Majki93 Zgłoś #81 Napisano 13 Grudnia 2012 Witam dobre człowieki. Jak Wam grzeją Passaty, w szczególności, gdy ustawicie dmuchanie na nogi? U mnie szyby grzeje bardzo dobrze, górą grzeje też dobrze, ale na nogi to słabiutko. Jak wydmuchnie zimne powietrze z układu, to później dmucha takim letnim, ledwo odczuwalnym przez co nogi marzną przy obecnych temperaturach poniżej -10*. To taka ,,uroda" B3, czy po prostu coś jest nie tak? Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzybek141 Zgłoś #82 Napisano 13 Grudnia 2012 Gąbke na klapkach sterujących strumieniami Ci wywiało , żeby to zrobić trzeba zdejmować dechę i zdemontować całą dmuchawe. Gdybyś to robił to odrazu nagrzewnice wymienić polecam ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #83 Napisano 14 Grudnia 2012 Gdybyś to robił to odrazu nagrzewnice wymienić polecam ;p ja zostawiłem starą ori, bo bardzo dobrze wyglądała.. i na razie nie narzekam.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jery Zgłoś #84 Napisano 14 Grudnia 2012 Od siebie polecam sprawdzic linke, mogło peknąć okucie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzybek141 Zgłoś #85 Napisano 14 Grudnia 2012 Od siebie polecam sprawdzic linke, mogło peknąć okucie To akurat założyłem , że właściciel "czuje"jak pokrętło się przekręca czy jest ok czy nie ale jak coś to i to sprawdź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majki93 Zgłoś #86 Napisano 14 Grudnia 2012 Gąbke na klapkach sterujących strumieniami Ci wywiało , żeby to zrobić trzeba zdejmować dechę i zdemontować całą dmuchawe. Gdybyś to robił to odrazu nagrzewnice wymienić polecam ;p Tyle roboty aż? Ciężka sprawa będzie, ale w sumie jak by przyszło zdejmować dechę, to bym mógł sobie od razu poduchy dorzucić, bo czekają już od dłuższego czasu na założenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marco Zgłoś #87 Napisano 19 Grudnia 2012 Passaciik zreanimowany. Regenerowana głowica po pierwszym szlifie 800zł Pierwsza jazda wypadła w miarę ok. Podjazd pod dwie duże górki i temp nie przekroczyła 90 stopni. Na prostej temp zeszła do 80 a nawet minimalnie poniżej. Zastanawia mnie tylko że trochę kopci na biało. Mechanik też dokładnie nie wie dlaczego. Jakieś sugestie? Sprawdziłem olej i jest centymetr powyżej max. Widać trochę płynu wtedy musiało się dostać do oleju. Trzeba będzie spuścić odrobinę. Pytanie też czy konieczna jest wymiana od razu oleju czy niekoniecznie? Pozdo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #88 Napisano 20 Grudnia 2012 Na prostej temp zeszła do 80 a nawet minimalnie poniżej. termostat kiedy wymieniany?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marco Zgłoś #89 Napisano 20 Grudnia 2012 Ponad 2 lata temu. Dodam tylko że na postoju normalnie otwiera i załącza sie wentylator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #90 Napisano 20 Grudnia 2012 na postoju to co innego.. objaw że temperatura spadła na trasie wskazuje że termostat nie zamyka obiegu. powinno cały czas trzymać około 90... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #91 Napisano 20 Grudnia 2012 Zastanawia mnie tylko że trochę kopci na biało. Mrozy kolego, popatrz na samochody na drodze co 2 kopci na biało. Mój tak samo kopci na biało teraz a latem nic. To jest para z wydechu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marco Zgłoś #92 Napisano 20 Grudnia 2012 Wczoraj była temperatura około 0 stopni jak go pierwszy raz po zmianie uszczelki odpaliłem. Trochę tego białego dymu było. Zanim padła mi uszczelka było nawet -10 stopni ale wtedy prawie wogóle nie kopcił więc jak to można wytłumaczyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #93 Napisano 20 Grudnia 2012 jak to można wytłumaczyć? ruszałeś uszczelniacze?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marco Zgłoś #94 Napisano 23 Grudnia 2012 Nie wiem czy mechanik ruszał uszczelniacze. A co do tego białego dymu to jest już chyba ok. Tylko jak jest zimny to leci więcej białego dymu a jak się już rozgrzeje to kompletnie nie kopci. Zastanawia mnie tylko co jest nie tak z górną rurą od intercoolera która wchodzi do turbiny. Widać że wydobywa się z niej olej. Okazało się że nie była dobrze dokręcona ale po dokręceniu dalej leci. Przed zmianą uszczelki pod głowicą wszystko było suchutkie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach