mają ograniczenie do 130mil/h (około 210km/h)-niestety. Jak na razie nikt tu nie napisał szczegółów jak to usunąć- jeśli ktoś wie to poproszę o opis.
  13. W pażdzierniku 2009 kupiłem 4 w ASO rzeszów ok. 900zł (czyli 225/sztuka)
  14. Silnik 2.0 TFSI 220KM był montowany w poprzednim audi A4 (B7) -wersja DTM Edition. Znalazłem informację że w manualu 0-100km/h osiagał w 6.9sek (zwykłe A4 2.0TFSI 200KM w 7.3sek). Z paskiem bedzie podobnie 2.0TFSI manual 7,7sek, automat 7,8sek (około, w zależności od źródła) 2.0TFSI 220KM automat bedzie miał około 7,5-7,6sek
  15. I jak tam naprawa szyby bo właśnie u mnie zdarzyło się to samo -odsuwanie "na siłę" przymarzniętej szyby w tylnych prawych drzwiach- ale to nie moja robota:). Objawy identyczne. Czy udało się rozebrać drzwi i naprawić szybę, czy pojawiły się jakieś kłopoty?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności